Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oudoin asia mistä teille on suututtu?

Vierailija
08.01.2019 |

Tuli mieleen tässä aamutuimaan kun kaveri suuttui siitä kun tänä aamuna ilmoitin hänelle etten pääsekään aamulla kahville hänen kanssaan koska heräsin aivan kamalaan päänsärkyyn. Sanoin että josko siirrettäisiin esim lounasaikaan koska tiedän että hänellä ei ole menoja. Sai aivan hirveän raivokohtauksen tästä asiasta.

On oudoimpiakin asioita tapahtunut (esim työkaveri suuttui kun sairastuin enkä päässyt töihin) ja kerran mies raivostui siitä kun olin laittanut kokonaisia mustapippureita keittoon (ennen ei ollut tästä valittanut) Haukkui mut ja mökötti koko illan olkkarin nurkassa :D

Kommentit (6330)

Vierailija
1121/6330 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaveri kysyi voisinko seurustella hänen miehensä kanssa. Sanoin että en. Ei ole minun tyyppiäni. Suuttui kun mies ei kelpaa minulle.

Kysyin että mitähän tähänkin olisi pitänyt vastata. Että olisi suuttunut minulle oli vastaus mikä hyvänsä

Myönsi kyllä että niin se taitaisi olla...

Ihan typerä kysymys. Tuommoinen on vaan riidan haastamista.

Vierailija
1122/6330 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli tuosta yllä olevasta mieleen, kun kaverini pyysi minua testaamaan miestään. No kun olin pienessä sievässä niin typeränä sitten suostuin kun kaveri jankkasi. Ja ajattelin ettei mies nyt mitään hölmöile kun oli kaverin kanssa naimisissa, yksi lapsi ja yksi tulossa.

Ei mitään ihmeempää tapahtunut, juttelin vain miehen kanssa ja kaveri salakuunteli. No tuo mieshän lähti täysillä mukaan vaikka minä yritin jarrutella. Tunnusteli rakkauttaan ja selitti  että ovat kaverin kanssa lähinnä kämppiksiä. Ja yritti ehdotella että karattaisiin juhlista. Tuo päättyi arvatenkin hyvin. Kaveri oli raivostunut toki miehelleen, mutta myös minulle.

Ja minuahan siitä liiton tuhoamisesta syyteltiin ja h* oriteltiin. Välit menivät poikki ja vieläkin katsoo pahasti jos vastaan tulee.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1123/6330 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap ei kai kukaan hullu laita kokonaisia mustapippureita keittoon. Siskonmakkarakeittoon voi laittaa kokonaisia, mutta vain koska se on perinne ja siinä käytetään maustepippuria, eikä kukaan käytä maustepippuria niin usein, että sille olisi erikseen oma rouhin. Ihan syystä mies sai raivarit kyllä tässä.

Niin, ei hullu laitakaan kokonaisia mustapippureita keittoon, mutta normaalit ihmiset kyllä.  

Vierailija
1124/6330 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Syömisistä on suututtu useasti. Siitä etten halua tai jaksa ottaa jälkiruokaa tai kahvilassa leivonnaista. Siitä että olen laihtunut :D kommentit tyyliä ”just ai sinä nyt laihdutat?? Ei sinun tarvitse, syöt nyt sen pullan vaan!” Eräs entinen työkaveri haukkui anorektikoksi kun en syönyt joka päivä jotain kakkua tai pullaa..

Olin nuorena alipainoinen suolistosairauden takia ja häpesin ulkonäköäni. Kerran kaksi vanhempaa naista alkoi vittuilla baarin vessassa "paljonko on grammoja vaa'assa??"

Olin aika ujo nuori, häkellyin niin etten vastannut mitään. Ei voi ymmärtää... Näytin varmaan anorektikolta, mutta kuka käyttäytyy noin?!

No joitakin lihavia ihmisiä häiritsee laihat, eivät voi sietää sitä että joku näyttää hoikalta ja kauniilta, kun itse ovat mitä ovat. Toki se ahdistus pitää sitten purkaa kohteeseen suusanallisesti. Ei kaikki toimi näin mutta esim. lihavat keski-ikäiset naiset voivat olla suustaan tosi törkeitä.

Vierailija
1125/6330 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvänpäiväntuttu kirjoitti:

Tässä minä en itse varsinaisesti ollut se jolle suututtiin, vaan meidän perheemme.

Siskoni oli menossa naimisiin ja juuri häiden alla eräs ihminen, jonka olimme tunteneet "hyvänpäiväntuttu-tasolla" lapsuudessamme tuli aivan yllättäen käymään perheemme luona kylässä. Hän on tavannut siskoni viimeksi kun siskoni oli ehkä 9-vuotias, eikä ole vuosikausiin ollut vanhempienikaan kanssa tekemisissä. Kuultuaan siskoni tulevista häistä hän suuttui "Miksei minulle ole kerrottu mitään?!" :D

Äitini serkku oli hänen nuorimman sisaruksena kanssa kaveria -60-luvulla. Sisar kuoli syöpään 90-luvun lopulla. Serkku oli tyrmistynyt, kun häntä ei ollut kutsuttu hautajaisiin. 

Vierailija
1126/6330 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs henkilö suuttui minulle siksi, että minulla on sama etunimi kuin hänellä. Hän sai sen vuoksi oikein kunnon raivokohtauksen ja huusi naama punaisena, että eihän kenelläkään voi olla samaa nimeä kuin hänellä. Tästä on jo lähemmäs 20 vuotta aikaa ja yhä ihmetyttää, että miten hän niin suuttui. Kyseessä on kuitenkin maassamme melko yleinen nimi ja kun siitä ottaa yhden kirjaimen pois, niin se on melko yleinen myös joissain muissakin maissa eli pakko hänen oli tietää, että kyseessä ei ole mikään uniikki ja erikoinen vain hänellä oleva nimi jota ei saa olla kenelläkään muulla. Varsinkin kun hän oli sitä ikäluokkaa, että juuri hänen syntyessään kyseinen nimi oli suosionsa huipulla, joten on ihme jos hän ei ainakaan lapsena tai nuorena koskaan tavannut toista suunnilleen saman ikäistä tyttöä jolla olisi sama nimi.

Vierailija
1127/6330 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todella usein minulle on suututtu siksi, että en juo alkoholia. En ymmärrä, että miten se voi olla joillekin niin iso ongelma, että joku ei halua sitä juoda, varsinkin kun se ei ole välttämätön vaan päinvastoin haitallinen aine. Silti minua on monesti meinattu väkisin pistää juomaan sitä, huudettu, pilkattu ja nöyryytetty sen vuoksi että olen absolutisti. En vain pysty ymmärtämään, että miten se joillakin menee niin syvälle tunteisiin että joku ei ole samanlainen kuin he tässä asiassa.

Vierailija
1128/6330 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo se suuttuu vaikka mistä, mutta sepä ei olekaan aivan terve.

Vierailija
1129/6330 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi entinen ystäväni antoi minun kuulla kunniani, koska hänen puhelinlaskunsa oli ollut todella suuri.

Elettiin aikaa, jolloin ne minuutit todellakin maksoivat.

Itsehän hän minulle soitteli ja pitkään aina maailmaa parannettiin.

Luulin hänen vitsailevan, mutta ei kyllä ihan oli oikeasti tuohtunut.

En oikein vieläkään tiedä, että kuinka minun olisi kuulunut käyttäytyä 😮.

Vierailija
1130/6330 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin kouluun eilen ostettu HM:n uutuushuppari päällä ja yhdellä luokkalaisella oli sattumalta samanlainen. Kuulin päivän aikana kaverilta, että ko. tyttö on suuttunut mulle, kun olen matkinut häntä.. Sain murhaavia katseita koko päivän.

Vierailija
1131/6330 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella usein minulle on suututtu siksi, että en juo alkoholia. En ymmärrä, että miten se voi olla joillekin niin iso ongelma, että joku ei halua sitä juoda, varsinkin kun se ei ole välttämätön vaan päinvastoin haitallinen aine. Silti minua on monesti meinattu väkisin pistää juomaan sitä, huudettu, pilkattu ja nöyryytetty sen vuoksi että olen absolutisti. En vain pysty ymmärtämään, että miten se joillakin menee niin syvälle tunteisiin että joku ei ole samanlainen kuin he tässä asiassa.

Tästä tuli mieleeni kuinka outoa on että Suomessa täytyy jotenkin selitellä juomattomuutta :D 

Vierailija
1132/6330 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselleni kävi kerran näin. Meitä oli kaksi pariskuntaa ja yksi sinkku baarissa. Eräs mies yritti iskeä tätä sinkkua, joka ei lämmennyt illan aikana yrityksille. Sitten tämä yrittäjä alkoi tuijottaa minua vihaisesti, olen mies ja kun olin matkalla WC:hen hän yritti kampata minua ja myöhemmin illalla tönäisi. Hän ei kysynyt mitään ja asetelma pöydässämme oli koko ajan hyvin selvä.

Ja nyt se mies luultavasti itkee AV:lla miten 5% miehistä vie kaikki naiset ;)

Vierailija
1133/6330 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies suuttuu jos itken.

Vierailija
1134/6330 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies suuttuu kun mulla on menkat. Joka kerta.

Vierailija
1135/6330 |
14.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mimmi suuttui mulle siitä, että aiheutin hänelle liian pitkän orgasmin (tai ilmeisesti kaksi peräkkäistä orgasmia). Luultavasti siksi, että hän aina huutaa aika kovaäänisesti seksin aikana, ja alkoi painamaan käsillään minua pois pillustaan, mutta jatkoin stimuloimista vielä intensiivisemmin ja silti hän pysyi paikallaan ja halusi että panen häntä. Mutta silti suuttui jälkeenpäin. Erittäin outo tilanne oli tuo...

Vierailija
1136/6330 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex sai kohtuuttoman raivarin kun olin lohkonut porkkanoita grilliin laittamieni foliokääreessä olevien lohkoperunoiden joukkoon. Olimme vuokramökissä siskoni ja sen miehen kanssa. Ex huusi ja paiskoi haarukat ym seinään kuin mielipuoli. Minun olisi kuulemma pitänyt tietää ettei HÄN siedä porkkanoita. Tämä ihminen oli vielä selvinpäin.

Käskin jättää syömättä. Huh mikä hullu.

Vierailija
1137/6330 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollessani lapsi, äiti suuttui minulle siitä että tipuin ratsastustunnilla ponin selästä ja hän joutui arki-iltana viemään minut sairaalan päivystykseen (käteen oli tullut murtuma). 😑

Vierailija
1138/6330 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 7-luokalla sairaalassa toipumassa suurehkosta leikkauksesta. Tästä oli tietenkin ilmoitettu kouluun, että olen poissa. Tämä opettaja sattui tulemaan samaan sairaalaan jotain sukulaistaan katsomaan. Tulin häntä käytävällä vastaan sairaalan vaatteissa. Hän katsoi minua happaman näköisenä ja tiuskaisi "Läksyjä sinä et saa anteeksi vaikka teeskentelisit kipeää, ei nuo vaatteet mitään todista" Onneksi isäni tuli paikalle ja sanoi tälle opettajalle suorat sanat. En vieläkään tajua, luuliko hän että olin huvikseni mennyt sairaalaan, pöllinyt sairaalavaatteet ja odotellut tulisiko tämä opettaja sattumalta sinne?

Vierailija
1139/6330 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rippijuhlani olivat n. 10v sitten. Illalla juhlien jälkeen laskin kotona paljon sain lahjarahaa. Isoveljeni sattui olemaan siinä vieressä ja raivostui, kun sain näemmä kokonaiset 20e enemmän kuin hän jokunen vuosi takaperin. Sain kuulla olevani mm. Lellipentu, kermaperse yms yms. Kivat oli joo juhlat, tunnelma pääsi vaan mukavasti lässähtämään!

Vierailija
1140/6330 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverit suuttuivat kun kehtasin kysellä heille unohtuneen kylpypyyhkeeni perään. En saanut pyyhettä takaisin ja menetin vielä nämä kamut kaupan päälle. Jälkimmäinen harmittaa vähemmän.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kaksi