Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oudoin asia mistä teille on suututtu?

Vierailija
08.01.2019 |

Tuli mieleen tässä aamutuimaan kun kaveri suuttui siitä kun tänä aamuna ilmoitin hänelle etten pääsekään aamulla kahville hänen kanssaan koska heräsin aivan kamalaan päänsärkyyn. Sanoin että josko siirrettäisiin esim lounasaikaan koska tiedän että hänellä ei ole menoja. Sai aivan hirveän raivokohtauksen tästä asiasta.

On oudoimpiakin asioita tapahtunut (esim työkaveri suuttui kun sairastuin enkä päässyt töihin) ja kerran mies raivostui siitä kun olin laittanut kokonaisia mustapippureita keittoon (ennen ei ollut tästä valittanut) Haukkui mut ja mökötti koko illan olkkarin nurkassa :D

Kommentit (6330)

Vierailija
1761/6330 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin joskus 5-6-vuotiaana kaverini luona ja hänen äitinsä antoi meille luvan hakea pakastimesta jäätelöt. Näin pakastimessa mansikkarasian johon oli kirjoitettu "MAN" Sanoin kaverille "Nam, mansikoita"

Kaverin äiti oli tullut tarkastamaan mikä meillä kesti ja kuuli sanomiseni. Sanoi minulle kovaa tiukkaan sävyyn, että siinä lukee MAN eikä NAM, ja käski minun lähteä kotiin heti. En saanut sitä jäätelöäkään. Jäi hiukan hämmentynyt olo.

Vierailija
1762/6330 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni suuttui tosissaan minulle, kun voitin hänet trivial pursuitissa, piti mykkäkoulua pari tuntia, tommonen käytös on huonolle häviäjälle vissiin normaalia häviää sit missä tahansa :D

Toinen, nykyään jo entinen ystävä, suuttui kun menin hänen ja miehensä asunnolle odottamaan että ystävä pääsee töistä, meillä oli suunnitelmissa mennä kaksin syömään, noh tuli kotiin ja haukkui pystyyn että menin iskemään miestä sinne :D olin aivan suu auki että mitä helvettiä täällä tapahtuu :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1763/6330 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep hep kirjoitti:

Ystäväni suuttui tosissaan minulle, kun voitin hänet trivial pursuitissa, piti mykkäkoulua pari tuntia, tommonen käytös on huonolle häviäjälle vissiin normaalia häviää sit missä tahansa :D

Toinen, nykyään jo entinen ystävä, suuttui kun menin hänen ja miehensä asunnolle odottamaan että ystävä pääsee töistä, meillä oli suunnitelmissa mennä kaksin syömään, noh tuli kotiin ja haukkui pystyyn että menin iskemään miestä sinne :D olin aivan suu auki että mitä helvettiä täällä tapahtuu :D

Miten pääsit sinne asuntoon?

Vierailija
1764/6330 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulainen piti viikkojen mykkäkoulua kun emme menneet hänen lapsensa synttäreille. Syynä poisjäämiseemme oli se, että ko. perheessä oli ollut vielä edellisenä päivänä vatsatautia. Emme halunneet ottaa riskiä, sillä vatsatauti voi olla jopa hengenvaarallinen omalle perheenjäsenelleni jolla on kroonisia sairauksia. Lapsen (ja äidin) mielipaha oli siis heille painavampi asia kuin jonkun terveys.

Vierailija
1765/6330 |
11.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jep hep kirjoitti:

Miten pääsit sinne asuntoon?

Soitti ovikelloa, ystävän mies avasi oven ja päästi sisään odottamaan?

Vierailija
1766/6330 |
12.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
1767/6330 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies suuttui, kun en ymmärtänyt hänen muuttaneen suunnitelmia minulle kertomatta. Olisi pitänyt lukea ajatukset. "Oletin että tiedät!" Olin ihan tyhmä kun menin alkuperäisen suunnitelman mukaan.

Vierailija
1768/6330 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutimme ja laitoin kavereille faceen ilmoituksen että minulla jää pari tuolia yms. ylimääräisiksi jos joku tarvii ja hakee parin päivän sisällä. Kukaan ei ollut kiinnostunut ja koska seuraavalle asukkaalle sopi, niin jätin tuolit vanhaan kämppäänM meni noin kuukausi ja sain huudot kaveriltani kun tuoleja ei enää saanutkaan. 

Vierailija
1769/6330 |
13.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin joskus 5-6-vuotiaana kaverini luona ja hänen äitinsä antoi meille luvan hakea pakastimesta jäätelöt. Näin pakastimessa mansikkarasian johon oli kirjoitettu "MAN" Sanoin kaverille "Nam, mansikoita"

Kaverin äiti oli tullut tarkastamaan mikä meillä kesti ja kuuli sanomiseni. Sanoi minulle kovaa tiukkaan sävyyn, että siinä lukee MAN eikä NAM, ja käski minun lähteä kotiin heti. En saanut sitä jäätelöäkään. Jäi hiukan hämmentynyt olo.

Mitä helvettiä tuon kaverin äidin päässä on liikkunut?

Vierailija
1770/6330 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
1771/6330 |
15.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ala-asteikäisenä soitin äitille töihin, että saanko mennä kaverille (meillä ei saanu lähtee ilman lupaa mihinkään) niin suuttui ja piti saarnan "mikset voi kysyä isältäs".

Seuraavalla kerralla kun oli töissä kysyin sitten iskältä luvan ja siitä seurasi huudot äitiltä kun ois pitäny häneltä kysyä.

Helppoo!

Vierailija
1772/6330 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle suututtiin kun en ottanut tyttäreni kaveria firmaamme kesätöihin oman tyttäreni sijasta. Tyttäreni on ollut meillä töissä aiemminkin ja osaa hommat. Tuo tytön kaveri on myös vähän sellainen etten palkkaisi häntä vaikka minun pitäisi valkata kourallisesta  tuntemattomia.

Tytön kaverin äiti haukkui minut nepotismista ja vaikka mistä muusta.

Vierailija
1773/6330 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain jouluavustuksen pyytämättä sitä. 11v ystävyys loppui siihen..

Vierailija
1774/6330 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain jouluavustuksen pyytämättä sitä. 11v ystävyys loppui siihen..

Ei nyt oltu ylimpiä ystäviä, mutta olin kuitenkin ainoa kuntouttavan työtoiminnan työkaveri, jonka kanssa tämä ihninen tuli edes jotenkin toimeen. Siihen aikaan työtoimintaa lyhennettiin neljään tuntiin mutta se tehtiin porrastaen, eli minulla oli neljä tuntia mutta hänellä edelleen kuusi. Itse en tähän voinut vaikuttaa ja hän tiesi sen, kuitenkin hän sai raivarit minulle, huusi suoraa huutoa ja irtisanoutui. Myöhemmin viikolla kävelin erään hänen kotitalonsa läheisen baarin ohi ja näin hänet ikkunasta umpikännissä. Työtoiminnassa hän muisti säännöllisesti kertoa olevansa täysi absolutisti.

Vierailija
1775/6330 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on täysin varusteltu kesämökki järven rannalla ja lainaan sitä kyllä sukulaisille ja kavereille, mutta minulla on muutama sääntö.

-Mökki on lähdettäessä samassa kunnossa kuin tultaessa.

-Jos jotain menee rikki tai jotain loppuu, siitä ilmoitetaan.

-Jokainen pesee omat liinavaatteensa. Meillä on mökillä pesutorni.

-Kellari on off limits. Ostamme sinne limuja, vichyä ja viinejä, olutta, lonkkua,siideriä ja shampanjaa  ym. omiin tarpeisiimme kerralla isomman satsin esim. juhlien varalta.

No olin lainannut yhden kaverin perheelle mökkiä jo aiemmin ja kaikki oli muuten ihan ok sillä kertaa, tosin eivät olleet pesseet lakanoitaan tai pyyhkeitään, olivat vain jättäneet ne koneen päälle. No ajattelin että oli joku väärinkäsitys ja annoin heidän lainata sitä toisenkin kerran kolmeksi yöksi.

Tällä kerralla jutusta tuli mielenkiintoinen. Eivät olleet siivonneet. Eivät edes roskia pöydiltä, vieneet roskista tai käytettyjä lakanoita sängystä. Olin jo tästä aika v*ttuuntunut. Lisäksi yksi lamppu oli rikottu ja kaksi jumbo-säkkiä vessapaperia oli kadonnut. Leivinpaperi oli myös loppunut. Kahvinkeittimessä oli purut sisällä ja muuta mukavaa. Myöskin keltsussa oli käyty ja viety lähinnä alkoholia. Kaiken kruunasi kun tuo kaveri teki päivä tuon jälkeen insta-postauksen josta tunnistin yhden kadonneista shampanja-pulloista. Siinä luki jotain tyyliin mieheni tietää että ansaitsen vain parasta.

Itse ghostasin tuon ihmisen täysin vaikka häneltä tuon jälkeen viestejä tulikin. Nyt tänä kesänä kärkkyi taas mökkeilemään ja satuin vastaamaan kun soitti tuntemattomasta. Kärkkyi mökille ja vonkui että oli jo lapsille luvannut kun on ollut niin kivaa aiemminkin. Sanoin suoraan noista mainitsemistani asioista. Sai hirveät raivarit, sanoi että puhun p* skaa ja uhkasi tehdä minusta rikosilmoituksen. En kyllä tiedä mistä?Siitä että hän varasti meiltä?

Vierailija
1776/6330 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun asuin pikkukylässä lapsena, siellä oli tapana suuttua ihan ihme asioista. Kerran eräs tuttu - ei edes ystävä tai kaveri - suuttui, kun en tervehtinyt häntä kylänraitilla. Hän käveli tien toisella puolella, enkä huomannut häntä.... Haukkui mua kaikille ja sanoi että olen ylpistynyt. :DDDD

Tässä kylässä oli oikeasti vain yksi tie, joka kulki kylän läpi. Hirveitä muistoja...

Vierailija
1777/6330 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni suuttui kun minun kun sain soiton että isäni oli löytynyt kuolleena. Huusi, räyhäsi ja paiskoi tavaroita kun kaikki menee päin vi*tua. Minä ja lapset emme saanet hänen nähden ja kuullen itkeä tai surra.

Otan osaa. On täytynyt olla raskasta.

Vierailija
1778/6330 |
21.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun muija suuttu kunnen suuttunu millään. Sitten se yritti suututtaa mua tahallaan ja kunnei sekään onnistunut, yritti ajaa mun yli autolla.

Vierailija
1779/6330 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin  Facebookiin humoristisen päivityksen "juodaanpa teet huvimajassa", eräs kaveri suuttui ja haukkui että yritän olla jotain. Se "huvimaja" on siis muutettaessa kauppaan kuuluva yksinkertainen penkillinen katos  pihan perällä ja teetä olen juonut aina.

Vierailija
1780/6330 |
22.08.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmat työkaverit veti kuukausi sitten aamuraportin päätteeksi porot nokkaan, kun kerroin että en tee enään ainuttakaan ylityövuoroa, kun asia tuli puheeksi heidän kanssaan(esimies oli jo tietoinen tästä monta kuukautta aiemmin).

Teen pelkkää yövuoroa ja aiemmin olen tehnyt usein iltavuoron ennen omaa vuoroa, jos on ollut reissurahalle tarvetta..parasta tässä on se, että kyseessä on hoitoala ja minä jään äitiyslomalle parin viikon kuluttua. Lisäsin vettä myllyyn muistuttamalla, että ylitöihin jääminen ei ole pakollista, vaan jokaisen henkilökohtainen valinta ja että rahan takia minä töissä olen, en työkavereiden 🤪

Vastaus oli että "ai jätät meijät sit ihan pulaan, että yksinkö täällä sitten pitää olla jos ei ketään saa".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän neljä