Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mikä on parisuhteessa sellainen asia, jossa et halua tehdä kompromisseja?

Vierailija
08.01.2019 |

Vaikka muuten olisit hyvinkin joustava. Ei tarvitse mainita: pettäminen, toisen kunnioitus, fyysinen tai henkinen väkivalta.

Kommentit (810)

Vierailija
801/810 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei vastaa emotionaalisiin vahvistuksiin (mihinkään), tuntuu ettei ole tunteitakaan sitten. Jos haluaa kylmän palikan, ottaa kalapuikon pakastimesta. 

Vierailija
802/810 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suostuisi enää avoimeen suhteeseen tai polyamoriaan. Kumpikin toimii ideaalina ja paperilla, mutta ei ihmisille joilla on tunteet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
803/810 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seurustelukumppanilla pitää olla vagina, ja vain sitä reikää käytetään seksissä. m

Vierailija
804/810 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ryhtyisi omaishoitajaksi tai huolenpitäjäksi. Tarvitsen itsenäisen kumppanin, joka hoitaa omat asiansa.

Pidä huoli ettet itse koskaan sairastu tai vammaudu. 

Olen eri, mutta en vaadi puolisonani olemaan omaishoitajani jos näin tapahtuisi. Ehkä jossain lievemmässä vaiheessa jonkinn aikaa, mutta omaa elämänsä en vaatisi kohtuuttomasti minuun uhraamaan. Eikä toisinpäin. 

Huolenpitoa tietenkin on puolin ja toisin se, että voi luottaa toisen tukeen noin niinkuin yleisesti parisuhteessa. Niin henkisesti kuin fyysisesti. Mutta se ei tarkoita omaishoitajuutta. 

Vierailija
805/810 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos parisuhteeseen tuodaan kompromissejä, niin sitten varmaan on aika itse poistua? 

Vierailija
806/810 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet sanoo täällä seksin määrän syyksi. Minulla sama mutta toisinpäin - en halua hässiä usein, minulle se ei ole tärkeää, enkä varsinkaan hyppää sänkyyn kun olen tuntenut toisen vasta vähän aikaa. En ole aseksuaali mutta minulle se ei vain ole tärkeää ja toivoisin löytäväni jonkun samanlaisen ihmisen. Jos joku yrittää painostaa tai pakottaa niin sanon heti hyvästit.

Vierailija
807/810 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelpuutan vain miehen jolla on äärimmäisen korkea moraali, joka osaa käsitellä tunteitaan ja on täydellisen rehellinen. Tiedän, tällaista ei ole olemassa, joten viihdyn sinkkuna. 

Vierailija
808/810 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kelpuutan vain miehen jolla on äärimmäisen korkea moraali, joka osaa käsitellä tunteitaan ja on täydellisen rehellinen. Tiedän, tällaista ei ole olemassa, joten viihdyn sinkkuna. 

Tarkennuksena vielä, että voin kuulostaa vaativalta, mutta olen uskossa oleva kristitty ja pyrin käyttäytymään oikein ja suoraselkäisesti. Vaadin toiselta samaa. 

Vierailija
809/810 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva tietää miten pitkissä parisuhteissa nämä "en suostu kenenkään omaishoitajaksi / seksiä pitää aina olla saatavilla / aina pitää parisuhteessa olla kivaa" - tyypit oikein ovat olleet. Kuulostaa todella lapselliselta näkemykseltä ihan elämääkin kohtaan yleisesti. Kohta 20vuotta avioliitossa olleena voin vähän valaista teille, että aina ei ole super kivaa ja hauskaa, aina ei ole seksiä, ja elämässä tulee aina vastoinkäymisiä vastaan.

Vierailija
810/810 |
22.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luottamus on kaikkein tärkein.