Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle XII
Kommentit (6113)
Vai olinko vaan jossain rakastumiskuplassa enkä tajunnut mitä ympärillä tapahtuu, voi olla niinkin :D
Vierailija kirjoitti:
Jos joskus tässä kohdataan, niin unohda se mitä silloin kielsin. En koskaan tarkoittanut sitä.
Ai kielsit tunteesi mua kohtaan?
Hyvän yön toivotus, suukko & hali rakkaimmalleni, vihreähiuksiselle hoocee-muijalle mieheltä rajan ja kahden kanaalin takaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos joskus tässä kohdataan, niin unohda se mitä silloin kielsin. En koskaan tarkoittanut sitä.
En. Etkä olisi edes uskonut, jos olisin niin tehnyt.
N, ihastuin sinuun syvästi heti kun näin sinut ensimmäisen kerran. Ei me tunneta toisiamme, vaikka niin haluaisinkin.. Kyllästyin nettimaailman pinnallisuuteen enkä halunnut olla enään osallisena. Emme edes asu samalla paikkakunnalla. Unelmoin että tulisit vielä joskus vastaan. Olen rohkeampi kasvotusten. Pelkään ettemme tulisi selviämään läheisyydestä. En ole koskaan selvinnytkään.
Jos näette Villasukkaa niin kertokaa hänelle että kaipaan kovasti. Hän on mulle hyvin tärkeä ja rakas 💜
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksei voi laittaa tunnistetta. Esim. T.. nimiselle naiselle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hämärä muistikuva, että siihen aikaan kun katosit luin jtn, että pidät huolen ettet koskaan enää päästä "mua" sun elämääsi? Oliskohan tämä ollut mulle? (Sitä mitä asia koski en lukenut, koska en ajatellut sen keskustelun koskevan itseäni.) Oon vaan miettinyt tuotakin vaihtoehtoa jälkeenpäin. Tänään laitoin yhden tunnisteellisen viestin...
Olen ihan rappiolla. Mässään herkkuja kaipauksessani, en saa nukuttua hyvin, keskittyminen harhailee, en saa motivoiduttua liikkumaan, en pysty tekemään päätöksiä, elämä vaan liukuu ohi ja valuu sormien välistä. Kai tästä joskus yli pääsen, mutta inhaa tämä on. Olin rakastunut, olen kai yhä, mutta ilmeisesti ihan väärään ihmiseen. Kunpa olisit vain sanonut sen aikanaan suoraan, että sua ei kiinnosta. Kunpa et olisi ruokkinut tunteitani turhaan. Elämän karut kävyt sentään, miten hölmöksi itseni tunnenkaan. Olisihan mun pitänyt ymmärtää lukea rivien välit ja pienet vihjeet, mutta huumassani halusin kai nähdä asiat toisin, harhakuvia ja toiveita viljelin vaan.
Kyllä kaipaukseen liittyy monia asioita ja minusta niistä on mielenkiintoista lukea täällä. Jopa ylimustasukkaista vaimoa. Tiedän yhden reaali maailmassa sellaisen ihmisen ja on muuten nainen. Itse ennen ajattelin pettämistä kauheana, mutta en enää. Se on aika normi juttu pitkissä suhteissa. Se vaan pitää tiedostaa, että jos oot ns. Toinen nainen tai mies, niin tuskin se ihastus/kaivattu ydin perhettä jättää vaikka olis kuin jumalaista s ksiä. Ja mielestäni jos rakastaa puolisoaan, niin pitää pettämiset ihan omana tietona. Ihminen joka haluaa vahingoittaa toisen psyykettä ja itsetuntoa kertoo nämä kumppanilleen. Sen takia kun on ruvennut kaduttamaan tai jotain muuta tai haluaa eroon puolisosta. Mä melkeen toivon, että joku muija veis ton mun ukon.
Ei palautusoikeutta :")
Ja mä tiedostan, että mä olen ihan yhtä paha kuin ne pettäjä miehet, kun ihastun millon kehenkin. Mun onni on vain maailman huonoin itsetunto jne. Mutta tarpeeksi kännissä sitä varmaan luulis jo olevansa melkeen hot xD
Mutta joo kaipaan välillä yhtä, mutta nyt menee ihan semi ok. En tiedä, jos joskus tapahtuis ns. Vahinko antaisin vaan mennä. Mua ei ainakaan kaduttaisi mikään. Osaan valehdella erittäin hyvin. Sen takia en varmaan ole ns. Vaimo matskua. Kuitenkin joskus kuollaa ja se varmaan kaduttais jos kuolis että mitään ei tapahtunut. Tai mistä sitä tietää.
Jos en olisi mennyt nuorena naimisiin, en olisi mennyt ollenkaan. Eniten ärsyttää, että jää jumiin ihmisen kanssa, joka kohtelee sinua huonosti. Ja miehet nyt tekee niin naisillleen. Sen takia miesten kanssa ei kannata asua. Siis jos haluaa saada edes melkeen tyydyttävää sitä ja ettei tarvitse olla miehen äiti.
Naiset älkää koskaan menkö naimisiin. Täysin turhaa, jos mies ei ole rikas ja tyhmä. Silloin se on jo melkein kanttavaa, kun eroaa. Miehet ei kuitenkaan naimisissa olessanne kustanna elämäänne, vaikka olisi lapsia. Niin silloin se on ihan turhaa asua yhdessä ja olla naimisisa. Naiset olemme tasa-arvon nimissä suostuneet niin tyhmiin asioihin miesten ns. Muka perusteluilla. Sama juttu on myös naisten s eksuaalisuuden demonisointi, joka lähtee jo raamatusta lähtien. Kumma kun niillä miehillä vt ssä sai olla monta vaimoa ja mitä kaikkea. Koko yhteiskunta on rakennettu miesten palvomista ja paapomista varten. Se kun rakastaa toista niin haluaa auttaa sitä toista ja tehdä vapaaehtoisesti se toinen onnelliseksi, vaikka ei aina huvittaisi. Ja tämä on se, mitä miehet ei osaa.
Vierailija kirjoitti:
Olen ihan rappiolla. Mässään herkkuja kaipauksessani, en saa nukuttua hyvin, keskittyminen harhailee, en saa motivoiduttua liikkumaan, en pysty tekemään päätöksiä, elämä vaan liukuu ohi ja valuu sormien välistä. Kai tästä joskus yli pääsen, mutta inhaa tämä on. Olin rakastunut, olen kai yhä, mutta ilmeisesti ihan väärään ihmiseen. Kunpa olisit vain sanonut sen aikanaan suoraan, että sua ei kiinnosta. Kunpa et olisi ruokkinut tunteitani turhaan. Elämän karut kävyt sentään, miten hölmöksi itseni tunnenkaan. Olisihan mun pitänyt ymmärtää lukea rivien välit ja pienet vihjeet, mutta huumassani halusin kai nähdä asiat toisin, harhakuvia ja toiveita viljelin vaan.
Melko surkeeta. Mut ei se olo parane herkkuja mässäämällä. Tsemppiä sulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hämärä muistikuva, että siihen aikaan kun katosit luin jtn, että pidät huolen ettet koskaan enää päästä "mua" sun elämääsi? Oliskohan tämä ollut mulle? (Sitä mitä asia koski en lukenut, koska en ajatellut sen keskustelun koskevan itseäni.) Oon vaan miettinyt tuotakin vaihtoehtoa jälkeenpäin. Tänään laitoin yhden tunnisteellisen viestin...
Toi oli muistaakseen jollain tapaa ilkeä viesti kaikin puolin.
T. Sivusta!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä haluan hänet elämääni. Kerran kielsin jotain, vaikka en oikeasti halunnut kieltää, mutta ei se täällä palstalla tapahtunut.
Hyvää yötä. Voitaisiin tanssia hidas biisi lähellä toisiamme. Tuntisin lämpösi ja huumaavan tuoksusi. Suudeltaisiin. Nuku hyvin. Kauniita unia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunsin liian voimakkaasti sua kohtaan. Säikähdin ja peräännyin. Eihän me oikein edes tunneta. Yritin väkisin työntää sut pois mielestäni. Aavistin että säkin oisit tuntenut ehkä jotain, mutta en siltikään tehnyt mitään. En halunnut mokata, mutta mokasin silti. Se oli moka, etten tehnyt mitään. Lähtökohtaisesti en usko, että olet täällä, mutta tämä on ainoa mitä minulla on. Jos luet tätä, lupaan etten enää peräänny jos vielä kohdataan.
Monilla käy tämä. Jälkeenpäin tietysti harmittaa, mutta toivottavasti kohtaat kaivattusi uudestaan ja saat tilaisuuden, johon tarttua!
Harmittaa kyllä. Monella käy näin. Toivottavasti kohtaan kaivattuni ja saan tilaisuuden tarttua.
Kaipaatko miestä vai naista?
Varattua miestä kaipaan, keski-ikäistä.
TÄMÄ!!
TÄMÄ!!
Tättärää! Tämä!
TÄMÄ!!
Tämä.
TÄMÄ!!
Tämä.
TÄMÄ!!
Tämä.
Rahoitu jo. Keski-ikäinen, varattu mies palveluksessanne. Miten voin auttaa?
Jos olet eräs komea,hyvävartaloinen mies,voisin lainailla sua silloin tällöin. 😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toi oli muistaakseen jollain tapaa ilkeä viesti kaikin puolin.
T. Sivusta!!
Okei. Pitääpä yrittää löytää se. Selittäisi ehkä yhden asian...
Vierailija kirjoitti:
Meil samit, eikä tuolle ahdingolle just heti välttis mitään voi, mutta itse olen urheillut sitten mässäilyn vastapainoksi.
Ei hyvä siltikään, mutta jotain sekin on.
Tänään juoksin kympin, luin kirjaa, kirjoitin yhden sivun (:D sekin jotain), pelasin lautapeliä, keskustelin kaverin kanssa kaksi tuntia puhelimessa, vähän töitä myös.
Ja sitten tätä fuckin’ ketjussa päivystämistä ja mässäilyä....
Kaipaan vanhaa minää joka puuhasteli jatkuvasti jotain ja rötvätessään luki kirjoja tai katseli dokkareita!
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä. Voitaisiin tanssia hidas biisi lähellä toisiamme. Tuntisin lämpösi ja huumaavan tuoksusi. Suudeltaisiin. Nuku hyvin. Kauniita unia.
Kiitos. Näihin tunnelmiin aion tänään nukahtaa...
Hyvää yötä E-miehelle E-mieheltä.
Hyvää yötä, rakas tytär.