Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle XII
Kommentit (6113)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen halunnut tänään koko päivän sinua mies. Onneksi on mielikuvitusta ja tapoja helpottaa itse omaa oloa. Tietäisitpä, mitä kaikkea olemme mielessäni tänään tehneet. Ja miten hyvältä se on tuntunut.
Ajatteletko minua koskaan kun hyväilet itseäsi tai olet toisen kanssa?
Hmmm... uskoisin ja todellakin toivoisin, että kaivattuni osaa pitää tietyt asiat yksityisempinä eikä levittele niitä julkisella keskustelupalstalla.
Eikös tuo ole ihan anonyymi viesti kuitenkin. Mikä siinä naisen seksuaalisuudessa on niin pelottavaa ettei edes nimettömänä voi mitään sanoa? Sivusta huomautan.
Vatsanpohjassa perhonen, hevonen ja tuhatjalkainen...
Miksi tämä ihastus ja hullaantuminen ei lähde kulumallakaan pois? Liian kauan riuduttavaa ikävää ja halua sinun lähellesi, my darling.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos eroaisin, muuttaisiko se mitään mies?
Kyllä se muuttaisi. Olen vähän luovuttanut sille, että en näistä tunteista taida eroon päästä.
Se mies, jota kaipaan olisi silti itse yhä naimisissa. Ehkä silti lähentyisimme, jos eroaisin. Minulle kelpaisi kaikki, sillä rakastan.
Ap
Jatkan edelleen, niin olisin. Kuten sanoin, muuttaisi asioita. Nyt kuljen vain varjoissa päivästä toiseen. Hyvin todennäköistä, ettå lähentyisimme. Totesinkin, että olen väsynyt taistelemaan tunteitani vastaan väittäen itselleni, että pääsen niistä kyllä eroon.
Vierailija kirjoitti:
Hopeakettu kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja kun sullon synttärit käynnissä
Mä tuun sinne ympärikännissä
Ja mä huudan
Koska sä eroot
Koska sä eroooo-oot.Tänään taas tällä mielellä. Ei jaksais.
Turhaa. Niin turhaa. Ei se eroo, koskaan.
Sitähän sä et tiedä. Tilastotkin on eri mieltä.
Tilastollisesti alle puolet avioliitoista päättyy eroon, noin 39%.
Eli ei ”yli puolet” tms., kuten moni virheellisesti hokee.Sitäpaitsi toiset, kolmannet jne. avioliitot päätyy todennäköisemmin eroon, kuin ensimmäiset...
Totta, juuri noin se menee. Plus, tilastoista puheen ollen, lähes kaikissa eroissa hakijana on nainen. Eli kyllä se vaan on tilastollinenkin fakta, että miehet ei eroa ellei vaimo siihen pakota.
Kuka sanoi, että aloituksessa puhuttiin miehestä?
Aika paljon oletuksia liikkeellä tänään...
No kun noin päin ne kuviot vaan menee, lähes aina. Ja lisäksi en usko tällä saitilla kovin monta miestä pyörivän. Kyllä me tyttöporukalla taidetaan olla täällä näitä kysymyksiä pohtimassa :)
Ps. Juu tiedän, Hopeakettu ja Ääntiömies, te olette täällä. En väheksy miehuuttanne, mutta uskoisin teidän olevan tällä kaipausketjussa marginaalitapauksia. Ihana kuitenkin kun olette, tykkään teistä kummastakin <3
Kiitokset neidolle kun et väheksy miehuuttamme pientä,
ilmeisesti et ole maistanut kyynisyyden katkeraa lientä?
Kait meitä miehiäkin marginaalisia täällä pilvin pimein on,
mut joka näppäimistöön tarttuu y l i l a u d a n Jonne pääsääntöisesti son!
Mut älkööt kukaan miesrotua tuomita muutaman kirjoittelijan takia vois,
kenties kirjoittamattomat miehet teidät soimaan sois?
"Mut älköön kukaan" (yksikkö) tahi "Mut älkööt ketkään" (monikko). Sivusta, muutoin samaa mieltä. Hyvää iltaa ja hyviä kahvihetkiä pullineen.
Tarkkaa, kovin tarkkaa on 😆
-
Eihän ketkään yhdessä kokoonnu palstaa lukemaan koskaan, joten kielioppi joutaa loskaan.
-
Mut kukaan ei koskaan livenä tunnusta palstalla hyörivän, kaitpa yksinään kera kännyn tietsikan pyörivän.
-
Siispä kukaan ovat ne joilla omatuntoa kolottaa, ketkään ovat ne muut joita myötähäpeämme jotta heillä nolottaa
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Vierailija kirjoitti:
...
Nyt kuljen vain varjoissa päivästä toiseen.
...
olen väsynyt taistelemaan tunteitani vastaan väittäen itselleni, että pääsen niistä kyllä eroon.
Tismalleen nämä. t. sinkkunainen, joka rakastui varattuun
Vierailija kirjoitti:
Onko niin, että me emme kumpikaan halua luovuttaa, koska tämä on meille jotain ennen kokematonta. Sinä olet sitä nainen minulle. Ajattelen, että meillä on ainutlaatuinen yhteys. Se ei muutu miksikään. En tiedä, ajatteletko sinä samoin?
Ajattelen. Ei tällaista tapahdu kuin korkeintaan kerran elämässä, eikä monille varmaan sitä kertaakaan. Ei tätä saa täysin hukata. Se olisi suorastaan järjetöntä. Vähän niin kuin voittaisit lotossa, tarvitsisit sitä ja olisit ikionnellinen, mutta sitten kuitenkin antaisit sen voiton kokonaan pois tietäen ettet toista kertaa sitä saa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko niin, että me emme kumpikaan halua luovuttaa, koska tämä on meille jotain ennen kokematonta. Sinä olet sitä nainen minulle. Ajattelen, että meillä on ainutlaatuinen yhteys. Se ei muutu miksikään. En tiedä, ajatteletko sinä samoin?
Ajattelen just samoin. Siksi en voi unohtaa. En ole koskaan kokenut tällaista. Ja olet niin samanlainen luonteeltasi kuin minä. Sun kanssa kaikki olis niin ihanaa. Ihan tavallinen arkikin.
Kyllä vain ajattelen m8näkin, ensin tavatessamme ajattelin sun olevan ääliö, muttavtajusin samankaltaisuuteen heti myöhemmin! Sama huumori, sama nokkeluus, samat hölmöt ilmeet kun toinen pääsi yllättämään nokkeluudellaan.
Oletteko koskaan kertoneet tunteistanne toisillenne?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
...
...
olen väsynyt taistelemaan tunteitani vastaan väittäen itselleni, että pääsen niistä kyllä eroon.Tismalleen nämä. t. sinkkunainen, joka rakastui varattuun
Ja samaa mieltä myös toinen sinkkunainen, joka on rakastunut varattuun.
Nyt tämä tuleva fwb menee nukkuu. Ötyä❤️
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelen. Ei tällaista tapahdu kuin korkeintaan kerran elämässä, eikä monille varmaan sitä kertaakaan. Ei tätä saa täysin hukata. Se olisi suorastaan järjetöntä. Vähän niin kuin voittaisit lotossa, tarvitsisit sitä ja olisit ikionnellinen, mutta sitten kuitenkin antaisit sen voiton kokonaan pois tietäen ettet toista kertaa sitä saa.
Minä ajattelen juuri samoin. Ap.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelen just samoin. Siksi en voi unohtaa. En ole koskaan kokenut tällaista. Ja olet niin samanlainen luonteeltasi kuin minä. Sun kanssa kaikki olis niin ihanaa. Ihan tavallinen arkikin.
Kyllä vain ajattelen m8näkin, ensin tavatessamme ajattelin sun olevan ääliö, muttavtajusin samankaltaisuuteen heti myöhemmin! Sama huumori, sama nokkeluus, samat hölmöt ilmeet kun toinen pääsi yllättämään nokkeluudellaan.
Mitä hän teki tai mitä hänessä oli sellaista miksi ajattelit ääliöksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
...
...
olen väsynyt taistelemaan tunteitani vastaan väittäen itselleni, että pääsen niistä kyllä eroon.Tismalleen nämä. t. sinkkunainen, joka rakastui varattuun
Anteeksi, mutta en ymmärrä miksi jaksatte roikkua varatuissa. Oman elämänne siinä pilaatte. Itsekin sinkkuna panin varattuja miehiä, mutta ymmärsin että ovat varattuja eli vain vailla seksiä. Siihen se jäikin. Pettävää miestä en olisi huolinut lasteni isäksi. Pokasin sitten sen vapaan miehen, jonka todella halusin ja sen myös sain. Olen niin itsekäs etten toisten naisten lasten äitiä ala leikkimään vaan halusin oman perheen.
Me ei kai kelvattu kenellekään. Siksikö ollaan tässä ketjussa?
Terveiseni kaikille. 😔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
...
...
Anteeksi, mutta en ymmärrä miksi jaksatte roikkua varatuissa. Oman elämänne siinä pilaatte. Itsekin sinkkuna panin varattuja miehiä, mutta ymmärsin että ovat varattuja eli vain vailla seksiä. Siihen se jäikin. Pettävää miestä en olisi huolinut lasteni isäksi. Pokasin sitten sen vapaan miehen, jonka todella halusin ja sen myös sain. Olen niin itsekäs etten toisten naisten lasten äitiä ala leikkimään vaan halusin oman perheen.
Hienoa. Oikein teit 👍
Vierailija kirjoitti:
Ratkaisevasti. Olen eroamassa, ehkä, tosin harkinta-ajalla ja kovasti tuo yrittää taivutella jäämään sittenkin, mut epäilen. Vaan tiedä josko sittenkin. Jos sinä ryhtyisit vapaaksi, lopettaisin arpomisen sillä sekunnilla. Olen valmis jäämään yksin, jos niikseen tulee, mutta jos olisi edes yksi tuhannesta mahdollisuus yrittää ja kokeilla olla sinun omasi, niin en empisi hetkeäkään. Eroaisin ja etsisin sinut käsiini, tekisin kaikkeni, hurmaisin, lupaisin kuun taivaalta, vihdoinkin tunnustaisin kaikki tunteeni ilman lieventelyitä j jossittelua. En jättäisi kiveäkään kääntämättä enkä kiertämättä.
Moi, naapuri. Taidan olla ihastunut. Oon yrittäny pysyä poissa reiteiltä, jossa törmäisimme toisiimme ja olen siinä onnistunutkin. En vaan saa sinua enää pois päästäni, vaikka mitä tekisin.
Mitähän pikkuinen on touhuillut viime aikoina? Lämmin sively poskellesi mummolta❤️
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ratkaisevasti. Olen eroamassa, ehkä, tosin harkinta-ajalla ja kovasti tuo yrittää taivutella jäämään sittenkin, mut epäilen. Vaan tiedä josko sittenkin. Jos sinä ryhtyisit vapaaksi, lopettaisin arpomisen sillä sekunnilla. Olen valmis jäämään yksin, jos niikseen tulee, mutta jos olisi edes yksi tuhannesta mahdollisuus yrittää ja kokeilla olla sinun omasi, niin en empisi hetkeäkään. Eroaisin ja etsisin sinut käsiini, tekisin kaikkeni, hurmaisin, lupaisin kuun taivaalta, vihdoinkin tunnustaisin kaikki tunteeni ilman lieventelyitä j jossittelua. En jättäisi kiveäkään kääntämättä enkä kiertämättä.
No OHOH! Kenelle?
Minä vastasin alkuperäiselle. Mutta heti perään tuli tuo sekava viesti. Ei ollu multa.