Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle XII
Kommentit (6113)
Vierailija kirjoitti:
Harmittaa kun jouduin kovettamaan mieleni sun kanssa ja vastaamaan niin kuin oli pakko eikä niin kuin oli totta. Ei siit ois ollut enää mitään hyötyäkään.
Kyllä valehtelus olen aina huomannut. Oot niin huono siinä vaikka muuta luulet. Asia erikseen mikä on valehtelus motiivi. Mulle täysin käsittämätöntä, ei olla toisillemme mitään velkaa paitsi sun valhees. Pärjäile.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi helskutti. Miksi edes vaivautua kommentoimaan mitään, jos joku täällä kaipaa varattua miestä. Niinkauan, kuin miehes illalla sun viereen nukahtaa ja aamulla siitä herää, niin eikö se ole hänen valintansa olla vaimonsa luona. Lähtisin kulkeen, jos pitää kytätä vauvapalstalla, pitääkö mieheni yhteyttä johonki ex-panoonsa.
Tottakai. Tuohan on selvä asia.
Mutta oletko siis vanha kunnon Vaimoillekateellinenmustishullu, joka sai ahdistuskohtauksen, kun pelkää jonkun parisuhteessa olevan naispuolisen henkilön ilmestyneen vastoin hänen nimenomaista kieltoaan palstalle? Ymmärrätkö, että jos se mies oikeesti sua rakastaa ja haluaa sun kanssa yhteisen elämän, ei vaimo saa sitä estettyä. Ei sun tarvitse sitä vaimia niin hirveästi pelätä.
Taitaa ongelma olla siinä, että kun se mies ei halua ja siksi kadehdit vaimoa, joka saa mieheltä kaiken sen, joka sun mielestä kuuluis sulle?
XD XD
Saathan sinä sääliä, ei se mua haittaa...oletko mustis?
Äläs yhtään siinä, nämä jutut tais häätää vaimojeninhoajat omaan ketjuunsa haaveilemaan rengastetuista miehistä. Sinne lienee rengastetuilta naisilta pääsy kielletty :D
Tässä ketjussa saa haaveilla rengastetuista tai rengastamattomista ja kuka vaan, sillä me ymmärretään, että haaveilu on vaan haaveilua. Ja kaipaaminen on ah niin ihanaa!
Mua ei haittaa, en oo mustis. Hauskuutan itseäni täällä.
T. Vaimo ❤️😊🙃Minuakin naurattaa tämmöset viestit. Tai säälittää. En oikein tiedä kumpaa.
Sun business, ei mun. Oletko..mustis?
Onko tänne nyt kaksi uutta trollihahmoa tupsahtanut paikalle vanhojen lisäksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi helskutti. Miksi edes vaivautua kommentoimaan mitään, jos joku täällä kaipaa varattua miestä. Niinkauan, kuin miehes illalla sun viereen nukahtaa ja aamulla siitä herää, niin eikö se ole hänen valintansa olla vaimonsa luona. Lähtisin kulkeen, jos pitää kytätä vauvapalstalla, pitääkö mieheni yhteyttä johonki ex-panoonsa.
Saahan hän kaivata, ei kuulu mulle. Kunhan vähän kiusaan mustasukkaista rakastajatarta 😜
Terveisin, se ihan oikea vaimo. 😜
En ala! Ihan oikeestii! Vaimot ei saanut tulla tänne! Te kokoajan KIUSAATTE!! Taas kaikki meni IHAN PILALLE 😭😭😭😭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen vähän nuutunut. 😌 Saatan lähteä lenkille kohta.
Ei ole totta! Tulit sitten takaisin, tervetuloa! 😅 Josko nuo muut sivupersoonat/hullut nyt sitten väistyisi...
Kiitos 💋
Haluaisin sinun pysyvän elämässäni 😥
Sano ukolleni ettei häiritse mua enää. Voisitte oikeasti keskittyä toisiinne. En halua kuunnella hänen jankutusta.
P. S. Tämä viesti on totta.
Haluan olla rauhassa enkä muistella ollutta ja mennyttä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen vähän nuutunut. 😌 Saatan lähteä lenkille kohta.
Ei ole totta! Tulit sitten takaisin, tervetuloa! 😅 Josko nuo muut sivupersoonat/hullut nyt sitten väistyisi...
Heille on uusi, oma ketju, jossa he tervehtivät ystäviään. Tämä saitti on ihanasti rauhoittunut :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saahan hän kaivata, ei kuulu mulle. Kunhan vähän kiusaan mustasukkaista rakastajatarta 😜
En ala! Ihan oikeestii! Vaimot ei saanut tulla tänne! Te kokoajan KIUSAATTE!! Taas kaikki meni IHAN PILALLE 😭😭😭😭
Nii' in. Vaimot, nuo paholaiset. 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saako, jos kaipaa jotain toista? Ja jos ei ilkeile varattujen kaipaajille?
Vierailija kirjoitti:
Juuh. Tänään on taas sellainen päivä, että ärsyttää, kun en ymmärrä. Olen jo ajat sitten luovuttanut sun suhteen kaikessa muussa mielessä, mutta nyt koko outo kuvio turhauttaa niin paljon, että olen päättänyt lakata ajattelemasta tilannetta ihan kokonaisuudessaan. Koska en vaan ymmärrä mitään tästä.
Jostain syystä heti aluksi meidän välille kasvoi jokin näkymätön seinä, jotta ei voida jutella toisillemme. Jutellaan siis ihan kaikille muille, muttei toisillemme. Eikä mene enää sen piikkiin, ettet tuntisi mua. Suljet mut jotenkin tietoisesti ja tarkoituksella ulos, ja suoraan sanottuna se on jo niin epäkohteliastakin käytöstä, että jäljelle jää vain ällistys, ärtymys ja hämmennys. Niin kuin todella. Oikeasti.
Ja mua harvoin vituttaa elämässä yhtään mikään, mutta tämä tilanne vituttaa mua aivan suunnattomasti. Koska ei vaan ole mitään järkeä, että on jotain tällaista - ja täysin turhaan. Jos sua vaivaa mun jotkut ei-toivotut fiilikset sua kohtaan, niin voin tulla ensi kerralla ihan kasvotusten vaikka sanomaan, että hei MENI JO. Alatko sitten käyttäytyä normaalisti?
(Enkä jaa tunnisteita, kunhan vain haluan tämän ulos systeemistäni. Ettei tarvitse etsiä mitään peltoa, jolle mennä huutamaan.)
Mulla on töissä tollanen tilanne erään miespuolisen komistuksen kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noooo ehkä. Mutta et saa edes kertoa olevasi vaimo, jookos? Mulla menee siitä fiilikset IHANPILALLE
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. En ole ikinä ilkeillyt heille. Joku voi olla niin järkevä ettei tajuu/ osaa edes olla mustis.
Alkaa kyllä waimot pikkuhiljaa halveerata itse itseään, kun täällä roikkuvat.
Voisko koko sanan pistää banniin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harmittaa kun jouduin kovettamaan mieleni sun kanssa ja vastaamaan niin kuin oli pakko eikä niin kuin oli totta. Ei siit ois ollut enää mitään hyötyäkään.
Kyllä valehtelus olen aina huomannut. Oot niin huono siinä vaikka muuta luulet. Asia erikseen mikä on valehtelus motiivi. Mulle täysin käsittämätöntä, ei olla toisillemme mitään velkaa paitsi sun valhees. Pärjäile.
Vai aina? Sit et oo se kenelle tää oli sillä vain tämän kerran hänelle jouduin sanomaan muuta kuin totuuden ja senkin muiden kuin itseni takia. Et pärjäile vaan säkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noooo ehkä. Mutta et saa edes kertoa olevasi vaimo, jookos? Mulla menee siitä fiilikset IHANPILALLE
Skarppaa! 😜
Näin sua ohimennen tänään. Olit iloinen ja nauroit kaveriesi kanssa. Mulle tuli hyvä mieli, sä ansaitset onnea ja iloa.
Vaikka mun takia meidän jutusta ei tullutkaan mitään niin on ikävä sua. En ole ikinä kenenkään kanssa nauranut niin paljon, oltiin samanlaisia hölmöjä ja joskus soimaan itseäni valinnastani.
Toivon että löydät onnen elämääsi, olet oppinut pitämään huolta itsestäsi kuten muista ja muistat oman tärkeytesi. Toivon että löydät naisen joka arvostaa ja yrittää yhtä paljon kuin sinä teet.
Muistan aina kun pidit musta huolta silloin, se oli kauneinta mitä mulle on ikinä tehty ja muistelen sitä usein. Olet nuori mutta ritarillinen aikuinen mies, harvinaisuus tässä pinnallisessa ja itsekeskeisessä maailmassa.
Kunpa voitais joskus alottaa alusta ja olla ystäviä ja hölmöillä ja nauraa kippurassa taas. Rakastan sinua, pidä pieni huoli itsestäsi, lupaahan?