Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oudoin asia mistä teille on suututtu?

Vierailija
08.01.2019 |

Tuli mieleen tässä aamutuimaan kun kaveri suuttui siitä kun tänä aamuna ilmoitin hänelle etten pääsekään aamulla kahville hänen kanssaan koska heräsin aivan kamalaan päänsärkyyn. Sanoin että josko siirrettäisiin esim lounasaikaan koska tiedän että hänellä ei ole menoja. Sai aivan hirveän raivokohtauksen tästä asiasta.

On oudoimpiakin asioita tapahtunut (esim työkaveri suuttui kun sairastuin enkä päässyt töihin) ja kerran mies raivostui siitä kun olin laittanut kokonaisia mustapippureita keittoon (ennen ei ollut tästä valittanut) Haukkui mut ja mökötti koko illan olkkarin nurkassa :D

Kommentit (6330)

Vierailija
4461/6330 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin töissä kirjakaupassa joulun alla. Eräs asiakas olisi halunnut minun paketoivan lahjakirjan. Vastasin kuten meidät oli ohjeistettu, että nyt kun on pitkät jonot, emme ala paketoida, mutta hän voi mennä kauppakeskuksen yhteiseen paketointipisteeseen, jossa saa kuittia vastaan ilmaisen paketoinnin, tai sitten voin antaa lahjapaperia kotiin mukaan. Hän valitsi lahjapaperin. Tunnin päästä hän palasi raivoisana haukkumaan minut siitä, etten ollut antanut mukaan myös lahjanarua vaan pelkän paperin, ja sitä paitsi olin kuulemma vaihtanut puheeni kesken kaiken sinuttelusta teitittelyyn, mikä oli kerta kaikkiaan törkeää.

Vierailija
4462/6330 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysyin tyypiltä hänen nimeään, tyyppi koki sen ilmeisesti henkilökohtaisena loukkauksena ja nyt on sitten varsinainen vaino meneillään. Nimeä häneltä siis saa kysyä, vaikka normaalisti ihmiset kyllä nimensä kertovat kun asiallisessa yhteydessä kysytään, ja asiallinen oli syy tässäkin kysyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
4463/6330 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle suuttui kaveri siitä, että rinnat meni pilalle imetyksen takia. En kuulemma ollut kertonut hänelle totuutta, vaikka mulla oli lapsia. Ei olisi koskaan aloittanut jos olisi tiennyt🤦

Vierailija
4464/6330 |
11.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs kurssikaverini, joka oli puhenaisensa minulle ja miehelleni, suuttui verisesti kun menimme salaa naimisiin oikeustalolla. Hyvin penimuotoiset hääjuhlatkin oli vain lähisukulaisten kesken.

Olin kuulemma todella itsekäs, ja olin vielä "pakottanut" miehenikin eroamaan kirkosta ennen häitämme. Hän väitti kivenkovaan että mieheni olisi halunnut isot kirkkohäät (ei todellakaan halunnut, kuten en minäkään).

Vierailija
4465/6330 |
17.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin nykyisen mieheni kanssa kihloihin sattumalta samana päivänä kuin paras kaverini oman poikaystävänsä kanssa. Ensi alkuun tämä sattumus oli kaikkien mielestä hauska ja ihan söpö juttu. Kaverini suhde kuitenkin päättyi parin vuoden päästä kun hänen poikaystävänsä joutui muuttamaan työn vuoksi ja etäsuhde ei toiminutkaan (eli mies löysi toisen naisen). Kaverini suuttui minulle ja poisti minut facesta yms. ja laittoi yhteisen kaverimme tuomaan minulle muutamat tavaroita ja kertomaan hän halua enää nähdä koska muistutan häntä pieleen mennestä suhteesta. Siihen loppui ala-asteelta alkanut ystävyys. 

Vierailija
4466/6330 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teimme taloomme ison remontin jonka yhteydessä vaihdoimme öljylämmityksen ilma vesilämpöpumppuun ja meille rakennettiin myös varaava takka. Naapurimme olivat koko ajan uteliaina kyselemässä, mutta lähtivät onneksi lomalle, niin saimme rempata rauhassa. Remontin lopuksi kaadoimme pihalta kolme isoa koivua ja ja naapurin vaimokin tykkäsi kun hänenkin pihansa ja marjapensaansa saivat enemmän aurinkoa.

Mutta: naapurin mies meni raivosta punaiseksi kun tajusi että lastasimme pilkotut puut kuivumaan omaan puuvajaamme ja oli raivonnut lähipubissa tunteja, kun ei voinut edes valittaa puuvajastamme, me kun olimme kunnostaneet vanhan varaston uuteen käyttöön. Oli luullut että saa halpaa, eli ilmaista, polttopuuta meiltä. 

Vierailija
4467/6330 |
19.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menin nykyisen mieheni kanssa kihloihin sattumalta samana päivänä kuin paras kaverini oman poikaystävänsä kanssa. Ensi alkuun tämä sattumus oli kaikkien mielestä hauska ja ihan söpö juttu. Kaverini suhde kuitenkin päättyi parin vuoden päästä kun hänen poikaystävänsä joutui muuttamaan työn vuoksi ja etäsuhde ei toiminutkaan (eli mies löysi toisen naisen). Kaverini suuttui minulle ja poisti minut facesta yms. ja laittoi yhteisen kaverimme tuomaan minulle muutamat tavaroita ja kertomaan hän halua enää nähdä koska muistutan häntä pieleen mennestä suhteesta. Siihen loppui ala-asteelta alkanut ystävyys. 

Heh, mun kaveri laittoi välit poikki kun menin naimisiin sinä VUONNA kun hänkin oli suunnitellut.

Hääpuku jäi käyttämättä ja kerkesivät erota muutenkin ennen kuin löytyi joku varaamaton VUOSI heidän häitä varten.

Vierailija
4468/6330 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työpaikalleni palkattiin kiireapulainen yhdelle osastolle.

Sieltä työkaveri kertoi, että kiireapulainen lähtee samantien johonkin ei-kiireelliseen leikkaukseen.

Sanoin, että itse en uskaltaisi koeajalla sellaista tehdä ja vielä tilanteessa, jossa työt olivat pahasti ruuhkautuneet ja hänet siksi palkattu. Olisi parempi odottaa vähän aikaa.

Koko tuo osasto suuttui minulle eikä auttanut, vaikka kerroin tarkoittaneeni hyvää, että hän huomaisi olla varovainen tilanteessa.

Hänet irtisanottiin sitten koeajalla.

Minua epäiltiin jopa jotenkin syylliseksi, vaikken liittynyt asiaan mitenkään.

Aasin voi aina taluttaa lähteelle, mutta sitä ei voi pakottaa juomaan.

Vaikka leikkaus ei ole kiireellinen, voi vaivan kanssa olla ikävä elää kovin pitkään. Jos annetusta leikkausajasta kieltäytyy, seuraavaa aikaa voi joutua odottamaan kuukausia jos ei vuodenkin resurssipulan takia. Kyllä koeajallakin pitää saada olla oikeus hoitaa itsensä kuntoon.

Juuri näin - sairastaminen nimenomaan ei ole asiallinen syy koeaikapurkuun.

Vierailija
4469/6330 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

sairastumisesta.

Vierailija
4470/6330 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle selvisi nyt, että miksi minulle oli suututtu tyhjästä. No mustamaalaajahan se oli asialla hoveineen.

Nämä on inhottavia tilanteita.

Ei kannata koskaan ottaa toisen suuttumista henkilökohtaisesti

Vierailija
4471/6330 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttavani rikkoi lainassa olleen höyrypesurini, ihan omaa huolimattomuuttaan.

Hän suuttui tästä minulle, vaikka oli itse rikkonut tuon laitteen.

Ihan en käsitä sitä, että omasta virheestä suututaan toiselle. Minunhan tuossa olisi pitänyt suuttua.

Vierailija
4472/6330 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä ihme, että kaverin suhdekin on päättynyt jos tyyli on tuo.

Vierailija
4473/6330 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teimme taloomme ison remontin jonka yhteydessä vaihdoimme öljylämmityksen ilma vesilämpöpumppuun ja meille rakennettiin myös varaava takka. Naapurimme olivat koko ajan uteliaina kyselemässä, mutta lähtivät onneksi lomalle, niin saimme rempata rauhassa. Remontin lopuksi kaadoimme pihalta kolme isoa koivua ja ja naapurin vaimokin tykkäsi kun hänenkin pihansa ja marjapensaansa saivat enemmän aurinkoa.

Mutta: naapurin mies meni raivosta punaiseksi kun tajusi että lastasimme pilkotut puut kuivumaan omaan puuvajaamme ja oli raivonnut lähipubissa tunteja, kun ei voinut edes valittaa puuvajastamme, me kun olimme kunnostaneet vanhan varaston uuteen käyttöön. Oli luullut että saa halpaa, eli ilmaista, polttopuuta meiltä. 

Tämähän on kuin Karpon ohjelmasta.

Siinäkin oja kaivettiin naapurin toimesta joskus ajat sitten. Isäntä sai raivosta sydänkohtauksen, mikä oli naapurin vika.

Vierailija
4474/6330 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies suuttuu jos laitan lapsille aamupalaleivät ja juomat valmiiksi pöytään, heitä ei saisi kuulemma palvella. Tänä aamuna sama riita. En voi käsittää.

Vierailija
4475/6330 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yläasteella mulla oli kaveri, joka suuttui milloin mistäkin vaikka hän itse oli useammin se, joka toimi typerästi. Kerran kävi niin, että olimme sopineet näkevämme yhtenä lauantaina. Tätä oli suunniteltu pitkään, mutta sitten hän perjantaina ilmoitti, että näkeekin yhtä toista kaveria, koska "se tarvii mua just nyt". Loukkaannuin, mutta pyysin sitten yhtä toista kaveria, ja meillä oli oikein hauska lauantai.

Tuo kaveri A sitten soitteli kuitenkin jossain vaiheessa iltapäivää, ja ilmoitti, että sen toisen kaverin pitikin jo lähteä, ja nähtäisiinkö nyt. Vastasin, että olin jo sopinut muuta kun hän kerran perui tapaamisemme. Hän sanoi "jaaha", ja löi luurin korvaan. Perästä seurasi liuta caps lockilla kirjoitettuja viestejä, joissa hän haukkui minua petturiksi, takinkääntäjäksi sekä kaikilla naisille suunnatuilla haukkumanimillä. Tällaista tapahtui jatkuvasti, ja jossain kohtaa pistin välit poikki. 

Kyseinen kaveri oli kotona hemmoteltu, ja tottunut aina saamaan vanhemmiltaan kaiken haluamansa. Varoituksena palstan vanhemmille, että tuollaisia niistä kullannupuista sitten saattaa vähän isompina tulla, joten kannattaa miettiä kasvatusmetodit tarkkaan.

Olin joskus kaverin (Aino) kanssa menossa syömään kun yksi meidän yhteinen kaveri (Bertta) laittoi tälle kaverilleni viestiä että nähtäiskö. Aino sit vastasi että olen menossa Cecilian kanssa syömään just mutta tuu säkin. Bertta sit soitti Ainolle ja haukkui tätä ties miksi, aivan täysin rage päällä. En ole ikinä kuullut sellaista sekoamista. Ihan niinkuin meillä ei olisi ollut oikeutta tavata ilmoittamatta hänelle etukäteen.

Oli myöhemmin pyytänyt anteeksi ja selitellyt jotain että oli ollut poikakaverin kanssa riitaa.

Vierailija
4476/6330 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies suuttuu jos laitan lapsille aamupalaleivät ja juomat valmiiksi pöytään, heitä ei saisi kuulemma palvella. Tänä aamuna sama riita. En voi käsittää.

Jotkut miehet on kateellisia jopa omille lapsilleen puolisonsa huomiosta. On kyllä hiton outoa.

Vierailija
4477/6330 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakkaat ovat suuttuneet milloin mistäkin, esim:

- kauppakeskuksen liukuportaat eivät toimineet. Toimiva hissi olisi kyllä ollut lähempänä mutta kun ne liukuportaat pitäis toimia

- hymyilin kävellessäni ohi niin kuulemma nauroin asiakkaalle. En huomannut koko naista enkä edes katsonut häneen päin

- tarjosin apua, tästä suuttui useampi. Vastauksia mm. "Näytänkö siltä että tarvin jotain apua tässä" ja "Luuletko likka että mulla on varaa tämmösiin"

- en ottanut etuillutta asiakasta kassalle ensin vaan kehtasin sanoa että anteeksi, tässä on jono

Vierailija
4478/6330 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin palauttamassa tyhjiä pulloja ja laitoin ison kestokassin roikkumaan kahvastaan siihen palautusautomaatin reiän alla olevaan pikku kahvaan. Viereisellä automaatilla oleva ukko tuijotti liikkumatta varmaan 10-20 sekuntia ja alkoi sitten räyhätä, että miksi hänelle ei ole kerrottu että noin voi tehdä?!?! Huusi ja heilutti käsiään vielä kun lähti siitä pois, en tiedä miksi kohdisti mekkalansa minuun, mutta kääntyi vielä pari kertaa takaisin päin ja karjui minulle lisää. Ja tiedän attä huusi minulle, hän kävi läpi aika monenlaista vaihtoehtoista nimitystä naiselle.

Vierailija
4479/6330 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tässä ei nyt ole varsinaisesti kyse suuttumisesta, vaan pikemminkin katkeruudesta. Yksioikoinen ajattelu katkeruuden taustalla ja se, että kyse on reippaasti päälle kolmekymppisestä ihmisestä, tekee tilanteesta kuitenkin erikoisen. Eli, amiksen käynyt sisareni pitää kaikkia häntä korkeammin koulutettuja m.ulkkuina, ja olenkin muutamaan otteeseen yllättynyt siitä, millaisia johtopäätöksiä hän esim. minusta vetää amk-tutkintoni perusteella. M.ulkkuuden lisäksi olen hänen mukaansa myös idiootti, koska älykkäämmät m.ulkerot menevät yliopistoon, ja vähemmän älykkäät valitsevat amk:n.

Hänen ajatusmaailmansa alkoi paljastua, kun meille melko vieraiksi jääneet setämme tulivat sattumalta puheeksi. Sisareni totesi heistä ykskantaan, että he ovat m.ulkkuja. Ihmettelin, että millä perusteella hän tuomitsee kaksi itselleen suhteellisen vierasta ihmistä ja lopulta selvisi, että noiden setien akateeminen koulutus oli sisarelleni se punainen vaate.

Sisareni kokee, että hän ei ole pystynyt opiskelemaan mielenterveyden ongelmien takia. Kun kerroin esimerkkejä opiskelijoista, jotka mielenterveyden haasteista huolimatta ovat saaneet hankituksi korkeakoulututkinnon (itsellänikin keskivaikea masennus opiskeluaikoina), oli sisareni sitä mieltä, että nehän ne vasta super-m.ulkkuja ovatkin, koska vaatii tietynlaista kovuutta selvitä noista haasteista. Hän itse kuulemma on herkkä ja sorrettu.

Kerran hän tapasi erään kemistin ja oli aidon yllättynyt siitä, ettei tuo kemisti akateemisuudesta huolimatta ollutkaan m.ulkku. Sisarellani on voimakkaita ideologioita ja hän luulee että kaikki muutkin elävät samanlaisten ideologioiden mukaan. Kemistikään ei voi olla kemisti siksi että pitää kemiasta, vaan siksi että akateemisten ihmisten ideologian mukaan akateeminen tutkinto on itseisarvo, "pakko olla jotakin" ajattelun siivittämänä hankittu tutkinto, jolla nuo etuoikeutetut m.ulkerot sortavat heikompiaan.

Sisareni myös kokee, etteivät psykologit ole häntä kyenneet auttamaan, joten aivan erityisesti hän inhoaa psykologian opiskelijoita ja toivoo ettei sellaiseen esim. baarissa törmää, koska hän ei ole varma kykenisikö siinä tilanteessa hillitsemään itseään.

Lukion kesken jättänyt sisareni on tuollainen. Hänen mielestään ihminen opiskelee yliopistossa vain leuhkiakseen muille. Amiksen käyneen pieneen päähän ei mahdu, että on ammatteja, jotka vaativat ylemmän korkeakoulututkinnon.

Vierailija
4480/6330 |
20.03.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että tartuin imuriin töissä.

Oli se niin väärin itseltäni, kun edes minuuttiakaan ei olisi mennyt siihen, kun olisin imuroinut lastut yhdestäkohtaa lattiasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yksi