Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä on parisuhteessa sellainen asia, jossa et halua tehdä kompromisseja?

Vierailija
08.01.2019 |

Vaikka muuten olisit hyvinkin joustava. Ei tarvitse mainita: pettäminen, toisen kunnioitus, fyysinen tai henkinen väkivalta.

Kommentit (810)

Vierailija
541/810 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En seurustelisi kirkosta eronneen kanssa, koska semmoinen ei pysty sitoutumaan. Olen kerran ollut sitoutumiskammoisen kanssa, enkä halua sitä enää koskaan.

Sehän onkin hurjaa sitoutumista, kun sinut on vauvana kirjattu jäseneksi eikä itse ole tarvinnut laittaa tikkua ristiin missään mielessä. Hurjan sitoutunut olet varmasti kirkoon kaikessa toiminnassasi.

Itse en olisi sellaisen ääliön kanssa, joka ei osaisi edes kunnolla perustella miksi kuuluu kirkkoon, vaikka se ei jokapäiväiseen elämään vaikuta millään tavalla.

Vierailija
542/810 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpykarvojen pois ajelu: irstaan näköistä ja ei todellakaan tee mieli ottaa suihin jos miehellä on villiintynyt puska alapäässä ja terska vaan pilkistää sen keskeltä kun se koittaa kurottautua edemmäs kiihoittuneena. Olin kerran yhteissaunassa ja näin miehen jolla niin oksettaa karvoitus, en ikinä unohda sitä näkyä... Aina kun nään tätä tulee aina ekana mieleen se puska alapäässä. En sentään onneksi terapiassa joudu tämän takia käymään...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
543/810 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

en voisi olla suvakin kanssa, ei vaan pystyisi hyväksymään ihmistä joka tekee mahdolliseksi haittamaahanmuuton ja raiskaamiset

Pelottavaa se naiivius, kun ihmiset eivät ymmärrä että kaikissa maissa ei ole samat arvot ja maailmankatsomus ja se ei ole niin yksinkertaista, että tänne kaikki vain turvaan ja yhdessä käsi kädessä pomppien kohti auringonlaskua, täällä on loputtomat resurssit pelastaa kaikki maailman köyhät. Vaikka se omissa fantasioissa niin ihanaa varmasti onkin.

Vierailija
544/810 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En haluaisi elää tosikon ja pikkutarkan miehen kanssa.

En myöskään läheisyyskammoisen.

Läheisyys ja se, että kummankaan ei kauheasti tarvitse miettiä voiko toista nyt lähestyä tai voiko hänelle nyt puhua.

Se on tärkeää, että molemmilla on hyvä ja helppo olla suhteessa.

En tarkoita etteikö riitoja koskaan olisi, mutta ne pystytään puhumaan ja asioita ei lakaista maton alle tai jätetä muhimaan hampaankoloon.

Ja tietysti se rakkaus, kemia ja vetovoima toisiinsa.

Joo, kerran rakastuin naiseen joka piti muureja yllä. Ei enää koskaan, ei siitä mitään tule.

Vierailija
545/810 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kompromissia en tekisi pelailun kanssa. Eli jos joutuisin kuuntelemaan tuntikaupalla jotain peliä kotonani niin suhde olisi siinä. Sama lastenohjelmien Ja lasten äänien kanssa, eli kompromissia en tekisi lasten hankkimisen suhteen. Meidän hiljainen koti on vain ja ainoastaan aikuisille.

Kuulokkeet on keksitty. Pelaajana en halua sitä ääntä myöskään toiseen suuntaan, kun haluan keskittyä pelin maailmaan.

Vierailija
546/810 |
21.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluan lapsia. En jäisi suhteeseen jossa niitä ei olisi luvassa.

Vierailija
547/810 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakointi

Vierailija
548/810 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lapsia. Luottamus niin että ei kytätä eikä tentata, kumminkaan puolin. Jos se puuttuu, kaput.

Oma tila ja oma kroppa on oma, siihen ei kosketa jos on sanottu ei. Kaksi aikuista ihmistä vierekkäin mutta erillään, ei siamilaiset kaksoset. 

Vierailija
549/810 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

haista vttu parisuhtees kanssa.

Vierailija
550/810 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisitte opettaneet lapsellennne elämää, niin se olisi itsenäistynyt saatnan taliaivot-

Vierailija
551/810 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piereksiminen, kakkaaminen vessassa.

Vierailija
552/810 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luottamus.

Mulle esim. Seksi ei ole niin tärkeää. Mutta luottamus on asia, josta en yhtään jousta. Jos mulla menee luottamus toiseen niin sitä on enää vaikea korjata ja suhde päättyy siihen.

Vierailija
553/810 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ryhtyisi omaishoitajaksi tai huolenpitäjäksi. Tarvitsen itsenäisen kumppanin, joka hoitaa omat asiansa.

Osaan ostaa omat olueni ja pyyhkiä pyllyni.

Ruakaa en juurikaan syö koska juon olutta ja kakin kerran päivässä.

En käy töissä koska ei huvita ja saan omat rahat isältä ja äidiltä työkkärin lisäksi.

Vaparissa käyn ja pärjään hyvin.

Persettä kun saan niin hymyilen enkä baarissa niin usein lymyile.

Senki muija!

Vierailija
554/810 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häpykarvojen pois ajelu: irstaan näköistä ja ei todellakaan tee mieli ottaa suihin jos miehellä on villiintynyt puska alapäässä ja terska vaan pilkistää sen keskeltä kun se koittaa kurottautua edemmäs kiihoittuneena. Olin kerran yhteissaunassa ja näin miehen jolla niin oksettaa karvoitus, en ikinä unohda sitä näkyä... Aina kun nään tätä tulee aina ekana mieleen se puska alapäässä. En sentään onneksi terapiassa joudu tämän takia käymään...

Tykkäät pikkupojista.

Kiva.

Karvat on suojaamassa alapäätä uv-säteilyltä ja kitkalta.

Onneksi mua ei haittaa toi suuseksi. En tykkää ottaa enkä antaa suuseksiä. Mielestäni se on irstasta ja likaista toimintaa.

Panen mieluummin anaaliin kuin uitan penistäni kenenkään karies-kammiossa tai maistelen hapanta silakkaa. Hyh.

Vierailija
555/810 |
22.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kotityöt. Jos mies alkais yhtäkkiä määräilemään tai laistamaan kotitöistä niin tulis ero hyvin äkkiä

Vierailija
556/810 |
23.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tykkäät pikkupojista.

Kiva.

Onneksi mua ei haittaa toi suuseksi. En tykkää ottaa enkä antaa suuseksiä. Mielestäni se on irstasta ja likaista toimintaa.

Panen mieluummin anaaliin kuin uitan penistäni kenenkään karies-kammiossa tai maistelen hapanta silakkaa. Hyh.

Pikkupojista tässä ei ole puhunut kukaan muu kuin sinä, kiinnostaako?

Aikamoisia estoja sinulla on seksissä muutenkin, mutta mikäs siinä. Varmasti löytyy naisista vastine sinullekin.

-eri

Vierailija
557/810 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

33 vuotta yhdessä. Lomalla erottiin.

Yhden yön jutut mistä en tiedä on ollut mulle ok, suht vapaa suhde.

Mutta nyt mieheni selvästi ihastui/rakastui toiseen naiseen.

Elikkä tossa meni raja.

Vierailija
558/810 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

gdfgdfg kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tykkäät pikkupojista.

Kiva.

Pikkupojista tässä ei ole puhunut kukaan muu kuin sinä, kiinnostaako?

Aikamoisia estoja sinulla on seksissä muutenkin, mutta mikäs siinä. Varmasti löytyy naisista vastine sinullekin.

-eri

Joo, aina on hölmöjä sekottamassa lapsia tähänkin asiaan.

Esteettisesti minustakin on siistitty tai täysin pois ajettu siistimpi kun joku villi takkuturkkinen rämemajava. Oli se sitten naisella tai miehellä.

En tykkää saada karvoja suuhun tai hampaitten väliin.

Itselläni posliini, välillä kiitorata. Bi-nainen, Ikääkin jo 53 v.

559/810 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ryhtyisi omaishoitajaksi tai huolenpitäjäksi. Tarvitsen itsenäisen kumppanin, joka hoitaa omat asiansa.

Tätä miinustetaan, mutta 80 % ihmisistä toimisi aivan samoin tositilanteessa. Toiset haluavat vain valehdella itselleen.

Ymmärrän tämän siinä tilanteessa että olisin itsekin jo vähän vanhempi sinkku ja haluaisin vielä nauttia vanhuuden päivistä. Mutta että olisin 30-40 vuotta yhdessä jonkun kanssa ja sitten jos se vanhenee ja rapistuukin mua nopeammin, niin jättäisin sen??

Miksi pitäisi jättää? Jos on pienikokoinen nainen, paha se on jo teknisistä syistä ryhtyä omaishoitajaksi itseä isompi kokoiselle miehelle, jota pitäisi nostella ja auttaa liikkumisessa. Kaikki täysin terveet ja toimintakykyisetkään eivät asu yhdessä kumppaninsa kanssa, eikä se tee heidän suhteestaan yhtään arvottomampaa kuin niiden, jotka asuvat.

Vierailija
560/810 |
23.08.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koiran hankinta. Minulla on ollut koiria nuoresta saakka ja tulee aina olemaan. Minulle ei kukaan mies aseta esim. yhden koiran rajaa tai vaatimusta että pitää olla pieni koira.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi viisi