Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle XII

Vierailija
09.01.2019 |

uusi ketju

Kommentit (6113)

Vierailija
2861/6113 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos kun olet siinä✨. Kiitos kun olet sinä.💓 Mulle on tärkeä pystyä luottamaan uudelleen. Se ei tapahdu sekunnissa.

Vierailija
2862/6113 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

pikku a, mietin sinua.

Millainen tämä pikku A on?

Minähän olen aivan ihana, ja minun sydämeni vei iso N

Miksi kirjoittelet omiasi viestiini? Miksi utelet? Jos pikku a lukisi, tunnistaisi sadan prossan varmuudella. Ei lue, joten voit trolli jatkaa kuntarajoista jauhamista.

Antaa kaikkien narsissien kukkia, älä päästä rumia ääntiöitä vaikka toisen persoona olisikin hieman jakaantunut.

<3

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2863/6113 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

pikku a, mietin sinua.

Miksi kirjoittelet omiasi viestiini? Miksi utelet? Jos pikku a lukisi, tunnistaisi sadan prossan varmuudella. Ei lue, joten voit trolli jatkaa kuntarajoista jauhamista.

Antaa kaikkien narsissien kukkia, älä päästä rumia ääntiöitä vaikka toisen persoona olisikin hieman jakaantunut.

<3

Köh köh köh😃

Vierailija
2864/6113 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sä katot jtn Game of thronesia?

Vierailija
2865/6113 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toilet cleaning on sitten 50/50

Vierailija
2866/6113 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pakkaspäivän terkut toiselle A:lle 💙❄️🌨️☃️ Mielessä olet joka ikinen päivä.

Ja selvennykseksi lisättäköön, että toinen A on mies, ja kaipaajakin on.

Vierailija
2867/6113 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mietin kyllä kauheasti, miksi. Miksi teit niin?

Vierailija
2868/6113 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voi olla tällaista tunnetta minussa? Maailman tavallisimmassa talliaisessa.

Olet niin kulta ja arvokas. En väsy tuon toistamiseen. Erityisen mukavaa on, kun ei tarvitse enää yrittää olla ajattelematta niin. On vapauttavaa, kun sen toteaminen ei aiheuta itsessä enää turhautumista ja jonkinlaista tuskaa. En olekaan säälittävä eikä niitä vastaan tarvitse taistella tai jos joku kysyisi, ei tarvitsisi häpeissään myöntää, että joo kyllä, ne nousee herätessä taivaanrannasta ja vain ovat yhtä varmana kuin aurinko, yhäkin.

Sinä olet tietoinen ja se riittää. Vaikka ansaitsisitkin sen, että kaikki maailman kauniit sanat kailotettaisiinkin kaikilta maailman katoilta kirkkaana ja ääni heleänä. Vaikka ansaitsisit kuulla ne äänelläni aivan suoraan mitään pois jättämättä. Taidat kuitenkin tietää...

Se aiheuttaa minussa suurta onnea, että ajatukseni sinusta ilmeisesti ehkä tekevät hyvää sinulle ja tuovat hyvää mieltä<3

Hiiteen normitukset ja suhdemallit tai se ettei saisi edes sisällään tuntea jotakin, koska olosuhteet. Minä ajattelen näin sinusta, vaikka huutaisit vihaavasi etkä tahtoisi kuunaan nähdä. Se olisi sinun valintasi ja kunnioittaisin sitä. Ja minulla on minun "valintani". Tough luck hun, I love you and I have your back, always. Vaikka se sitten olisi hiljaa turvaavia ajatuksia suuntaasi lähettäen tai jotakin vastaavaa. Tiedän, että tulen kasvamaan tuohon hyväksyntään ja kestämään, jos et enää olisikaan irl tukenani ja sillä tavoin läsnä kuten olet nyt. Kuin karhuemo pentujaan, niin minä todellakin sinua vaan. Tietenkin.

Vierailija
2869/6113 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sä katot jtn Game of thronesia?

No kuka ei kato?

Vierailija
2870/6113 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

(Mutta jos siihen joskus korrekti tilaisuus tulisi, niin myös kuin hedelmä vihannestaan :D. Tietenkin. Kun eilen jollain siitä täällä oli puhe, niin minuunkin saisi kiukkua purkaa niin etten kävele viikkoon xD, vaikka useamminkin. Jos sitä hellääkin, oikein useammalla sarallakin. Lakanoiden silittämisen lisäksi niitä aamun eliksiirien keittämisiä ja illasta sylissä varpaiden pitämistä lämpimänä tai vastaavia. Minä ainakin tahtoisin, vaikken vastavuoroisesti ehkä voisi sentään suurempia kävelyvaikeuksia teettää ellen sitten etukäteen vähän eri tavalla :P)

Vierailija
2871/6113 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietin kyllä kauheasti, miksi. Miksi teit niin?

Sillä laella se elämä sulla sittennii kivast kulluukii. Mieti mieti.

Vierailija
2872/6113 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

pikku a, mietin sinua.

Koitahan rauhoittua - en tosiaankaan ole sinun tarkoittamasi a enkä edes haluaisi olla :D Enkä nyt tajua tuota kuntarajajuttua ollenkaan. Minä vastasin tuolle tunnisteiden kyselijälle huvikseni ja sivusta. Täällä ei taida kenelläkään olla yksinoikeutta viesteihinsä :D jaxuhali sulle.

Ärsyttävä tyyppi!

Vierailija
2873/6113 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

pikku a, mietin sinua.

<3

Ilmeisesti tänne voi kirjoittaa vaan trolli? Kokeilin, joko mukavastauksia, uteluita tai piikittelyä luvassa muille.

Vierailija
2874/6113 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet rakkaana mielessäni tänäänkin. Kohdataankohan me milloinkaan?

Vierailija
2875/6113 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos siitä kahvittelusta nyt alottais.

Tule tänne työpaikkani kahvioon niin minä tarjoan.

Koordinaatit?

Tiedät kyllä. Lähellä työpaikkaasi.

No en tiedä! 😂 Saisiko vihjettä?

Vierailija
2876/6113 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mukava on ollut huomata että on ilkeyksiä poistuu ketjusta👍

Vierailija
2877/6113 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet rakkaana mielessäni tänäänkin. Kohdataankohan me milloinkaan?

No en oo ehkä ikinä ollut varmempi siitä kuin nyt😁 pitääkö sitä myllätä noissa negat ajatuksissa, pitää tehdä siitä todellista. Siis mennään tekemään jtn, ettei tarvii vaan töröttää kupposen ääressä.

Vierailija
2878/6113 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksiköhän törkeet viestit ei poistu vaikka ne ilmoittaa asiattomaksi. Ja niihin törkeisiin viesteihin tulleet asialliset vastaukset katoavat??

Kyllästyneet sun touhuiluihis noiden poistatusten suhteen. hanki elämä, ja ennen kaikkea jätä ketju, kun pahoitat pienen mitättömän mielesi kaikesta mahdollisesta. Varmasti yksikään viesti ei ole ollut sulle, mutta kun se sun itseriittoisuus.

Aina joku "tosielämän Justiina" tulee tällassiin ketjuihin pätemään ja ottamaan sen päällikön roolin, joka on  sanelevinaan kuka, mitä ja minkälaisia viestejä tänne kirjoittelee, ja jos viestin sisältö tai kirjoittaja ei Justiinaa miellytä, lähtee ylläpidolle heti poistovinkkiä. Tosielämän Justiina on saanutkin tässä ketjussa husata tooodella kiireisenä jo pitkään. Alkaako tosielämän Justiina sulle jo tulla burnout tuosta hommasta?

Meinaatko että joku nainen tänne suoltaa tota törkyä? Tuskin. Onko kukaan täältä ikinä saanut sitä pois. Tuskin.

Vierailija
2879/6113 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä oot täydellinen.

Mä oon hyvä.

Mun puoliso on huono.

Sun puoliso on surkea.

Vierailija
2880/6113 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hajosin just vähän lisää. Pikku juttu. Ei ehkä tarkoita mitään eikä varmasti ollut mitenkään suunnattu mulle. Mutta mulle se oli silti merkki. Kiitos siitä, vaikken olisi ihan sellaista merkkiä toivonut. Se oli kuitenkin tarpeen. Yritän nyt keskittyä siihen, johon mun pitääkin. Se on vain niin vaikeaa. Itse hän on sen aiheuttanut. Mulla on nyt Elämä on kurjaa ja epäoikeudenmukaista -kriisi sekä Rakkaus on paskaa ja huijausta -kriisi. Tai on ne olleet jo pitkään, mutta eilen ne hyökyi oikein päälle ja tänään vielä tuo. Kaikesta huolimatta toivon, että sulla menee hyvin.

Terveisin joku muu kuin minä, en ole täällä enkä kaipaa sua (pitäisit hulluna)

Ketju on lukittu.