Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle XII
Kommentit (6113)
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin todella nainen tavata sinut rauhassa kahdestaan. Oletko valmis siihen?
Riippuu vähän siitä, että kuka kysyy. Ja keneltä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tunsin liian voimakkaasti sua kohtaan. Säikähdin ja peräännyin. Eihän me oikein edes tunneta. Yritin väkisin työntää sut pois mielestäni. Aavistin että säkin oisit tuntenut ehkä jotain, mutta en siltikään tehnyt mitään. En halunnut mokata, mutta mokasin silti. Se oli moka, etten tehnyt mitään. Lähtökohtaisesti en usko, että olet täällä, mutta tämä on ainoa mitä minulla on. Jos luet tätä, lupaan etten enää peräänny jos vielä kohdataan.
Monilla käy tämä. Jälkeenpäin tietysti harmittaa, mutta toivottavasti kohtaat kaivattusi uudestaan ja saat tilaisuuden, johon tarttua!
Harmittaa kyllä. Monella käy näin. Toivottavasti kohtaan kaivattuni ja saan tilaisuuden tarttua.
Alkuperäinen viesti oli siis naiselta miehelle kun sitä moni tuntuu kysyvän. Kiitos tsempeistä. Ap.
Se oot sä taas.
Harmittaa kyllä. Se oon taas mä. Toivottavasti saan pian tarttua. Monelle käy näin.
Nyt on pakko kyl kysyä että miksi et ota tuohon mieheen yhteyttä? Sä oot luullakseni kirjoittanut jo niin monta viestiä tänne et sun elämä on ton asian takia jo ihan sekasin (tunnepuolella) joten kannattasko nyt selvittää toi homma ettei tost tuu jotain pakkomiellettä.
Kaiken kaikkiaan tämä on toinen viestini tänne. Eipä hirveästi tule täällä pyörittyä mutta ilmeisesti täällä on joku muukin vastaava. Oma juttuni on vielä kuitenkin melko tuore ja aion odottaa pahimman tunnemyrskyn laantuvan ennen kuin teen mitään. Ap.
Vierailija kirjoitti:
Tunsin liian voimakkaasti sua kohtaan. Säikähdin ja peräännyin. Eihän me oikein edes tunneta. Yritin väkisin työntää sut pois mielestäni. Aavistin että säkin oisit tuntenut ehkä jotain, mutta en siltikään tehnyt mitään. En halunnut mokata, mutta mokasin silti. Se oli moka, etten tehnyt mitään. Lähtökohtaisesti en usko, että olet täällä, mutta tämä on ainoa mitä minulla on. Jos luet tätä, lupaan etten enää peräänny jos vielä kohdataan.
Ootko sä se joka tavatessa korkeintaan nyökkää? Emme näe kovin usein. Tunnut tutulta, vaikken sinua edes tunne. Erikoinen olo tulee lähelläsi.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin todella nainen tavata sinut rauhassa kahdestaan. Oletko valmis siihen?
Olen. Ota yhteyttä niin tavataan mahdollisimman pian!
Kuka mä oon ja kuka sä oot? Nää on ikuisuuskymyksiä.
Kaikkea tätä pohdittiin jo antiikin aikaan Ateenassa ja Roomassa. Kannattaisi perehtyä vaikka pintapuolisesti kyseisiin aikalaisteksteihin, jos kuvittelee elävänsä yksin 'uniikkien' kysymystensä keskellä, joita kukaan toinen ei tunnu ymmärtävän.
You're not alone with your questions, you never were..,')
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisitpa se sinä A
Ketä A:ta tarkoitat? Vinkkaa nyt edes jotain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootko sä se joka tavatessa korkeintaan nyökkää? Emme näe kovin usein. Tunnut tutulta, vaikken sinua edes tunne. Erikoinen olo tulee lähelläsi.
Kaikkia tuttuja tervehdin kyllä ihan ääneen. Ap.
Vierailija kirjoitti:
Tämän valmiimmaksi en voi tulla, vaikka vähän jännittääkin... Kyllä, olen valmis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monilla käy tämä. Jälkeenpäin tietysti harmittaa, mutta toivottavasti kohtaat kaivattusi uudestaan ja saat tilaisuuden, johon tarttua!
Harmittaa kyllä. Monella käy näin. Toivottavasti kohtaan kaivattuni ja saan tilaisuuden tarttua.
Alkuperäinen viesti oli siis naiselta miehelle kun sitä moni tuntuu kysyvän. Kiitos tsempeistä. Ap.
Tämä.
Tämä.
Hei! En tainnut muistaa kiittää antamastasi käsilaukusta...?
Vierailija kirjoitti:
Olen, olen, olen. Ota yhteyttä/ lähesty rohkeasti.
Menkääs nyt jonnet tarttumaan johonkin muuhun ketjuun kuin tähän. Ketään ei naurata tai edes ärsytä - ei siis hedelmällistä trollattavaa.
Jaahas, nukuin huonosti enkä muista
nähneeni unia. Päivä alkoi kuitenkin
ihan mukavasti. Jos luet näitä, niin
kylläpä hyvinkin. Jossain vaiheessa
alkoi kuitenkin tuntua siltä,
että jopa villisti polveilevat
keskustelut oli käyty jo joskus
aiemminkin. Tiedä häntä.
Siitä yhdestä voisi kuitenkin
kirjoittaa novellin. Siitä,
joka on meistä molemmista jees,
mutta jonka kanssa me ei jutella
koskaan kolmestaan. Siinä on
jotain samaa kuin minussa, vaikka
nainen onkin. Ja on siinä muutamia
todella kauniita yksityiskohtia.
Esimerkiksi kädet ja suu. Silmätkin.
Tuosta et kyllä voi pahastua.
Mut siis harmi, että sinä ja minä emme
juttele enemmän. Olisi kiva katsella
vapautuneesti myös sinua.
Minulla ja Mukavalla ei ollut tänään
erityisen mukavaa. Väsytti liiaksi ja!
Tavallaan ärsyttää, että Mukava
vaistoaa, että olen ollut yhä enemmän
tuolla jossain, sisälläni.
Ja unestakaan en voinut kertoa, kun
erehdyin jakamaan sen kaikelle
kansalle. Sorruin sit Hamletiksi.
Blaah. rysshin tällä menolla varmaan
kaikki ystävyyssuhteet. Ja sivumennen
sanottuna ihmettelen, miksi sinä
ja Mukava ette ole mitenkään
ihmeemmin tekemisissä.
Et muuten ole nähnyt minua koskaan
omana itsenäni. Se yksi suru ehti tulla
ennen kuin tutustuttiin. Eikä se
katoa ihan vielä. Mut haluaisitko edes
ihmistä, jolle tämä olisi helppoa?
(ja nyt takauman vuoro)
Jossain vaiheessa havahduin siihen,
että aistit olisi kenties kantsinut
pitää avoinna, mutta tiedä häntä.
Uupunut mieli kuvittelee jos mitä.
Pyörittelee esimerkiksi sitä, että
mitä se kello mahtoi ollakaan,
kun näin sinut ja liittyykö se
jotenkin siihen ja tähän.
Ja oliko tämänaamuinen reaktio
just siihen. Ja miten tykkäät
kirjoittaa, kun on kiire ja
olet väsynyt ja konettakaan ei ole.
Yksi näiden ketjujen raskas piirre
on, että ihmiset tykästyvät herkästi
toisten käyttämiin tunnisteisiin,
symboleihin, omaperäisiin nomineihin,
välimerkkeihin jne. Olen varmaan itsekin
napannut joskus jotain, mutta vielä
enemmän olen luopunut.
Mut joo, vaikka mitä keksisit laittaa,
en jaksa uskoa, että se olet juuri
sinä. Miettii vaikka sitä tavaamista.
Sitä seurannut ilmiö ei liity välttämättä
meistä kumpaankaan, mutta siinä se
nyt kuitenkin on, ärsyttävänä.
Vai oliko se jo aiemmin? Mistäpä minä
muistan, kun ketjuissa on niin
rutosti viestejä ja ei aina jaksa.
One second, Estrella, one second.
+Öitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaatko miestä vai naista?
Varattua miestä kaipaan, keski-ikäistä.
TÄMÄ!!
TÄMÄ!!
Tättärää! Tämä!
TÄMÄ!!
Tämä.
TÄMÄ!!
Tämä.
TÄMÄ!!
Tämä.
Surkuhupaisan alleviivaavaa tuo tämättely jonkun viestin perään. Onko kyseessä itse viestin laittaja joka haluaa korostaa omaa erinomaista kommenttiaan, ei tuota urpoilua voi muuten käsittää.
Vierailija kirjoitti:
Näyttää siltä että nainen jota kaipaat ei käy täällä. Muuten olisitte jo ehkä tavanneet?
Oletko se joka kaipaa tummatukkaista, ruskeasilmäistä naista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen, olen, olen. Ota yhteyttä/ lähesty rohkeasti.
Kerro vielä, olenko ehdottanut sinulle keskustelua tai tapaamista ja jos olen, niin mitä vastasit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaahas, nukuin huonosti enkä muista
nähneeni unia. Päivä alkoi kuitenkin
ihan mukavasti. Jos luet näitä, niin
kylläpä hyvinkin. Jossain vaiheessa
alkoi kuitenkin tuntua siltä,
että jopa villisti polveilevat
keskustelut oli käyty jo joskus
aiemminkin. Tiedä häntä.Siitä yhdestä voisi kuitenkin
kirjoittaa novellin. Siitä,
joka on meistä molemmista jees,
mutta jonka kanssa me ei jutella
koskaan kolmestaan. Siinä on
jotain samaa kuin minussa, vaikka
nainen onkin. Ja on siinä muutamia
todella kauniita yksityiskohtia.
Esimerkiksi kädet ja suu. Silmätkin.
Tuosta et kyllä voi pahastua.
Mut siis harmi, että sinä ja minä emme
juttele enemmän. Olisi kiva katsella
vapautuneesti myös sinua.
Minulla ja Mukavalla ei ollut tänään
erityisen mukavaa. Väsytti liiaksi ja!
Tavallaan ärsyttää, että Mukava
vaistoaa, että olen ollut yhä enemmän
tuolla jossain, sisälläni.
Ja unestakaan en voinut kertoa, kun
erehdyin jakamaan sen kaikelle
kansalle. Sorruin sit Hamletiksi.
Blaah. rysshin tällä menolla varmaan
kaikki ystävyyssuhteet. Ja sivumennen
sanottuna ihmettelen, miksi sinä
ja Mukava ette ole mitenkään
ihmeemmin tekemisissä.Et muuten ole nähnyt minua koskaan
omana itsenäni. Se yksi suru ehti tulla
ennen kuin tutustuttiin. Eikä se
katoa ihan vielä. Mut haluaisitko edes
ihmistä, jolle tämä olisi helppoa?(ja nyt takauman vuoro)
Jossain vaiheessa havahduin siihen,
että aistit olisi kenties kantsinut
pitää avoinna, mutta tiedä häntä.
Uupunut mieli kuvittelee jos mitä.
Pyörittelee esimerkiksi sitä, että
mitä se kello mahtoi ollakaan,
kun näin sinut ja liittyykö se
jotenkin siihen ja tähän.
Ja oliko tämänaamuinen reaktio
just siihen. Ja miten tykkäät
kirjoittaa, kun on kiire ja
olet väsynyt ja konettakaan ei ole.Yksi näiden ketjujen raskas piirre
on, että ihmiset tykästyvät herkästi
toisten käyttämiin tunnisteisiin,
symboleihin, omaperäisiin nomineihin,
välimerkkeihin jne. Olen varmaan itsekin
napannut joskus jotain, mutta vielä
enemmän olen luopunut.Mut joo, vaikka mitä keksisit laittaa,
en jaksa uskoa, että se olet juuri
sinä. Miettii vaikka sitä tavaamista.
Sitä seurannut ilmiö ei liity välttämättä
meistä kumpaankaan, mutta siinä se
nyt kuitenkin on, ärsyttävänä.
Vai oliko se jo aiemmin? Mistäpä minä
muistan, kun ketjuissa on niin
rutosti viestejä ja ei aina jaksa.
One second, Estrella, one second.+Öitä.
Tekstisi on jotenkin niin sekavaa aivopieruilua täynnään ettei tuosta tekstistäsi ota parahin apteekkarikaan tolkkua.
Ihan asiallinen viesti se oli, juuri sellainen joka ei aukea kovin hyvin sivullisille vaan jättää asioita avoimiksi. Paljon fiksumpaa luettavaa kuin sinun viestisi, hyvä "apteekkari". Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaatko miestä vai naista?
Varattua miestä kaipaan, keski-ikäistä.
TÄMÄ!!
TÄMÄ!!
Tättärää! Tämä!
TÄMÄ!!
Tämä.
TÄMÄ!!
Tämä.
TÄMÄ!!
Tämä.
Surkuhupaisan alleviivaavaa tuo tämättely jonkun viestin perään. Onko kyseessä itse viestin laittaja joka haluaa korostaa omaa erinomaista kommenttiaan, ei tuota urpoilua voi muuten käsittää.
Ei täältä trollit kesken lopu. Tai sitten se on joku johon viesti kolahti ja on nyt ihan innoissaan. Hehe. Semmoista tuuria olekaan.
Lääkäri määräsi mulle vähän sua tähän rintakipuun. Nautitaan aamuin, illoin ja öisin (ja miksei päivisinkin).
Kuka mä oon?