Mikä on parisuhteessa sellainen asia, jossa et halua tehdä kompromisseja?
Vaikka muuten olisit hyvinkin joustava. Ei tarvitse mainita: pettäminen, toisen kunnioitus, fyysinen tai henkinen väkivalta.
Kommentit (810)
N1973 kirjoitti:
Suuseksi. Mieheni nuolee kyllä minua, itse vain en suostu ottamaan häneltä poskeen. En ole koskaan sitä tehnyt.
No just !
Sä et sitten ole aukomassa B-rapun oveakaan vai ?
Hyi Hitto ! Tuollainen estoinen akan rutku saa kyllä olla rauhassa, ei ole tarvetta koskea tuollaiseen edes pitkällä tikullakaan. HyH HyH !, mene pois ja pysy siellä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suklaa.
Mun suklaita ei syödä.Entä jos jättää sun suklaat rauhaan, mutta hotkii kuin ajokoira sun vanukkaat ? Mitä sitten ?
Jos kyse on suklaavanukkaasta, niin sitä ei syödä.
Missä me asutaan, on tärkeää että asun läheisten lähellä ja pääsen töihin helposti. En halua hankkia autoa ja tykkään olla siellä missä ihmiset on.
Nuo aloittajan mainitsemat asiat ykkösenä. Lisäksi tarpeeksi usein hyvää seksiä ja toimiva peli. Keskusteluyhteys ja se, että on yhdessä muutenkin kivaa vaikka harrastaen.
Mies ei saa olla toksinen mies, joka äänestää persuja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pettämistä ei saa olla, ei ainakaan toistuvasti. Yhden mitättömän syrjähypyn johon ei sisälly tunnetta vain pelkkä seksisuhde voisin antaa anteeksi.
Minun on niin vaikea ymmärtää tätä ajatusmaailmaa, jota näkee paljon. Että yksi hairahdus on pienempi paha kuin tunteet toista ihmistä kohtaan. Itselläni asia on päinvastoin. Hyväksyisin helpommin että puoliso rakastuu toiseen kuin että hän olisi vehkeensä vietävissä oleva, tunteeton panokone. Haluan uskoa että puolisoni on tunteva ihminen, joka saa lähteä tavoittelemaan onneaan toisen kanssa jos siltä tuntuu, kuin että suhtautuisi muihin ihmisiin kertakäyttö-mentaliteetilla.
mä hairahdui kerran. ei seksiä mutta pussailua ihmisen kanssa joka oli mun kaveri, tunnettu pari vuotta. se miksi pussailemaan päädyttiin on itsellekin mysteeri. jostain syystä se nyt vaan oli pirun hyvä idea siinä kohtaa. seksiä ei ollut. en kaipaa sellaista. mut huomio oli ihanaa. tunteita ei ole. ei ole koskaan ollutkaan, eikä tule. ystävyys jatkuu varovaisemmin. kumpikaan ei halua et joudutaan samaan tilanteeseen uudestaan. kumpikin tietää kuinka typerää se oli ja kuinka helposti kaiken menettää. Onko tämä siis täysin anteeksiantamatonta?
No perseestä tuo ainakin on ja luottamukseen tulisi iso kolhu. Luultavasti en jäisi katselemaan, että mitä seuraavaksi tapahtuu jos on hommat noin höllässä.
Siitä että loppupelissä päätän itse omat asiani. Toki kysyn ja kuuntelen mitä toisella on sanottavaa, mutta lopullisen päätöksen teen itse. Ainakin tähän asti on toiminut, ja 16 vuotta ollaan oltu naimisissa. Sama homma myös toiseen suuntaan. Ei ole pakko tehdä sellaisia asioita mikä ei huvita.
Seksi
Tosin kompromissia ei halua vaimoni.
On vain yksi tapa seksille, hänen tapansa ja se on "ei kiinnosta sinun kanssasi"
Ei siis kompromisseista tietoakaan, vaikka ehdottanut olen vaikka mitä.
Vierailija kirjoitti:
Ilman seksiä ei ole parisuhdetta, korkeintaan ystävyyssuhde.
Ja lapset poistavat seksin suhteesta hyvin tehokkaasti, joten jos haluaa seksiä, ei kannata ryhtyä suhteeseen sellaisen kanssa, jolla on lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja lapset poistavat seksin suhteesta hyvin tehokkaasti, joten jos haluaa seksiä, ei kannata ryhtyä suhteeseen sellaisen kanssa, jolla on lapsia.
Lasten kanssa täytyy vain tehdä luovia ratkaisuja ja hyödyntää etenkin yöaikaa. Kyllä halu keinot keksii.
kuivaa on elo ihmismiehen kirjoitti:
Seksi
Tosin kompromissia ei halua vaimoni.On vain yksi tapa seksille, hänen tapansa ja se on "ei kiinnosta sinun kanssasi"
Ei siis kompromisseista tietoakaan, vaikka ehdottanut olen vaikka mitä.
Ei tuossa oikein sellaista kompromissia ole, seksi joko maistuu jonkun ihmisen kanssa tai sitten ei. Sinun täytyy tehdä ratkaisu loppuelämäsi kannalta tämän pohjalta. Ensin kannattaa selvittää, onko mitään mahdollisuuksia korjata tilannetta muuttamalla muita asioita suhteessanne, mutta vähän huonoltahan tuo kuulostaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eikä hankkia lapsia itse, tietenkään.
Parisuhteessa olon pitää olla mukavempaa kun sinkkuus. Jos joudun märehtimään riitoja tai pahaa mieltä päiväkausia ja tajuan että yksin tätäkään ei olisi ollut stressattavana - adios! Jokaisella on joskus riitoja mutta jos tajuan, että suurimman osan ajasta olisin ehkä onnellisempi yksin kuin a) odottaessa kumppania kapakasta kotiin b) miettimässä kenen vieraan naisen numero oli kännykässä c) katselisi tuntikausia jonkun toisen äkäilyä ilman syytä, niin se on lähtö! Sinkkuna ei tarvitse käyttää jo vähissä olevaa kapasiteettia johonkin ihan turhaan.
Vierailija kirjoitti:
Pidän itseäni erittäin joustavana ja tasa-arvoa vaalivana miehenä. Mutta kuitenkin jos vaimo ei pidä itseään todella timmissä kunnossa, huolehdi lantionpohjalihaksista, halua kokeilla seksuaalisesti kaikkea mitä mieleeni tulee/olen nähnyt pokesta, niin suhde loppuu siihen.
Samoin, jos ruoka ei ole lämmintä kun tulen töistä kotiin (ei saa myöskään olla liian kuumaa, jotten polta kieltäni), pidä kotia siistinä, pese astioita, vessaa, kylpyhuonetta etc. niin ulos lentäisi saman tien.
Valitettavasti tuo kuvastaa erittäin hyvin suurta osaa suomalaisista miehistä. Säälittävää
En pystyisi parisuhteeseen samaa sukupuolta olevan kanssa enkä semmoisen kanssa joka on siirtynyt toisesta sukupuolesta toiseen.
En pystyisi rakkaudettomaan suhteeseen.
En voisi tehdä konpronissia arvoissa. Pitää olla samat arvot ja arvopohja kuin minulla.
En voi tehä konpronissia että alkaisin suhteenseen itseeni huonomman kanssa. Vain yhtä hyvän tai paremman kanssa alan suhteenseen.
En seurustelisi kirkosta eronneen kanssa, koska semmoinen ei pysty sitoutumaan. Olen kerran ollut sitoutumiskammoisen kanssa, enkä halua sitä enää koskaan.
Entä jos jättää sun suklaat rauhaan, mutta hotkii kuin ajokoira sun vanukkaat ? Mitä sitten ?