Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oudoin asia mistä teille on suututtu?

Vierailija
08.01.2019 |

Tuli mieleen tässä aamutuimaan kun kaveri suuttui siitä kun tänä aamuna ilmoitin hänelle etten pääsekään aamulla kahville hänen kanssaan koska heräsin aivan kamalaan päänsärkyyn. Sanoin että josko siirrettäisiin esim lounasaikaan koska tiedän että hänellä ei ole menoja. Sai aivan hirveän raivokohtauksen tästä asiasta.

On oudoimpiakin asioita tapahtunut (esim työkaveri suuttui kun sairastuin enkä päässyt töihin) ja kerran mies raivostui siitä kun olin laittanut kokonaisia mustapippureita keittoon (ennen ei ollut tästä valittanut) Haukkui mut ja mökötti koko illan olkkarin nurkassa :D

Kommentit (6330)

Vierailija
1101/6330 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin kun olin lapsi, yksi täysin tuntematon mies kävi huutamaan mulle "kaupassa ei saa huutaa".

Tämä tilanne meni niin, että olin äidin kanssa kaupassa ja sanottuani jotain sitruunaan liittyen maitohyllyjen luona tämä kyseinen mies sitten päätti huutaa mulle "kaupassa ei saa huutaa" vain sen takia, koska olin kuulemma liian kova ääninen pentu

En muista yhtään minkä ikäinen olin, mutta tämä jäi hyvin mieleen, koska jos kerran kaupassa ei saa huutaa, miksi helvetissä sen piti sitten itse käydä huutamaan?

Ymmärtäisin kyllä, jos olisin käyttäytynyt huonosti, mutta minä olin yli kiltti lapsi joka puhui todella vähän (kielellinen kehityshäiriö) joten sen huutaminen ilman oikeaa syytä pelästytti.

Joten se joka siinä tilanteessa käyttäytyi huonosti oli se mies itse, koska se päätti käydä huutamaan mulle mun puheesta joka oli sen huutamista hiljaisempaa

Vierailija
1102/6330 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan vaan pelkkä paikallaoloni on saanut muita naisia raivoihinsa ...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1103/6330 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole käynyt armeijaa.

Vierailija
1104/6330 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin miehelle lahjan.En mitenkään typerää,loukkaavaa tms.Ihan kivan lahjan,en nyt muista mitä oli,kun tää oli joskus nuorena.Sai ihan hirveen kilarin ja haukkui mut lyttyyn....Siis TÄH???   Nukahdin sohvalle,ukko suuttui...siis TÄH? Häiritsen kuulemma hänen tv.n katselua ja mun pitäis mennä sänkyyn nukkumaan....siis TÄH????

Vierailija
1105/6330 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ollut pois ja lainasin teininä kaverin muistiinpanoja. Unohdin palauttaa seuraavana päivänä ja kaverini sanoi, ettei haittaa.

Tiesin kaverini tarvitsevan niitä jo samana iltana ja nolotti oma möhläykseni, joten vein ne pyörällä hänelle illalla. Ojensin ovella jotain klo 18 aikaan ja en jäänyt roikkumaan.

Kaveri suuttui tästä kamalasti, kun hänhän oli sanonut, että ei tarvitse tuoda. Ei halunnut olla sen jälkeen mun kaveri enää.

En ymmärrä. Ihmettelen asiaa edelleen, vaikka tästa on pitkä aika.

Vierailija
1106/6330 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli 14-vuotiaana kirjekaveri, ja kerran aloitin kirjeen tervehdyksellä "Tsau" Sain vastauskirjeen, jossa tämä tyttö ilmoitti, ettei halua olla enää missään tekemisissä kanssani, kun en osannut kirjoittaa sitä muotoon "Ciao" :D Huomautti aiemmin yhdessä kirjeessä, ettei lempivärini voi olla musta, kuten väitin, koska se ei oikeasti ole väri. Ehkä hivenen tosikko ihminen...

Vierailija
1107/6330 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä toinen, jolle naiset ärsyyntyvät pelkästä paikallaolosta. Viimeksi uuden vuoden bileissä ollessani paikalla oli joku minulle ennestään tuntematon nainen, joka kyräili minua koko ajan ja kommentoi ivallisesti kaikkia sanomisiani. Minua on myös joitakin kertoja vihaisesti käsketty jättämään milloin kenenkin naisen mies rauhaan, vaikka mitään syytä tällaiselle ei ole ollut. En ole mikään flirttailija, vaan aina peruskohtelias ihan sukupuoleen katsomatta, kuten pitäisikin.

Kerran olin opiskelijabileissä pienellä porukalla ja mukana oli myös muuan pariskunta, jota en tuntenut etukäteen. Jossain kohtaa tämä pariskunnan nainen sanoi minulle sivummalla vihaisesti, että hänen miehensä on sitten hänen, onko selvä. Vastasin, että kyllä mä sen tiedän eikä minua kiinnostakaan, kun ei ole tapana yrittää toisten miehiä. Silloin hän raivostui: "ai mun mies ei kelpaa sulle vai!?"

Ärsyttää tällaiset ennakkoluuloiset ihmiset, jotka käyttäytyvät törkeästi toisia kohtaan omien epävarmuuksiensa vuoksi.

Vierailija
1108/6330 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halunnut lähteä viikko synnytyksestä viihteelle. Kaveri veti jäätävät herneet nenään.

Vierailija
1109/6330 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroin tuttavalleni/ei niin läheiselle ystävälle, että olin raskaana. Kun hän vielä kuuli että olimme mieheni kanssa suunnitelleet lapsen hankintaa yli vuoden niin hän sai kilarit. Ihmetteli miksi emme olleet kertoneet hänelle että meillä on semmoiset suunnitelmat. No, emme olleet kertoneet itse asiassa kenellekään, koska se oli mielestämme yksityinen asia. Korkeintaan olisin voinut kertoa jollekin tosi läheiselle ihmiselle, joka tämä tuttavani ei siis ollut. Tämän episodin seurauksena hän pisti välit poikki sähköpostiviestillä, enkä ole kuullut hänestä enää vuosiin yhtään mitään.

Vierailija
1110/6330 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

ÅkeApila kirjoitti:

Kaveri läikytti kotonani pitämissäni bileissä boolia lattialle ja alkoi pyyhkiä sitä tiskirätillä. Riensin paikalle ja naurahtaen sanoin, että ”olishan meillä ollut ihan siivousrättejäkin, ootas voin käydä”. Tästä seurasi viiltävä hiljaisuus ja nyt jo vuosia kestänyt välirikko...

Tästä tuli mieleen entinen työpaikka jossa meillä oli siivousvuorot varsinaisen työn lisäksi. Pomo suuttui kun en ollut imuroinut imuria imuroinnin jälkeen. You can't make this shit up! 

Vierailija
1111/6330 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Serkkuni lähetti työsähköpostiin postia ja sattuipa kerran olemaan sähköpostivastaaja päällä. Sain kipakan viestin että tollasia "luen postian seuraavan kerran X.X" lähettelet. Ei edes huomannut että sai vastauksen parin sekunnin sisään siitä kun viestinsä lähetti, eli noin nopeasti en olisi kerennyt reagoimaan hänen postiinsa.

Kerroin että meillä pitää vastaaja olla päällä jos ei tiettyyn aikaväliin lue postiaan. Tajusi kai tyhmyytensä eikä ole enää lähemmäs pariinkymmeneen vuoteen pitänyt yhteyttä. Koville otti näköjään...

Vierailija
1112/6330 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syömisistä on suututtu useasti. Siitä etten halua tai jaksa ottaa jälkiruokaa tai kahvilassa leivonnaista. Siitä että olen laihtunut :D kommentit tyyliä ”just ai sinä nyt laihdutat?? Ei sinun tarvitse, syöt nyt sen pullan vaan!” Eräs entinen työkaveri haukkui anorektikoksi kun en syönyt joka päivä jotain kakkua tai pullaa..

Vierailija
1113/6330 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä on aikaa mutta ystäväni pyysi minulta josko voisi ottaa kitchen aidini lainaksi kun oli joku tämän tyttären joku koulun leipomisjuttu. Palautus olikin sitten toinen juttu. Suuttui kun pyysin sitä takaisin ja lakkasi sitten vastaamasta yhteydenottoihin. Minua v*tutti ja rankasti, koska en ole mikään rikas ja olin säästänyt tuota varten.

Lopulta minulta meni totaalisesti hermo kun eräs toinen kaveri linkkasi minulle screenshotin tuon naisen facebookista. Kuvassa oli minun Kitchen Aidini ja teksti oli jotain tyyliin Mun uusi rakas, joka pennin arvoinen! 

Itse tein samantien sähköisen rikosilmoituksen ja linkkasin siitä ja vaihtamistamme viesteistä kopiot tuon postauksen perään.

Tuon jälkeen tuo nainen suuttui minulle siitä että pilaan hänen mainettaan ja syyttelen varkaaksi. Uhkaili kunnianloukkaus-syytteillä. 

Vatkaimeni sain takaisin koska tuon naisen äiti oli nähnyt ketjun ja tuli sitä minulle palauttamaan anteeksi pyydellen. 

Emme yllättäen ole enää missään tekemisissä.

Mun eksä suuttui myös kun eron jälkeen kehtasin kysellä lainoja (monta sataa euroa) takaisin.. lopulta sanoin että vien jutun sitten oikeuteen ja hän uhkasi tehdä jutun laittomasta uhkauksesta :,D

Vierailija
1114/6330 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin perhe suuttui, kun en erikseen kutsunut heitä ylppäreihin. Ehkä olisi pitänyt, mutta vanhempani olivat sillä linjalla, että yo-juhliin ei tarvitse kutsua kuin sukulaiset ja niistäkin vain muutama. Illan suussa sitten naapurin rouva soitti meille ympäripäissään ja haukkui minut pystyyn. Itkuksi meni. Heitin ylioppilaslakin nurkkaan enkä pystynyt edes lähtemään kaupungille kavereiden kanssa. Olin tosi herkkä tyttö silloin ja järkytyin tästä kovasti. Että kiitos nyt vielä kerran.

Vierailija
1115/6330 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ettei ole aikaa nähdä joka päivä perheellisenä ihmisenä ”ystäviä” kyseessä siis samalla paikalla asuva entinen ”ystävä”. Kyllä, joka päivä olisi täytynyt nähdä töiden jälkeen.

1116/6330 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla oli 14-vuotiaana kirjekaveri, ja kerran aloitin kirjeen tervehdyksellä "Tsau" Sain vastauskirjeen, jossa tämä tyttö ilmoitti, ettei halua olla enää missään tekemisissä kanssani, kun en osannut kirjoittaa sitä muotoon "Ciao" :D Huomautti aiemmin yhdessä kirjeessä, ettei lempivärini voi olla musta, kuten väitin, koska se ei oikeasti ole väri. Ehkä hivenen tosikko ihminen...

Jouduit sitten autistin kirjekaveriksi. Ne on tarkkoja faktoista...

Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua

Vierailija
1117/6330 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuimme kerrostalossa ja yläkerrassa asui eläkeläismummo. Eräänä päivänä puhelimeni soi ja toisessa päässä oli mummon viisi-kuusikymppinen tytär, joka haukkui minut maanrakoon. En ensin edes ymmärtänyt mistä oli kyse ja aloin itkemään puhelimessa kun hän haukkui minut ties miksi vaikka millä sanoilla. Lopulta selvisi, että posti oli kantanut erään minun laskuni mummolle ja mummon kodinhoitaja oli maksanut laskun. Hän oli avannut kirjekuoren, joka oli siis kannettu virheellisesti mummolle. Mummon tyttären mielestä oli täysin selvää, että olin tahallani käynyt tiputtamassa laskun (20e) mummon, jotta voisin itse välttyä maksun maksamiselta. Olin siis hänen mielestään aivan tarkoituksellisesti suunnitellut asian ja hän aikoi tehdä asiasta myös välittömästi rikosilmoituksen.

En voi vieläkään ymmärtää asiaa. Miten jollain voi käydä mielessäkään, että olisin toiminut tahallisesti. - varsinkin kun laskun maksoi vielä kaupungin kodinhoitaja. Olisiko hän ollut jotenkin mukana "petoksessa", josta uhattiin rikosilmoituksella?

Vierailija
1118/6330 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kerran lenkillä kaverini kanssa, joka on ammatiltaan opettaja. Tämän lenkin jälkeen hän ei halunnut olla enää missään tekemisissä kanssani. Kun huolestuneena kysyin vihdoin mistä kenkä puristaa, hän väitti, että olin haukkunut häntä lenkillä huonoksi opettajaksi. En muista koko lenkin aikana käyneeni tällaista sananvaihtoa lainkaan, saati sitten pystyisin edes häntä haukkumaan, koska a) en ole koskaan nähnyt hänen opettavan ja b) en koskaan haukkuisi ketään noin rumasti. Mutta kaveri siis suuttui ikihyviksi, emmekä sen jälkeen ole olleet tekemisissä.

Vierailija
1119/6330 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syömisistä on suututtu useasti. Siitä etten halua tai jaksa ottaa jälkiruokaa tai kahvilassa leivonnaista. Siitä että olen laihtunut :D kommentit tyyliä ”just ai sinä nyt laihdutat?? Ei sinun tarvitse, syöt nyt sen pullan vaan!” Eräs entinen työkaveri haukkui anorektikoksi kun en syönyt joka päivä jotain kakkua tai pullaa..

Tämä! Minä en voi sietää pullaa/kakkua/keksiä ja vastaavia. Kylään kutsuttuna kykenen niitä väkisin syömään jos on kohteliaisuus syistä pakko, mutta en todellakaan niistä nauti.

Jatkuvasti on näitä jotka kiivastuvat siitä etten halua makeaa tai tekevät siitä ison numeron. No en mäkään sit voi ottaa! Ei sun tarvitse mitään laihduttaa!  Älä pelleile, kaikki rakastavat suklaata!

Joskus töissä otan sen pullan ihan vaan siksi ettei tarvitse kuunnella sitä tyrkytystä, ihmettelyä ja välillä suoranaista v* ttuilua, ja käärin sen servettiin ja paiskaan roskiin.

Vierailija
1120/6330 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin nuorena alipainoinen suolistosairauden takia ja häpesin ulkonäköäni. Kerran kaksi vanhempaa naista alkoi vittuilla baarin vessassa "paljonko on grammoja vaa'assa??"

Olin aika ujo nuori, häkellyin niin etten vastannut mitään. Ei voi ymmärtää... Näytin varmaan anorektikolta, mutta kuka käyttäytyy noin?!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän neljä