Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle XII

Vierailija
09.01.2019 |

uusi ketju

Kommentit (6113)

Vierailija
4381/6113 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku kuvittelee täällä olevansa hyvä ihminen ja sitten haukkuu toisia mitä törkeimmin ilmaisuin. Katsopas sinne peiliin.

Nyt on harhaista settiä jälleen! Psykiatrinen hoito taho pyytää ottamaan yhteyttä! Juri peliin karoin jav ihsnv komia, näky oli en oo haukkunut ketään täällä!

Toiviov: psykiatri

Vierailija
4382/6113 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sanoisit minulle nyt mies jos olisimme kahden kesken jossain rauhallisessa paikassa?

Vastakysymys, mitä toivoisit minun sanovan?

Mulla olisi sulle parikin kysymystä, niihin voisit vastata.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4383/6113 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä oot mies mun sielunkumppani ja ystävä. Mitä ajattelet minusta?

No, ikävä. Väärin, että oot siellä ja minä täällä.

Vierailija
4384/6113 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se haittaa, arvostan vaan enemmän.

Vierailija
4385/6113 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sanoisit minulle nyt mies jos olisimme kahden kesken jossain rauhallisessa paikassa?

Sanoisin sinulle, että olen niin piykään odottanut tätä hetkeä, olet niin kaunis rakkaani. Katsoisin silmiisi ja sanoisin, että rakastan sinua. Sen jälkeen haluaisin kietoa käteni ympärillesi ja suudella sinua herkästi huuliasi tunnustellen ja vähitellen yhä kiihkeämmin. Miten ihana ajatus. Haluan sinua niin paljon.

Haluaisitko ihan oikeasti kanssani tällaisen hetken vaiko vain haaveissasi? Etkö pelkää, että tällaisen tapaamisen jälkeen mikään ei olisi enää ennallaan? Minulle ei ainakaan olisi.

Minulle ei mikään ole ollut ennallaan sen jälkeen, kun sinut tapasin. Ei yhtenäkään päivänä. Haluaisin ihan oikeasti tällaisen hetken kanssasi. En pelkää, koska rakastan sinua. Rakkauteeni ei mahdu pelkoa.

Vielä ylläolevaan vastaukseeni

lisäyksenä kysymys: Haluaisitko sinä tällaisen hetken kanssani?

Tottakai❤️

Ei väännellä raamatun sanoja

Kyllä ei Jumalan pilkkaa täällä suvaita! Imiannoin kaikki Raamatun vääntelyt. Yp paikalle ja sassiin!

Vierailija
4386/6113 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

What are you thinking about...?

Vierailija
4387/6113 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina kannattaa kuunnella vaimoaan. Vaimoni varoitti minua molemmista. Vaimomaisesti sen tietää, salamannopeasti.

Jos tuntuu, että kaikki ei ole kohdallaan, niin oikeasti ei ole.

Eikä tule koskaan olemaan.

Ei pidä luulla yhtään mitään. Ei pidä päätellä mitään, ei kannata kuunnella järkeään. Vaimo tietää kaiken.

Totta. Vaimot ovat aina oikeassa!

Vierailija
4388/6113 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoisin sinulle, että olen niin piykään odottanut tätä hetkeä, olet niin kaunis rakkaani. Katsoisin silmiisi ja sanoisin, että rakastan sinua. Sen jälkeen haluaisin kietoa käteni ympärillesi ja suudella sinua herkästi huuliasi tunnustellen ja vähitellen yhä kiihkeämmin. Miten ihana ajatus. Haluan sinua niin paljon.

Haluaisitko ihan oikeasti kanssani tällaisen hetken vaiko vain haaveissasi? Etkö pelkää, että tällaisen tapaamisen jälkeen mikään ei olisi enää ennallaan? Minulle ei ainakaan olisi.

Minulle ei mikään ole ollut ennallaan sen jälkeen, kun sinut tapasin. Ei yhtenäkään päivänä. Haluaisin ihan oikeasti tällaisen hetken kanssasi. En pelkää, koska rakastan sinua. Rakkauteeni ei mahdu pelkoa.

Koska niin moni nainen omii tän, niin voitko jotain kertoa tästä naisestasi? Vaikka etunimen kolmas kirjain? Onko vaalea vai tumma? Pitäisi tietää onko tämä just mulle.

Etunimen kolmas kirjain on N ja tumma nainen on.

Vierailija
4389/6113 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisiä kaisalla ja ehdottomasti myös monalle - ties vaikka jompikumpi teistä lukee tämän.

Vierailija
4390/6113 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sorruin. Todennäköisin vaihtoehto on, että olet väärä ihminen. Toiseksi todennäköisintä on, että olet tuttu, mutta jotenkin pettynyt. Pari sivallusta viittaa nimenomaan tähän. Tottahan toki voit olla myös se kaikista aurinkoisin vaihtoehto.

Haluatko olla Korak vai Jane?

Vierailija
4391/6113 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et taida enää olla täällä? Tuskinpa koskaan olitkaan. Se oli vain palstaharhaa. Hyvää yötä kuitenkin sinulle.

Vierailija
4392/6113 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska niin moni nainen omii tän, niin voitko jotain kertoa tästä naisestasi? Vaikka etunimen kolmas kirjain? Onko vaalea vai tumma? Pitäisi tietää onko tämä just mulle.

Hyvä että kysyin, en ole sitten kaipaamasi nainen.

Vierailija
4393/6113 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuntomerkit sopivat. Olispa tämä sulta! Kuulostaa ihanalta! 💕

Vierailija
4394/6113 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, haluaisin hellän hetken kanssasi. Haaveilen siitä, että pitäisit minua sylissäsi. Siinä olisi niin hyvä ja turvallinen olla.

Vierailija
4395/6113 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä juttelua sun kanssa. Toivottavasti nähtäisiin taas kahden, ilman muita. Ehkä sitten uskaltaisin jäädä jumiin sun silmiin.

Vierailija
4396/6113 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävä juttelua sun kanssa. Toivottavasti nähtäisiin taas kahden, ilman muita. Ehkä sitten uskaltaisin jäädä jumiin sun silmiin.

sama

Vierailija
4397/6113 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastaisin sinua.

Vierailija
4398/6113 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen tumma ja tulinen. Jatkaisin mielelläni siitä mihin viimeksi jäätiin. Mutta mitenkä voitaisiin tavata? Yhden suudelmankin jos vain saisin, tekisin sen eteen vaikka mitä. Vaan luulen ettei se siihen jäisi. Pelkäätköhön sitä vai toivotko? T. vilkkumaasilmä

Vierailija
4399/6113 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten haluaisit mies että hemmottelisin sinua?

Vierailija
4400/6113 |
28.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina kannattaa kuunnella vaimoaan. Vaimoni varoitti minua molemmista. Vaimomaisesti sen tietää, salamannopeasti.

Jos tuntuu, että kaikki ei ole kohdallaan, niin oikeasti ei ole.

Eikä tule koskaan olemaan.

Ei pidä luulla yhtään mitään. Ei pidä päätellä mitään, ei kannata kuunnella järkeään. Vaimo tietää kaiken.

Totta. Vaimot ovat aina oikeassa!

Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa.

Ketju on lukittu.