Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raskaus-Barbie vedettiin pois kauppojen hyllyiltä ja kiellettiin! Avautuva vatsa ja alastomuus järkytti lasten vanhempia

Vierailija
14.12.2023 |

2000 -luvun alussa Mattel lanseerasi Barbie Happy Family setin, johon kuului raskaana oleva äiti Midge, taapero ja aviomies.

Nuken raskaus toteutettiin magneettisella vatsalla, joka aukesi ja jonka sisältä paljastui pieni muovinen vauva. 

Vanhemmat olivat kuitenkin järkyttyneitä tuotelanseerauksesta. Huolta aiheutti etenkin nuken karmiva avautuva vatsa ja se, että nukkea täytyi riisua saadakseen vauva ulos. Raskaus-Barbie vedettiinkin pian pois kauppojen hyllyiltä.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana idea!

Vierailija
2/29 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuo nyt hirveää, jos lapsi ei tulekaan haikaran tuomana ja äiti ei näytä fitness-tähdeltä läpi raskauden.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tollanen pienenä! 🥰 ite tykkäsin siitä, vaikka oliki muita barbeja leveämpi. Mun raskausbarbiella oli kauniit kasvot ja hiukset sen muistan. 

Vierailija
4/29 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmi, että joidenkin ihmisten henkilökohtaiset pelot estävät lapsia leikkimästä normaalilla asialla.

Vierailija
5/29 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli tuollainen lapsena. En osannut järkyttyä, eikä äitikään, joka tuon minulle osti.

Vierailija
6/29 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olihan raskaus-barbie jo 1980-luvulla. Mun kaverilla oli. 

Vierailija
7/29 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli kans, tosin se taisi olla joku barbiekopio. Kovasti oli leikeissä.

Vierailija
8/29 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan tuo nyt hirveää, jos lapsi ei tulekaan haikaran tuomana ja äiti ei näytä fitness-tähdeltä läpi raskauden.

Vielä hirveämpää se, että synnytyksessä täytyy olla alapää paljaana! 

Vierailija
9/29 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haikarat heittävät pienimmät lapsensa pois pesästä, jos alkaa siltä tuntua. Ei siis mikään suloinen tapa "vaihtaa kotia"... Sekö ei näitä valheen kertojia haittaa?

Vierailija
10/29 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olihan raskaus-barbie jo 1980-luvulla. Mun kaverilla oli. 

No sitä minäkin että meillä oli kyllä vastaava jo paljon aiemmin.

Vierailija
11/29 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satanistien lanseeraama? Ja ihmiset vielä puolustelee tässä keskustelussa.

Vierailija
12/29 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan ole järkyttynyt siitä, että Ken saattaa olla naistenhakkaaja. Onko vaadittu Keniä pois markkinoilta?

Vierailija
13/29 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikesta sitä jaksetaan loukkaantua. Mulla oli raskaus-Barbie jo 90-luvulla, eikä se silloin pöyristyttänyt ketään. 

Vierailija
14/29 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Barbieta ei saisi voida riisua ollenkaan... Joku aikuinen ihminen (!) saattaa pahoittaa mielensä.

Vierailija
15/29 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitä haluat asiasta näin 20 vuotta myöhemmin puhua? Kaikilla firmoilla on floppeja.

Vierailija
16/29 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Barbieta ei saisi voida riisua ollenkaan... Joku aikuinen ihminen (!) saattaa pahoittaa mielensä.

Se kuuluu viedä vanhemmille riisuttavaksi, suljettujen ovien takana vaihtavat Barbien vaatteet. Ei lapsen kuulu nähdä tissejä vielä.

Vierailija
17/29 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minunkin tyttärelläni oli sellainen Barbie. Vauvan sai myös panna takaisin mahaan. Kätevää.

Vierailija
18/29 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko lapsi musta, vaikka Barbie ja Ken olivat valkoisia?

Vierailija
19/29 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se kuuluu viedä vanhemmille riisuttavaksi, suljettujen ovien takana vaihtavat Barbien vaatteet. Ei lapsen kuulu nähdä tissejä vielä.

barbiella on pienen puoleinen etumus.

Vierailija
20/29 |
14.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minunkin tyttärelläni oli sellainen Barbie. Vauvan sai myös panna takaisin mahaan. Kätevää.

Tästäkö se mene v**tuun tulee?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan yhdeksän