Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle XII
Kommentit (6113)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö tosiaan aio koskaan ottaa yhteyttä, vaikka rakastat? Hyvä kuva on kuitenkin❤️
Miksi? En sua saa, en koskaan saa tuntea kehoasi kiinni omassani. kuljettaa huulia pitkin kaulaasi - jumalauta rakastella! En saa jakaa sisimpiä ajatuksia kanssasi, niitä, joista ei kerrota kuin rakastamalleen. Emme voi reissata kanssasi kahdestaan tai käydä vaikka konsertissa, nauttien elämästä ja samalla uppoutuen totaalisesti toisiimme. En voi istua kanssasi illanvietossa kädestä kiinnipitäen tai vaikka sohvan nurkassa, missä olisit kainalossani, minä samalla hellästi hengittäen tuoksuasi.
En saa riidellä kanssasi kotimme seinän väristä. Remppailla kenties jotain asuntoa tai ihan vaan tehdä halkoja tai prkl lumitöitä yhdessä - tai mennä lenkille. Ja silloinkin päivän päätteeksi nukahtaa viereesi onnellisena siitä, että olet vieressäni. En saa silittää kevyesti poskiasi tai ilkikurisesti ohimennen taputtaa peppuasi saaden sinut muka tuohtumaan, kun saman tien hukutan sinut suudelmaan. En saa koskaan esittää kovanaamaa salaa kyyneliä nieleskellen, kun katsomme jotain tunteikasta elokuvaa yhdessä - sinä tietäisit kuka oikeasti olen ja painautuisit kiinni ja naureskelisit esitykselleni. Minulle ei koskaan tule olemaan kiire kotiin sinun luoksesi, koska sinä et siellä ole.
Kun sinulla on murhetta, en saa lohduttaa sinua, niin kuin rakastaan voi lohduttaa. En kuunnella onnistumistasi ja iloita kanssasi, koska haluat luottamuksella kertoa niistä vain puolisollesi. En voi kannustaa tai tukea sinua, niin kuin rakastaan vain voi. Emme koskaan voi olla toisillemme ne majakat, joiden valo paistaa läpi maailman myrskyjen ja myllerrysten.
Näitä ja kaikkea muuta haluaisin, vaan se on toivotonta haaveilua. Tiedät miksi. Ja kyllä, rakastan. Ja kyllä, se on hyvä kuva.
Anteeksi, mutta en ymmärrä, mikä nykypäivänä voi olla esteenä kahden ihmisen rakkaudelle. Jos kumpikin rakastaa, niin mikä estää saamasta toista? Minusta tuntuu, että jotkut ihmiset vain eivät uskalla rakastaa...
Samaa minäkin ihmettelen. Ihmiset kyllä saavat toisensa suht helposti jos molemmat sitä haluavat. Kaikki muka esteet ovat vain tekosyitä sille, että jommalta kummalta puuttuu todellisuudessa tahtotila.
Varsinkin miehet harrastavat naisten suuntaan sellaista luulottelua, että "muuten kyllä onnistusi yhteen meno, MUTTA kun on tuo ja tämä este...." Todellisuudessa he eivät ole missään vaiheessa muuta halunneetkaan kuin vähän seikkailua ja seksiä.
Jos valintatilanne koittaa, he yleensä epäröimättä valitsevat entisessä pysymisen eikä noilla "suurilla tunteilla" ole siinä vaiheessa enää mitään arvoa. Ei yleensä myöskään sen toisen osapuolen tunteilla tai hyvinvoinnilla.
Tällaista olen ollut todistamassa elämässäni liian monta kertaa.
Arvostakaa naiset itseänne älkääkä ryhtykö tuollaisiksu onnenmurujen kerjäläisiksi. Tai jos ryhdytte, niin älkää missään nimessä ainakaan rakastuko. Säästytte paljolta murheelta.
Juuri näin. Naiset, lukekaa tämä.
Eipä tuollainen ole omassa elämässä normaalia, aika karua että joku on ollut todistamassa moista oikein monta kertaa.
Että turhaan messuatte.
Ei sitä siinä yläkouluiässä vielä välttämättä ole kaikkea nähnyt tai tajunnut. Ja hyvä niin. Viaton hyväuskoisuus ihan kuuluukin varhaisnuoruuteen.
Valitettavasti meitä monia elämä on sittemmin koulinut, mutta ei sun tarvitse sellaisia vielä murehtia. Kohta on hiihtoloma :)
Joo no ei ole tavoitteena olla keski-iässä joku kuluneen näkönen, kaiken kokenut ja elämäm koulima katkera reppana, joka saa kicksit siitä kun pääsee viisastelemaan nuoremmilleen kuinka he eivät vain vielä tiedä ”oikeasta elämästä” (=tuhnuisasta suhmuraelämästä) vielä mitään....
Jos oma tytär (tai poika) roikkuisi joskus jossain varatussa ja varsinkin perheellisen salasukupuolielimenä, antaisin vyöllä selkään.
Ja ei, en käytä ruumiillista kuritusta lapsiin, mutta aikuinen jälkeläinen kyllä kestää sen ja aiheesta sen tuollaisessa tapauksessa tekisin.:)En suosittele kuitenkaan. Tulee nopeasti pahoinpitelysyyte tuollaisesta. Joudut maksamaan.
No tämä nyt kertoo lähinnä teidän vanhempi-lapsisuhteista ja perhedynamiikasta.
Ei käy kateeksi.:DKenen ”teidän”? Ei mulla ole lapsia eikä vanhempiakaan (elossa enää), eikä muutenkaan tarvi teititellä. Sanoin vaan, että jos aikuisen ihmisen kimppuun käy jollakin välineellä, siitä tulee syyte.
Joo, kyllähän siitä voi sellaisen nostaa jos tarpeeksi pihalla on.
Moraalisesti täysin mätä ihminen, jos pitää pahempana muutamaa äidin kädestä _aiheesta_ saatua vyön sivallusta kuin perheenäidin tai -isän salarakkaana toimimista tai perheenäidin/-isän hamuamista itselleen.
Enkä totta puhuen välttämättä raivostuisi ja ajaisi vyötä läiskien kartanolle, vaan saattaisin myös vain pettyä niin pahasti (sekä lapseen, että kasvatukseeni), etten kykenisi sanomaan mitään.
Ohittaisin vain, katselisin muualle enkä osaisi olla mitenkään. Kylmää vain.
Vaikea olisi katsoa silmiin, piiiitkään aikaan.
Nämä siis, jos se varattu osapuoli olisi perheellinen.
Lapsettomien kuviot ei kiinnosta, lapsettoman parin suhteella ei ole sillä tavalla kollektiivista arvoa eikä minuakaan kiinnosta mitä ne touhuaa.
Ei se nyt oikein ole, mutten olisi kiinnostunut puuttumaan asiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
...
Nyt kuljen vain varjoissa päivästä toiseen.
...
olen väsynyt taistelemaan tunteitani vastaan väittäen itselleni, että pääsen niistä kyllä eroon.Tismalleen nämä. t. sinkkunainen, joka rakastui varattuun
Ja samaa mieltä myös toinen sinkkunainen, joka on rakastunut varattuun.
Te olette säälittäviä. Siinäpähän kärsitte ehkä vuosia, oma moka. Kannattaisi etsiä vapaata seuraa, niin voisi olla valoisampi elämä, eikä tarviis täällä itkeä. Odotatte, että ne äijät eroaa, tai pettää naisiaan teidän kanssa? Ja sitten jättää ne teidän takia? Sitten kuvittelette olevanne jotain erityistä, että ei ne äijät niin enää toimi, kun on saanut teidät? Eipä vissiin.. Parin vuoden päästä korkeintaan olette mustasukkaisena kyyläämässä täällä, että ehkä ne ukot täällä kaipailee jo jotain uusia kohteita. 😅
Senkö takia sinä olet täällä?
Vierailija kirjoitti:
Me ei kai kelvattu kenellekään. Siksikö ollaan tässä ketjussa?
Terveiseni kaikille. 😔
Äläs nyt. Kyllä me kaikki kelvataan vieläpä sellaiselle jonka me myös huolimme.
Ensin kannattaa hoitaa oma mieli ja elämä paremnalle mallille, niin huomaa ettei kaikki niin lohdutonta olekaan.
Maailmalla on paljon muutakin tarjottavaa kuin yhdessä ihmisessä roikkuminen, jonka odottaa pelastavan koko elämän. Ei se niin mene. Toisesta tosin voi olla alkuun apya, mutta itse kaikkien on tehtävä työ oman onnensa eteen. Ymmärrettävä itseään ja ennen kaikkea hyväksyttävä itsensä ja toimittava niin että oman itsen kanssa on hyvä olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
...
...
olen väsynyt taistelemaan tunteitani vastaan väittäen itselleni, että pääsen niistä kyllä eroon.Tismalleen nämä. t. sinkkunainen, joka rakastui varattuun
Anteeksi, mutta en ymmärrä miksi jaksatte roikkua varatuissa. Oman elämänne siinä pilaatte. Itsekin sinkkuna panin varattuja miehiä, mutta ymmärsin että ovat varattuja eli vain vailla seksiä. Siihen se jäikin. Pettävää miestä en olisi huolinut lasteni isäksi. Pokasin sitten sen vapaan miehen, jonka todella halusin ja sen myös sain. Olen niin itsekäs etten toisten naisten lasten äitiä ala leikkimään vaan halusin oman perheen.
Olen tuo toinen samanlainen sinkkunainen ja vastaan omasta puolestani:
Siksi, koska haluan just tämän miehen enkä ketään muuta. Jos en saa tätä, en huoli ketään, ihan sama miten vapaita ne on. Sitten olen yksin, kuten nytkin.
Perheen perustaminen ei minua kiinnosta pätkääkään, joten en tässä mitään elämääni ole ”pilaamassa” todellakaan. Enkä muutenkaan mitään ”roiku” yhtään kenessäkään saati pane varattua (kuten sinä...), kyllä nämä asiat saa hoidettua ihan kunniallisestikin.
Moneen kertaan todettu juttu on se, että ihmiset kyllä eroaakin toisinaan. Ja se on ihan sallittua.
Suolaa haavoihin.... :( Referoituna. Itse edelleen ajattelen, että se voisi selkeyttää ajatuksia.
On tämä minullekkin ennen kokematonta. Yhteys syntyi niin nopeasti. Tiedän tarkasti sen hetken, kun asian tajusin. Iski tietoisuuteen kuin salama kirkkaalta taivaalta! Ei sellaista voi unohtaa. Ehkä pitää yrittää opetella hyväksymään, että muisto sinusta tulee aina olemaan osa minua. Ehkä ajan kanssa se ei enää tee kipeää, vaan voimaannuttaa. Näin toivon. Hyvää yötä, kauniita unia! <3
Vierailija kirjoitti:
Moi, naapuri. Taidan olla ihastunut. Oon yrittäny pysyä poissa reiteiltä, jossa törmäisimme toisiimme ja olen siinä onnistunutkin. En vaan saa sinua enää pois päästäni, vaikka mitä tekisin.
Monennessako kerroksessa hän asuu? Entä sinä? Minusta tuntuu että eräs mies tässä talossa saattaa olla vähän ihastunut ja häntä ei ole kyllä toviin näkynyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
...
...
Anteeksi, mutta en ymmärrä miksi jaksatte roikkua varatuissa. Oman elämänne siinä pilaatte. Itsekin sinkkuna panin varattuja miehiä, mutta ymmärsin että ovat varattuja eli vain vailla seksiä. Siihen se jäikin. Pettävää miestä en olisi huolinut lasteni isäksi. Pokasin sitten sen vapaan miehen, jonka todella halusin ja sen myös sain. Olen niin itsekäs etten toisten naisten lasten äitiä ala leikkimään vaan halusin oman perheen.
Tunteitaan tai sitä kehen ihastuu ja rakastuu ei voi itse valita. Siihen voi vaikuttaa mitä tekee. En ole edes suudellut tai halannut, muusta puhumattakaan.
Ok, olen ymmärtänyt ehkä väärin. Itselleni ihastus tarkoitti metsästystä ja saalista. Se kehen iskin silmäni, sen myös aina sain. Rakkaus on sitten ihastus potenssiin tuhat. Täällä ilmeisesti on enemmän tätä haaveilevaa runoporukkaa. Hyvää yötä kuitenkin kaikille tasapuolisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
...
...
Ja samaa mieltä myös toinen sinkkunainen, joka on rakastunut varattuun.
Te olette säälittäviä. Siinäpähän kärsitte ehkä vuosia, oma moka. Kannattaisi etsiä vapaata seuraa, niin voisi olla valoisampi elämä, eikä tarviis täällä itkeä. Odotatte, että ne äijät eroaa, tai pettää naisiaan teidän kanssa? Ja sitten jättää ne teidän takia? Sitten kuvittelette olevanne jotain erityistä, että ei ne äijät niin enää toimi, kun on saanut teidät? Eipä vissiin.. Parin vuoden päästä korkeintaan olette mustasukkaisena kyyläämässä täällä, että ehkä ne ukot täällä kaipailee jo jotain uusia kohteita. 😅
Senkö takia sinä olet täällä?
Minä olen sinkku, eikä varatut henkilöt kiinnosta. Ei sovi moraalikäsitykseeni sekaantua varattuihin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveiseni kaikille. 😔Äläs nyt. Kyllä me kaikki kelvataan vieläpä sellaiselle jonka me myös huolimme.
Ensin kannattaa hoitaa oma mieli ja elämä paremnalle mallille, niin huomaa ettei kaikki niin lohdutonta olekaan.
Maailmalla on paljon muutakin tarjottavaa kuin yhdessä ihmisessä roikkuminen, jonka odottaa pelastavan koko elämän. Ei se niin mene. Toisesta tosin voi olla alkuun apya, mutta itse kaikkien on tehtävä työ oman onnensa eteen. Ymmärrettävä itseään ja ennen kaikkea hyväksyttävä itsensä ja toimittava niin että oman itsen kanssa on hyvä olla.
Älä nyt. En hae ketään. Kyylään täällä stalkkeria 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveiseni kaikille. 😔Äläs nyt. Kyllä me kaikki kelvataan vieläpä sellaiselle jonka me myös huolimme.
Loppuu se kyyläämiben prrkkrle.!.!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Loppuu se kyyläämiben prrkkrle.!.!!
Nauraisin jos et noituisi.
Noituu niinku lohilappalainen.
Vierailija kirjoitti:
Moi, naapuri. Taidan olla ihastunut. Oon yrittäny pysyä poissa reiteiltä, jossa törmäisimme toisiimme ja olen siinä onnistunutkin. En vaan saa sinua enää pois päästäni, vaikka mitä tekisin.
Milloin olet viimeksi nähnyt ihastuksesi? Ja miksi välttelet häntä?
Tämä ketju on mennyt pilalle noiden varattuja moralisoivien takia. Nykyään yli puolet ketjusta tuota samaa jankkausta joka päivä. Pitääkö sinkkujen perustaa oma kaipausketju vai miten tuosta pääsee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos eroaisin, muuttaisiko se mitään mies?
Ratkaisevasti. Olen eroamassa, ehkä, tosin harkinta-ajalla ja kovasti tuo yrittää taivutella jäämään sittenkin, mut epäilen. Vaan tiedä josko sittenkin. Jos sinä ryhtyisit vapaaksi, lopettaisin arpomisen sillä sekunnilla. Olen valmis jäämään yksin, jos niikseen tulee, mutta jos olisi edes yksi tuhannesta mahdollisuus yrittää ja kokeilla olla sinun omasi, niin en empisi hetkeäkään. Eroaisin ja etsisin sinut käsiini, tekisin kaikkeni, hurmaisin, lupaisin kuun taivaalta, vihdoinkin tunnustaisin kaikki tunteeni ilman lieventelyitä j jossittelua. En jättäisi kiveäkään kääntämättä enkä kiertämättä.
Sä oot mun Mr Darcy, joten anna vaan merkki, jonka minäkin varmaksi ymmärrän. Aikakin vähitellen loppuu.
Vierailija kirjoitti:
Tämä ketju on mennyt pilalle noiden varattuja moralisoivien takia. Nykyään yli puolet ketjusta tuota samaa jankkausta joka päivä. Pitääkö sinkkujen perustaa oma kaipausketju vai miten tuosta pääsee?
Pääsee sillä, ettei kukaan lähde mukaan siihen ja ilmiantaa törkeimmät palautteet. Musta on väärin, ettei täällä saa jokainen kaivata just sitä ketä haluaa. Helvettiäkö se muille kuuluu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hae hoitoon. En tykkää yhtään ajatuksesta, että tollaisia harhaisia mielisairaita liikuskelee tuolla muiden ihmisten joukossa.
Vierailija kirjoitti:
Niimpä. En ymmärrä mitä varten pitää puuttua toisten asioihin jatkuvasti! Ei luulis kenenkään per setä kutittavan jos kaipaan varattua miestä! Minulla on siihen oikeus ja aion myös saada sen miehen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hae hoitoon. En tykkää yhtään ajatuksesta, että tollaisia harhaisia mielisairaita liikuskelee tuolla muiden ihmisten joukossa.
😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et vissiin huumoria ymmärrä?
Tunteitaan tai sitä kehen ihastuu ja rakastuu ei voi itse valita. Siihen voi vaikuttaa mitä tekee. En ole edes suudellut tai halannut, muusta puhumattakaan.