Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oudoin asia mistä teille on suututtu?

Vierailija
08.01.2019 |

Tuli mieleen tässä aamutuimaan kun kaveri suuttui siitä kun tänä aamuna ilmoitin hänelle etten pääsekään aamulla kahville hänen kanssaan koska heräsin aivan kamalaan päänsärkyyn. Sanoin että josko siirrettäisiin esim lounasaikaan koska tiedän että hänellä ei ole menoja. Sai aivan hirveän raivokohtauksen tästä asiasta.

On oudoimpiakin asioita tapahtunut (esim työkaveri suuttui kun sairastuin enkä päässyt töihin) ja kerran mies raivostui siitä kun olin laittanut kokonaisia mustapippureita keittoon (ennen ei ollut tästä valittanut) Haukkui mut ja mökötti koko illan olkkarin nurkassa :D

Kommentit (6336)

Vierailija
3921/6336 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olimme puistossa ja maalasin kuvaa puusta. Kun silloinen tyttöystävä näki kuvan, hän alkoi huutaa, että ajattelen puun kuvaavan häntä ja piirsin puulle liian paksun rungon. Tällä logiikalla pidin häntäkin paksuna.

Vierailija
3922/6336 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ex-vaimo suuttu mulle, ku pakastimessa oli vanhentuneita kalapuikkoja. Väitti tosissaan, että yritän tahallisesti sairastuttaa hänet ja lapsemme.

Tulee ihan mieleen exäni raivarit, hän suuttui kun minulta kaatui vesilasi ja väitti että tahallani vahingoitan hänen asuntoaan. Toivottavasti hän tapaa ja rakastuu sinun exääsi, sopisivat toisilleen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3923/6336 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olimme puistossa ja maalasin kuvaa puusta. Kun silloinen tyttöystävä näki kuvan, hän alkoi huutaa, että ajattelen puun kuvaavan häntä ja piirsin puulle liian paksun rungon. Tällä logiikalla pidin häntäkin paksuna.

Voi jestas miten sekaisin jotkut ihmiset ovat :D

Vierailija
3924/6336 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystäväni suositteli minulle avomiehensä kaveria, johon voisin tutustua ja käydä treffeillä. Kuulemma mukava mies, eläinrakas ja harrastaa luonnossa liikkumista.

No kuulosti sopivalta ja suostuin treffeille. Miehen auto oli kuulemma hajonnut joten minä hain hänet. Ehdotin lähellä olevaa kissakahvilaa. Ei käynyt, hän ei halunnut "mitään v*tu n elu kankarvoja kahviinsa" Se siitä eläinrakkaudesta. Menimme sitten ravintolaan. Naureskeli ravintolassa, ettei hänellä mitään autoa edes ole. Testasi olenko materian perään. Puhuimme hetken ihan normaaleista aiheista, töistä, harrastuksista ym. Sitten hän alkoi yhtäkkiä kehuskella kuinka oli pistänyt edellisen vuokrakämppänsä pa sk aksi ja päässyt siitä ilman seurauksia. Oletti kai että minun olisi pitänyt jotenkin ihastella tätä urheaa tekoa. En enää vastannut tyypin viesteihin ja viimeisenä tuli viesti "sulla on siellä joku tup pim*una kun ei to simies kelpaa" Juuh...

Vierailija
3925/6336 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex suuttui kun kaaduin pahasti ja löin takaraivoni. Sain soitettua jotenkuten ambulanssin ja takaraivolla iso haava, verta tuli kuin härän kurkusta. Ehdin juuri laittaa kengän oven väliin kun menetin tajuntani. Heräsin ensiavussa. Kun pääsin kotiin, katsoin omakantaa. Ex katsoi olan yli ja huomasi, että paikalla olleet ensiapuhenkilöt olivat miehiä. Kuulemma olin tahallani kaatunut, että saan vieraita miehiä kylään.

Vierailija
3926/6336 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloinen poikaystävä, jo täysikäinen tosin, suuttui McDonalsissa niin, että halusin vajuta lattian läpi. Otin itselleni ranskalaiset, hän otti pelkän kahvin. Hän närppi ranskalaisistani varmaan puolet, jolloin tarjouduin ostamaan hänelle aterian, josko hänellä on nälkä. Alkoi huutaa että nimittelen häntä keppikerjäläiseksi, nousi pöydästä ja heitti tarjottimen lattialle. En ole ikinä hävennyt niin.

Vierailija
3927/6336 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ex-vaimo suuttu mulle, ku pakastimessa oli vanhentuneita kalapuikkoja. Väitti tosissaan, että yritän tahallisesti sairastuttaa hänet ja lapsemme.

Tulee ihan mieleen exäni raivarit, hän suuttui kun minulta kaatui vesilasi ja väitti että tahallani vahingoitan hänen asuntoaan. Toivottavasti hän tapaa ja rakastuu sinun exääsi, sopisivat toisilleen.

Toivotaan niin <3

Vierailija
3928/6336 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja kiva että ovat exiä.

Vierailija
3929/6336 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex poikaystävä suuttui, kun kerroin hänelle aloittaneeni psykoterapian. Hän epäili minun pitävän tällä perusteella itseäni muita parempana.

Vierailija
3930/6336 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exä suuttui kun pyysin viemään roskat ulos. Itse tein parhaillaan ruokaa keittiössä ja kuulemma "v ttu sä oot aina s atana vaatimassa kaiken maailman palveluksia vaan, v ttu tajuatko et mulla oli just tosi rankka viikko!!" 

Joo siis itsehän olin tehnyt viikon putkeen töitä (kyllä, hoitajapula oli jo silloin 10 vuotta sitten totisinta totta) ja hän leikkasi nurmikkoa päältä ajeltavalla ruohonleikkurilla firmojen pihoilla, oli varmasti tosi rankkaa </3

Vierailija
3931/6336 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on ollut pomo, joka suuttui kun en jättänyt alle 10v lasta yksin kipeänä kotiin vaan jäin hoitamaan. Haukkui lyttyyn.

Vierailija
3932/6336 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks jatkuvasti lokkeileva kaveri suuttui juhannuksena verisesti, kun sanoin olevani himoksella mieheni ja muutaman muun kaverin kanssa. Minun olisi pitänyt kutsua hänet mukaan ja ostaa hänelle lippu sinne.

Vierailija
3933/6336 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin yhden filosofiateoksen ja exä myös. Suuttui aivan helvetisti kun minä tajusin sen ja hän ei. Kuulemma ei-akateeminen voi mitään tuollaista tajuta.

Vierailija
3934/6336 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla yks kaveri nyt suuttuu vähän väliä kaikesta (esim jos en lainaa hänelle kirjojani/leffoja ym) syy on siinä että hän aina hukkaa kaiken eikä koskaan palauta mitään. Oudoin on silti ollut kun saimme miehemme kanssa esikoisemme niin äitini suuttui hirveästi siitä että tuli tyttö eikä poika ja pitkään aikaan ei käynyt kylässä, ei esim vaikka isäni kävi.

Oletpas anteeksiantavainen ihminen, että äitisi käy nytkään. Itse en kutsuisi ketään, jolle lapseni sukupuoli ei kelpaa, oli verisukulainen tai ei. 

Vierailija
3935/6336 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ystäväni suositteli minulle avomiehensä kaveria, johon voisin tutustua ja käydä treffeillä. Kuulemma mukava mies, eläinrakas ja harrastaa luonnossa liikkumista.

No kuulosti sopivalta ja suostuin treffeille. Miehen auto oli kuulemma hajonnut joten minä hain hänet. Ehdotin lähellä olevaa kissakahvilaa. Ei käynyt, hän ei halunnut "mitään v*tu n elu kankarvoja kahviinsa" Se siitä eläinrakkaudesta. Menimme sitten ravintolaan. Naureskeli ravintolassa, ettei hänellä mitään autoa edes ole. Testasi olenko materian perään. Puhuimme hetken ihan normaaleista aiheista, töistä, harrastuksista ym. Sitten hän alkoi yhtäkkiä kehuskella kuinka oli pistänyt edellisen vuokrakämppänsä pa sk aksi ja päässyt siitä ilman seurauksia. Oletti kai että minun olisi pitänyt jotenkin ihastella tätä urheaa tekoa. En enää vastannut tyypin viesteihin ja viimeisenä tuli viesti "sulla on siellä joku tup pim*una kun ei to simies kelpaa" Juuh...

Annoitko kaverilla palautetta, että hauska pila in deed.

Vierailija
3936/6336 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yks jatkuvasti lokkeileva kaveri suuttui juhannuksena verisesti, kun sanoin olevani himoksella mieheni ja muutaman muun kaverin kanssa. Minun olisi pitänyt kutsua hänet mukaan ja ostaa hänelle lippu sinne.

Nämä on hauskoja.

Me vuokrattiin mökki juhannuksena.

Mun tuttu, enää 1 puolinen ystävyys, laittoi viestiä missä olette.

Viesti tuli ruutuun, en avannut.

Hän myös soitteli, antoi soida kerran. En soittanut takaisin.

Sunnuntaina laitoin viestiä oltiin perheenä mökillä. Oikein mukavaa.

Hän oli odottanut minun vastausta, eikä ollut lupautunut muualle. Ja nyt vietti juhannuksen yksin.

Kysyin oliko hän maksanut osuuttaan vuokrasta. Jos et, miksi ihmeessä olisin pyytänyt. Me oltiin perheen kesken. Ja miten olisit edes päässyt ? Meillä auto oli täynnä

Kuulemma juhannuksena ei ole kivaa olla yksin.

Miksi herätään siihen torstaina ja kuvitellaan kaikki ilostuu seurastasi, lokki

Vierailija
3937/6336 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naimisissa oleva veljeni kävi vieraissa. Syy oli kuulemma minun, koska tunsin naisen, jonka kanssa petti vaimoaan. Ettäs kehtasinkin!

Vierailija
3938/6336 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulle on suututtu siitä, että ohitin pyörällä ilman, että soitin kelloa merkiksi (olin ehkä 12 ja suuttuja keski-ikäinen naisihminen). Eikä siinä vielä mitään, mutta minulle on suututtu myös kellon soittamisesta. Koittakaa ny päättää, ihmiset.

Minulle ainakin saa soittaa kelloa, tiedän varoa, varsinkin koiran kanssa. Jotkut kyllä ottavat sen henkilökohtaisena loukkauksena.

Minä ainakin kiitän, kun pyöräilijä kilauttaa kelloa koirakon ohitustilanteessa. Samoin tekevät muutkin tuntemani koiran omistajat.

Vierailija
3939/6336 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yks tyyppi suuttui mulle 20 € keksitystä velasta ja puri mua korvaan.

Vierailija
3940/6336 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran erään naisen kanssa tuli puheeksi etunimet ja minä kerroin, että minulla on 3 etunimeä. Hän suuttui jostain syystä valtavasti ja alkoi karjumaan, että ei voi olla Suomessa kenelläkään kuin 2 etunimeä ja että kaikilla ihmisillä on juuri 2 etunimeä. Minä sitten selitin, että Suomen nimilain mukaan lapselle voi antaa 3 etunimeä, mutta että joillakin ihmisillä on vain 1 etunimi. Hän sitten huusi ja raivosi, että etunimiä on kaikilla aina 2. Silloin vielä siis sai lapselle antaa korkeintaan 3 etunimeä, nythän niitä saa antaa 4.