Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle XII
Kommentit (6113)
Kuinka paha asia teistä varatuista on, jos joku teidän puolison kanssa samaa sukupuolta oleva sinkku ihastuu platonisesti tai jotenkin (muttei kuitenkaan seksuaalisesti) teidän puolisoon? Entä jos se yrittää ystävystyä sen kanssa? Jos se kirjoittaa sille viestejä, joista ette tiedä että onko se iskemässä sitä vai mitä? Onko se ihminen täysin moraaliton, paha ja alhainen?
Näinkö tämä sitten päättyy? Molemmat haluamme toisiamme mutta elämä pistää vaan mutkia matkaan ja nyt taisi tulla se suurin. Minusta on tuntumut että meillä on selittämätön yhteys ja vaikken ole uskovainen niin joskus on tuntunut että ylhäältä asti on tullut apua meille kuten olemme umpikujassa. Mutten tiedä saammeko enää...? En tiedä pystynkö odottaa vuotta vaikka haluaisin ja luulen että sinäkin haluaisit. et vain tainnut tietää että emme välttämättä vuoden päästä olla samassa paikassa tapaamassa... Ja vaikka kuulisitkin asiasta ryhtyisitkö viimein silloin ajatuksista tekoihin? Haittaisiko sinua kuinka paljon se ettemme näe enää ikinä jos asiat menee miten ne nyt tuntuu menevän? Ikäväisitkö? Tiedän ettei suhde sopisi kuvioihisi juuri nyt ja saatat hyvinkin vain antaa olla koska ajattelet järkevästi asioita vaikka vielä hetki sitten katsoit minua kuin olisin ainoa nainen maailmassa. Kuten olet pitkään katsonutkin. Pallo on sinulla....... Haluan vain sanoa etten ole ketään kohtaan tuntenut tällaista......
Jos joskus tässä kohdataan, niin unohda se mitä silloin kielsin. En koskaan tarkoittanut sitä.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka paha asia teistä varatuista on, jos joku teidän puolison kanssa samaa sukupuolta oleva sinkku ihastuu platonisesti tai jotenkin (muttei kuitenkaan seksuaalisesti) teidän puolisoon? Entä jos se yrittää ystävystyä sen kanssa? Jos se kirjoittaa sille viestejä, joista ette tiedä että onko se iskemässä sitä vai mitä? Onko se ihminen täysin moraaliton, paha ja alhainen?
Mulle ihan sama, mutta luulen että hän ois kauhuissaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää ketjun mustis vaimohan alkaa olla yhtä paha kuin Kihis aikoinaan. Ootko sä miettinyt että sillä aikaa kun sä kyttäät tätä ketjua 24/7 ja etsit täältä mahdollisesti sun miehestä kiinnostuneita naisia, niin se sun mies ehtii tehdä irl mitä vain. Ehkä se nytkin parhaillaan viestittelee toisessa huoneessa jonkun naisen kanssa tai on jäänyt "ylitöihin" jonkun hemaisevan työkaverin kanssa. Sä et huomaa mitään kun istut nenä kiinni AV-palstassa.
Just toissa päivänä, kun tuo kyseinen hullu viimeksi kävi kuumana ihmisten kimpussa, mietin kaivaten Kihiksen koulujuttuja ja yksinpuhelua. Edes modehullu ei ole niin rasittava kuin tämä varattuhullu, senkin voi sentään ohittaa huumorilla.
Ehkä täällä pitää olla aina yksi kiintiöhullu (tai sitten saman hullun sivupersoonat vaihtelee). Joten Kihis, tuu takas! Me kaivataan sua!
Yksi aktiivinen palstahullu on myös "vaimoillekateellinenmustishullu" joka raivoissaan poistattaa kaikki viestit joissa viitataan ylipäätään kenenkään vaimoon :D
Hölynpölyä. Niissä viesteissä vaan on huomattavasti keskimääräistä useammin erityisen ilkeitä kommentteja ja siksi niitä on poistettu. Sinäkö kirjoitat niitä?
Höpönlöpön. Seurasin sitä typerää väittelyä sivusta ja kyllä sä otit pultit aina kun puhuttiin jonkun vaimosta. Eli se on susta ilkeetä ja peruste poistoon että mainitaan sana vaimo. Pipihän sä oot!
Eikö tuota yhtä harhaista vaimoa saada hoitoon tai edes banneja. Tämä ketju on pilalla kun tuo yksi jankkaa täällä joka päivä. Miksi ihmeessä tämä ketju vetää noita mielenterveyspotilaita aina puoleensa. Ensin oli Kihis, sitten joku joka luuli kaikkia ylläpitäjäksi ja nyt tuo jonkun kotivaimo, jolla ei ole ilmeisesti muuta tekemistä kun istua palstalla päivät pitkät. Käypä psykatrilla tarkistaan lääkitys ja hanki sitten vaikka joku uusi harrastus. Mustasukkaisuuskin on sairaus kun se liian pitkälle kehittyy ja kotona neljän seinän sisällä istuessa alkaa helposti päässä viiraamaan.
Osan noista vaimojutuista ja pahimmista haukuista kirjoittaa ilmeisesti joku (nuorehko?) nainen, joka on vakavasti traumaantunut omien vanhempiensa pettämisistä ja erosta. Tarvitsisi terapiaa myös, jotta pääsisi eroon katkeruudestaan ja kipeistä tunteistaan eikä tarvitsisi purkaa niitä täällä täysin viattomiin sivullisiin. Veikkaan, että hänen äitinsä on haukkunut isää ihan samoilla samamuodoilla. Ei todellakaan mikään terve kasvuympäristö.
Niin no tuo vois kyllä olla selitys sille miksi sitä niin suuresti ärsyttää jos jotkut tuntemattomat pienten lasten vanhemmat pettää ja lähtee jonkun toisen matkaan. Siis jos on joskus ollut itse se lapsi, jonka vanhemmat on pettäneet ja lähteneet toisen matkaan, ehkä on saanut vielä ilkeän isä- tai äitipuolen, jonka kokee pilanneen elämänsä. Ehkä yleistää sitten yhden tosi huonon oman kokemuksensa koskemaan kaikkia ja purkaa sitä itsessään edelleen olevaa vihaa tuntemattomin ihmisiin kuin he olisivat hänen isänsä tai äitinsä. Onneksi suurin osa erolapsista ei ole kutenkaan noin sekaisin ja ovat täysin terveitä ja onnellisiakin. Mistä sen tietää jos sama ihminen olisi joka tapauksessa seonnut vanhempien jatkuvista riidoista, vaikka ne ois yhdessä pysyneetkin.
Vaimoillekateellinenmustishullu siinä keskustelee itsensä kanssa :) Jatka vaan samaan malliin, kuluuhan se aika niinkin.
Ps. Unohdit muuten laittaa sen tavaramerkkisi "sivusta" joka toiseen kommenttiin
No kun itkettää ja raivostuttaa, kun en saa sitä miestä! Tyhmä vaimo tuli tielle ja vei MINUN miehen. Kerta se oli minun mielikuvitulsessa minun, niin ei sitä kukaan muu saa omia!! Niin! Poljen jalkaa ja itkupotkuraivarit oikein tuli. SIVUSTA tämä
Minä kirjoitin tuon "Niin no tuo vois kyllä olla selitys sille" -alkavan kommentin. En ole kellekään vaimolle kateellinen. En tiedä mikä pakkomielle tuolla yhdellä on nyt nimittää puolta palstaa vaimollekateellisiksimustishulluiksi. Minä en ole täällä ketään varattua isää haikailemassa. Ihan sinkkua ja lapsetonta opiskelukaveria. Kumpikaan ei millään vain uskalla jutella irl moita kummempaa. On tuo yksi tyyppi kuitenkin tarttunut täällä joskus minunkin viestiin aiemmin ja epäillyt että jotain varattua kaipailen. Tympäisee moinen. Ihan kuin tänne ei muut kirjoittelis kuin varatut ja perheelliset.
MInä toin palstalle tuon vaimoillekateellinenmustishullu-termin, mutta on sitä sen jälkeen jotkut muukin käyttäneet. Vähän kieli poskessa termiä käytin, kun täällä viljellään niin runsaasti kaikenlaisia "hulluuden" alalajeja.
Enkä kutsu sillä nimellä kuin yhtä hyvin tunnistettavaa kirjoittajaa, joka on kulkenut mukana ketjusta toiseen ja ajautuu hyvin helposti riitoihin, milloin mistäkin aiheista.
Tottakai täällä on paljon muitakin, kuin varattuja ja perheellisiä. Eikä sekään niin vaarallista ole, vaikka olisi varattujakin, tai varattujen kaipaajia. Tunteethan eivät aina tottele järjen ääntä. Siinä on harvinaisen vähän mitään pahaa, jos täällä tuo kaipaustaan julki. Irl asiat voivatkin sitten olla kertaluokkaa mutkikkaampia.
Mutta sitä asennetta ei tietenkään voi hyväksyä, että parisuhteessa elävien puolisot, esim. juuri vaimot, olisivat lähtökohtaisesti jotain pahantekijöitä vain olemassaolonsa vuoksi.
Just tuota viimeistä juttua mäkin protestoin. Avioerolapsena en voi hyväksyä niitä, jotka kerskailee perheen rikkomisella. Monen lapsen elämä olis paljon onnellisempaa jos ihmiset kunnioittais toisten perheitä. Ne lapset kuitenkin kärsii eniten aikuisten sekoiluista.
Vierailija kirjoitti:
Jos joskus tässä kohdataan, niin unohda se mitä silloin kielsin. En koskaan tarkoittanut sitä.
Täsmennä vähän, mitä tarkoitat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin todella nainen tavata sinut rauhassa kahdestaan. Oletko valmis siihen?
Olen, olen, olen. Ota yhteyttä/ lähesty rohkeasti.
Kaipaisin vähän rohkaisua, koska minä olen ollut aloitteellinen suuntaasi todellisessa elämässä viestimällä. Lähetä vaikka kuulumisten kysely tai jotain muuta työsähköpostiini tai WA, niin tiedän tämän olevan sinulta. Aikaisempi vastauksesi ei ollut kovin rohkaiseva.
Mistä lähtien olet kaivannut tätä naistasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aletaanpa kaikki poistattamaan noita tappeluita ja muita turhia haukkumisia ketjusta. Vain terveiset saa jäädä. Eiköhän nuo tappelijat ja haukkujat kyllästy ja lähde, kun niiden viestit pysyy ketjussa vain max. pari minuuttia.
Hyvä idea. Aletaan poistamaan tappeluita. Terveiset saa jäädä. Eikähän haukkujat lähde. Hyvä idea
Paitsi että esim. viime viikonloppuna haukkuja/tappelija otti herneet nenään viestiensä poistattamisesta ja kostoksi poistatteli sitten asiallisia kaipausviestejä joiden kirjoittajan kuvitteli poistattelevan haukkumaviestejään.
Ääliöt eivät välttämättä toimi kovin loogisesti, ainakaan jos ovat kostonhimoisia. Jos ainut motiivi on häiriköidä, niin keinot löytyvät aina. Häiriköille paras käsittelytapa on yksinkertaisesti jättää kokonaan huomiotta. Täyspäiset tajuavat kyllä, mistä on kyse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt menee kyllä metsään nuo teidän analyysinne, mutta jos ero-/pettämistraumainen vanhempien tappeluista traumatisoitunut tyttö tuntuu teistä paremmalta selitykseltä kuin se, että joku vaan yksinkertaisesti pitää perhettä pyhänä, halveksii porsasteluanne ja kokee lapsiperheiden erot yhteiskunnallisena ongelmana, niin siitä vaan.:D
Tuletko ns. ehjästä ydinperheestä? Jopa kirjoitustyylisi ja sanamuotojesi perusteella voisit olla juuri se sama, joka joskus täällä pauhasi lapsuudenperheensä rikkoutumisesta.
Kyllä, onnellisesta sellaisesta vieläpä.
Äitini ei ole haukkunut isääni eikä isäni äitiä tai muutenkaan tapelleet toistensa kanssa, eikä temperamenttini tule muutenkaan yhtään äidin puolelta (kun joku kirjoitti, että olisin äidistä ottanut mallia).
Nämä asenteet ja arvot on muutenkin isän peruja, jonka isä on paniikkihäiriöstä lapsesta saakka kärsinyt erolapsi (eikä tarvitse sanoa, että kaikista tulisi sellaisia kun ei tietenkään tule ja vaikka tulisikin, niin isoisäni on hyvä esimerkki siitä, että kurssin voi korjata ja rikkinäinen luoda ehjiä).Enkä tartu täällä kenenkään teksteihin epäillen, että kaipaisi varattua tai ole muutenkaan vastuussa suuresta osasta varatuille osoitetuista moralisoinneista.
Lauantaina hermostuin sille jollekin ”Haha minulla on oikeus tehdä mitä haluan ja tulen vielä saamaan miehesi itselleni;)”-vaimohullulle, joka kaiveli ylimielisenä vailla mitään empatiaa verta nokastaan.
En muutenkaan jaksa jatkuvasti jauhaa tästä asiasta, mutta en pahastu vaikka runsaasti viestejä meneekin minun piikkiin.:D
Ihan samahan se sinänsä, luulee mitä luulee.
Täällä vaan on muutama muukin kirjoittaja kuin minä ja ”mustasukkainen vaimo”.
Tai keski-ikäinen mies. Itsehän olen näitä kaikkea.:)
Se viesti oli trollausta. Luuin, että sen huomaa, ei kai nyt kukaan NIIN ylimielisen härskejä viestejä kirjoittaisi.. Toisaalta, on tällä palstalla hullummatkin jutut mennyt läpi.
Vierailija kirjoitti:
Olet mielessä, A.
Olet mielessä A
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt menee kyllä metsään nuo teidän analyysinne, mutta jos ero-/pettämistraumainen vanhempien tappeluista traumatisoitunut tyttö tuntuu teistä paremmalta selitykseltä kuin se, että joku vaan yksinkertaisesti pitää perhettä pyhänä, halveksii porsasteluanne ja kokee lapsiperheiden erot yhteiskunnallisena ongelmana, niin siitä vaan.:D
Tuletko ns. ehjästä ydinperheestä? Jopa kirjoitustyylisi ja sanamuotojesi perusteella voisit olla juuri se sama, joka joskus täällä pauhasi lapsuudenperheensä rikkoutumisesta.
Kyllä, onnellisesta sellaisesta vieläpä.
Äitini ei ole haukkunut isääni eikä isäni äitiä tai muutenkaan tapelleet toistensa kanssa, eikä temperamenttini tule muutenkaan yhtään äidin puolelta (kun joku kirjoitti, että olisin äidistä ottanut mallia).
Nämä asenteet ja arvot on muutenkin isän peruja, jonka isä on paniikkihäiriöstä lapsesta saakka kärsinyt erolapsi (eikä tarvitse sanoa, että kaikista tulisi sellaisia kun ei tietenkään tule ja vaikka tulisikin, niin isoisäni on hyvä esimerkki siitä, että kurssin voi korjata ja rikkinäinen luoda ehjiä).Enkä tartu täällä kenenkään teksteihin epäillen, että kaipaisi varattua tai ole muutenkaan vastuussa suuresta osasta varatuille osoitetuista moralisoinneista.
Lauantaina hermostuin sille jollekin ”Haha minulla on oikeus tehdä mitä haluan ja tulen vielä saamaan miehesi itselleni;)”-vaimohullulle, joka kaiveli ylimielisenä vailla mitään empatiaa verta nokastaan.
En muutenkaan jaksa jatkuvasti jauhaa tästä asiasta, mutta en pahastu vaikka runsaasti viestejä meneekin minun piikkiin.:D
Ihan samahan se sinänsä, luulee mitä luulee.
Täällä vaan on muutama muukin kirjoittaja kuin minä ja ”mustasukkainen vaimo”.
Tai keski-ikäinen mies. Itsehän olen näitä kaikkea.:)Se viesti oli trollausta. Luuin, että sen huomaa, ei kai nyt kukaan NIIN ylimielisen härskejä viestejä kirjoittaisi.. Toisaalta, on tällä palstalla hullummatkin jutut mennyt läpi.
Oli kummin vaan, niin oman ilkeytensä siinä paljasti.
Kukaan hyvä ja terve ihminen ei trollaa tollasella aiheella
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aletaanpa kaikki poistattamaan noita tappeluita ja muita turhia haukkumisia ketjusta. Vain terveiset saa jäädä. Eiköhän nuo tappelijat ja haukkujat kyllästy ja lähde, kun niiden viestit pysyy ketjussa vain max. pari minuuttia.
Hyvä idea. Aletaan poistamaan tappeluita. Terveiset saa jäädä. Eikähän haukkujat lähde. Hyvä idea
Paitsi että esim. viime viikonloppuna haukkuja/tappelija otti herneet nenään viestiensä poistattamisesta ja kostoksi poistatteli sitten asiallisia kaipausviestejä joiden kirjoittajan kuvitteli poistattelevan haukkumaviestejään.
Ääliöt eivät välttämättä toimi kovin loogisesti, ainakaan jos ovat kostonhimoisia. Jos ainut motiivi on häiriköidä, niin keinot löytyvät aina. Häiriköille paras käsittelytapa on yksinkertaisesti jättää kokonaan huomiotta. Täyspäiset tajuavat kyllä, mistä on kyse.
Tuon tappelijan ainoa motiivi tuntuu olevan häiriköinti. Hänen takiaan koko kaipausketju on lukittu jo monta kertaa. Kun häneltä loppuu argumentit, hänen ainoa keinonsa on poistattaa viestejä, oli ne kuinka asiallisia hyvänsä, mutta hänen kannaltaan kiusallisia vääriä mielipiteitä.
Itse lähinnä huvittuneena seurailen. Mutta tulee kyllä mieleen, millaista tuollaisen despoottiluonteen läheisten elämä on, jos hänellä edes sellaisia on. Ehkä ei, kun on aikaa päivystää täällä aamusta iltaan vahtimassa, ettei kukaan kirjoittele vääriä mielipiteitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täsmennä vähän, mitä tarkoitat?
Hän tietää kyllä mitä tarkoitan, mutta ei pysty tunnistamaan itseään tuosta. ;)
Harhaista porukkaa taas mestoilla :D
Kenestähän ne puhuu? Joku yks ihminen, jonka liikkeet ne luulee tietävänsä?
Itselläni on normaali psyyke eikä harhoja, en siis oleta kenenkään yhden täällä tekevän kaikkea...
Vierailija kirjoitti:
Tuo palstan mustasukkainen vaimo ei nyt ymmärrä, että täällä kukaan ei vihaa vaimoja, vaan sinua sen takia kun täytät koko ketjun. Ihan samaa vihaa kuin Kihis-viha aikoinaan ja Kihis ei ollut kenenkään vaimo vaan sinkku opiskelija. Tämä ketju ei ole tarkoitettu yhden ihmisen yksinpuhelua ja riitelyä varten, vaan ihmisten kaipauksia ja terveisiä varten. Ei ihme jos jotkut trollaailee jo ihan vain sinua ärsyttääkseen, kun itse ärsytät kaikkia. Me ei olla tultu lukemaan tänne kenenkään päiväkirjaa, vaan terveisiä kaipaavilta ihmisiltä.
Tämä ketju on tarkoitettu kaikille ja kaikesta.
Vierailija kirjoitti:
Ikävä sinua Jani.
Niin mullakin :)
Aina täällä on ollut erilaisia ihmisiä ja poistettu randomilla viestejä, älkää nyt jaksako keuhkota jostain yhdestä vaimosta (miks se ei mun silmään edes täytä ketjua?).
Aikoinaan kaipasin ja kirjoitin oikeasti kauniita viestejä, jotka poistettiin systemaattisesti oikeastaan heti kun ne lähetin, pahimmillaan oli alle minuutin esillä ja heti pois.
Eikä silloin ollut mitään tappelua, perus Kihikseen vaan jengi kyrpiinty mut ei mitään tällaista kuin nykyään.
Eikä silloin ollut näin paljoa varattuja/varatun kaipaajia, tai sitten ne ei vaan tuoneet sitä ilmi.
Laskekaapa huviksenne, monta ”AINA JOKU MORALISOI EI VÄLITETÄ NIIST NÄIT HULLUI RIITTÄÄ”-viestiä kirjoitatte päivässä....ja esim. viikonlopun jälkeen huomattava osa ketjun sisällöstä ollut tuota samaa mantraa....
En ole kukaan edellisistä, mutta kiinnostaisi tietää, ketä sinä kaipaat...