Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle XII
Kommentit (6113)
Näen joka yö unta, jossa rakastelemme. Tunnut niin hyvältä unissa.
En tiedä mitä teen ilman sinua
p- en pysy perässä näis viesteissä:D et ole tehnyt mitään väärin. Tykkään sinusta hurrrjasti💓💓 Nyt tarvitsee taas vähän rauhoittua eikös niin. Tämä tuntuu sekavalta mutta asiat selviää kyllä🌞 luotan sinuun. Luotan meihin💌
Millaiset miehet ihastuvat sinuun?
Vierailija kirjoitti:
Näen joka yö unta, jossa rakastelemme. Tunnut niin hyvältä unissa.
Miksi vain unta? Etkö haluaisi toteutuvan livenä? Se kuten muukin on mahdollista meille❤️
Miehet, jotka eivät vihaa pilkkua.
Vierailija kirjoitti:
Kauan sitten olimme yhdessä. Kaipaan sinua A. Terveisin M.
Vieläkö... voisiko olla...💓
Vierailija kirjoitti:
Sitä ei kerrota.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tein väärin?
Ehkä omit aivan tarkoituksella randomien viestit itsellesi?
Tiedän mitä tapahtuu, jos vielä joku päivä kohdataan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauan sitten olimme yhdessä. Kaipaan sinua A. Terveisin M.
Vieläkö... voisiko olla...💓
Siinä oli jo tunnistetta. Tuollaiset viestit tuntuvat jo ihan järkeviltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostais tietää mielipiteitä siihen, että miksi jotkut ei pysty kohtelemaan kai koko loppuelämänsä aikana toista enää normaalisti kun tämä on joskus kertonut olleensa ihastunut? Ihastuminen on kadonnut jo pari vuotta sitten ja yksi käyttäytyy edelleen yhtä oudosti, kun oisin tunnustanut tunteet eilen. Vissiin se meinaa karttaa mua loppuelämän?
Väitän, että tuo on miesten erikoisuus. Ne menee ihan kipsiin eikä halua ikinä enää nähdä jos joku ei toivottu on heihin ihastunut. Naiset ei kai niin käyttäydy?
Mutta mistä tuo johtuu? Innostaapa kovasti ottamaan riskejä ja tunnustamaan tunteensa miespuoliselle ihastukselle....
Tää on kyllä niin totta. Pahimmassa tapauksessa nämä miehet vielä pilkkaavat sinua kavereidensa kanssa ja levittelevät kaiken näköisiä juttuja kuinka olet ihan hullu ja stalkkaat tms. Vaikka totuus on jotain muuta. Miehet saavat kauhean kohtauksen jos joku ei toivottu ihastuu. MIKSI? muhun on naisena ihastunut moni sellainen "ei-toivottu" mutta en mä oo niihi reagoinut muuta kuin sanomalla ettei tunne ole molemmin puoleinen jos ovat asiansa kertoneet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ps. Osaatko olla oikeasti pahoillasi mistään.
En tiedä kenelle kysssä oli mutta vastaan:
En, jos esim on kysymys tekemistäni päätöksistä, ja joiden vaikutukset ovat suoraan minuun ja läheisiini. ja meidän hyvinvointiin. Olen näissä asioissa hyvin ehdoton.
Mutta kuitenkin kävit paneen toista naista ja sillä ei ollut vaikutusta läheistesi hyvinvointiin? Vai pitäiskö kirjoittaa, et kuitenkin se miehesi kävi paneen toista naista..
Vierailija kirjoitti:
Olet hauska ja hyvännäköinen, älykäs nainen. Kiitos päiväni piristyksestä.
Hei mies, voisin sanoa samat sanat sinulle. 💕
Mikä on parasta minussa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiinnostais tietää mielipiteitä siihen, että miksi jotkut ei pysty kohtelemaan kai koko loppuelämänsä aikana toista enää normaalisti kun tämä on joskus kertonut olleensa ihastunut? Ihastuminen on kadonnut jo pari vuotta sitten ja yksi käyttäytyy edelleen yhtä oudosti, kun oisin tunnustanut tunteet eilen. Vissiin se meinaa karttaa mua loppuelämän?
Väitän, että tuo on miesten erikoisuus. Ne menee ihan kipsiin eikä halua ikinä enää nähdä jos joku ei toivottu on heihin ihastunut. Naiset ei kai niin käyttäydy?
Mutta mistä tuo johtuu? Innostaapa kovasti ottamaan riskejä ja tunnustamaan tunteensa miespuoliselle ihastukselle....
Tää on kyllä niin totta. Pahimmassa tapauksessa nämä miehet vielä pilkkaavat sinua kavereidensa kanssa ja levittelevät kaiken näköisiä juttuja kuinka olet ihan hullu ja stalkkaat tms. Vaikka totuus on jotain muuta. Miehet saavat kauhean kohtauksen jos joku ei toivottu ihastuu. MIKSI? muhun on naisena ihastunut moni sellainen "ei-toivottu" mutta en mä oo niihi reagoinut muuta kuin sanomalla ettei tunne ole molemmin puoleinen jos ovat asiansa kertoneet.
Onko noin lapsellisia miehiä edes olemassa? No ei ihme että ihmiset ovat tässä ketjussa. Pahoitteluni.
Tässä terveiseni naisille:
Älkää antako koskaan miesten nöyryyttää itseänne.
Kaikkea hyvää meille kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinähän väität, koska näin miehenä olen huomannut myös naisten käyttäytyvän noin.
Vierailija kirjoitti:
En itse asiassa tiedä. En ole tietoinen kenestäkään miehestä, joka olisi joskus ollut ihastunut minuun. Yksi parisuhde mulla on taustalla, mutta emme olleet kumpikaan toisistamme koskaan oikeasti kiinnostuneita, kunhan vaan otettiin toisemme kun saatavilla seurusteluun oltiin. Ja pelkän seksin vonkaajia ei tietenkään lasketa.
En siis oikeasti tiedä. Ei varmaan minkäänlaiset?