Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle XII
Kommentit (6113)
Vierailija kirjoitti:
Olisitko huolinut siitäkin huolimatta että olin raskaana? En ole kehdannut kysyä aiemmin edes anonyymien palstalla.
Kun tosissaan rakastaa, niin rakastaa. Kyllä.
Toivottavasti löydät rauhan ja onnen. Älä kiirehdi tai ole liian ankara itsellesi. Kiitos kaikesta.
Hyvää pakkaspäivää kaipaajille 🙂
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin löytää sinut, mutta tämä on yksi umpikuja. Ja mitä sitten jos löytäisinkin, mitä sitten tekisin. En edes tiedä, en ole miettinyt.
Mä oon miettinyt vastaavaa paljonkin. Tiedän tavoitteet, keinojakin olisi. Se vaan on harmi, että pitää haahuilla täällä umpikujassa sokkona. Tarvitsisi vähän valoa. Majakan tai otsalampun. Jotain, jota kohti suunnistaa tai jotain, jolla näkisi edes eteensä. Mutta nyt täällä on vaan seireenejä ja haavekuvia vetämässä milloin minnekin.
Siirryn hetkeksi valoleikkeihin: jos sulla oli noin vuosi sitten parta, niin voit suunnata otsalamppua hiukan tähän suuntaan. Jos tuon lisäksi vielä siniharmaat/siniset silmät, voit kääntää muutaman sentin enemmän. Mikäli täytät edelliset ehdot, mutta olet nainen, niin joudun toteamaan, että olen nainen ja pidän miehistä. Tai no, miehestä.
Yhdeksällä kymmenestä miehestä on tällä hetkellä parta ja suurella osalla myös siniset silmät. Tarviit valonheittimen aika isolla halkaisijalla.
Just saying.
Olet varmasti oikeassa, mutta tämä ei ollut valtakunnallinen tiedote, vaan yhden (vaikkakin suositun) keskustelpalstan tiettyyn ketjuun laitettu viesti. Liian usein olen itse se, joka täällä paasaa todennäköisyyksistä, mutta yritin nyt kerrankin olla jotain muuta.
Tuo oli siis lähtökohta, josta aivan liian helposti tuli päätepiste. Mukavaa päivää kuitenkin.
Musta tuntuu että sinulla oli minuun joku pakkomielle. En kyllä ymmärrä miks oonhan ihan perusmisu.
Vierailija kirjoitti:
pikku a, mietin sinua.
Millainen tämä pikku A on?
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti löydät rauhan ja onnen. Älä kiirehdi tai ole liian ankara itsellesi. Kiitos kaikesta.
:`( I
Vierailija kirjoitti:
Sen verran haluan vielä sanoa, etten ymmärrä mitä tein väärin? Missä kohtaa loukkasin sua? Olisiko voinut sattua väärinymmärrys? :( anteeksi jos loukkasin sua!
Jaksat jankuttaa, ettet ymmärrä. Ei mua kaivele, ettet sä taulapää ymmärrä. Se on sun tragedias. Voin kuitenkin sen sulle vannoa, irl minulla ei ole aikomustakaan päästää sua enää ikinä keskusteluetäisyydelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen verran haluan vielä sanoa, etten ymmärrä mitä tein väärin? Missä kohtaa loukkasin sua? Olisiko voinut sattua väärinymmärrys? :( anteeksi jos loukkasin sua!
Kenelle tämä? Naiselle vai miehelle?
Miehelle. Mutta ehkä jotkut asiat jää ikuisiksi mysteereiksi? Tai voi vain arvailla syitä. Onneksi löytyy kuitenkin mielikuvitusta, että voi arpoa eri vaihtoehtojen välillä. :(
Ei luulisi olevan kovin vaikeaa valita oikea vaihtoehto, varsinkin kun se on sulle kerrottu. Voisiko joskus edes pienen hetken miettiä muidenkin kuin vain omia tunteita? Voisiko olla vähemmän itsekäs ja alkaa ottaa hieman vastuuta?
Jos on kerrottu, niin on tainnut mennä ohi. Kovasti yritän ymmärtää, mutta tässä tapauksessa se nyt ei aina ole niin helppoa. Varmasti on parannettavaa mun käytöksessä. Mielelläni toimisin toisin, kun vaan tietäisin miten. Ei toimi telepatia...
Ei sitten ollut sulle, unohda. Eräs toinen, joka toistelee noita samoja lauseita, tietää kyllä. Tietää siis itsekin tietävänsä.
Varmaan aika monikin käyttää vastaavia lauseita, ei ne nyt niin uniikit ollu :D
Vierailija kirjoitti:
Piti heräämäni aamusta kuunpimennystä valvomaan, vaan ei laiska jaksana herätä vielä siihen aikaan. Seuraava tilaisuus Suomessa nähä vastaava vasta kuuen vuojen kuluttua. Olemmekohan lemmittyin silloin jo yksissä? Nyt hyvän yön toivotus, suukko & hali kaikkeutein keskukselle, ihanalle, ihmeelliselle vihersilmättärelle mieheltä 30km ja parin pitäjänrajan takaa. Etunimemme alkaat samalla ääntiöllä ja niissä sama määrä tavuja, kirjaimia. Oomme esikoisia kumpikin.
Kaivattuni haaveilee toisesta 😢💔
T. Sinisilmätär
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaksat jankuttaa, ettet ymmärrä. Ei mua kaivele, ettet sä taulapää ymmärrä. Se on sun tragedias. Voin kuitenkin sen sulle vannoa, irl minulla ei ole aikomustakaan päästää sua enää ikinä keskusteluetäisyydelle.
Tuo ap ei ole sun roskiksesi eikä terapeuttisi, joten painuhan kotiin kasvamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo ap ei ole sun roskiksesi eikä terapeuttisi, joten painuhan kotiin kasvamaan.
Ja minä olen eri, joka ensin kommentoin ap:lle kahdella viestillä. Ei tarvii sanoa rumasti vaikka väsynyt ja kyllästynyt onkin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
pikku a, mietin sinua.
Ainakin väkevämpi kuin iso kolmonen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisitko huolinut siitäkin huolimatta että olin raskaana? En ole kehdannut kysyä aiemmin edes anonyymien palstalla.
Tämä sattuu sydämeen vaikken tiedä onko vastaus sinulta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä sattuu sydämeen vaikken tiedä onko vastaus sinulta.
En minäkään tiedä, oliko kysymys häneltä. Mutta hänelle vastaisin niin kuin vastasin eli kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenelle tämä? Naiselle vai miehelle?
Miun villakoiralle, Turrelle.
Se karkasi ja luulen että kostoksi loukkaamisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
pikku a, mietin sinua.
Ainakin väkevämpi kuin iso kolmonen.
Taidatkin olla niitä viinamäen miehiä, puheetkin kuivanappailua.
Vierailija kirjoitti:
pikku a, mietin sinua.
minä kanssa!
Yhdeksällä kymmenestä miehestä on tällä hetkellä parta ja suurella osalla myös siniset silmät. Tarviit valonheittimen aika isolla halkaisijalla.
Just saying.