Vieläkö kuulee sanaa Masu-asukki?
Muistan tämän sanan tulleen käyttöön joitakin vuosia sitten, mutta nyt ei enää ole ollut esillä. Vai onko?
Kommentit (14)
mullon isämaha joten olen masu-isukki
t. Urpo
En ole ikinä kenenkään puheessa tuota sanaa kuullut, vain lukenut tältä palstalta. Ja oli käytössä jo 30 vuotta sitten
Vierailija kirjoitti:
t. Urpo
Tämä on hyvä!
Raskaana oleva nainen on kyllä kiihottava
Ootas kun kun otan brekkariksi voikkuleipiä, laitan broiskua päälle, juodaan smuutit ja mietitään avokin kanssa tätä.
Masuasukista kehittyi aito rakkauspakkaus.
Vierailija kirjoitti:
t. Urpo
Itellä sama, ja tarvii antaa masukille apetta ruokkiksella että sekin jaksaa loppupäivän.
Minusta mieheni on vaan kätevä laueta sisääni
Vierailija kirjoitti:
Minusta mieheni on vaan kätevä laueta sisääni
Ihanaa aikaa
Kunnon sonni 🍾
Varsinkin viimeisen iltatähden raskaudena aikana halusi sormea pyllyyn ja laukesi kovaa aina peukalo pyllyssä. En ollut sitä ennen, eikä oikein sen jälkeenkään välittänyt pyllyn sormetuksesta. Hän on itsekin haikaillut raskausaikojen kyltymättömyyttä jälkeen päin. Hänen hormonitoimita ja halut olivat aina silloin tapissa. Olihanse vähän rankkaa miehellekin naida 10kk putkeen jatkuvasti, joten synnytyksen jälkeiset muutama viikko sai levätä. Muistan vieläkin kuinka hänen iso vatsansa aina jännityi kivikovaksi orgasmien vyöryessä yli. Ihan täyspäisiä terveitä, 4, lapsia tuli kumminkin. Sen jälkeen tyytynyt vain pari kertaa viikossa tahtiin.
Vierailija kirjoitti:
Naisen raskausvatsa tuo itselleni mieleen helliä tunteita. Minulla ei ole lapsia, mutta haluaisin kyllä joskus tulla isäksi. Toivottavasti se toteutuu.
Vaimo oli valtavan himokas ollessaan raskaana, tosin viimeisinä viikkoina antoi/halusi vaan a naaliin, jonne tulikin sitten pantua kuin kani.
Miksi masu-asukki väliviivalla? Voi jeesus.
Jaksuhalit!