Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle XII
Kommentit (6113)
Mä tahdon sun lämpöön. Vihjasitko sillä jotain?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos joskus tässä kohdataan, niin unohda se mitä silloin kielsin. En koskaan tarkoittanut sitä.
Ai kielsit tunteesi mua kohtaan?
En. Etkä olisi edes uskonut, jos olisin niin tehnyt.
Hämärä muistikuva, että siihen aikaan kun katosit luin jtn, että pidät huolen ettet koskaan enää päästä "mua" sun elämääsi? Oliskohan tämä ollut mulle? (Sitä mitä asia koski en lukenut, koska en ajatellut sen keskustelun koskevan itseäni.) Oon vaan miettinyt tuotakin vaihtoehtoa jälkeenpäin. Tänään laitoin yhden tunnisteellisen viestin...
Toi oli muistaakseen jollain tapaa ilkeä viesti kaikin puolin.
T. Sivusta!!Okei. Pitääpä yrittää löytää se. Selittäisi ehkä yhden asian...
Se on varmaankin jo poistettu.
Ikävä Siua päivi öin. Muistelemain uni meistä piristi päivääni. Meiän pitäis olla yhessä.
Hyvän yön toivotus, suukko et hali elämäin kaunottarelle, vaalealle ihanalle kaunis-ääniselle naiselle mieheltä parin kuntarajan ja 30km päästä. Etunimemme alkaat samalla ääntiöllä ja niissä sama määrä tavuja ja kirjaimia. Toisen etunimesi toiseksi viimeinen kirjain on sama kuin oman etunimeni toinen.
Kauniita unia Rakas
Hyvää yötä Nuuhku. Tuot minulle iloa, valoa ja naurua vähän yllättävänkin harmaisiin aikoihin. Hitaita silityksiä ihollesi. Jotenkin toivoisin, että et arjessasi olisi vailla sellaisia. Haluaisin toivoa sinulle monia ihania kosketuksia ja sanoja. Olet kaiken kauniin arvoinen. Ehkä maailma antaa niitä sinulle myös minunkin puolestani heti nyt, nukkumaan käydessä ja huomenna.
Minulla on vähän haikea olo siitä, että äänesi sointi ja halausten muistot ovat alkaneet haipua. Minulla ei koskaan ole ollut hyvä muisti edes tärkeissä asioissa. Mutta sen tiedän kuitenkin edelleen, mitä nekin muistojen rippeinä, ajatuksina ja haaveina saavat minut tuntemaan, kuinka suloisina niiden yritetty kuvittelu näyttäytyy mielessäni ja miten ne hyväilevät sydäntäni <3.
Varmaankaan et ole tämä Hyvänyöntoivottelija, jos ensinkään täällä viitsit enää käydä, mutta kylläpä vain hitaat kelpaisivat minullekin. Josko sitä osaisi hiljalleen olla vähemmän puupökkelö. Ei jännittynyt kelopuu kuvasta ollenkaan niitä olotiloja, joita aiheutat minussa. Kyllä se on soljuva, helkkyvä, sinua hellivä ja sinun valostasi kimmeltävä ja lämpeävä puro ennemmin. Ja olisin vettä, joka pysyy sormiesi lomassa.
Tahdon. Jos olet joskus vapaa, vasta sitten.
Huomenta! Paikalla olin. Alkaa vaan olla niin paha turnausväsymys ja uskonpuute, etten enää näe vaikka näen! :D Onneksi on ikävän takia unettomia öitä niin sillon saa aina juonesta kiinni uudelleen. Pahoittelut!
Näin susta eilen yhden kuvan, missä näytit todella hyvältä! <3 sellainen hyvän mielen kuva... :) ikävä vaan paheni, kun tunnelma välittyi niin elävästi kuvasta ja muistelin, kuinka hyvä sun kanssa oli olla. Tekisi kyllä hyvää saada jutella sun kanssasi! Kun ei tämä unohtaminen ole ottanut onnistuakseen.Tietäisitpä kuinka paljon on valvottuja tunteja takana. Onpa useammat itkutkin itkettynä... Teit lähtemättömän vaikutuksen minuun! Mukavaa päivää sinulle.<3
Vierailija kirjoitti:
Oon pahoillani, mutta tätä ei tule tapahtumaan. En aio koskaan erota puolisostani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon pahoillani, mutta tätä ei tule tapahtumaan. En aio koskaan erota puolisostani.
Toivottavasti ei oma kaivattuni eikä kukaan muukaan luule mua kosijaksi täällä. Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Huomenta! Paikalla olin. Alkaa vaan olla niin paha turnausväsymys ja uskonpuute, etten enää näe vaikka näen! :D Onneksi on ikävän takia unettomia öitä niin sillon saa aina juonesta kiinni uudelleen. Pahoittelut!
Näin susta eilen yhden kuvan, missä näytit todella hyvältä! <3 sellainen hyvän mielen kuva... :) ikävä vaan paheni, kun tunnelma välittyi niin elävästi kuvasta ja muistelin, kuinka hyvä sun kanssa oli olla. Tekisi kyllä hyvää saada jutella sun kanssasi! Kun ei tämä unohtaminen ole ottanut onnistuakseen.Tietäisitpä kuinka paljon on valvottuja tunteja takana. Onpa useammat itkutkin itkettynä... Teit lähtemättömän vaikutuksen minuun! Mukavaa päivää sinulle.<3
Oliks tää vastaus johonkin?
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä Nuuhku. Tuot minulle iloa, valoa ja naurua vähän yllättävänkin harmaisiin aikoihin. Hitaita silityksiä ihollesi. Jotenkin toivoisin, että et arjessasi olisi vailla sellaisia. Haluaisin toivoa sinulle monia ihania kosketuksia ja sanoja. Olet kaiken kauniin arvoinen. Ehkä maailma antaa niitä sinulle myös minunkin puolestani heti nyt, nukkumaan käydessä ja huomenna.
Minulla on vähän haikea olo siitä, että äänesi sointi ja halausten muistot ovat alkaneet haipua. Minulla ei koskaan ole ollut hyvä muisti edes tärkeissä asioissa. Mutta sen tiedän kuitenkin edelleen, mitä nekin muistojen rippeinä, ajatuksina ja haaveina saavat minut tuntemaan, kuinka suloisina niiden yritetty kuvittelu näyttäytyy mielessäni ja miten ne hyväilevät sydäntäni <3.
Varmaankaan et ole tämä Hyvänyöntoivottelija, jos ensinkään täällä viitsit enää käydä, mutta kylläpä vain hitaat kelpaisivat minullekin. Josko sitä osaisi hiljalleen olla vähemmän puupökkelö. Ei jännittynyt kelopuu kuvasta ollenkaan niitä olotiloja, joita aiheutat minussa. Kyllä se on soljuva, helkkyvä, sinua hellivä ja sinun valostasi kimmeltävä ja lämpeävä puro ennemmin. Ja olisin vettä, joka pysyy sormiesi lomassa.
Nuuhku :D ite oot. Kiva viesti silti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin susta eilen yhden kuvan, missä näytit todella hyvältä! <3 sellainen hyvän mielen kuva... :) ikävä vaan paheni, kun tunnelma välittyi niin elävästi kuvasta ja muistelin, kuinka hyvä sun kanssa oli olla. Tekisi kyllä hyvää saada jutella sun kanssasi! Kun ei tämä unohtaminen ole ottanut onnistuakseen.Tietäisitpä kuinka paljon on valvottuja tunteja takana. Onpa useammat itkutkin itkettynä... Teit lähtemättömän vaikutuksen minuun! Mukavaa päivää sinulle.<3Jos tuo viesti on oikeasti jollekin, miksei voi laittaa edes pientä tunnistetta. Niin suuria tunteita ja kaipauksia ja kaikki turhaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnea vaan. Mulla onkin puolisosi kanssa ihania hetkiä ilman sitä arkista raatamista ja muuta ikävää mitä hän mulle valittelee. Toimiva kombo kaikille.
Sulla on sitten jonkun muun puoliso siellä. Mun puoliso ei tuollaista harrasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos joskus tässä kohdataan, niin unohda se mitä silloin kielsin. En koskaan tarkoittanut sitä.
Ai kielsit tunteesi mua kohtaan?
En. Etkä olisi edes uskonut, jos olisin niin tehnyt.
Hämärä muistikuva, että siihen aikaan kun katosit luin jtn, että pidät huolen ettet koskaan enää päästä "mua" sun elämääsi? Oliskohan tämä ollut mulle? (Sitä mitä asia koski en lukenut, koska en ajatellut sen keskustelun koskevan itseäni.) Oon vaan miettinyt tuotakin vaihtoehtoa jälkeenpäin. Tänään laitoin yhden tunnisteellisen viestin...
Katosi mistä? Täältä vai? Kenelle?
Vierailija kirjoitti:
Sanoit, ettei vaimon paksu vartalo sytytä. Ihailit hoikkaa varttani. Sanoit, ettei vaimo herätä sinussa tunteita, minua rakastit. Sanoit, ettei elämä tunnu miltään ilman minua, silti jäit vaimosi luo. Ei ne sanat, vaan ne teot! Pas kaa voi puhua aina, teot paljastavat miehen. Kaipaan niitä sanojasi, vaikka tiedän kaiken olevan valhetta.
Naurattaa tämä typeryys :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onnea vaan. Mulla onkin puolisosi kanssa ihania hetkiä ilman sitä arkista raatamista ja muuta ikävää mitä hän mulle valittelee. Toimiva kombo kaikille.
Sitten varmaan vastasit jollekulle, joka ei sinulle kirjoittanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanoit, ettei vaimon paksu vartalo sytytä. Ihailit hoikkaa varttani. Sanoit, ettei vaimo herätä sinussa tunteita, minua rakastit. Sanoit, ettei elämä tunnu miltään ilman minua, silti jäit vaimosi luo. Ei ne sanat, vaan ne teot! Pas kaa voi puhua aina, teot paljastavat miehen. Kaipaan niitä sanojasi, vaikka tiedän kaiken olevan valhetta.
Mutta ei varmaan naurata ap:ta... :( tollaisia miehiä on olemassa, jotka ensin imartelevat ja lopulta särkevät vain sydämen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensin kirjoitat muka miehenäsi ja sitten vaimona. Niin läpinäkyvää ;D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toisen kärsimys voi olla sadistille viihdykettä.
Neiti Nieminen
Usein öisin valvoo huokaillen
Revin itseni irti ja pakenin
Juoksin syvälle metsään ja syvään jouduinkin
Oli pakoni toivontäyteinen
Luulin pärjääväni yksin vaan tiennyt en - sinut tarvitsen
Niin sä viet varmalla otteellasi
Aina vaan kauemmas rannan
Turvasta ja mua huimaa ja pelottaa mut
Siinä sun äänes mua rauhoittaa
riittää, kun sanot mikä riittää
syyttää sun ei tarvi, eikä kiittää
älä siis pelkää
Hetkemme kauneimmat liian kauniita
sanojen viekkaudelle
hei beibi, menen sekaisin sinusta
Ei valitettavasti onnistu heti. Olen kovalla työllä saanut itseni uskomaan, että se kertoo sinusta totuuden enemmän kuin mikään muu. Joudut tekemään töitä tilanteen korjaamiseksi.