Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle XII

Vierailija
09.01.2019 |

uusi ketju

Kommentit (6113)

Vierailija
4561/6113 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään on ollut jotenkin surullinen ja haikea olo. Ehkä olen saanut käsiteltyä mielessäni tämän kaiken ja on aika jättää taakse se mitä oli ja keskittyä tulevaan ilman ajatuksia sinusta.

Kaikkea hyvää ja onnellisuutta toivon elämääsi, sitä yritän itsekin jostain haalia.

Vierailija
4562/6113 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää ketjun mustis vaimohan alkaa olla yhtä paha kuin Kihis aikoinaan. Ootko sä miettinyt että sillä aikaa kun sä kyttäät tätä ketjua 24/7 ja etsit täältä mahdollisesti sun miehestä kiinnostuneita naisia, niin se sun mies ehtii tehdä irl mitä vain. Ehkä se nytkin parhaillaan viestittelee toisessa huoneessa jonkun naisen kanssa tai on jäänyt "ylitöihin" jonkun hemaisevan työkaverin kanssa. Sä et huomaa mitään kun istut nenä kiinni AV-palstassa.

Just toissa päivänä, kun tuo kyseinen hullu viimeksi kävi kuumana ihmisten kimpussa, mietin kaivaten Kihiksen koulujuttuja ja yksinpuhelua. Edes modehullu ei ole niin rasittava kuin tämä varattuhullu, senkin voi sentään ohittaa huumorilla.

Ehkä täällä pitää olla aina yksi kiintiöhullu (tai sitten saman hullun sivupersoonat vaihtelee). Joten Kihis, tuu takas! Me kaivataan sua!

Yksi aktiivinen palstahullu on myös "vaimoillekateellinenmustishullu" joka raivoissaan poistattaa kaikki viestit joissa viitataan ylipäätään kenenkään vaimoon :D

Hölynpölyä. Niissä viesteissä vaan on huomattavasti keskimääräistä useammin erityisen ilkeitä kommentteja ja siksi niitä on poistettu. Sinäkö kirjoitat niitä?

Höpönlöpön. Seurasin sitä typerää väittelyä sivusta ja kyllä sä otit pultit aina kun puhuttiin jonkun vaimosta. Eli se on susta ilkeetä ja peruste poistoon että mainitaan sana vaimo. Pipihän sä oot!

Eikö tuota yhtä harhaista vaimoa saada hoitoon tai edes banneja. Tämä ketju on pilalla kun tuo yksi jankkaa täällä joka päivä. Miksi ihmeessä tämä ketju vetää noita mielenterveyspotilaita aina puoleensa. Ensin oli Kihis, sitten joku joka luuli kaikkia ylläpitäjäksi ja nyt tuo jonkun kotivaimo, jolla ei ole ilmeisesti muuta tekemistä kun istua palstalla päivät pitkät. Käypä psykatrilla tarkistaan lääkitys ja hanki sitten vaikka joku uusi harrastus. Mustasukkaisuuskin on sairaus kun se liian pitkälle kehittyy ja kotona neljän seinän sisällä istuessa alkaa helposti päässä viiraamaan.

Osan noista vaimojutuista ja pahimmista haukuista kirjoittaa ilmeisesti joku (nuorehko?) nainen, joka on vakavasti traumaantunut omien vanhempiensa pettämisistä ja erosta. Tarvitsisi terapiaa myös, jotta pääsisi eroon katkeruudestaan ja kipeistä tunteistaan eikä tarvitsisi purkaa niitä täällä täysin viattomiin sivullisiin. Veikkaan, että hänen äitinsä on haukkunut isää ihan samoilla samamuodoilla. Ei todellakaan mikään terve kasvuympäristö.

Niin no tuo vois kyllä olla selitys sille miksi sitä niin suuresti ärsyttää jos jotkut tuntemattomat pienten lasten vanhemmat pettää ja lähtee jonkun toisen matkaan. Siis jos on joskus ollut itse se lapsi, jonka vanhemmat on pettäneet ja lähteneet toisen matkaan, ehkä on saanut vielä ilkeän isä- tai äitipuolen, jonka kokee pilanneen elämänsä.  Ehkä yleistää sitten yhden tosi huonon oman kokemuksensa koskemaan kaikkia ja purkaa sitä itsessään edelleen olevaa vihaa tuntemattomin ihmisiin kuin he olisivat hänen isänsä tai äitinsä. Onneksi suurin osa erolapsista ei ole kutenkaan noin sekaisin ja ovat täysin terveitä ja onnellisiakin. Mistä sen tietää jos sama ihminen olisi joka tapauksessa seonnut vanhempien jatkuvista riidoista, vaikka ne ois yhdessä pysyneetkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4563/6113 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huudan tuuleen..Sinulle sinne jonnekin hyvää yötä 🌙Kaipaan sua.

Vierailija
4564/6113 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle kirjoitti:

Tänään on ollut jotenkin surullinen ja haikea olo. Ehkä olen saanut käsiteltyä mielessäni tämän kaiken ja on aika jättää taakse se mitä oli ja keskittyä tulevaan ilman ajatuksia sinusta.

Kaikkea hyvää ja onnellisuutta toivon elämääsi, sitä yritän itsekin jostain haalia.

Samoja fiiliksiä, mutta pitemmällä aikavälillä, ja samoin miehelle.

Vierailija
4565/6113 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle kirjoitti:

Kuulostaa helpolta. Ehkä minunkin on aika päästää irti sinusta.

Vierailija
4566/6113 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehelle kirjoitti:

Kuulostaa helpolta. Ehkä minunkin on aika päästää irti sinusta.

Lopetetaan tämä turha kaipaaminen, kun ei se kuitenkaan mihinkään koskaan johda (eikä pidä, eikä edes voi). Energiaa menee ihan hukkaan, senkin voi suunnata asioihin, joista oikeasti tulee jotain.

Vierailija
4567/6113 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt menee kyllä metsään nuo teidän analyysinne, mutta jos ero-/pettämistraumainen vanhempien tappeluista traumatisoitunut tyttö tuntuu teistä paremmalta selitykseltä kuin se, että joku vaan yksinkertaisesti pitää perhettä pyhänä, halveksii porsasteluanne ja kokee lapsiperheiden erot yhteiskunnallisena ongelmana, niin siitä vaan.:D

Vierailija
4568/6113 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehelle kirjoitti:

"Minä täällä marttyyrinä miehelle kirjoitan joka viikko tämän saman asian. Hetken luulen, että olen tullut tolkkuihini (no en luule, en huijaa edes itseäni) kunnes taas pakkomielle jyskyttää takaraivossa: PAKKO SAADA SE MIES!! Miksi se ei tykkää minusta? Kyllä se varmaan tykkää, kun se aivan varmasti on tässäkin ketjussa minulle vastannut. Monesti on vastannut, olenhan täällä monta vuotta päivystänyt!!"

Vierailija
4569/6113 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko joskus ilmoittanut kirjoittaneesi viestin "sivusta"? Ylänuoli=kyllä, alanuoli=en.

Vierailija
4570/6113 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluaisin todella nainen tavata sinut rauhassa kahdestaan. Oletko valmis siihen?

Olisi aivan ihana nähdä kahden. Uskaltaisin sanoa ainakin että on ollut ikävä. Ehkä siitä olisi helppo jatkaa...

Vierailija
4571/6113 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen valmis kohtaamaan heti kun sinäkin olet. Mielestäni on jo aika. Sen aikaa yritän pitää sut jossain erillisessä lokerossa, en jaksa enää tuntea turhaa kaipausta. Mutta olen valmis, kun se tilanne tulee.

Tämä on vain huuto universumiin, tuskin kellekään täällä.

Vierailija
4572/6113 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko joskus ilmoittanut kirjoittaneesi viestin "sivusta"? Ylänuoli=kyllä, alanuoli=en.

Sehän kuuluu vähän niin kuin nettikeskustelun sääntöihin. Siis jos haluaa kommentoida johonkin aiempaan anonyymiin keskusteluun, mutta ei ole kumpikaan aiemmin kirjoittaneista. Silloin on kohteliasta sanoa että kommentti tulee sivusta, muuten tulee vaikutelma että on jompi kumpi aiemmista keskustelijoista. Se puolestaan sekoittaa ihmisiä ja on epäkohteliasta aiempia keskustelijoita kohtaan alkaa ikään kuin esiintyä jompana kumpana niistä. Tässä ketjussakin tulee usein tappeluita siitä, kun joku vastaa toisen puolesta tämän aloitukseen tulleeseen viestiin ja sekoittaa kaiken kun vaikuttaa aloittajalta.

Vierailija
4573/6113 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt menee kyllä metsään nuo teidän analyysinne, mutta jos ero-/pettämistraumainen vanhempien tappeluista traumatisoitunut tyttö tuntuu teistä paremmalta selitykseltä kuin se, että joku vaan yksinkertaisesti pitää perhettä pyhänä, halveksii porsasteluanne ja kokee lapsiperheiden erot yhteiskunnallisena ongelmana, niin siitä vaan.:D

Tuletko ns. ehjästä ydinperheestä? Jopa kirjoitustyylisi ja sanamuotojesi perusteella voisit olla juuri se sama, joka joskus täällä pauhasi lapsuudenperheensä rikkoutumisesta.

Vierailija
4574/6113 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus luulen tunnistavani täältä yhdet tutut ihmiset, miehen ja naisen. Naurattaa ajatus, että jos ollaan kirjoiteltu vahingossa keskenämme. Toivottavasti emme saa koskaan tietää, jos näin olisi käynyt... :D

Vierailija
4575/6113 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus luulen tunnistavani täältä yhdet tutut ihmiset, miehen ja naisen. Naurattaa ajatus, että jos ollaan kirjoiteltu vahingossa keskenämme. Toivottavasti emme saa koskaan tietää, jos näin olisi käynyt... :D

Jaa-a. Voipi olla vaikka meikäläisen näppikseltä nämä molemmat tyypit. Älä kysy miksi. 😯

Vierailija
4576/6113 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tää ketjun mustis vaimohan alkaa olla yhtä paha kuin Kihis aikoinaan. Ootko sä miettinyt että sillä aikaa kun sä kyttäät tätä ketjua 24/7 ja etsit täältä mahdollisesti sun miehestä kiinnostuneita naisia, niin se sun mies ehtii tehdä irl mitä vain. Ehkä se nytkin parhaillaan viestittelee toisessa huoneessa jonkun naisen kanssa tai on jäänyt "ylitöihin" jonkun hemaisevan työkaverin kanssa. Sä et huomaa mitään kun istut nenä kiinni AV-palstassa.

Just toissa päivänä, kun tuo kyseinen hullu viimeksi kävi kuumana ihmisten kimpussa, mietin kaivaten Kihiksen koulujuttuja ja yksinpuhelua. Edes modehullu ei ole niin rasittava kuin tämä varattuhullu, senkin voi sentään ohittaa huumorilla.

Ehkä täällä pitää olla aina yksi kiintiöhullu (tai sitten saman hullun sivupersoonat vaihtelee). Joten Kihis, tuu takas! Me kaivataan sua!

Yksi aktiivinen palstahullu on myös "vaimoillekateellinenmustishullu" joka raivoissaan poistattaa kaikki viestit joissa viitataan ylipäätään kenenkään vaimoon :D

Hölynpölyä. Niissä viesteissä vaan on huomattavasti keskimääräistä useammin erityisen ilkeitä kommentteja ja siksi niitä on poistettu. Sinäkö kirjoitat niitä?

Höpönlöpön. Seurasin sitä typerää väittelyä sivusta ja kyllä sä otit pultit aina kun puhuttiin jonkun vaimosta. Eli se on susta ilkeetä ja peruste poistoon että mainitaan sana vaimo. Pipihän sä oot!

Eikö tuota yhtä harhaista vaimoa saada hoitoon tai edes banneja. Tämä ketju on pilalla kun tuo yksi jankkaa täällä joka päivä. Miksi ihmeessä tämä ketju vetää noita mielenterveyspotilaita aina puoleensa. Ensin oli Kihis, sitten joku joka luuli kaikkia ylläpitäjäksi ja nyt tuo jonkun kotivaimo, jolla ei ole ilmeisesti muuta tekemistä kun istua palstalla päivät pitkät. Käypä psykatrilla tarkistaan lääkitys ja hanki sitten vaikka joku uusi harrastus. Mustasukkaisuuskin on sairaus kun se liian pitkälle kehittyy ja kotona neljän seinän sisällä istuessa alkaa helposti päässä viiraamaan.

Osan noista vaimojutuista ja pahimmista haukuista kirjoittaa ilmeisesti joku (nuorehko?) nainen, joka on vakavasti traumaantunut omien vanhempiensa pettämisistä ja erosta. Tarvitsisi terapiaa myös, jotta pääsisi eroon katkeruudestaan ja kipeistä tunteistaan eikä tarvitsisi purkaa niitä täällä täysin viattomiin sivullisiin. Veikkaan, että hänen äitinsä on haukkunut isää ihan samoilla samamuodoilla. Ei todellakaan mikään terve kasvuympäristö.

Niin no tuo vois kyllä olla selitys sille miksi sitä niin suuresti ärsyttää jos jotkut tuntemattomat pienten lasten vanhemmat pettää ja lähtee jonkun toisen matkaan. Siis jos on joskus ollut itse se lapsi, jonka vanhemmat on pettäneet ja lähteneet toisen matkaan, ehkä on saanut vielä ilkeän isä- tai äitipuolen, jonka kokee pilanneen elämänsä.  Ehkä yleistää sitten yhden tosi huonon oman kokemuksensa koskemaan kaikkia ja purkaa sitä itsessään edelleen olevaa vihaa tuntemattomin ihmisiin kuin he olisivat hänen isänsä tai äitinsä. Onneksi suurin osa erolapsista ei ole kutenkaan noin sekaisin ja ovat täysin terveitä ja onnellisiakin. Mistä sen tietää jos sama ihminen olisi joka tapauksessa seonnut vanhempien jatkuvista riidoista, vaikka ne ois yhdessä pysyneetkin.

Vaimoillekateellinenmustishullu siinä keskustelee itsensä kanssa :) Jatka vaan samaan malliin, kuluuhan se aika niinkin.

Ps. Unohdit muuten laittaa sen tavaramerkkisi "sivusta" joka toiseen kommenttiin

No kun itkettää ja raivostuttaa, kun en saa sitä miestä! Tyhmä vaimo tuli tielle ja vei MINUN miehen. Kerta se oli minun mielikuvitulsessa minun, niin ei sitä kukaan muu saa omia!! Niin! Poljen jalkaa ja itkupotkuraivarit oikein tuli. SIVUSTA tämä

Oho, vaimoillekateellinenmustishullu sai rehellisyyden puuskan! Arvostettavaa sinänsä :)

Jankutushullu löysi uuden sanan ja jaksaa nyt jankuttaa sitä joka kommentissa. Onkohan kukaan muu sinun kanssasi tästä hullusta samaa mieltä?

Vierailija
4577/6113 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaimoillekateellinenmustishullu siinä keskustelee itsensä kanssa :) Jatka vaan samaan malliin, kuluuhan se aika niinkin.

Ps. Unohdit muuten laittaa sen tavaramerkkisi "sivusta" joka toiseen kommenttiin

No kun itkettää ja raivostuttaa, kun en saa sitä miestä! Tyhmä vaimo tuli tielle ja vei MINUN miehen. Kerta se oli minun mielikuvitulsessa minun, niin ei sitä kukaan muu saa omia!! Niin! Poljen jalkaa ja itkupotkuraivarit oikein tuli. SIVUSTA tämä

Minä kirjoitin tuon "Niin no tuo vois kyllä olla selitys sille" -alkavan kommentin. En ole kellekään vaimolle kateellinen. En tiedä mikä pakkomielle tuolla yhdellä on nyt nimittää puolta palstaa vaimollekateellisiksimustishulluiksi. Minä en ole täällä ketään varattua isää haikailemassa. Ihan sinkkua ja lapsetonta opiskelukaveria. Kumpikaan ei millään vain uskalla jutella irl moita kummempaa. On tuo yksi tyyppi kuitenkin tarttunut täällä joskus minunkin viestiin aiemmin ja epäillyt että jotain varattua kaipailen. Tympäisee moinen. Ihan kuin tänne ei muut kirjoittelis kuin varatut ja perheelliset.

Vierailija
4578/6113 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennenkuin me tutustuttiin, mulla oli susta sellainen käsitys, että jollain tavalla et pitänyt minusta ja että jollain tavalla suhtauduit minuun ivaillen ja naureskellen. Siksi olin niin yllättynyt kun sulla olikin tunteita mua kohtaan.

Vierailija
4579/6113 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen huomannut, että jos tämän kirjoittajan alanuoli jää ainoaksi ja vaimo-oletettu saa ylänuolia niin varsinkin silloin tapahtuu nopea poistatus. Hän ei ehkä ole oikein ymmärtänyt mitä tarkoittaa mielipiteen vapaus. 

Itse ainakin poistatan ketjua lukiessa täältä aika usein kommentteja jotka ei ole TERVEISIÄ vaan tappelua. Siksi koska ne ei liity ketjun aiheeseen. Voitte perustaa oman ketjun noille tappeluillenne. Aika moni tällä mahtaa olla samaa mieltä ja poistattaa kans takuulla kommentteja.

Vierailija
4580/6113 |
29.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinä, joka kuvittelet kaikkien täällä varattuja kaipaavien olevan mustasukkaisia vaimolle. Ei niin ole. Haluaisin nämä varattuun kohdistuvat tunteet kokonaan pois. En olisi aikaisemmin voinut edes kuvitella ihastuvani varattuun enkä varsinkaan näin voimakkaasti ja pitkäksi aikaa. Tunteilleen ei vaan voi mitään. Pahin tuntuu onneksi olevan jo ohi.

Ketju on lukittu.