Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle XII
Kommentit (6113)
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti kukaan ei ota tosissaan tätä ketjua.
Mitä luultavimmin kukaan meistä ei tunne toistaan.
Vielä vähemmän luultavaa se, että joku tapaisi täällä menneen/ tämän hetkisen ihastuksensa.
Höpö höpl! Oon tavankut tääl ihastukseni ja tunnistanut hänet! Elä ala neivomaan ja arpomaan.
Oi kuinka ihanaa kuulla olevansa vaivaannuttava. Grow up. Toi oikeestaan kuvaa aika hyvin, mitä sä pelkäät./mikä on sun kehittymisen kohde. Olet sipuli😁☺️
Vierailija kirjoitti:
Olet hauska ja hyvännäköinen, älykäs nainen. Kiitos päiväni piristyksestä.
Kiitos! Tottahan minä sen tiefäv itsekib. Olen itsekiv ihan ok.
Vierailija kirjoitti:
Oi kuinka ihanaa kuulla olevansa vaivaannuttava. Grow up. Toi oikeestaan kuvaa aika hyvin, mitä sä pelkäät./mikä on sun kehittymisen kohde. Olet sipuli😁☺️
Nyt on kyllä erikoiset jutut. Juurihan totesimme yhdessä, ettemme ole ne, joiksi kumpainenkin toistaan oletti. Joten miksi väität edelleen, että olisin kaivattusi? Erittän hämmentävää. Tosin nyt kun otit asian esille niin kerro ihmeessä miten minun täytyy kehittyä ja mikä ihmen sipuli?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vielä vähemmän luultavaa se, että joku tapaisi täällä menneen/ tämän hetkisen ihastuksensa.Höpö höpl! Oon tavankut tääl ihastukseni ja tunnistanut hänet! Elä ala neivomaan ja arpomaan.
Kerro sitten tuntomerkkejä. Siitähän tunnistatte toisenne, jos tunnistatte.
Vierailija kirjoitti:
Olet hauska ja hyvännäköinen, älykäs nainen. Kiitos päiväni piristyksestä.
Kiitos itsellesi! Olen nauranut nyt viimeisten kuukausien aikana enemmän kuin kolmeen edeltävään vuoteen! Haluisin jatkaa tätä hyvää oloa kanssasi naamatusten! Sä olet hauska! Sydämeni läikähtää onnesta!❤️
En voi sille mitään mutta haluan sinua joka päivä.
Vierailija kirjoitti:
Vielä vähemmän luultavaa se, että joku tapaisi täällä menneen/ tämän hetkisen ihastuksensa.
Kaikki normaalijärkiset tajuavat tuon. Sitten on erikseen tämä erinäinen kokoelma hieman ERIKOISIA henkilöitä, joista en menisi takuuseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä taidan jotain Jaakobin painia käydä itseni kanssa tällä hetkellä. En tiedä haluaako tämä nainen minua enää edes elämäänsä.
Mistä sä sellaisen ajatuksen olet päähäsi saanut?
Tulkitsin viimeisimmän IRL viestin jäähyväisiksi jostain syystä. Hän ei ehkä tiedä kuinka rankka mun viime syksy ja alkutalvi oli/on. Kuinka pohjalla kävin henkisen hyvinvoinnin näkökulmasta.
Yritän kerätä itseäni kokoon. Katsotaan kumpi ehtii ottaa yhteyttä ensin. Meillä on varmasti paljon puhuttavaa. Pallo taitaa muuten olla mulla, mutta uudenkin voi syöttää.
Tää vois hyvin olla sulta. Jos on niin voisitko ottaa yhteyttä mahdollisimman pian. Mä en enää uskalla, vaikka haluaisinkin. Tässä on niin paljon kaikkea epämääräistä. Jotenki jäi sellainen fiilis että et kertonut totuutta. Salaat multa jotain. Tiedän sen. Mutta et tunnusta. Mä oon ollut tosi rikki tästä kaikesta. Ja olen vieläkin. Toivon että luottaisit minuun ja kertoisit jos sulla on ollut vaikeaa. Mistä voin tietää kun et ikinä kerro mitään. Mielelläni kuuntelisin. Ehkä ymmärtäisin vähän paremmin. Ajattelin että en merkitse sulle mitään kun et edes jaksanut vastata. Se mua loukkasi aika paljon. Ja hämmensi. Koska tiedän että oot oikeasti aivan kultainen.
Valitettavasti et merkitse minulle paljoa. En pidä siitä, että sinulla oli odotuksia minun suhteen, koska minä en ole ollut koskaan kiinnostunut siinä mielessä. Olet aiheuttanut ahdistusta myös muissa lähipiirissä, tiedät varmaan mitä tarkoitan. Tein päätöksen, etten reagoi sinun olemassaoloosi enää mitenkään.
Ja miksihän olet kaipauspalstalla? Eikö sun pitäs olla vaimosi kainalossa?
No siellä kyttääjä vaimo taas oletti tämän olevan hänen miehelleen ja päätti vastata miehensä puolesta mahdollisimman asiallisesti, mutta tylysti. Keino sekin pitää naiset loitolla miehestään, kun miestään ei omilla avuillaan pysty pitämään kurissa.
Ajattelin just tuota samaa. Ite hän ei kyllä ikinä vastais noin vaikka ei oliskaan kiinnostunut. Sen verran kyllä häntä tunnen.
No, ilmeisesti et sitten ole se henkilö. Olen näet kommentoinut sille mm facebookissa ihan yhtä tylysti, mutta ei näy ottavan onkeensa. Oon vältellyt ja yksinkertaisesti ollut antamatta mitään huomiota. Kyllä kumppani on myös olemassa. Itseasiassa hän kertoi mulle tästä tämän henkilön ihastuksesta. Ei se itse ole mitään suoraan kertonut ja ensin kyllä ajattelin kumppanin puhuvan omiaan. Mulla ei ole mitään kiinnostusta pilata suhdettani jonkun random hullun takia. Se miksi täällä käyn ei taas kuulu sulle tai kellekään muullekaan.
😂, hevi load shit!
Mitä tarkoitat? Miksi täytyy aina pilkata ja epäillä kaikkia eriäviä mielipiteitä? Onko se niin vaikea hyväksyä, että monesti ihastus on yksipuolista, eikä se silloin ole välttämättä kohteesta kivaa, vaan voi olla vaivaannuttavaa?
Kohde😂, jatka toki anonyyminä nollatunnistein jatkamassa terveisiäsi ei kaivatulle!
Vierailija kirjoitti:
En voi sille mitään mutta haluan sinua joka päivä.
No mutta kuule niin minäkin sinua! Min nää halut ei kohtaa todellisuudessa? Missä ja milloin treffataan? Tuutko mun luo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ps. Osaatko olla oikeasti pahoillasi mistään.
Jos tämä on jatkoa eiliselle, niin olin todellakin pahoillani, koska aluksi olisin halunnut vastata, tavassasi kirjoittaa vain oli jotain joka herätti ikäviä muistikuvia, vaikken ihan saanut niistä kiinni. Sinä, tai joku jonka tyyli on hyvin samanlainen, on aiemminkin tehnyt tästä ketjusta kurjaa luettavaa. Reaktiosi paljasti että osuin oikeaan, suurella todennäköisyydellä sinä se olet ollut aiemminkin, eikä sinulle kannata vastata mitään, olet kaipausketjun kurjuus, kuin saastepilvi auringon edessä. Näin silloin kun olet pahansuopa ja kiusaat kaipaajia, muuten saattaisit olla toivottua viestiseuraa.
Joo etkö ite oo kirjoittanut mitään v-mäistä tänne??
En ole varma, jos olenkin, olen saattanut unohtaa sen myöhemmin koska on hävettänyt liikaa. Mutta varmasti voin sanoa etten ole kirjoituksillani tarkoituksella kiusannut tuntemattomia kaipaajia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vielä vähemmän luultavaa se, että joku tapaisi täällä menneen/ tämän hetkisen ihastuksensa.Kaikki normaalijärkiset tajuavat tuon. Sitten on erikseen tämä erinäinen kokoelma hieman ERIKOISIA henkilöitä, joista en menisi takuuseen.
Erikoisesti käyttäytyviä. Olen huomannut.
Kauan sitten olimme yhdessä. Kaipaan sinua A. Terveisin M.
Vierailija kirjoitti:
Olen sosiaalisesti rohkea ja uskallan lähestyä haluamiani ihmisiä. Sitten ilmestyit sinä. Käteni tärisi, punastelin, kompuroin, ujostelin. kosketit minussa jotain sellaista osaa, mitä en ollut tiennyt olevankaan. Voimakas ihastuminen, sellainen se oli.
Yhä edelleen ajattelen sinua päivittäin, sydän yöllä. Esteitä on mutta toivon, että voisin nähdä sinut uudelleen. Nauttia seurastasi ja nähdä onko tunne ennallaan, vai laimeneeko se. Ehkä sitten osaisin sanoa, mitä sinusta haluan.
Olen ajatellut että voisi tehdä jotain yhdessä, jos sen jälkeen olisi helpompi jutella. Käydä lenkillä tai pelata sulkapalloa esimerkiksi. Olen siinä ihan kohtalaisen hyvä. En tiedä olisiko tällainen sinun puoleltasi mahdollista. Minun puoleltani olisi. Pystyisin järjestämään aikaa sinulle, jos niin haluat. :)
Tämä ei ole mulle, koska mun ihastuksella ei ole puhumisessa ainakaan ongelmia, mutta ehdotan, että annat sen vastapuolen hoitaa keskustelun. Vai ujostuttaako sitä yhtä lailla?
Tosi suloinen viesti, siksikin oli pakko kommentoida. Koska olette nähneet (viimeksi)?
Olen ajatellut että voisi tehdä jotain yhdessä, jos sen jälkeen olisi helpompi jutella. Käydä lenkillä tai pelata sulkapalloa esimerkiksi. Olen siinä ihan kohtalaisen hyvä. En tiedä olisiko tällainen sinun puoleltasi mahdollista. Minun puoleltani olisi. Pystyisin järjestämään aikaa sinulle, jos niin haluat. :)
Mulla jäänyt tämä huomaamatta. Käy mulle! Milloin ja missä? Sulkis olis kivaa! Saanko juoksuttaa sua😂😉? Ehdolla että sitten saunotaan ja....
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä taidan jotain Jaakobin painia käydä itseni kanssa tällä hetkellä. En tiedä haluaako tämä nainen minua enää edes elämäänsä.
Mistä sä sellaisen ajatuksen olet päähäsi saanut?
Tulkitsin viimeisimmän IRL viestin jäähyväisiksi jostain syystä. Hän ei ehkä tiedä kuinka rankka mun viime syksy ja alkutalvi oli/on. Kuinka pohjalla kävin henkisen hyvinvoinnin näkökulmasta.
Yritän kerätä itseäni kokoon. Katsotaan kumpi ehtii ottaa yhteyttä ensin. Meillä on varmasti paljon puhuttavaa. Pallo taitaa muuten olla mulla, mutta uudenkin voi syöttää.
Minun viimeisimmän viestin voisi tulkita noin, tajusin sen itsekin vasta jälkikäteen. Yritin kai olla liiankin neutraali tai jotain. Oikeasti haluaisin hänet elämääni, ihan kokonaan. Hän ei saata tietää että hän on pitkään aikaan ensimmäinen ihminen kenen kanssa tulee se semmoinen kotoisa ja lämmin olo, niin kuin että tämä juttu tässä on nyt oikein. Kyllä te tiiätte. Pallon oli tarkoitus olla hänellä, minne lie pomppinut sitten. Odottelen jos se ilmestyisi tännepäin taas. Tämä oli jollekin, sivusta, alta ja päältä.
Jos sinusta tuntuu että sun viimeisin viesti on voitu käsittää väärin, niin voisitko laittaa jotain uutta viestiä hänelle?
En laita enää. Olen aina ollut aloitteellinen osapuoli tässä jutussa, jos tässä nyt mitään juttua edes on. Ajattelen niin että jos hän olisi oikeasti kiinnostunut niin hänkin tekisi jotain aloitteita minun suuntaani. Senkin takia ehkä hyväkin jos hän olisi sen viestin tulkinnut jonkin sortin jäähyväisiksi. En halua ahdistella ketään. Ja siis sen takia olen viesteillä lähestynyt koska irl hänen käyttäytymisestään ymmärsin että kiinnostusta olisi. Mutta kovin hämmentävää tämä on enkä jaksa tänne kaikkea kirjoitella, joten tästäkin vastauksesta voi varmaan tulkita mitä vaan :) mutta kyllä, tykkään hänestä todella paljon, joka kerta kun nähdään niin sydämessä läikähtää lämmin tunne. On se sekin jotain että joku saa tämmöisiä tuntemuksia jääkuningattaressa aikaan.
Olet mies yksi elämäni erityisistä ihmisistä ja sinulla on aina paikka sydämessäni. Olen joka päivä niin iloinen siitä, että polkumme kohtasivat.
Et ehkä pidä minua samalla tavalla arvossa ja voin kuvitella, että jos näkisit tekstini, naurahtaisit sille hiukan sarkastisesti ja ihmettelisit hiukan kiusoitellen tunteenpaloani. Siksi tyydyn kirjoittamaan tänne.
Vierailija kirjoitti:
Aloitettaisiinko yhteinen nainen harrastus? Suutelu voisi olla hyvä yhteinen harrastus ja voitaisiin ehkä olla myös toistemme personal trainereita siinä. Mitäs ajattelet?
Kuulostaa hyvältä. Missä ajattelit ja milloin voisimme tätä harrastaa?
Vierailija kirjoitti:
Ja sitäpaitsi sen takia vastasin siihen sävyyn koska otti päästä. Sinä otit minua päästä ja aika useinkin
Ei me tunneta.
I don’t know about a century of life
When the love of generations die
I can see no good in taking your own life
When any moment death calls
All I want is the same
To be part of the game
All I want is a true belief