Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oudoin asia mistä teille on suututtu?

Vierailija
08.01.2019 |

Tuli mieleen tässä aamutuimaan kun kaveri suuttui siitä kun tänä aamuna ilmoitin hänelle etten pääsekään aamulla kahville hänen kanssaan koska heräsin aivan kamalaan päänsärkyyn. Sanoin että josko siirrettäisiin esim lounasaikaan koska tiedän että hänellä ei ole menoja. Sai aivan hirveän raivokohtauksen tästä asiasta.

On oudoimpiakin asioita tapahtunut (esim työkaveri suuttui kun sairastuin enkä päässyt töihin) ja kerran mies raivostui siitä kun olin laittanut kokonaisia mustapippureita keittoon (ennen ei ollut tästä valittanut) Haukkui mut ja mökötti koko illan olkkarin nurkassa :D

Kommentit (6330)

Vierailija
1141/6330 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimoni suuttui kun jäin hänelle kiinni vaipoissa.

Vierailija
1142/6330 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sijaisopettaja ala-asteella suuttui, ettei kenenkään nimi voi olla Nita ja uhkaili jälki-istunnolla mikäli en heti kertoisi oikeaa nimeäni. Luokkakaverit huusivat että on se Nita, katso listasta ! Opettaja katsoi ja vaikeni, mutta oli koko sijaisuutensa ajan todella törkeä minulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1143/6330 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin siskoni ja äitini kanssa pitseriassa. Äitini kysyi mitä joisimme ja ehdotti että otetaan kaikille 0,5l limut, jotka maksoi 2€/kpl. Sanoin että otetaan mieluummin 1,5l pullo, koska se maksaa 3,50€ joten tulee paljon halvemmaksi kuin pikkupullot. Ja joinme tosiaan kaikki samaa juomaa.

Tästähän syttyi maailmansota ja kamala huutaminen miten näsäviisas(wtf!!) ja pätijä olen. Hävetti kun kaikki katsoivat äidin meuhkaamista. Vielä autossa tuhisi miten olin nolannut hänet.

Jostain kumman syystä en ole hyvissä väleissä hänen kanssaan. Vastaavia tilanteita on vaikka kuinka paljon.

Vierailija
1144/6330 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun mies suuttuu kun mulla on menkat. Joka kerta.

Onko antanut mitään selitystä että miksi suutttuu? Kuulostaa....epäterveeltä.

1145/6330 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle suututtiin tänään täällä AV:llä eräässä toisessa ketjussa, kun kerroin kuuluvani ammattiliittoon ja ihan mielelläni maksavani jäsenmaksua siitä.

Joku tuli huutamaan että niin varmaan, en mä voi edes olla oikeasti töissä, jos kirjoitan AV:lle keskellä päivää.

Voi fazerin sininen sentään, mistä jotkut voi ottaa kierroksia!

Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua

Vierailija
1146/6330 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koske minua, vaan äitiäni.

Äitini ja isäni olivat toistakymmentä vuotta naimisissa ja luonnollisesti eräs isäni kavereista tuli äidille sitä myötä tutuksi, joten he olivat kavereita myös facebookissa. (Isälläni ei facea ole, tehdään tämäkin nyt selväksi.) Vanhempani erosivat yhdeksän (9) vuotta sitten, mutta äiti säilyi ihan hyvissä väleissä tämän isäni kaverin kanssa, olkoon hänen nimensä nyt vaikka Pekka.

Äitini pysyi sinkkuna, kunnes viime kesänä alkoi seurustella uuden miehen kanssa. He kävivät Lapissa patikoimassa ja äitini laittoi retkestä faceen päivityksen, jossa ylisti tätä uutta miestä tyyliiä unelmien prinssiksi. No, isäni kertoi minulle, että hän oli tämän Pekan kanssa katsellut äidin faceseinää ja he olivat tehneet pitkät analyysit siitä, kuinka äitini vittuilee isälleni tällä uudella päivityksellä ja vihjailee, kuinka isäni ei ole tosimies, tai unelmien prinssi. Kerroin tästä äidille ja hän vähin äänin poisti stalkkeri-Pekan kavereistaan.

Muutama kuukausi meni ja nyt viime viikonloppuna isä kysyi, tiedetäänkö me, että äiti on poistanut Pekan kavereistaan. Sitten hän lisäsi, että Pekka loukkaantui siitä aika pahasti, eikä kostoksi aio enää koskaan tulla antamaan autonkorjausapua äidilleni. Huvittavaa tässä on, että äitini ei ole vuosikausiin edes pyytänyt Pekkaa korjailemaan autoaan, Pekka on vain tullut korjaamaan. Pääsi kyllä epäuskoinen nauru, kun 55-vuotias mies loukkaantuu somen takia, kuin yläasteikäinen tyttö

Vierailija
1147/6330 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isäni vei minut ja sisarukseni käymään erään psykiatrisen sairaalan hylätyllä hautausmaalla. Kävellessämme keskustelimme hautausmaasta ja sairaaloista ja isäni kertoi, että kyseinen hautausmaa oli olemassa, koska ennen 60-lukua mielisairaita ei saanut haudata kirkkomaalle. Huomautin tähän, että kyllä niitä sai, mutta ehkä omaiset eivät vain halunneet, kun mt-ongelmat oli niin iso häpeän aihe ennen vanhaan. Isäni sanoi tiukemmin, että ei - kirkko kielsi mielisairaiden hautaamisen pyhälle maalle vuoteen x asti. 

Intin vielä, että kyllä mt-ongelmaisia on aina saanut haudata kirkkomaalle, vain itsemurhan tehneet oli asia erikseen, mutta sitten isä rääkäisi, että "HULLUJA EI SAANUT HAUDATA OIKEALLE HAUTAUSMAALLE, PISTE!" ja mulkaisi minua murhaavasti. Juu, isä loukkaantuu aina, jos me lapset oikaistaan hänen virheitään, pitää sitä kai silmille hyppimisenä ja epäkunnioittavana käytöksenä.

Vierailija
1148/6330 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-vaimo suuttui kun sanoin että kävin ruokatunnilla pizzalla. Suuttui kun koki että jäi itse jostain paitsi.

Vierailija
1149/6330 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme menossa poikaystävän kanssa grillaamaan kaupungissa ja sitä varten olisi pitänyt ostaa kertakäyttögrilli. Bönde minä en ollut koskaan käyttänyt kertakäyttöistä grilliä - olinhan asunut melkein koko ikäni omakotitalossa ja käyttänyt ihka oikeaa grilliä. Niinpä päätin googlettaa että mistä kertakäyttögrillejä saa. Jostain syystä poikaystävä suuttui tästä kamalasti ja juttu paisui isoimmaksi riidaksi, joka meillä on kahden vuoden parisuhteen aikana ollut. Lopulta poikaystävä oli jo valmis jättämään minut koska en "uskonut" häntä. En vieläkään ymmärrä että miksi tuo oli hänelle niin iso juttu. Halusin vain googlettaa :D

Vierailija
1150/6330 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin lupautunut kaasoksi kaverille. Meidän piti mennä yhtenä päivänä katselemaan hääpukuja mutta minulla oli pää hirmuisen kipeä, kaverini oli hyvin loukkaantunut  (Sä oot mun kaasio!) ja koska hän ajoi myönnyin lopulta. Virhe. En jaksanut oikein keskittyä mihinkään, enkä jutella ja lopulta kahvilassa oksensin jääkahvit jalkakäytävälle (istuimme siis ulkona). Kaveri pisti tupakaksi ja huusi ,ettei minusta ole mitään apua ja nyt vielä kaikki tuijottaa kun yksi yrjöilee ympäriinsä! Nousin ja lähdin sanaakaan sanomatta taksilla kotiin, minusta ei tullut kaasoa ja koko ystävyys lopahti siihen.

Vierailija
1151/6330 |
15.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin eilen illalla, jo pimeän aikaan, koiran kanssa ulkona. Ketään muita ei näkynyt tai kuulunut mailla halmeilla. 

No koirani sitten päätyi vääntämään tortut pientareelle ja pyörin siinä sitten puhelimen taskulampun ja kakkapussin kanssa aikani löytämättä p*skaa (aluskasvillisuutta jne.) ja yhtäkkiä joku rääkyi takanani kuin hyeena. Joku mies huusi minulle että jätän koirani paskat keräämättä, h* oritteli ja pelkäsin oikeasti että tuo oli tulossa päälle, niin agressiivisesti käyttäytyi. Onneksi koira tuli miehen ja minun väliini, nosti niskavillat pystyyn ja näytti hammasta ja mies tajusi perääntyä.

En tajua mikä tuon ongelma oli. Selvästi näki että olen keräämässä p*skoja pois ja olisin kerännytkin jos ei oltaisi jouduttu lähtemään tuota mielenterveystapausta karkuun.

Nämä tällaiset ovat niitä sairaita koirien (ja lintujen) myrkyttäjiä.

Vierailija
1152/6330 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teininä ratsastusleirillä oli ns. leirikaste eli meidät laitettiin mm. hyppimään esteitä ja syöttämään hevosille porkkanoita pitäen niitä omassa suussamme yms. Viimeinen tehtävä oli se, että olisi pitänyt mennä polvea myöten kahlaamaan hevosenlantakasaan. Sanoin, etten voi tehdä sitä koska minulla on paraneva leikkaushaava sääressä ja siinä on vielä tikitkin. Tämä leirikasteen järjestäjä meni sanomaan ratsastuksen opettajalle, että täällä yksi ei noudata sääntöjä. Tämä opettaja tuli huutamaan minulle että on se kumma kun toinen on vaivalla järjestänyt ohjelmaa ja sitten ei kelpaa. Selitin saman jutun haavastani ja jopa näytin siteen alla olevat tikit. Lähdin sisälle vaihtamaan puhtaan siteen. Iltapalalla tämä opettaja katsoi minua nyrpeänä ja alkoi sönköttää jotain "No ihme kun prinsessalle kelpaa se sama iltapala kun muillekin, kyllä varmaan olisi pitänyt jotain fiinimpää neidille olla"

V*ttuili loppuleirin kaikista mitättömistä jutuista. Siis siksi, etten upottanut leikkaushaavaani paskakasaan! 

Vierailija
1153/6330 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin avomieheni kanssa kavereiden häissä, joissa oli karaoke. Avomies on kova laulaamaan karaokea, mä itse en tykkää kovin paljon, mutta menin kyl mukaan. Meillä oli siis tosi hauskaa koko päivän ja muutenkin suhteessa kaikki hyvin.

Häät oli kotimaassani, eli suurin osa lauluista oli paikallisessa kielessä, englannin kielinen tarjonta oli aika suppea. Löytyi kuitenkin Robbie Williamsin biisit. Edesmennyt äitini myös rakasti Williamsin eli mulle sellainen tärkeä juttu. Biisi oli Sexed Up. En muistanut siinä hetkessä, kun valittiin se, kuinka noi sanat menee.

Kun näyttöön ilmestyi se osa, jossa lauletaan: ”Why don’t we break up, there’s nothing left to say...”, avomieheni hymy hyyttyi, lähti lavalta pois ja koko loppuyön riideltiin siitä, että näköjään yritän sanoa sille jotain ja valitsin sen laulun juuri näiden sanojen takia.

Ollaan siis edelleen yhdessä, mutta tuolloin olin aivan sanaton.

Vähän samanlainen juttu täällä, biisi oli PMMP:n Joku raja. (ei ollut kummoista valikoimaa ja osasin sanat) Kertsihän menee siis "Jos lyöt vielä kerran niin minä tapan sut, ja isken jollain millä sinäkin oot mua hakannut"

Tämän jälkeen eksä kiskoi minut käsivarresta ulos baarista ja karjui että nyt olen hänen kavereidensa silmissä naistenhakkaaja :D Surkuhupaisinta tässä on varmaan se, että jonkin ajan kuluttua tuosta hän hakkasi minut. Jonka jälkeen hänestä tuli eksä.

Vierailija
1154/6330 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]Vähän samanlainen juttu täällä, biisi oli PMMP:n Joku raja. (ei ollut kummoista valikoimaa ja osasin sanat) Kertsihän menee siis "Jos lyöt vielä kerran niin minä tapan sut, ja isken jollain millä sinäkin oot mua hakannut"

Tämän jälkeen eksä kiskoi minut käsivarresta ulos baarista ja karjui että nyt olen hänen kavereidensa silmissä naistenhakkaaja :D Surkuhupaisinta tässä on varmaan se, että jonkin ajan kuluttua tuosta hän hakkasi minut. Jonka jälkeen hänestä tuli eksä.[/quote]

Siis, että hän on nyt kavereidensa silmissä naistenhakkaaja

Vierailija
1155/6330 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin juuri muuttanut ensimmäiseen omaan kotiini 17-vuotiaana ja sain kummitädiltäni lahjaksi ison ruokakorin. Muutto oli vielä vaiheessa joten laitoin kylmässä säilytettävät ruuat jääkaappiin ja nostin kuivatavarat pöydälle. Seassa oli kolme Muumi-pussikeittoa.

Seuraavana päivänä (nyt jo edesmennyt) mummini tuli katsomaan kotiani. Ensin oli ihan tyytyväisen oloinen ja kehui kuinka nätisti olen sisustanut ja muuta. Sitten hän näki ne pussikeitot ja sekosi. Raivosi että eikö sun äitis ole sulle yhtään rahankäyttöä opettanut, että ei opiskelijan vähiä rahoja käytetä tuollaisiin kalliisiin merkkiruokiin. Raivoissaan ravisteli yhtä pussia naamani edessä, paiskasi sen maahan ja lähti. Hänellä oli kyllä silloin jo alzheimerin ja dementian oireita, mutta tuo oli ensimmäinen kerta kun säikähdin kunnolla hänen käytöstään.

Vierailija
1156/6330 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katselimme siskoni kanssa lapsuudenkodissamme vanhoja valokuvia. Olin joskus paljon aikaisemmin löytänyt pari kuvaa toisesta hyllystä ja laittanut albumiin, olin unohtanut koko jutun. Siskoni alkoi kysellä, mistä nämä kuvat ovat tulleet, Kun en muistanut, alkoi puoli tuntia kestävä huuto ja haukkuminen. Olisinpa heittänyt löytämäni kuvat silloin roskiin, niin paljolta olisin säästynyt, tuon jälkeen en ole tuntenut oloani vapautuneeksi siskon seurassa. Tosin noita raivareita on tullut senkin jälkeen yhtä ”isoista” asioista...

Vierailija
1157/6330 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri suuttui, kun en ottanut hänen perhettään omakotityömaalle yövieraaksi parin tunnin varoitusajalla. Sain jankata moneen kertaan, että en ota nyt vieraita vastaan. Ei kuulemma haittaa heitä, jos ei ole vettä, tiskaaminen on hankalaa tms. ja lisää juomavettä ja ruokia voin käydä ostamassa äkkiä vaikka huoltoasemalta lisää :D  Ja kyllä, on entinen kaveri tätä nykyä.

Vierailija
1158/6330 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapasimme mukavan ja fiksun pariskunnan, jonka lapset olivat samanikäisiä ja leikkivät hyvin yhdessä. Parin vuoden tuttavuuden jälkeen pariskunta alkoi oudolla tavalla omia meitä. Varsinkin mies tuntui loukkaantuvan siitä, jos vietimme aikaa omissa oloissamme tai - mikä pahinta - tapasimme muita ystäviä. He alkoivat ilmaantua pihaan kutsumatta ja olettivat, että otamme mukaan heidät lomamatkoille, minkä lisäksi meitä ikään kuin kuulusteltiin, että kenen kanssa olemme olleet viime viikonloppuna tai mitä aiomme tehdä ensi viikonloppuna. Todella outoa.

Otimme luonnollisesti etäisyyttä, mutta vieläkin ihmettyttää  yli 10 vuoden jälkeen, että mikä ihme noita fiksuja tuttavia vaivasi? He olivat tosi mukavia ja olisivat vieläkin kavereita, jos eivät olisi käyttäytyneet noin; kaipa sitä voi nimittää mustasukkaisuudeksi. Kyse ei ollut mistään sellaisesta, että olisivat pyrkineet hyötymään meistä, vaan olivat anteliaita ja heidän kanssaan oli hauskaa viettää aikaa, mutta selvästi näytti, että oli kehkeytymässä isompi ongelma, joten tuttavuus oli pakko lopettaa. Ymmärtäisin, jos olisivat olleet jotenkin muuten outoja, mutta kun he olivat tuota yhtä asiaa lukuunottamatta tosi kivaa seuraa.

Vierailija
1159/6330 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmannella luokalla olimme luokan kanssa jossain liikenneturvallisuus-messuilla. Opettaja sanoi, että olemme jo niin isoja että saamme kuljeskella vapaasti, sanoi että tavataan ovien luona kellonaikaan X. Viereisessä hallissa oli kaninäyttely. Arvatkaapa kumpi kiinnosti sen ikäisiä enemmän :D Livahdimme koko luokan tytöt sinne kaninäyttelyn puolelle, muistaakseni muutama poikakin. Myöhästyimme opettajan antamasta ajasta joku 4-5min. Opettaja oli ihan ymmärrettävästi vihainen, ei siinä mitään. Mutta minä olin ainoa koko luokasta, joka sai siksi jälki-istuntoa ja saarnan, kuinka olin houkutellut muut mukaan. Olinhan luokan ainoa kaninomistaja. Ei auttanut vaikka kaverit sanoivat opettajalle että menivät sinne ihan omasta tahdostaan. Tuo tapaus tuntui lapsen mieleen todella epäreilulta ja jäi paha mieli pitkäksi aikaa, varsinkin kun muuten olin aivan ylikiltti ja tunnollinen lapsi.

Vierailija
1160/6330 |
16.05.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Törmäsin sattumalta erääseen tuttuuni yhdessä ruokapaikassa. Hän oli siellä syömässä tum maihoisen ystävättärensä kanssa. Pyysi minua liittymään seuraan. Olin tilannut vain limsan, koska minulla ei ollut nälkä. Tämä tutun ystävätär oli flunssaisen oloinen ja köhikin samalla kun söi salaattiaan. Lopulta valitteli huonoa oloa ja sanoi ettei jaksa syödä loppuun. Tuttu kysyi, olisinko minä halunnut sen salaatin lopun. Sanoin, että kiitos ei, ei tee mieli. Myöhemmin sain fb-viestin jossa tämä tuttu nimitti minua rasi.stiksi ja ennakkoluuloiseksi. Että en kuulemma ottanut sitä salaattia siksi kun pidän tumm.aihoisia jotenkin likaisina. Selitin, ettei se ih.onväri vaikuttanut mitenkään asiaan, vaan en halunnut flunssatartuntaa, eikä minulla oikeasti ollut nälkä. Tämän jälkeen poisti minut fb-kavereista eikä enää kadullakaan moikannut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kaksi