Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä johtuu että jotain aikuista päälle 30v naista tytötellään mutta toisia kutsutaan aina naisiksi?

Vierailija
14.12.2024 |

Mistä tuollainen johtuu ?

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on vaan niin tyttömäinen. Vähän alle nelikymppisenä kuulin kun kuntosalilla joku mies sanoi kaverilleen, että tuo tyttö on  ennenkin vetänyt leukoja. Oli ihan myönteisessä mielessä sanottu eikä ollut suoraan minulle kohdistettua tytöttelyä. Satuin vain kuulemaan. 

Vierailija
2/50 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joitain = sinua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet vaan komistuu ikääntymisen myötä siinä missä naiset rupsahtaa.

Vierailija
4/50 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanna Mariniahan tytöteltiin kun oli pyöreämmät kasvot.

Vierailija
5/50 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tytöttely on kivaa. En oo koskaan häiriintynyt siitä.

Vierailija
6/50 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh kolmikymppistä nyt saatetaan kutsua miksi vaan. Tytöksi, naiseksi, ladyksi, young ladyksi, madameksi, tädiksi :D Tuo täti tuli jonkun itseäni ehkä 5 vuotta vanhemman mammulin suusta joka sanoitti asioita lapselleen (hän oli hyvin sellainen mammuli/äityli tyyliltään ja puhetyyliltään, joten siksi noin) 

Vierailija
7/50 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mä olen miehenä jo kauan sitten oppinut sen, että ketään yli 10-vuotiasta naispuolista ei sovi tytötellä

Vierailija
8/50 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen kyllä tyttömäinen olemukseltani, mutta onneksi ei tytötellä. Se olisi alentavaa.

Vierailija
9/50 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset on erilaisia. Toiset naiset pitävät siitä, että heitä kutsutaan naisiksi. Toiset taas haluavat olla tyttöjä viimeisen parin viikon ajan olen chattaillyt 27v naisen kanssa, joka tytöttelee itseään. Hän myös tuntuu pitävän siitä, että hänen feminiinisyyttään korostetaan.

Vierailija
10/50 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minusta tytöttely on kivaa. En oo koskaan häiriintynyt siitä.

t. Pekka

Vierailija
11/50 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minua häiritse tytöttely, huvittaa kyllä hieman. 

N54

Vierailija
12/50 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytöttely on tapa vähätellä naisia.

Vierailija
13/50 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäkö ja käyttäytyminen ratkaisevat käytettävän nimityksen

Tytöttely on yleensä kohteliaisuus

Vierailija
14/50 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

19-vuotias tyttöystäväni vähän loukkaantui, kun kerran kutsuin häntä naiseksi. Sanoi että haluaa, että kutsutaan vielä tytöksi. "Nainen" oli kuulemma vanha. :D

Vierailija
15/50 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä otan tytöttelyn varsin positiivisesti :D Ja sen kun kysytään papereita et pääsee k18 musiikkifestareille 😅

N32

Vierailija
16/50 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työelämässä on myös joissakin tilanteissa ihan yleistä kutsua miehiä "pojiksi" puhekielessä vaikka olisivat lähempänä eläkeikää, puhutaan vaikka että "pojat käy tekemässä" jotain yms

Vierailija
17/50 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ihmiset on erilaisia. Toiset naiset pitävät siitä, että heitä kutsutaan naisiksi. Toiset taas haluavat olla tyttöjä viimeisen parin viikon ajan olen chattaillyt 27v naisen kanssa, joka tytöttelee itseään. Hän myös tuntuu pitävän siitä, että hänen feminiinisyyttään korostetaan.

Miten tyttö on feminiinisempi kuin nainen?

Vierailija
18/50 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä otan tytöttelyn varsin positiivisesti :D Ja sen kun kysytään papereita et pääsee k18 musiikkifestareille 😅

N32

Minä en ajattele siitä mitään. Sehän riippuu paljon tyylistäkin et mitä on päällä ja mikä meininki ja habitus, et onko enempi tyttö tai mimmi vai (nuori) nainen tai (young) Lady tms 

Papereiden kysyminen ja kysymättömyys myös mielestäni ihan normaalia kolmikymppisenä. Eihän ne nyt oikeasti alaikäiseksi luule, mutta jos ohjeistus on kysyä kaikilta alle 30v näyttäviltä, niin ei siinä välttämättä nopeasti osaa arvioida et onko tuo nyt vaikka 28 vai 32

Vierailija
19/50 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten tyttö on feminiinisempi kuin nainen?

Ei mitenkään. Ei yhtään mitenkään. Jotkut ihmiset on kyllä todella pihalla :D 

Vierailija
20/50 |
14.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kestänyt henkisellä tasolla pitkään ajatella omaa naiseuttani ku oon aina tykännyt olla se tyttö. Ehkä tälleen 30+ on alkanut sisäistää että voi ajatella itseään jo naisena :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi seitsemän neljä