Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle XII
Kommentit (6113)
Vierailija kirjoitti:
Tää taitaa olla ollut sulle aika rankka juttu.
Ai mikä niinku?
Näin viime yönä sellaista nainen unta, että sinä kirjoitit minulle rakkauskirjettä/rakkauskirjeitä. Se oli hyvin erikoinen uni kuin myös pitkä.
Vierailija kirjoitti:
Mulle on ollut myös. Nyt on aika hidastaa ja hengittää. Ei ole kiirettä. Asiat selviää.
Mikä on ollut myös? Mikset opettele lainaamaan viestiä johon vastaat?
Vierailija kirjoitti:
Sinun lähelläsi sieluni herää eloon.
Minä tarvitsen sinua lähelleni.
Vierailija kirjoitti:
Näin viime yönä sellaista nainen unta, että sinä kirjoitit minulle rakkauskirjettä/rakkauskirjeitä. Se oli hyvin erikoinen uni kuin myös pitkä.
Miltä sinusta tuntui saada rakkauskirjeitä minulta?
Ei me sitten koskaan nähdä, kun kumpikaan ei halua laittaa sitä ensimmäistä viestiä? :( mitähän järkeä tässä sitten enää on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulle on ollut myös. Nyt on aika hidastaa ja hengittää. Ei ole kiirettä. Asiat selviää.
Mikä on ollut myös? Mikset opettele lainaamaan viestiä johon vastaat?
Tarkoitan että myös minulle tämä meidän erossa olo on ollut rankka juttu.
Vierailija kirjoitti:
Ei me sitten koskaan nähdä, kun kumpikaan ei halua laittaa sitä ensimmäistä viestiä? :( mitähän järkeä tässä sitten enää on?
Nää ei ookkaan ensisijaisesti järjen asioita.
Tänään oli minulla vähän huono päivä. Sanoisitpa jotain kaunista minulle mies.
Vierailija kirjoitti:
En jotenkin tuntenut välillämme yhteyttä tänään. Et ehkä enää välitä minusta.
Niinkö ajattelet?
Olisitko tyytyväinen jos tunteeni sinua kohtaan olisivat laimenneet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin onnellinen, vaikka en unessa nähnytkään, mitä olit kirjoittanut. Ne oli kirjoitettu useammalla eri kielellä ja käsialasi oli kaunis, kuten sinäkin.
Oletteko vastaanottaneet tai lähettäneet rakkauskirjeitä kaivatullenne? Tapahtuiko mitään positiivista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lopeta mun seuraaminen heti, sä oot pelottava. Oon alkanut saamaan paniikkikohtauksia ja pelkään lähteä ovesta ulos. Sä oot psyko oikeesti.
Nytpä kysyn vuorostani: mitä ihmettä?
No mitä epäselvää? Älä seuraa mua. Mä tiedän et sä teet niin.
Mä en seuraa sua. Se oli vitsi minkä laitoin sulle.
Et oo laittanut mulle mitään vitsejä henk koht. Tänne en tiedä jos ootkin vitsaillut. Mut mä alan olemaan erittäin väsynyt tähän kun en uskalla enää olla rennosti edes kotona. Sun käytöksestä; eleistä, puheista ja äänensävyistä huomaa et sä oot menny jotenkin sekaisin. Harmi sinänsä, mut anna mun olla äläkä kuvittele mun ajatuksista mitään ja luule olevas oikeassa ja tietäväs. Tää sun tyhmä testi saa nyt luvan loppua. Tiedän et en oo ainoa sun uhri. Sä jäät vielä kiinni. Jos joku tuntee olevansa samassa tilanteessa kuin mä, se on totta ei sun harhoja et oo menny sekaisin mut nyt kannattaa olla varuillaan.
Vierailija kirjoitti:
Tänään oli minulla vähän huono päivä. Sanoisitpa jotain kaunista minulle mies.
Alavilla mailla hallan vaara.
Siis jos ihmetyttää niin toi lause on aikoinaan valittu jossain kansainvälisessä kisassa kaikista maailman kielistä kauniimpien lauseiden joukkoon :)
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En jotenkin tuntenut välillämme yhteyttä tänään. Et ehkä enää välitä minusta.
Niinkö ajattelet?
Olisitko tyytyväinen jos tunteeni sinua kohtaan olisivat laimenneet?
En olisi tyytyväinen. Jos olisit se mies..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin onnellinen, vaikka en unessa nähnytkään, mitä olit kirjoittanut. Ne oli kirjoitettu useammalla eri kielellä ja käsialasi oli kaunis, kuten sinäkin.
Minä olisin onnellinen, jos saisin sinulta joskus tuollaisen rakkauskirjeen.
Vierailija kirjoitti:
Jos tuntuu tuolle niin pitäiskö sinun olla se rohkea ja laittaa ensimmäinen viesti? Tai voit myös jäädä vellomaan itsesäälissä ja harmituksessa.
Rakastan sinua ja kaipaan niin paljon.
Tänään töissä jumituin miettimään sua sillä seurauksella, että työkaveri nauroi, että olenko juonut jotain. Olin kai jotenkin liian hyväntuulinen. Olisi pitänyt vastata, että joo, sellaista lemmenjuomaa. Huomenna pitää normalisoida tilanne ja vähän mököttää, etteivät rupea puhalluttamaan.