Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle XII
Kommentit (6113)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi aktiivinen palstahullu on myös "vaimoillekateellinenmustishullu" joka raivoissaan poistattaa kaikki viestit joissa viitataan ylipäätään kenenkään vaimoon :D
Olen huomannut, että jos tämän kirjoittajan alanuoli jää ainoaksi ja vaimo-oletettu saa ylänuolia niin varsinkin silloin tapahtuu nopea poistatus. Hän ei ehkä ole oikein ymmärtänyt mitä tarkoittaa mielipiteen vapaus.
Itse ainakin poistatan ketjua lukiessa täältä aika usein kommentteja jotka ei ole TERVEISIÄ vaan tappelua. Siksi koska ne ei liity ketjun aiheeseen. Voitte perustaa oman ketjun noille tappeluillenne. Aika moni tällä mahtaa olla samaa mieltä ja poistattaa kans takuulla kommentteja.
Samaa mieltä ja kyllä poistatan tappeluviestejä.
Ole se muutos jonka haluat ympärilläsi nähdä ja kirjoita kaipausviesti.
Vierailija kirjoitti:
Sinä, joka kuvittelet kaikkien täällä varattuja kaipaavien olevan mustasukkaisia vaimolle. Ei niin ole. Haluaisin nämä varattuun kohdistuvat tunteet kokonaan pois. En olisi aikaisemmin voinut edes kuvitella ihastuvani varattuun enkä varsinkaan näin voimakkaasti ja pitkäksi aikaa. Tunteilleen ei vaan voi mitään. Pahin tuntuu onneksi olevan jo ohi.
En kuvittele kaikkien olevan vaimoille mustiksia, enkä myöskään ole ainoa joka tästä aiheesta on kommentoinut. Muutkin ovat puolustaneet parjattuja vaimoja.
Tunteilleen ei tietenkään voi mitään. Uskon, että suurin osa aikuisista ihmisistä toimii kuitenkin vastuullisesti tunteidensa kanssa. Sellaiselta sinäkin kuulostat.
Vierailija kirjoitti:
Sinä, joka kuvittelet kaikkien täällä varattuja kaipaavien olevan mustasukkaisia vaimolle. Ei niin ole. Haluaisin nämä varattuun kohdistuvat tunteet kokonaan pois. En olisi aikaisemmin voinut edes kuvitella ihastuvani varattuun enkä varsinkaan näin voimakkaasti ja pitkäksi aikaa. Tunteilleen ei vaan voi mitään. Pahin tuntuu onneksi olevan jo ohi.
Ei kaikki ole mustasukkaisia vaimolle. En olisi voinut kuvitella kiinostuvani varatusta. Tunteille ei voi mitään. Onneksi pahin on ohi.
Aletaanpa kaikki poistattamaan noita tappeluita ja muita turhia haukkumisia ketjusta. Vain terveiset saa jäädä. Eiköhän nuo tappelijat ja haukkujat kyllästy ja lähde, kun niiden viestit pysyy ketjussa vain max. pari minuuttia.
Vierailija kirjoitti:
Aletaanpa kaikki poistattamaan noita tappeluita ja muita turhia haukkumisia ketjusta. Vain terveiset saa jäädä. Eiköhän nuo tappelijat ja haukkujat kyllästy ja lähde, kun niiden viestit pysyy ketjussa vain max. pari minuuttia.
Hyvä idea. Aletaan poistamaan tappeluita. Terveiset saa jäädä. Eikähän haukkujat lähde. Hyvä idea
Vierailija kirjoitti:
Mä vaan yritän koko ajan kirjoittaa vähemmän kaipausviestejä tai ainakin niin vähän kun pystyn, kun se mun kaipauksen kohde on varattu... :( Mutten mä myöskään riitele tai pilkkaa täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunsin liian voimakkaasti sua kohtaan. Säikähdin ja peräännyin. Eihän me oikein edes tunneta. Yritin väkisin työntää sut pois mielestäni. Aavistin että säkin oisit tuntenut ehkä jotain, mutta en siltikään tehnyt mitään. En halunnut mokata, mutta mokasin silti. Se oli moka, etten tehnyt mitään. Lähtökohtaisesti en usko, että olet täällä, mutta tämä on ainoa mitä minulla on. Jos luet tätä, lupaan etten enää peräänny jos vielä kohdataan.
Olisitpa se sinä A
Tarkoitatko A mies vai A nainen?
Mies tietenkin
Ap, kirjoitiko ajatuksesi miehelle vai naiselle? Kumpi itse olet?
En ole tähän ketjuun vielä kirjoittamut, mutta minun kolmas kirjan etunimessäni on k ja kaipaamani tumman naisen kolmas kirjain on n. Tuo kesustelu olisi vain niin hyvin voinut olla vaikka mikun kirjoittamani. Who knows...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä vaan yritän koko ajan kirjoittaa vähemmän kaipausviestejä tai ainakin niin vähän kun pystyn, kun se mun kaipauksen kohde on varattu... :( Mutten mä myöskään riitele tai pilkkaa täällä.
Koko ajan vähemmän viestejä. Kohde on varattu. Pilkkaa en.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koko ajan vähemmän viestejä. Kohde on varattu. Pilkkaa en.
Oletko omaksunut referoijan toimen täällä :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunsin liian voimakkaasti sua kohtaan. Säikähdin ja peräännyin. Eihän me oikein edes tunneta. Yritin väkisin työntää sut pois mielestäni. Aavistin että säkin oisit tuntenut ehkä jotain, mutta en siltikään tehnyt mitään. En halunnut mokata, mutta mokasin silti. Se oli moka, etten tehnyt mitään. Lähtökohtaisesti en usko, että olet täällä, mutta tämä on ainoa mitä minulla on. Jos luet tätä, lupaan etten enää peräänny jos vielä kohdataan.
Monilla käy tämä. Jälkeenpäin tietysti harmittaa, mutta toivottavasti kohtaat kaivattusi uudestaan ja saat tilaisuuden, johon tarttua!
Harmittaa kyllä. Monella käy näin. Toivottavasti kohtaan kaivattuni ja saan tilaisuuden tarttua.
Kaipaatko miestä vai naista?
Varattua miestä kaipaan, keski-ikäistä.
TÄMÄ!!
TÄMÄ!!
Tättärää! Tämä!
TÄMÄ!!
Tämä.
TÄMÄ!!
Tämä.
TÄMÄ!!
Tämä.
Rahoitu jo. Keski-ikäinen, varattu mies palveluksessanne. Miten voin auttaa?
Silloin jokin aika sitten kerroit ettet ollut antanut mahdollisuutta lähestyä sua, anna se nyt. Ei sen tarvi olla ihmeellinen, yksi tietty katse tai hymy, edes ohimennen jossain, missä nyt ikinä nähdäänkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo! Ja aletaanpa samalla poistattamaan IHAN KAIKKI VIESTIT, koko ajan vaan poistatellaan. Istutaan täällä illat pitkät päivystämässä ja aina kun tulee viesti, mikä tahansa, niin HETI POISTATETAAN!
Kaikki viestit poistetaan. Poistatan jatkuvasti kaikki viestit päivystän aamusta iltaan ja poistatan tappelu viestejä poistatan tappelu viestejä ja kaikkia viestejä poistatan tappelu viestejä ja kaikkia viestejä poistatan aamusta iltaan ja poistatan tappelu viestejä poistatan aamusta iltaan ja sitten poistatan tappelu viestejä poistatan tappelu viestejä poistatan tappelu viestejä poistatan tappelu viestejä poistatan aamusta iltaan ja poistatan aamusta iltaan ja poistatan aamusta iltaan ja poistatan aamusta iltaan ja poistatan aamusta iltaan ja poistatan aamusta iltaan ja poistatan aamusta iltaan ja poistatan aamusta iltaan ja poistatan aamusta iltaan ja poistatan aamusta iltaan ja poistatan aamusta iltaan ja sitten poistatan aamusta iltaan ja poistatan tappelu viestejä poistatan tappelu viestejä ja kaikkia viestejä.
Lehdessä oli juttu, että ihmiset nykypäivänä kadehtivat toistensa elämiä. Nyt tajuan, että se on totta. Sun elämä vaikuttaa tosi kadehdittavalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monilla käy tämä. Jälkeenpäin tietysti harmittaa, mutta toivottavasti kohtaat kaivattusi uudestaan ja saat tilaisuuden, johon tarttua!
Harmittaa kyllä. Monella käy näin. Toivottavasti kohtaan kaivattuni ja saan tilaisuuden tarttua.
TÄMÄ!!
TÄMÄ!!
Tättärää! Tämä!
TÄMÄ!!
Tämä.
TÄMÄ!!
Tämä.
TÄMÄ!!
Tämä.
Pysymällä mahdollisimman pitkään mahdollisimman charmikkaana ja komeana niin että me voidaan ihastua suhun ja kaivata sua täällä. Ja inhota ja haukkua sun vaimo-epäiltyjä.
Vierailija kirjoitti:
Ennenkuin me tutustuttiin, mulla oli susta sellainen käsitys, että jollain tavalla et pitänyt minusta ja että jollain tavalla suhtauduit minuun ivaillen ja naureskellen. Siksi olin niin yllättynyt kun sulla olikin tunteita mua kohtaan.
Jep, olen valitettavan hyvä tässä. Pelästyin omia tunteitani ja vetäydyin kuoreeni ja varmasti näkyi ulospäin mm. tylyytenä.
Vierailija kirjoitti:
Silloin jokin aika sitten kerroit ettet ollut antanut mahdollisuutta lähestyä sua, anna se nyt. Ei sen tarvi olla ihmeellinen, yksi tietty katse tai hymy, edes ohimennen jossain, missä nyt ikinä nähdäänkään.
Miehelle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt menee kyllä metsään nuo teidän analyysinne, mutta jos ero-/pettämistraumainen vanhempien tappeluista traumatisoitunut tyttö tuntuu teistä paremmalta selitykseltä kuin se, että joku vaan yksinkertaisesti pitää perhettä pyhänä, halveksii porsasteluanne ja kokee lapsiperheiden erot yhteiskunnallisena ongelmana, niin siitä vaan.:D
Tuletko ns. ehjästä ydinperheestä? Jopa kirjoitustyylisi ja sanamuotojesi perusteella voisit olla juuri se sama, joka joskus täällä pauhasi lapsuudenperheensä rikkoutumisesta.
Kyllä, onnellisesta sellaisesta vieläpä.
Äitini ei ole haukkunut isääni eikä isäni äitiä tai muutenkaan tapelleet toistensa kanssa, eikä temperamenttini tule muutenkaan yhtään äidin puolelta (kun joku kirjoitti, että olisin äidistä ottanut mallia).
Nämä asenteet ja arvot on muutenkin isän peruja, jonka isä on paniikkihäiriöstä lapsesta saakka kärsinyt erolapsi (eikä tarvitse sanoa, että kaikista tulisi sellaisia kun ei tietenkään tule ja vaikka tulisikin, niin isoisäni on hyvä esimerkki siitä, että kurssin voi korjata ja rikkinäinen luoda ehjiä).
Enkä tartu täällä kenenkään teksteihin epäillen, että kaipaisi varattua tai ole muutenkaan vastuussa suuresta osasta varatuille osoitetuista moralisoinneista.
Lauantaina hermostuin sille jollekin ”Haha minulla on oikeus tehdä mitä haluan ja tulen vielä saamaan miehesi itselleni;)”-vaimohullulle, joka kaiveli ylimielisenä vailla mitään empatiaa verta nokastaan.
En muutenkaan jaksa jatkuvasti jauhaa tästä asiasta, mutta en pahastu vaikka runsaasti viestejä meneekin minun piikkiin.:D
Ihan samahan se sinänsä, luulee mitä luulee.
Täällä vaan on muutama muukin kirjoittaja kuin minä ja ”mustasukkainen vaimo”.
Tai keski-ikäinen mies. Itsehän olen näitä kaikkea.:)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin todella nainen tavata sinut rauhassa kahdestaan. Oletko valmis siihen?
Olen, olen, olen. Ota yhteyttä/ lähesty rohkeasti.
Kaipaisin vähän rohkaisua, koska minä olen ollut aloitteellinen suuntaasi todellisessa elämässä viestimällä. Lähetä vaikka kuulumisten kysely tai jotain muuta työsähköpostiini tai WA, niin tiedän tämän olevan sinulta. Aikaisempi vastauksesi ei ollut kovin rohkaiseva.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
TÄMÄ!!
TÄMÄ!!
Tättärää! Tämä!
TÄMÄ!!
Tämä.
TÄMÄ!!
Tämä.
TÄMÄ!!
Tämä.
Haluan että kommentoit kaikkiin viesteihin täällä kanssani, että "tämä".
Trollaaminen einiiövä kyllä sovi toimenkuvaani.
Minä en ainakaan pysty lopettamaan kaipaamista tuolla tavalla. Toivon, että se vähenee hiljalleen, kun ei nähdä enää. Hän on vaan minulle liian tärkeä ihminen.