Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oudoin asia mistä teille on suututtu?

Vierailija
08.01.2019 |

Tuli mieleen tässä aamutuimaan kun kaveri suuttui siitä kun tänä aamuna ilmoitin hänelle etten pääsekään aamulla kahville hänen kanssaan koska heräsin aivan kamalaan päänsärkyyn. Sanoin että josko siirrettäisiin esim lounasaikaan koska tiedän että hänellä ei ole menoja. Sai aivan hirveän raivokohtauksen tästä asiasta.

On oudoimpiakin asioita tapahtunut (esim työkaveri suuttui kun sairastuin enkä päässyt töihin) ja kerran mies raivostui siitä kun olin laittanut kokonaisia mustapippureita keittoon (ennen ei ollut tästä valittanut) Haukkui mut ja mökötti koko illan olkkarin nurkassa :D

Kommentit (6330)

Vierailija
1861/6330 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän yhteyttä eli lähetän jotain kivaa viestiä tai kuvaa noin kerran kuukaudessa. En edes kysy mitään. Kaveri stressaantuu ja ahdistuu kun ei jaksa eikä ehdi vastaamaan ja hänelle tulee paha mieli siitä ja se on sitten minun syytäni kun lähettelen niitä viestejä. Olen sanonut ettei tarvitse vastata mutta ei auta.

Vierailija
1862/6330 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen naisystäväni suuttui koska laukesin vain kerran ja hän 2 kertaa pitkän seksisession aikana. Yritti vielä myöhemmin illalla saada minut sohvalla laukemaan suullaan. Yritin selittää, että olen hyvin tyytyväinen tilanteeseen, mutta hän oli sitä mieltä, että on "velkaa" minulle laukeamisen.

Oli erikoisin parisuhderiita mitä mulla on koskaan ollut. Nainen oli japanilainen ja epävarma kännissä. Tämä tapahtui vuonna 2003 Suomessa.

Oli kyllä muutenkin vähän epätasapainoinen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1863/6330 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähetin 13-v kortin ihastukselle. Huusi kuin hyeena koulun pihalla. Vieläkin tulee paha mieli jos ajattelen tapausta. Tavallaan pyyteli anteeksi 8-9 vuoden päästä tai ainakin oli jotenkin nolona vaikkei kehdannut mainita insidenttiä. Läiski humalassa olalle että hyvä tyyppi. Olen nainen, hän mies.

Vierailija
1864/6330 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kaverin kanssa vieraassa kaupungissa yökylässä hänen äitinsä asunnossa. En tuntenut kys. kaupunkia yhtään. Illalla lähdimme baariin ja kaveri sai prinsessaraivarit kun kolmen miehen porukasta komein olikin kiinnostunut minusta eikä hänestä. Kiukutteli ja lähti painelemaan baarista pois ja ei auttanut kuin lähteä perässä, en olisi ikinä löytänyt asunnolle yksin. ( tapahtui aikana ennen kännyköitä) En vieläkään tajua miten voi ottaa itsetunnon päälle noin kovin jos aina ei ole itse suosituin.

Vierailija
1865/6330 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sisko laittoi viestiä että lähdetään illalla sinne leffaan, kysyin minne leffaan? Suuttui ja laittoi että kivat oharit teitte. Veli oli luvannut hänelle että mentäisiin leffaan mutta minulle ei kukaan kertonut mutta silti minä olin se syyllinen.

Vierailija
1866/6330 |
20.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies raivostui eilen kun ostin vääränlaisia sipsejä. Soitti mulle töihin että voisinko tuoda kun pääsen sipsejä. Kysyin että minkälaisia ja hän sanoi ettei merkillä tai maulla ole väliä. Hän on yleensä syönyt sourcream&onion makuisia sipsejä joten ostin sit niitä. Aivan jumalaton raivoaminen kotona kun toin "vääriä" sipsejä. Hän lähti sitten ovet paukkuen hakemaan itse "kunnon" sipsejä ärrältä ja kun tuli kotiin niin oli vieläkin vihainen. Mulla alkoi kyllä tässä kohtaa vähän keittää kyllä, tosin en sanonut mitään kun olin muutenkin väsynyt pitkästä työpäivästä. Kuitenkin söi myös ne mun ostamat sipsit. Tiedä mistä tuo yhtäkkinen raivoaminen tuli. Aamullakin oli vielä kiukkuinen ja totesinkin että jos aikoo vielä kiukutella kuin lapsi noin pienestä asiasta niin saa kyllä satikutia

Siis hän söi sekä oikeat että väärät sipsit? Ja kehtasi vielä raivota? Vittu, mikä porsas :D

Vierailija
1867/6330 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opiskeluaikoina kaverini pyysi minut mukaan, kun hänen piti hakea veljensä auto sairaalan pihalta. Menimme bussilla, ei mitään tietoa mihin päin parkkipaikkaa auto on pysäköity, avaimet jätetty renkaan päälle.

Parkkipaikalle päästyämme kysyin, että millainen auto veljelläsi on. Hän sanoi, että vaalea ja "sellainen laatikkomainen". Yritin kysyä tarkempia tuntomerkkejä, mutta ei osannut selittää ja suuttui ja huusi että ei osaa kuvailla, ala etsiä. Siinä sitten tovi pakkasessa ja hämärässä kierrettiin valtavaa parkkipaikkaa etsimässä avaimia.

En itsekään ole mikään autoalan asiantuntija, mutta oletin että jokainen osaa antaa tuntomerkkejä tutusta autosta. Auto siis oli ollut veljellä vuosia ja tämä kaverikin sillä ajanut monet kerrat. Ei silti osannut sanoa merkkiä tai edes sitä onko auto farmari vai sedan.

Saati edes rekisterinumeroa?

Vierailija
1868/6330 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

V. P. Chili kirjoitti:

Veljeni suuttui minulle kerran, koska en osannut päättää, minkä elokuvan katsoisimme.

Menikö sulla miettiessä minuutteja vai koko ilta?

Vierailija
1869/6330 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin yläasteella poikkeuksellisen estynyt ja istuin aina luokassa syrjässä hiljaa uskaltamatta puhua, ellei multa erikseen kysytty mitään. Muut opettajat suhtautui muhun ystävällisesti (oli tiedossa, että olin ollut monta kertaa osastolla ja kävin terapiassa), mutta ruotsinopettaja otti tilanteen niin, että inhoan opettamaansa ainetta ja koko olemukseni on henkilökohtainen loukkaus häntä kohtaan. Varsinkin silloin, kun kokeet oli menneet koko luokalla tavallista huonommin (paitsi minulla), tunnelma oli välillä jäinen, kun käytiin yhdessä koetta läpi ja opettaja huusi minulle, että no, kerro nyt meille tämän kysymyksen vastaus, kun kerran sen tiedät! Oli aika outoa, että opettaja suuttuu oppilaalle liian hyvästä numerosta, oli oppilas sitten millainen tahansa.

Vierailija
1870/6330 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri soitti ja painoin kännykän punaista nappia.

En muistanut/ jaksanut soittaa takaisin myöhemmin.

Veti sitten herneet nenuunsa.

Vierailija
1871/6330 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin sovittu tuttavan kanssa viime jouluna (noin kuukausi ennen joulua, marraskuussa) että kootaan perheillemme sellaiset joulukortit missä on kaikkea jouluista sekä kaikkea syötävää kaikille. Hinnaksi oltiin sovittu 120 euroa. Kyselin sitten että onko mitään allergioita ym tai mitä he ei missään tapauksessa halua koriin mukaan, sain vastauksen että "kaikki käy. Ei allergioita" koottiin sitten se kori yhdessä perheen kanssa ja laitettiin mukaan kaikkea. Myös sellaista erikoista kahvia (aika kallistakin vielä) kun tiedettiin että perheen äiti juo erikoiskahveja/tykkää niistä. Annoimme korit sitten toisillemme ja näytti että he tykkäsivät koodusta korista/sen tuotteista. Mutta sitten tuli vihainen viesti whatsappiin, kuinka he eivät voi syödä puolia koska ovat ALLERGISIA. Ja kuinka tytär ei voi nyt syödä suklaatakaan kun laktoosi intorelanssi. Koko perhe suuttui meidän perheelle ja alkoi mykkäkoulu kunnes sitten otin kuvakaappauksia aiemmista keskusteluistamme jossa perheen äiti nimenomaan kertoi ettei ole allergioita ja että kaikki käy. Sanoinkin että jos teille on yhtäkkiä tullu allergia ym, niin olisitte voineet ilmoittaa.

Jos nyt pitää mainita niin periaatteessa meidän olisi pitänyt heille suuttua eikä toisinpäin. Ja hekin olivat meidän koriin laittaneet paljon pähkinöitä vaikka olin kertonut että mies ja nuorin tyttö on niille allergisia. Aika nopeasti he kyllä leppyivät, mutta oli se kyllä aika outoa kuulla koko perheen voimin kuinka meidän perhe pilasi heidän joulunsa :D

Vierailija
1872/6330 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala-asteella joskus kun ne Bratz lelut tulivat kauppoihin, sain sellaisen joululahjaksi isovanhemmiltani. Meidän perhe ei koskaan ollut mikään rikas ym ja olin onnellinen tuosta lelusta [ vaikkei ne nyt barbeja voittaneet ] koulussa sitten eräs rikkaan perheen tytär suuttui tästä kun sain bratzin ja yritti saada mua antamaan sitä hänelle. En antanut ja hän suuttui enemmän. Ja siitä alkoi sitten kiusaamisvyyhti joka kesti kauan. Yhdestä saamarin lelusta 🙄

Vierailija
1873/6330 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri suuttui, kun kerroin olevani edelleen työtön. 

Vierailija
1874/6330 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mies raivostui eilen kun ostin vääränlaisia sipsejä. Soitti mulle töihin että voisinko tuoda kun pääsen sipsejä. Kysyin että minkälaisia ja hän sanoi ettei merkillä tai maulla ole väliä. Hän on yleensä syönyt sourcream&onion makuisia sipsejä joten ostin sit niitä. Aivan jumalaton raivoaminen kotona kun toin "vääriä" sipsejä. Hän lähti sitten ovet paukkuen hakemaan itse "kunnon" sipsejä ärrältä ja kun tuli kotiin niin oli vieläkin vihainen. Mulla alkoi kyllä tässä kohtaa vähän keittää kyllä, tosin en sanonut mitään kun olin muutenkin väsynyt pitkästä työpäivästä. Kuitenkin söi myös ne mun ostamat sipsit. Tiedä mistä tuo yhtäkkinen raivoaminen tuli. Aamullakin oli vielä kiukkuinen ja totesinkin että jos aikoo vielä kiukutella kuin lapsi noin pienestä asiasta niin saa kyllä satikutia

Siis hän söi sekä oikeat että väärät sipsit? Ja kehtasi vielä raivota? Vittu, mikä porsas :D

Kyllä! Mua jotenkin ärsytti tuo tilanne niin suunnattomasti. Mulla oli ollut pitkä päivä töissä ja sitten piti mennä vielä käymään kaupassa vaikka mies olisi ihan hyvin itsekin voinut ne sipsit hakea (kun on kuitenkin kotona/työtön) ja sitten kehtaa raivota/pitää mykkäkoulua "vääristä" sipseistä. Mutta kyllä hän liukkaasti lähti ärrälle kun halusi "kunnon" sipsejä 😂

Vierailija
1875/6330 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää tapahtu töissä viime kuussa. Oltiin ruokatauolla ja keskustelimme lempiruoistamme ja mainitsin että lempiruokaani on popcornit. Kauhea valitus siitä ja yksi työkoveri veti herneen nenään ja huusi "VITTU RUOKA. EI SAATANA MIKÄÄN HERKKU" selitin sitten että lempiruokaani nyt vaan sattuu oleman popcornit (olkootkin niin että ne ovat ns "herkkua") Tosin tämä ihminen suuttui myös pomollemme joka kertoi että hänen lempiruokaansa on puuro.

Vierailija
1876/6330 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri kysyi ostoksille, ehdotti myös syömistä. Olin silloin lenkillä. kerroin sen ja sanoin olevani vajaan tunnin päästä kaupungilla, jos kaveri jaksaa odottaa. Jaksaa kuulemma. Kiirehdin kotiin, otin pikasuihkun ja vaihdoin vaatteet. Aikaa oli kulunut noin puolituntia. Laitoin kaverille viestin, että olen kohta valmis ja että olen kaupungilla noin puolen tunnin kuluttua. Kysyin myös onko aikataulu ok? Kaveri vastaa olevansa juuri syömässä ja että on jo melkein valmis. Hän myös kysyy tulisinko ravintolaan, jossa hän on. Hämmästyin vähän, sillä luulin että syödään yhdessä. No, en ollut kovin nälkäinen, joten otin banaanin evääksi ja lähdin kävelemään kohti tapaamispaikka. Laitoin myös viestin, että olen tulossa. Matkalla kaverilta tulee viesti, että hän ei enää jaksa minua odotella ja että voin unohtaa ostosreissun. Nyt hämmästyin vielä enemmän, olin täysin sovitussa aikataulussa ja kaveri oli ollut tietonne siitä, missä vaiheessa olen. Vastasin, että olen ihan just perillä. En saanut vastausta. Ehdin ravintolaan kuitenkin ennen kuin kaverini oli ehtinyt poistua. Pyysin selitystä, hän oli todella loukkaantunut odottelusta, eikä kuulemma ole sen arvoinen. Tästä on nyt aikaa puolivuotta. Ei olla nähty.

Vierailija
1877/6330 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä! Mua jotenkin ärsytti tuo tilanne niin suunnattomasti. Mulla oli ollut pitkä päivä töissä ja sitten piti mennä vielä käymään kaupassa vaikka mies olisi ihan hyvin itsekin voinut ne sipsit hakea (kun on kuitenkin kotona/työtön) ja sitten kehtaa raivota/pitää mykkäkoulua "vääristä" sipseistä. Mutta kyllä hän liukkaasti lähti ärrälle kun halusi "kunnon" sipsejä 😂

Mun kaverini syytti mua, kun en jaksanut työpäivän jälkeen lähteä toiselle puolelle kaupunkia käymään kaupassa hänen puolestaan ja joutui lähettämään jonkun tuntemattoman, joka vei rahat. Talonsa vieressä on kyllä kauppa, mutta kun matka sinne on ylämäkeä. Hän on siis täysin terve, mutta... juu. Tässä kirjoittaessani tajuan, kuinka älyttömältä tää kuulostaa, varsinkin, kun ollaan keski-ikäisiä heteroja eikä mikään pariskunta. Tosiasiassa olen hänen kaverinsa lähinnä siksi, että näen ihastustani hänen kauttaan, mutta ei sekään musta kovin kypsää kuvaa anna :D

Vierailija
1878/6330 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viimeksi eräs suutahti kun en lähtenyt illalla viemään sitä kauppaan.

En vaan jaksanut ja ei mulla ole mitään velvollisuutta ketään kuskata ihan milloin vaan joku sitä haluaa.

Ihan turhasta otti nokkiinsa!

Vierailija
1879/6330 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ehkä tokalla tai kolmannella luokalla ja tullut kouluun potkukelkalla. Menin sitten kotiinpäin kahden luokkakaverin kanssa, jotka asuivat samalla suunnalla. Nää kaks oli ihan innossaan siitä potkukelkasta ja annoin suurimman osan matkaa niiden mennä sillä kun itse kävelin. Sitten tultiin siihen risteykseen, jossa tiet erkani. Nää kaks välttämättä halusi mennä sen toisen kotiin asti sillä kelkalla. Ehdottivat että voin kiertää sitä kautta kotiin (ja täten lisätä kotimatkaani kokonaisen kilometrin) tai sitten annan heidän lainata potkukelkkaa ja saisin sen seuraavana päivänä takaisin kun itse siis kävelisin loppumatkan. En suostunut. Toinen näistä suuttui ihan kauheesti ja olin kuulemma todella epäreilu, kun en voinut luopua potkukelkasta, jotta näiden kahden ei tarvii kävellä sitä viimeistä 400 metrii.

Vierailija
1880/6330 |
21.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todistin kerran (oman taloni sisältä käsin) tapahtumaa, jossa nainen suuttui lapselleen kun tämä ei uskaltanut ajaa pienellä polkupyörällään jyrkkää alamäkeä alas vaan halusin taluttaa pyörää. Nainen tähän sitten suuttui, huusi "No älä sitten aja sillä pyörällä!" ja heitti lapsen pyörän ojaan. Nainen retuutti itkevää lastaan eteenpäin. Pyörä jäi ojaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kahdeksan