Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle XII

Vierailija
09.01.2019 |

uusi ketju

Kommentit (6113)

Vierailija
5241/6113 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hassua kirjoittaa taas tänne. Oon kyllä lukenut kaikki viestit muutaman vuoden aikana.

Tänään tuli kyllä lounasaikaan jotenkin lämmin ja mukava tunne. Tilanne meni aikoinaan ihan solmuun, mutta jostain käsittämättömästä syystä tunnen halua jutella kanssasi aivan valtavasti. Äänesi kuulosti äärettömän kiehtovalta.

Oli miten oli, tuli jotenkin tunne että sinulla on kaikki hyvin.

Olet edelleenkin kaunis!

Kiitos! Huumorintajuni on ainakin jäljellä, yhtä hulvaton kuin aina ennenkin.

Tämähän on muuten täydellinen vastaus, 10 pistettä!

Vierailija
5242/6113 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin sinun pysyvän elämässäni 😥

Pysyn tietenkin! 😊

Et ole kenelle viesti meni, hän on lähdössä / lähtenyt jo😞

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
5243/6113 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pysyn tietenkin! 😊

Mistä hän on lähdössä /lähtenyt jo?

Vierailija
5244/6113 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä oli eräänä päivänä viesti mulle, miks kirjoitat mulle täällä? Sä joka tiedät et mä tunnistan.

Vierailija
5245/6113 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä oli eräänä päivänä viesti mulle, miks kirjoitat mulle täällä? Sä joka tiedät et mä tunnistan.

Ei voinu olla, kun nämä kaikki on mulle.

Sitä paitsi ei kai kukaan ole sulle tilivelvollinen, miksi tänne kirjoittaa, jos ei kirjoita liian tunnistettavasti.

Vierailija
5246/6113 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

T💖

Vierailija
5247/6113 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä sit pitäis?

Vierailija
5248/6113 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitä paitsi ei kai kukaan ole sulle tilivelvollinen, miksi tänne kirjoittaa, jos ei kirjoita liian tunnistettavasti.

Ei ole tilivelvollinen mut ihan oikeesti ihmettelen. Mun viesti ei ollut millään pahalla tarkoitettu.

Vierailija
5249/6113 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä sit pitäis?

En ihmetellyt oikeestaan sitä et kirjoitti täällä, vaan et ylipäänsä kirjoitti. Ja sitä viestissäni ihmettelin.

Vierailija
5250/6113 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ole tilivelvollinen mut ihan oikeesti ihmettelen. Mun viesti ei ollut millään pahalla tarkoitettu.

Ei kai toisen sielunelämää voi kukaan läpikotaisin tietää. Jos et mieltäsi pahoittanut, niin mitä jos vaan annat olla. Tai no saahan sitä ihmetellä.

Vierailija
5251/6113 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pysyn tietenkin! 😊

No sanotaanko vaikka, että vierestä kulkemasta.

Vierailija
5252/6113 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kai toisen sielunelämää voi kukaan läpikotaisin tietää. Jos et mieltäsi pahoittanut, niin mitä jos vaan annat olla. Tai no saahan sitä ihmetellä.

En oo ap mut pakko tarttuu tähän, et miksi ihmeessä pitäs vaan antaa olla, eiks tää palsta oo viestejä varten. Jos me kaikki annettaisi vaan olla ni eihä tääl ois yhtään viestiä. Tosi ihmeellinen viesti 😂

Vierailija
5253/6113 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pysyn tietenkin! 😊

No sanotaanko vaikka, että vierestä kulkemasta.

Ei kai sentään ole kuollut?

Vierailija
5254/6113 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä sit pitäis?

En ihmetellyt oikeestaan sitä et kirjoitti täällä, vaan et ylipäänsä kirjoitti. Ja sitä viestissäni ihmettelin.

Jos ketjun otsikkoa vilkaisee, ehkä se kertoo jotain osastolta ”miksi”. Tarkempi selvitys vaatisi varmaankin vuoropuhelua. Ihmetellä tietty saa mutta vastausta et voi tuolla tunnistettavuustasolla saada, tai se voi olla mitä ja keneltä sattuu.

Vierailija
5255/6113 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En oo ap mut pakko tarttuu tähän, et miksi ihmeessä pitäs vaan antaa olla, eiks tää palsta oo viestejä varten. Jos me kaikki annettaisi vaan olla ni eihä tääl ois yhtään viestiä. Tosi ihmeellinen viesti 😂

Voi kai tänne muutakin kirjoittaa kuin ihmettelyitä?

Vierailija
5256/6113 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä sit pitäis?

No ota häneen yhteyttä irl? Niin voit saada vastauksen ihan suoraan häneltä. Täällä nyt kuka vaan voi vastata mitä vaan mihin vaan.

Vierailija
5257/6113 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä oot taas pyöriny mun mielen lumihangissa holtittomasti, nainen. Aiemmin puhdas paksu lumivaippa on täynnä temmellysjälkiä, lumienkeleitä, hiihtolatuja, pyllähdyskuvia, lumilabyrinttejä, sun muuta. Jotenkin oot saanu pystytettyä lumesta keskiaikaisen linnan vallihautoineen vaikkei ole ollut nuoskaakaan. Maisema on kaikkialla täynnä jälkiä susta, minne katsonkaan. Sua itseäsi ei vaan näy.

Vierailija
5258/6113 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laura - kaipaan välillä sinun kauniita rintoja - vaikka siitä on jo 13 vuotta aikaa ja meillä molemmilla on uudet elämät.

Kiitos.

Vierailija
5259/6113 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos tunnistat täältä viestejä, kannattaa hakeutua lääkäriin. Pikaisesti. Ei täällä niin varmoja tunnisteita kukaan käytä. 

Vierailija
5260/6113 |
01.02.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos tunnistat täältä viestejä, kannattaa hakeutua lääkäriin. Pikaisesti. Ei täällä niin varmoja tunnisteita kukaan käytä. 

Minä olen kyllä käyttänyt, mutta niitäpä ei ulkopuoliset edes tunnisteiksi tajua.

Ketju on lukittu.