miksi olet vauvalaudalla lauantaina klo 7?
Kommentit (37)
Miksi itse olen täällä yhy yhy yhhyyyy😭😭😭
Ap
Vierailija kirjoitti:
Miksi itse olen täällä yhy yhy yhhyyyy😭😭😭
Ap
Onks kalja loppu?
yhy yhy
Vierailija kirjoitti:
Lintulauta oli varattu
Paras🤣🤣🤣🤣🤣🤣
Ei ole elämää, jos ei ole untakaan.
Menin aikaisin nukkumaan, ja kohta lenkille, kun ei ole vielä paljon autoliikennettä ja ilma on raikasta.
Elämä ei ole aina juhlaa, eikä eläminen vaadi aina juhlimista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lintulauta oli varattu
Paras🤣🤣🤣🤣🤣🤣
? Eri
Vierailija kirjoitti:
Menin aikaisin nukkumaan, ja kohta lenkille, kun ei ole vielä paljon autoliikennettä ja ilma on raikasta.
Siinä varsinainen yhteiskunnan tukipilari.
Mökille lähdössä ja odottelen kyytiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä varsinainen yhteiskunnan tukipilari.
Käyn töissä ja maksan niitä veroja, joilla sinä saat tukia, joilla juhlit eilen, joten näköjään olen.
Töihin lähdössä, kahvit tässä samalla.
T, eläkeläinen
Herään hyvin aikaisin aina. En halua häiritä nukkuvaa puolisoa vaan olen hiljaa padillani kunnes hänkin herää.
Heräsin klo 0515. Olin mennyt about klo 2130 nukkumaan.
Aamupala syöty, mitäpä tässä tekisi. Lounasvieraita tulee klo 11, sitä ennen kauppaan, mutta muutama tunti nyt aikaa olla.
Heräsin turhan aikaisin enkä saa enää unta. En halua nousta vielä etten herätä miestä ja koiraa. En tiedä, miten tämä nyt siihen liittyy, onko elämää vai ei.
Uni ei maistunut, tai en sellaista ole päässyt maistamaan, vaikka olisikin. Siitä seuranneen tapahtumaketjun vuoksi nyt päädyin, ikävää kyllä, tänne.
Heräsin ja täytyy jatkaa töitä vaikka vkl (freelancer), isoja laskuja koko ajan eikä töitä ole tasaisesti. Välillä siis rennompaa, nyt työputki pakko jaksaa.
Mitä se sinulle kuuluu? Kerro omista kuulumisistasi.
Mitä muuta elämää? Just heräsin ja puhelin oli vieressä. Ei ole kiire nousta ylös.
Mene takaisin ylilaudalle, tämä on palsta, ei lauta.
Mikä on vauvalauta? Siis vauvapalsta?
Heräsin ennen muita. Kahvia. Kivaa.