Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle XII
Kommentit (6113)
Olen vapaa mies ja kaipaan vapaata naista, 34v kaunotarta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos eroaisin, muuttaisiko se mitään mies?
Ratkaisevasti. Olen eroamassa, ehkä, tosin harkinta-ajalla ja kovasti tuo yrittää taivutella jäämään sittenkin, mut epäilen. Vaan tiedä josko sittenkin. Jos sinä ryhtyisit vapaaksi, lopettaisin arpomisen sillä sekunnilla. Olen valmis jäämään yksin, jos niikseen tulee, mutta jos olisi edes yksi tuhannesta mahdollisuus yrittää ja kokeilla olla sinun omasi, niin en empisi hetkeäkään. Eroaisin ja etsisin sinut käsiini, tekisin kaikkeni, hurmaisin, lupaisin kuun taivaalta, vihdoinkin tunnustaisin kaikki tunteeni ilman lieventelyitä j jossittelua. En jättäisi kiveäkään kääntämättä enkä kiertämättä.
Kuulostat kunnon saaliilta, oikein vonkaleelta! Vaimo taivuttelee sua jäämään, ja sinä siihen että tiedä josko sittenkin. Että saatatpa tuo jäädäkin.
Mutta jos uusi ihastus, se kaunis kaukainen kajastus, eroaisi (on se muuten niin väärin kun on kaikenmaailman aviomiehiä ja vaimoja kantoina romantikkojen kaskessa!) niin sittenpä saisi se vaimo jäädä, sinusta kuoriutuisi aivan toinen mies, päästäisit lirkutteluvaihteesi kunnolla käyntiin, lupaisit kuunkin taivaalta. Ja hurmaisit hänet, sinä suuri hurmuri! Näen oikein sieluni silmin hurmaavan hahmosi hurmaamassa tuota upouutta ihastustasi :D
Mutta minne unohtui edellinen hurmauksesi kohde, sinne jonnekin, jonne sinäkin - josko sittenkin - vielä tälläkin hetkellä pidät mahdollisena päätyä. Kyllä ovat onnekkaita ne naiset, jotka tiellesi osuvat! Kysy vaikka siltä vaimolta, hänellähän on asiasta oikeata reaalimaailman kokemustakin.
Etkä kivestäkään jättäisi kääntämättä uuden rakkautesi kanssa, et varmasti, sen minäkin uskon - jos vain hän eroaisi ja sinä pääsisit hänet hurmaamaan. Jos- voi JOS!!
Olisit varmasti juuri sellainen mies, jonka vahvoille käsivarsille nainen voisi luottavaisesti heittäytyä. Tietäen, että pystyt uskollisesti rinnalla kuin peruskallio, tyynet ja tuulet. Aina yhtä hurmaavana itsenäsi.
En ymmärrä miksi, mutta sinusta tulee mieleen Sami-bloggari <3
Toivottavasti purkautuminen helpotti oloasi vaikka varsinainen ongelmasi lienee liian vakava parantuakseen tällä tai ylipäänsä. Toivotan jaxuja!
Vierailija kirjoitti:
Tämä ketju on mennyt pilalle noiden varattuja moralisoivien takia. Nykyään yli puolet ketjusta tuota samaa jankkausta joka päivä. Pitääkö sinkkujen perustaa oma kaipausketju vai miten tuosta pääsee?
Minäkin menetin uskoni rakkauteen näiden (teidän) epärehellisten ihmisten viestien myötä, enkä kaipaa enää ketään.
Seku vaan auon päätäni ja räkytän aina kun sattuu huvittamaan.
Pistän itseni elämäni kuntoon ja alan panoriitaksi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos eroaisin, muuttaisiko se mitään mies?
Ratkaisevasti. Olen eroamassa, ehkä, tosin harkinta-ajalla ja kovasti tuo yrittää taivutella jäämään sittenkin, mut epäilen. Vaan tiedä josko sittenkin. Jos sinä ryhtyisit vapaaksi, lopettaisin arpomisen sillä sekunnilla. Olen valmis jäämään yksin, jos niikseen tulee, mutta jos olisi edes yksi tuhannesta mahdollisuus yrittää ja kokeilla olla sinun omasi, niin en empisi hetkeäkään. Eroaisin ja etsisin sinut käsiini, tekisin kaikkeni, hurmaisin, lupaisin kuun taivaalta, vihdoinkin tunnustaisin kaikki tunteeni ilman lieventelyitä j jossittelua. En jättäisi kiveäkään kääntämättä enkä kiertämättä.
Kuulostat kunnon saaliilta, oikein vonkaleelta! Vaimo taivuttelee sua jäämään, ja sinä siihen että tiedä josko sittenkin. Että saatatpa tuo jäädäkin.
Mutta jos uusi ihastus, se kaunis kaukainen kajastus, eroaisi (on se muuten niin väärin kun on kaikenmaailman aviomiehiä ja vaimoja kantoina romantikkojen kaskessa!) niin sittenpä saisi se vaimo jäädä, sinusta kuoriutuisi aivan toinen mies, päästäisit lirkutteluvaihteesi kunnolla käyntiin, lupaisit kuunkin taivaalta. Ja hurmaisit hänet, sinä suuri hurmuri! Näen oikein sieluni silmin hurmaavan hahmosi hurmaamassa tuota upouutta ihastustasi :D
Mutta minne unohtui edellinen hurmauksesi kohde, sinne jonnekin, jonne sinäkin - josko sittenkin - vielä tälläkin hetkellä pidät mahdollisena päätyä. Kyllä ovat onnekkaita ne naiset, jotka tiellesi osuvat! Kysy vaikka siltä vaimolta, hänellähän on asiasta oikeata reaalimaailman kokemustakin.
Etkä kivestäkään jättäisi kääntämättä uuden rakkautesi kanssa, et varmasti, sen minäkin uskon - jos vain hän eroaisi ja sinä pääsisit hänet hurmaamaan. Jos- voi JOS!!
Olisit varmasti juuri sellainen mies, jonka vahvoille käsivarsille nainen voisi luottavaisesti heittäytyä. Tietäen, että pystyt uskollisesti rinnalla kuin peruskallio, tyynet ja tuulet. Aina yhtä hurmaavana itsenäsi.
En ymmärrä miksi, mutta sinusta tulee mieleen Sami-bloggari <3
Toivottavasti purkautuminen helpotti oloasi vaikka varsinainen ongelmasi lienee liian vakava parantuakseen tällä tai ylipäänsä. Toivotan jaxuja!
Kiitos <3
Mutta ei mulla ole muuta ongelmaa kuin hurmaannuin tuosta hurmurista <3 Lupaispa joku mullekin jopa KUUN TAIVAALTA! Se olis aivan ihquuuuuuuu......
Onkohan sun mies samanlainen kuin nämä moralisoivat täällä. Todennäköisesti on, jos suurin osa täälläkin on. Nyt oikeasti tajuan että se ystävystyminen on tosiaan mahdottomuus, vaikka minä en bi olekaan. Se on kai hyvästit sitten. Lupaan etten enää edes puhu sulle sanaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ketju on mennyt pilalle noiden varattuja moralisoivien takia. Nykyään yli puolet ketjusta tuota samaa jankkausta joka päivä. Pitääkö sinkkujen perustaa oma kaipausketju vai miten tuosta pääsee?
Minäkin menetin uskoni rakkauteen näiden (teidän) epärehellisten ihmisten viestien myötä, enkä kaipaa enää ketään.
Seku vaan auon päätäni ja räkytän aina kun sattuu huvittamaan.Pistän itseni elämäni kuntoon ja alan panoriitaksi!
Ketään ei kiinnosta. Kiinnostaa vain kaipaus (katso otsikko).
Okei, eli ulisette moralisoinnista koska....?
Kun ei kerran kiinnosta kuin kaipaus.
Vierailija kirjoitti:
Oispa tässä kyse musta ja susta. Oon höpsönä tunteista!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Seku vaan auon päätäni ja räkytän aina kun sattuu huvittamaan.Pistän itseni elämäni kuntoon ja alan panoriitaksi!
Ketään ei kiinnosta. Kiinnostaa vain kaipaus (katso otsikko).
Okei, eli ulisette moralisoinnista koska....?
Kun ei kerran kiinnosta kuin kaipaus.
No koska ei just nimenomaan kiinnosta lukea sellaista tässä ketjussa, vaan kaipauksesta! Pitääkö sulle useinkin vääntää asiat rautalangasta?
Minua ei myöskään ennen tätä ketjua kiinnostanut varattujen kuviot, pettämiset yms. ja suhtauduin niihin jopa aika suopeasti (että joku syyhän siihen on) tai yleensä ei vain kiinnostanut, ei ollut mitään kosketuspintaa koko aiheeseen.
Tämän ketjun myötä mielipiteeni on mennyt aivan toiseen äärilaitaan ja nykyään tunnen vain syvää halveksuntaa sellaisia ihmisiä kohtaan.:D
Siis ihan todella syvää, äärimmäistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oispa tässä kyse musta ja susta. Oon höpsönä tunteista!
Mies, tee se mitä miehen kuuluu: lähesty sitä kaunotarta! Teitä ei mikään estä, elämä ihanuuksineen on edessänne!
mä oon lyhtynä sulle
oo sä lyhtynä mulle
lohtuna pimeässä
valon paossa
elämän keveässä ja vaikeassa
tunnelmallisena hämynä illassa
yövalona yössä
tähtitaivaan utuisessa vyössä
Olet kulta ja muru. Nauti olostasi ja nuku hyvin. ^_^ <3
Hyvää yötä. Suudelma sinulle rakkaani. Olet ajatuksissani. Nuku hyvin. Kauniita unia.
Vierailija kirjoitti:
Onko niin, että me emme kumpikaan halua luovuttaa, koska tämä on meille jotain ennen kokematonta. Sinä olet sitä nainen minulle. Ajattelen, että meillä on ainutlaatuinen yhteys. Se ei muutu miksikään. En tiedä, ajatteletko sinä samoin?
Olisi kyllä uskomatonta, jos olisit hän..
Ja ei, en todellakaan haluaisi luovuttaa, sillä koskaan, ikinä, milloinkaan en ole mitään vastaavaa kokenut.
Aluksi luulinkin tämän olevan vain jokin tilapäinen mielenhäiriö, mutta nyt.. Huh, huh! Tajusinkin, että jotain vikaa on myös sydämessä - hakkaa se niin vimmatusti, kun vain ajattelenkin sinua..
Sen kai voin vielä mainita, että eipä ole elämäni ollut entisellään sen jälkeen, kun tajusin ensimmäistä kertaa olemassaolosi. Muistan sen hetken oikein elävästi 🤭.
Hyvää yötä.
Moneen kertaan on täällä kerrottu se tosiasia, että ne todelliset pettäjät EI TODELLAKAAN ole tässä ketjussa. Ne menee ja tekee mitä tekee aika ripeästi eikä mieti ja kirjoittele rakkausrunoja tai pohdi asioita vuosikaupalla ja jopa kymmeniä vuosia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko niin, että me emme kumpikaan halua luovuttaa, koska tämä on meille jotain ennen kokematonta. Sinä olet sitä nainen minulle. Ajattelen, että meillä on ainutlaatuinen yhteys. Se ei muutu miksikään. En tiedä, ajatteletko sinä samoin?
Ajattelen. Ei tällaista tapahdu kuin korkeintaan kerran elämässä, eikä monille varmaan sitä kertaakaan. Ei tätä saa täysin hukata. Se olisi suorastaan järjetöntä. Vähän niin kuin voittaisit lotossa, tarvitsisit sitä ja olisit ikionnellinen, mutta sitten kuitenkin antaisit sen voiton kokonaan pois tietäen ettet toista kertaa sitä saa.
Minä ajattelen juuri samoin. Ap.
Näin sen on oltava. Kuten sinäkin, taidan minäkin olla hieman uupunut etäältä sinua kaipaamaan. Hämmentävää, miten tutulta tunnut - sinä olet minä, enemmän kuin kukaan.
Vierailija kirjoitti:
Moneen kertaan on täällä kerrottu se tosiasia, että ne todelliset pettäjät EI TODELLAKAAN ole tässä ketjussa. Ne menee ja tekee mitä tekee aika ripeästi eikä mieti ja kirjoittele rakkausrunoja tai pohdi asioita vuosikaupalla ja jopa kymmeniä vuosia.
Tällä kertaa ei halveksittu (pelkästään) pettäjiä, vaan varattuja tietoisesti hamuavia ja sen vielä ylpeästi ilmoittavia, häpeällisiä olioita.
Tunnisteellinen viesti elämäni naiselle, vihreähiuksiselle hoocee-muijalle mieheltä rajan ja kahden kanaalin takaa. Etunimemme alkavat eri ääntiöillä ja niissä on eri määrä kirjaimia ja ja sama määrä tavuja. About the rotten stinkin' rackets and the fantasies around the nation, ihana!