Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle XII

Vierailija
09.01.2019 |

uusi ketju

Kommentit (6113)

Vierailija
2901/6113 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hajosin just vähän lisää. Pikku juttu. Ei ehkä tarkoita mitään eikä varmasti ollut mitenkään suunnattu mulle. Mutta mulle se oli silti merkki. Kiitos siitä, vaikken olisi ihan sellaista merkkiä toivonut. Se oli kuitenkin tarpeen. Yritän nyt keskittyä siihen, johon mun pitääkin. Se on vain niin vaikeaa. Itse hän on sen aiheuttanut. Mulla on nyt Elämä on kurjaa ja epäoikeudenmukaista -kriisi sekä Rakkaus on paskaa ja huijausta -kriisi. Tai on ne olleet jo pitkään, mutta eilen ne hyökyi oikein päälle ja tänään vielä tuo. Kaikesta huolimatta toivon, että sulla menee hyvin.

Terveisin joku muu kuin minä, en ole täällä enkä kaipaa sua (pitäisit hulluna)

Onpas sulla kriisiä. Mut pääset niistä yli. Joo, myönnän olevani aiheuttajana. Yritys muuttua. En tiiä miten sun lähipiirissä, mut kyl mä oon ihan tottunut jo siihen ajatukseen et odottaminen kannattaa. Ja se vaan tuntuu oikealta. Tapailu, toiseen tutustuminen,hyvä pohja.

Enpä nyt oikein usko, että olet oikea henkilö. Mutta kiitos kumminkin ja jatka samaan malliin. 👍

Tarkennan vielä, että kriisini eivät ole yksin kenenkään syytä. Vähiten sen, jolle kirjoitin, mutta kuitenkin ihan vähäsen. Suurelta osin omaa syytäni ja kaikkein eniten kolmannen henkilön. Sen joka on loukannut pahemmin kuin kukaan koskaan. Mutta hänelle en kirjoittanut.

Sorry jos olen herättänyt vääriä mielikuvia. Tää on kuitenkin asia josta on pakko keskustella.

Olen periaatteessa (ollut) samaa mieltä, että olisi pakko keskustella. En tiedä, uskonko siihen enää. Että se toteutuisi.

Mutta kerro kuitenkin, että millaisia vääriä mielikuvia ajattelet herättäneesi. Ja mikä on se asia, mistä pitää keskustella?

Vierailija
2902/6113 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä sä ajattelet kuoleman jälkeen tapahtuvan?

Suuri hiljaisuus. Samanlainen, kuin ennen syntymää. Sitä ei kannata koko elämäänsä sen kummemmin odotella, vaan elää jokainen päivä täysillä kun vielä on hengissä.

Et usko taivaaseen ja helvettiin? Mitä varten Jeesus sitten tuli pelastamaan meidät jos taivasta ei ole?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2903/6113 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suuri hiljaisuus. Samanlainen, kuin ennen syntymää. Sitä ei kannata koko elämäänsä sen kummemmin odotella, vaan elää jokainen päivä täysillä kun vielä on hengissä.

Et usko taivaaseen ja helvettiin? Mitä varten Jeesus sitten tuli pelastamaan meidät jos taivasta ei ole?

Voisittekomuskovaiset painua omaan ketjuuni. Tämä on kaipausketju maallisia asioita varten.

Vierailija
2904/6113 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, minulle tuli "silloin" ilmoitus, että olit tykännyt forkkaviestistäni. Liittymispäiväsi kertoo "jotain" ja nimesi myös, tavallaan.

Eli voit halutessasi tehdä jomman kumman tai vaikka molemmat:

a) kirjoitat viestin profiilisivullesi

b) muuutat forkkaviestisi julkisiksi

Vierailija
2905/6113 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten voi olla tällaista tunnetta minussa? Maailman tavallisimmassa talliaisessa.

Olet niin kulta ja arvokas. En väsy tuon toistamiseen. Erityisen mukavaa on, kun ei tarvitse enää yrittää olla ajattelematta niin. On vapauttavaa, kun sen toteaminen ei aiheuta itsessä enää turhautumista ja jonkinlaista tuskaa. En olekaan säälittävä eikä niitä vastaan tarvitse taistella tai jos joku kysyisi, ei tarvitsisi häpeissään myöntää, että joo kyllä, ne nousee herätessä taivaanrannasta ja vain ovat yhtä varmana kuin aurinko, yhäkin.

Sinä olet tietoinen ja se riittää. Vaikka ansaitsisitkin sen, että kaikki maailman kauniit sanat kailotettaisiinkin kaikilta maailman katoilta kirkkaana ja ääni heleänä. Vaikka ansaitsisit kuulla ne äänelläni aivan suoraan mitään pois jättämättä. Taidat kuitenkin tietää...

Se aiheuttaa minussa suurta onnea, että ajatukseni sinusta ilmeisesti ehkä tekevät hyvää sinulle ja tuovat hyvää mieltä<3

Hiiteen normitukset ja suhdemallit tai se ettei saisi edes sisällään tuntea jotakin, koska olosuhteet. Minä ajattelen näin sinusta, vaikka huutaisit vihaavasi etkä tahtoisi kuunaan nähdä. Se olisi sinun valintasi ja kunnioittaisin sitä. Ja minulla on minun "valintani". Tough luck hun, I love you and I have your back, always. Vaikka se sitten olisi hiljaa turvaavia ajatuksia suuntaasi lähettäen tai jotakin vastaavaa. Tiedän, että tulen kasvamaan tuohon hyväksyntään ja kestämään, jos et enää olisikaan irl tukenani ja sillä tavoin läsnä kuten olet nyt. Kuin karhuemo pentujaan, niin minä todellakin sinua vaan. Tietenkin.

Kuka oot? A-mies?

Vierailija
2906/6113 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hajosin just vähän lisää. Pikku juttu. Ei ehkä tarkoita mitään eikä varmasti ollut mitenkään suunnattu mulle. Mutta mulle se oli silti merkki. Kiitos siitä, vaikken olisi ihan sellaista merkkiä toivonut. Se oli kuitenkin tarpeen. Yritän nyt keskittyä siihen, johon mun pitääkin. Se on vain niin vaikeaa. Itse hän on sen aiheuttanut. Mulla on nyt Elämä on kurjaa ja epäoikeudenmukaista -kriisi sekä Rakkaus on paskaa ja huijausta -kriisi. Tai on ne olleet jo pitkään, mutta eilen ne hyökyi oikein päälle ja tänään vielä tuo. Kaikesta huolimatta toivon, että sulla menee hyvin.

Onpas sulla kriisiä. Mut pääset niistä yli. Joo, myönnän olevani aiheuttajana. Yritys muuttua. En tiiä miten sun lähipiirissä, mut kyl mä oon ihan tottunut jo siihen ajatukseen et odottaminen kannattaa. Ja se vaan tuntuu oikealta. Tapailu, toiseen tutustuminen,hyvä pohja.

Enpä nyt oikein usko, että olet oikea henkilö. Mutta kiitos kumminkin ja jatka samaan malliin. 👍

Tarkennan vielä, että kriisini eivät ole yksin kenenkään syytä. Vähiten sen, jolle kirjoitin, mutta kuitenkin ihan vähäsen. Suurelta osin omaa syytäni ja kaikkein eniten kolmannen henkilön. Sen joka on loukannut pahemmin kuin kukaan koskaan. Mutta hänelle en kirjoittanut.

Mullekin tää voisi olla. Saako kysyä, mikä tuo merkki oli?

Jos olisi mulle, toivoisin et pidät itsestäsi huolta ja muistat, ettei sun tarvitse jäädä sellaisen ihmisen luo, joka kohtelee huonosti. Ansaitset hyvää. Jos mä en oo se (en taida voida olla, vaikka haluisinkin) niin sitten se voi olla myös joku muu.

Asiat joka tapauksessa jotenkin selviää ja parempaa on tulossa, jos kuljet sitä kohti.

Vierailija
2907/6113 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelen, että kuoleman jälkeen pahoille ihmisille käy huonosti ja hyville käy hyvin.

Kukaan ihminen täällä maanpäällä voi sanoa kuka pääsee ja minne. Ainoastaan Isä tietää. Sen takia en pidä ihmisistä jotka tuomitsee toiset ihmiset.

Miten erotumme toisista ihmisistä on se, että pyrimme olemaan hyviä, auttavaisia, totuudenmukaisia ja ennen kaikkea rakastamaan lähimmäistä kuin itseä.

Uskomme Jumalaan, joka on rakastava taivaan Isä, joka haluaa meille hyviä asioita.

Jeesus oli aikansa edelläkävijä ja häntäkin moni piti syömärinä ja juomarina, vaikka hän oli Jumalan poika. Laki on annettu lankeemukseksi, mutta armo pelastukseksi.

Näin ajattelen.

Vierailija
2908/6113 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se tunne kun huomaat olevasi olevasi etsimässä hevi-osastolta jotain muutakin kuin perunaa tai valkosipulia. Aika paljon ovat huomaamatta muuttuneet elämäntavat viimeisen puolen vuoden aikana. Edes muista milloin olen juonut viimeksi keskioluen. Hyvä vaikutus, kaiketi...

Vierailija
2909/6113 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ketju tämä on? Oon kai väärässä. Piti mennä kaipausketjuun mutta taisin klikata väärää.

Vierailija
2910/6113 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajattelen, että kuoleman jälkeen pahoille ihmisille käy huonosti ja hyville käy hyvin.

Kukaan ihminen täällä maanpäällä voi sanoa kuka pääsee ja minne. Ainoastaan Isä tietää. Sen takia en pidä ihmisistä jotka tuomitsee toiset ihmiset.

Miten erotumme toisista ihmisistä on se, että pyrimme olemaan hyviä, auttavaisia, totuudenmukaisia ja ennen kaikkea rakastamaan lähimmäistä kuin itseä.

Uskomme Jumalaan, joka on rakastava taivaan Isä, joka haluaa meille hyviä asioita.

Jeesus oli aikansa edelläkävijä ja häntäkin moni piti syömärinä ja juomarina, vaikka hän oli Jumalan poika. Laki on annettu lankeemukseksi, mutta armo pelastukseksi.

Näin ajattelen.

Taivaaseen pääsee jos on pelastettu ja synnit anteeksi annettu. Ja Jeesus sydämessä. Tuomitsemisen tekee Jumala. Taivas ja helvetti ovat totta. Raamattu sanoo niin.

Vierailija
2911/6113 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä niitä tunteita voi aina tuosta noin vain pläjäyttää toiselle, ei vaikka mieli tekisi. Kun on niitä häiriötekijöitä ja osapuolia.

Intohimoinen rakkaus, ja suunnaton pelko.🎭

Voihan ne kyllä pläjäyttääkin. Jos olosuhteet ovat sellaiset.

niin vaikeat ja toivottomat, että ei ole oikeastaan muuta vaihtoehtoa.

Vierailija
2912/6113 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin ajattelen.

Taivaaseen pääsee jos on pelastettu ja synnit anteeksi annettu. Ja Jeesus sydämessä. Tuomitsemisen tekee Jumala. Taivas ja helvetti ovat totta. Raamattu sanoo niin.

Täällä vaan ei nyt kaivata Jeesusta...

Vierailija
2913/6113 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäiskö perustaa oma ketju:D?

Vierailija
2914/6113 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voisittekomuskovaiset painua omaan ketjuuni. Tämä on kaipausketju maallisia asioita varten.

En haluaisi että kukaan alkaisi näidenkään kysymysten vuoksi ottamaan ns. palstapoliisin virkaa. Rakkausasioihin voi liittyä vaikka mitä. Täällä nyt tuskin kukaan on ketään käännyttämässä.

Vierailija
2915/6113 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvän illan toivotus, suukko & hali kaipaamalleni kaunottarelle viherhiuksiselle hoocee-muijalle rajan ja kahden kanaalin taakse mieheltä. Ajatellut Jello Biafraa ja siua pitkin päivää tänäänkin. Etunimemme alkavat eri ääntiöllä. Ride the Flume rakas!

Vierailija
2916/6113 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En haluaisi että kukaan alkaisi näidenkään kysymysten vuoksi ottamaan ns. palstapoliisin virkaa. Rakkausasioihin voi liittyä vaikka mitä. Täällä nyt tuskin kukaan on ketään käännyttämässä.

Ei ole kyse ihmisen pahuudesta kun näistä asioista mainitaan.

Ei kukaan ole pahempi kuin toinenkaan silloin kun ihmisyydestä, ihmisistä on kyse.

Vierailija
2917/6113 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina vaan hullummaks menee :D

Vierailija
2918/6113 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mullekin tää voisi olla. Saako kysyä, mikä tuo merkki oli?

Jos olisi mulle, toivoisin et pidät itsestäsi huolta ja muistat, ettei sun tarvitse jäädä sellaisen ihmisen luo, joka kohtelee huonosti. Ansaitset hyvää. Jos mä en oo se (en taida voida olla, vaikka haluisinkin) niin sitten se voi olla myös joku muu.

Asiat joka tapauksessa jotenkin selviää ja parempaa on tulossa, jos kuljet sitä kohti.

Kiitos tästä, tuntui lämpönä täällä asti. En viitsi kertoa tarkemmin, mikä tämä viimeisin asia oli.

Jos minä olisin mielessäsi oleva henkilö, niin miksi ajattelet, ettet ehkä voisi olla se, joka on minun mielessäni?

Vierailija
2919/6113 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iso A-mies, näytit harmistunelta kun kahdenkeskinen aika ei onnistunutkaan tänään. Arvaa vaan miten minua harmitti, vaikka muuta esitinkin 😥

Vierailija
2920/6113 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä mietin, että jos olisin nimeltäni Jorma Markus...

ja Levi's olisi pyytänyt mallipojakseen...

ja kisareissulla olisi löytynyt morsiameksi Anna Farkus...

niin vaimon sukunimenhän minä olisin ottanut...

Terveisiä äidille!

Ketju on lukittu.