Voiko ruokatilauksen mukana tilata tupakkaa?
Kun tilaan ruokaa esim. prismasta, voinko tilata muuta kuin ruokaa, esim. tupakkaa, terveyssiteitä yms?
Kommentit (21)
Tupakkaa tai muuta ikärajavalvottua et, terveysiteitä voit.
Vierailija kirjoitti:
Entäs nikotiinituotteita?
Ei, ovat ikärajatuotteita.
Mutta, kun tarvitsen alkoholia ja tupakkaa. Ne ovat päivittäis tuotteitani.
Olen nyt kodin vanki kipsin vuoksi.
Ap tässä
Tää on ihan saakelin kallista, kun joutuu pyytämään taksikuskia hakeen kaljat ja röökit ja tuomaan kämpille.
Mutta eikö wolt kuski voisi tosiaan tuoda niitä. Voinhan minä ajokorttia vilauttaa hänelle jos hän sen haluaa nähdä.
T. Ap
Vierailija kirjoitti:
Tää on ihan saakelin kallista, kun joutuu pyytämään taksikuskia hakeen kaljat ja röökit ja tuomaan kämpille.
Riippuvuudet tulevat kalliiksi.
Vierailija kirjoitti:
Mutta eikö wolt kuski voisi tosiaan tuoda niitä. Voinhan minä ajokorttia vilauttaa hänelle jos hän sen haluaa nähdä.
T. Ap
Ei oikea ap.
Mulla on yksi luotto wolttikuski mikä tuo kaljaa ja tupakkia kun soitan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuvuudet tulevat kalliiksi.
Riippuvuus sulla on perseessä.
Vierailija kirjoitti:
Liikkuuko helsingin seudulla?
Vierailija kirjoitti:
Ei voi tupakkaa eikä alkoholia eikä esim. lottokuponkeja. Terveyssiteitä voi totta kai tilata ja muitakin hygieniatuotteita, kodin tuotteita yms.
Odasta saa olutta tilattua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tampereella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tampereella.
Voi pylly
Cittaristamme ei saa edes ykkösolutta tilattua kotiin! Vain alkoholittoman oluen tilaaminen onnistuu. Joskus yrittänyt saunaoluen tilaamista muun ruokatilauksen kanssa. Kuinka hankalaa sillä tilauksen tuojalla olisi katsoa ovella minun paperit ja varmistaa iän?
Ulkomailta saa sitten tilattua oluen lisäksi, vaikka viiniä ja votkaa. Ja pyytää jättämään laatikot ovenpieleen. On kyllä taas hyvä esimerkki näistä Suomen säännöistä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei voi tupakkaa eikä alkoholia eikä esim. lottokuponkeja. Terveyssiteitä voi totta kai tilata ja muitakin hygieniatuotteita, kodin tuotteita yms.
Odasta saa olutta tilattua.
Niin, alkoholitonta olutta ja ykkösolutta.