Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oudoin asia mistä teille on suututtu?

Vierailija
08.01.2019 |

Tuli mieleen tässä aamutuimaan kun kaveri suuttui siitä kun tänä aamuna ilmoitin hänelle etten pääsekään aamulla kahville hänen kanssaan koska heräsin aivan kamalaan päänsärkyyn. Sanoin että josko siirrettäisiin esim lounasaikaan koska tiedän että hänellä ei ole menoja. Sai aivan hirveän raivokohtauksen tästä asiasta.

On oudoimpiakin asioita tapahtunut (esim työkaveri suuttui kun sairastuin enkä päässyt töihin) ja kerran mies raivostui siitä kun olin laittanut kokonaisia mustapippureita keittoon (ennen ei ollut tästä valittanut) Haukkui mut ja mökötti koko illan olkkarin nurkassa :D

Kommentit (6330)

Vierailija
1081/6330 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin eilen illalla, jo pimeän aikaan, koiran kanssa ulkona. Ketään muita ei näkynyt tai kuulunut mailla halmeilla. 

No koirani sitten päätyi vääntämään tortut pientareelle ja pyörin siinä sitten puhelimen taskulampun ja kakkapussin kanssa aikani löytämättä p*skaa (aluskasvillisuutta jne.) ja yhtäkkiä joku rääkyi takanani kuin hyeena. Joku mies huusi minulle että jätän koirani paskat keräämättä, h* oritteli ja pelkäsin oikeasti että tuo oli tulossa päälle, niin agressiivisesti käyttäytyi. Onneksi koira tuli miehen ja minun väliini, nosti niskavillat pystyyn ja näytti hammasta ja mies tajusi perääntyä.

En tajua mikä tuon ongelma oli. Selvästi näki että olen keräämässä p*skoja pois ja olisin kerännytkin jos ei oltaisi jouduttu lähtemään tuota mielenterveystapausta karkuun.

Vierailija
1082/6330 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla alkoi menkat 10-vuotiaana, ja ne olivat parin ensimmäisen vuoden ajan todella epäsäännölliset. Koskaan ei voinut ennakoida, milloin ne alkaisivat. Voin niiden aikana myös todella pahoin.

Joskus pahoinvointi laukesi yllättäen ollessani koulun ruokalassa. Totesin muille tytöille, etten pysty syömään. Eräs heistä suuttui minulle "lakkaa nyt yökkimästä, ei tää ruoka niin kamalaa ole!" Oli pakko poistua ruokalasta, ja menin hetkeksi istumaan naulakoiden luo. Käytävällä ollut siivooja kivahti minulle vihaisena saman tien, että siihen et kyllä oksenna, mene vessaan siitä. Ihan kuin menkkani eivät olisi olleet jo tarpeeksi pahat ilman muiden suuttumisia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1083/6330 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri läikytti kotonani pitämissäni bileissä boolia lattialle ja alkoi pyyhkiä sitä tiskirätillä. Riensin paikalle ja naurahtaen sanoin, että ”olishan meillä ollut ihan siivousrättejäkin, ootas voin käydä”. Tästä seurasi viiltävä hiljaisuus ja nyt jo vuosia kestänyt välirikko...

Vierailija
1084/6330 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin riparilla ja leiritilamme olivat täynnä muurahaisia. Vietimme aikaa yhteisessä oleskelutilassa, ja joku sanoi "täällä on kyllä ihan hirveästi murkkuja". Totesin, että niin onkin ja lisäsin, että listinkin tuossa juuri äsken muutaman. Eräs leirin hienohelmatytöistä suuttui tästä ja ärähti "Ai tapoit vai? No sitten et kyllä koske mun silkkipaitaan, pidä näppis kaukana siitä". Kun kysyin, että miksi hemmetissä haluaisin koskea hänen paitaansa, hän suuttui vain entistä enemmän :D

Vierailija
1085/6330 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä ketjua kun lukee, tulee mieleen että aika monella ei ole lääkitys kohdallaan tai ovat karanneet jostain lukkojen takaa. Älytöntä raivoa mitättömistä asioista, suoranaista ihmisvihaa. Mikä ihmisiä vaivaa?

Vierailija
1086/6330 |
12.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten minulle on suututtu kerran siksi, etten katsonut henkilöä juuri oikealla hetkellä.

Luitte oikein. Koska en katsonut häntä juuri sillä sekunnilla.

Siitä on aikaa 10 vuotta, eikä välit ole vieläkään entiset.

Vierailija
1087/6330 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverini suuttui minulle siitä että sanoin työssäkäymistä normaaliksi asiaksi. Hän oli työtön silloin ja harkitsi työn hakua mutta pohti miten se elämän tilanteeseensa sopii.

Sain haukut että ajattelen olevani parempi ihminen kun maksan veroja. Hän tuntui ajattelevan että elämäni on jotenkin hirvittävän helppoa kun käyn töissä ja tulee palkkaa , mutta jos se olisi niin, täällähän olisi hirveästi onnellisia ihmisiä ilman mitään vaikeuksia elämässä.

Vierailija
1088/6330 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kiva nähdä näistä joku humoristinen tv sarja mihin katsojat saisi lähettää näitä juttuja ja ne näyteltäisiin. Pirjo Heikkilä mm. mukana.

Vierailija
1089/6330 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tätä ketjua kun lukee, tulee mieleen että aika monella ei ole lääkitys kohdallaan tai ovat karanneet jostain lukkojen takaa. Älytöntä raivoa mitättömistä asioista, suoranaista ihmisvihaa. Mikä ihmisiä vaivaa?

Pitää ottaa huomioon, että suurimmassa osassa näistä ei ole oikeasti huudettu pää punaisena ja lompsittu tanner tömisten paikalta, vaan ehkä sanottu asia vahingossa väärällä äänensävyllä tai ilmeellä ja viestin kirjoittaja on itse ottanut nokkiinsa.

Vierailija
1090/6330 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex mieheni sai maailmanlopun raivarit kun kerran vahingossa pieraisin ja pyysin heti anteeksi. Hän itse naureskeli muka-hauskasti aina piereskellessään. Ääliö.

Vierailija
1091/6330 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle oudoin asia mistä on suututtu oli se kun ostin enemmän ruokaa jääkaappiin kun sisko ja hänen miehensä lapsineen oli tulossa käymään. Olin siinä vuotta aikaisemmin laihduttanut/saanut painoa pois parikymmentä kiloa ja mies jota tapailin alkoi raivota ja suuttui siitä kun ostin ruokaa jääkaappiin "liikaa" "TOTA BROILERIN JAUHELIHAAKIN OSTIT KOLME PAKETTIA. LAITA NE PAKKASEEN ÄLÄKÄ SYÖ KUIN TANKKI. LIHOT VAAN" ja kun nauroin hänelle ja viittasin kintaalla hänen raivoamiselleen, siitä alkoi mykkäkoulu ja hän lähti ovet paukkuen. Ei muuten olla enään yhdessä (onneksi) ei nimittäin ollut ainoa tempaus/mistä otti herneen nenäänsä

Vierailija
1092/6330 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Kaveri oli rahapulassa ja tiesin, että pistää ne rahansa rahapeleihin sekä röökiin. Menin käymään ruokakassin kanssa ja suuttui verisesti että "mä en halua mitään vi""n ruisleipää enkä mehua!"  Olisi pitänyt antaa käteistä, niin olisi päässyt paukuttamaan rakkaita pelikoneitaan.

- Minulla oli huono olo ja kävin kertomassa pomolle joka antoi luvan lähteä, pukuhuoneeseen tuli perässä eräs työkaveri joka julisti tietävänsä kyllä etten ole oikeasti sairas ja että hän käräyttää kaikki lintsarit. Loppui kyllä mesoaminen siihen paikkaan kun oksensin suoraan  päälle.

- Olimme ex-miehen kanssa laivalla, alkoi tapella jonkun tyypin kanssa ja joutui putkaan. Aamulla oli vihainen ja huusi, että minun olisi pitänyt järjestää itseni sinne putkaan  myös!  Romanttinen risteily putkassa?

- Kaupan varashälytin huusi kassalla ja esittelin vartijalle kuittia samalla kun myyjä julisti että näkeehän minusta että jotain on mennyt taskuun! Ilmeisesti nuoruuteni ja rastani  ärsyttivät tätä vanhempaa naista. Kun  selvisi, että myyjä itse oli jättänyt ostamiini kenkiin hälyttimen raivostui myyjä niin  että hälyttimen poistettuaan huusi ja heitti kengän seinään. Ihmiset siirtyivät vaivihkaa viereiselle kassalle..

Vierailija
1093/6330 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teini-ikäisenä kävelessäni kerran pienen kotikaupunkini keskustassa, eräs isäni tuttava ajoi autolla vastaan. Hän pysähtyi tien reunaan ja tarjosi kyydin. Nousin autoon ja suljin oven. Samassa mies alkoi huutaa minulle "EI SITÄ OVEA OLE PAKKO PAISKOA!". Hän siis todella huusi, vaikka olin sulkenut oven ihan "normaalisti" paiskomatta. Ujona teinityttönä aloin melkein itkeä hänen huutoaan kuunnellessa. Niinä harvoina kertoina kun myöhemmin tapasin tuota miestä, opin että hänellä todella oli tapana suuttua aivan yhtäkkiä ja todella naurettavista asioista. Kerran muun muassa hän huutaen nöyryytti vaimoaan parkkipaikalla kun tämä ei hänen mielestään noussut autosta tarpeeksi nopeasti, toisen kerran kuulin hänen huutavan yhteiselle tutullemme, kun kahvipannun kyljet olivat kahvinkeiton yhteydessä jääneet hieman märiksi (eikä ollut edes huutajan oma kahvipannu)... :( Onneksi hän muutti toiselle puolelle Suomea, enkä ole aikuistuttuani ollut missään tekemisissä hänen kanssaan.

Vierailija
1094/6330 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulle on useinkin suututtu mun allergioiden takia. Esim miehen äiti suuttui, kun en ottanut tekemäänsä savukalaa, oikein mökötti koko ruoan ajan ja otti itse sellaisia teelusikallisia ruokalajeja 🙈😂 monta muutakin kertaa hän tehnyt kauhean numeron siitä, ” kun ei käy” tämä ja tuo.

Ajattelee siis, että allergiat on itse keksittyjä ja vain tapa nirsoilla ja kiusata häntä.

Tuo asenne johtuu siitä, että moni tekee itse allergiadiagnoosinsa ja kehittää niistä itselleen identiteetin.

Huonompi homma niille, jotka ovat oikeasti anafylaktisia.

Aikuisen ei pidä vältellä ruoka-aineita, ellei lääkäri ole käskenyt niin tekemään.

Voin vaan kuvitella

"Joo mulla on ruvennu kurkku turpoamaan pähkinöistä ja tulee viikon kestävä raivokas veriripuli jos syön tota normaalia leipää. Ai mitä? No en jätä syömättä, ei ole lääkäri erikseen käskenyt".

Vierailija
1095/6330 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä minä en itse varsinaisesti ollut se jolle suututtiin, vaan meidän perheemme.

Siskoni oli menossa naimisiin ja juuri häiden alla eräs ihminen, jonka olimme tunteneet "hyvänpäiväntuttu-tasolla" lapsuudessamme tuli aivan yllättäen käymään perheemme luona kylässä. Hän on tavannut siskoni viimeksi kun siskoni oli ehkä 9-vuotias, eikä ole vuosikausiin ollut vanhempienikaan kanssa tekemisissä. Kuultuaan siskoni tulevista häistä hän suuttui "Miksei minulle ole kerrottu mitään?!" :D

Vierailija
1096/6330 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin ostanut uuden mekon ja kaveri otti minusta kuvia takapihamme terassilla, läheisellä kävelytiellä kulkenut nainen oikein pysähtyi ja alkoi vihaiseen sävyyn kailottaa että " MIKÄS MUOTINÄYTÖS SIELLÄ ON ?"  Ilmoitti myös, etteivät oikeat mallit ole lihavia. No kiitti.

Vierailija
1097/6330 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaupan kassalla työskennellessäni meitä työntekijöitä opastettiin / pakotettiin että aina pitää sanoa "hyvää päivänjatkoa" tai jos asiakas osti veikkauksen tuotteita piti sanoa "arpaonnea" tai "onnea" no yksi asiakas joka ennen tykkäsi siitä että toivotti hyvää päivänjatkoa, seuraavalla kerralla suuttui helvetisti ja siinä kassalla alkoi räyhätä nin että sylki lensi suusta "VIIME KERRALLA KUN TOIVOTIT HYVÄÄ PÄIVÄNJATKOA NIIN PÄIVÄNI OLI SITTEN NIIN HUONO. ÄLÄ AKKA ENÄÄN IKINÄ SANO NOIN" koko kauppa raikui.

No turha niistä toivotuksista on kilareita vetää, mutta oikeasti pidän tyhmänä nuo tuollaiset "hyvää päivänjatkoa" yms tyhjänpäiväiset heitot kaupan kassalla. 

Omasta mielestäni taas on tyhmää pahoittaa mielensä kohteliaasta käytöksestä.

Vierailija
1098/6330 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on aina hämmentävää kun joku suuttuu minulle siitä että minä olen suuttunut hänelle. Esim. Joudun kävelemään 2km painavan kassin kanssa kun mies unohtaa hakea minut asemalta. Kun olen tästä vihainen, niin hän suuttuu minulle siitä että minä suutuin hänelle kun ei hakenut minua vaikka lupasi.

Vierailija
1099/6330 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naapurini suuttui, kun en jäänyt juttelemaan ja vaihtamaan kuulumisia kauppakeskuksen parkkihallissa. Yritin päästä naapurista nopeasti eroon, koska viides perättäinen keskenmenoni oli juuri käynnistynyt ja pelkäsin, että vuodan kuiviin siellä parkkihallissa :-/

Millaisia muita keskenmenoja on kuin perättäisiä?

Yksittäisiä?

Vierailija
1100/6330 |
13.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kaverini ja hänen poikaystävänsä kanssa ajelemassa vuonna yks ja kaks. Löysi huoltiksella piipahdettuamme autosta jotain poikaystävän ex-tyttöystävän kirjeitä.

Lähdimme ajamaan uudelleen ja oltiin jossain missä lie kun sai hirveät kilarit poikaystävälleen ja käski pysäyttää auton ja hyppäsi pois. Ei tullut pyynnöistä huolimatta takaisin kyytiin ja en itse jaksanut ottaa kantaa kirjeisiin, jotka olivat tyyliin viisi vuotta vanhoja. Pidin lähinnä naurettavana tuommoista autoshowtaimia.

No poikis hermostu ja kaahasi pois. Minut heitti kotiin hiljaisuuden vallitessa.

Kaveri hermostu minulle kun en ollut jäänyt hänen kanssaan jonnekkin minne lie tienvarteen. Ei kuulemma ollut rahaa bussiin. Sanoin että voi voi. Olisi miettinyt asiaa ennen kuin poistui autosta.

Ei ollut eka kerta kun järjesti jostain draamaa, niin en jaksanut taas osallistua. Kuulemma olisi pitänyt hypätä myös pois autosta.

Juu ei. En jaksanut pomppia enää neidin pillin mukaan.

Poikis kävi sitten noukkimassa hänet myöhemmin sieltä tienvarresta.

Minulle oltiin vihaisia kuukausia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yhdeksän