Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oudoin asia mistä teille on suututtu?

Vierailija
08.01.2019 |

Tuli mieleen tässä aamutuimaan kun kaveri suuttui siitä kun tänä aamuna ilmoitin hänelle etten pääsekään aamulla kahville hänen kanssaan koska heräsin aivan kamalaan päänsärkyyn. Sanoin että josko siirrettäisiin esim lounasaikaan koska tiedän että hänellä ei ole menoja. Sai aivan hirveän raivokohtauksen tästä asiasta.

On oudoimpiakin asioita tapahtunut (esim työkaveri suuttui kun sairastuin enkä päässyt töihin) ja kerran mies raivostui siitä kun olin laittanut kokonaisia mustapippureita keittoon (ennen ei ollut tästä valittanut) Haukkui mut ja mökötti koko illan olkkarin nurkassa :D

Kommentit (6336)

Vierailija
3901/6336 |
17.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies suuttui kun toin kaupasta väärää leipää. Tykkää syödä kaurajuntta leipää, ne oli loppu joten ostin kaurapatun. Sain huudot niskaani kun alkoi purkamaan kassia.

Vierailija
3902/6336 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä40955 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sukulaiseni on kehitysvammainen ja hänellä on keliakia. Minullakin sattuu olemaan keliakia ja keväällä sukujuhlissa hän näki, että minä otin samaa kakkua kuin hän ja suuttui ihan hirveästi siitä, että minä söin "hänen kakkuaan". Hän alkoi itkemään vaikka hänelle yritettiin selittää selkokielellä, että muillakin ihmisillä voi olla keliakia kuin hänellä ja siksi he joutuvat syömään samoja ruokia kuin hän. Silti hän suuttui, kävi lyömässä minua ja marssi nurkkaan murjottamaan.

Aina löytyy näitä kehitysvammaisten haukkujoita. Todella surullista. Luulisi niin sanotun normaalijärkisen ymmärtävän, että toinen on lapsen asteella.

Lapsellekin opetetaan, että lyödä ei saa.

Ymmärrättekö mitä eroa on lapsella ja kehitysvammaisella.

Surullista, että kehitysvammainen rinnastetaan terveeseen.

- kehitysvammaisten kanssa tekemisissä ollut-

Ei silti saa lyödä ketään, vaikka olisikin kehitysvammainen.

Minullekin on suuttunut kehitysvammainen, mutta tämä tapahtui ala-koulussa:

Koko luokka katseltiin yhdessä opettajan ottamia kuvia ja yksi kuva oli rajautunut niin että open pää ei näkynyt. Hän vitsaili sanoen, että nyt taisi olla päätön meininki. Minua rupesi naurattamaan, mutta silloin yksi tyttö (se kehitysvammainen nimittäin) suuttui ihan hirveästi. Itkupotkuraivarit siitä, että päättömyydessä ei ole mitään hauskaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3903/6336 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri suuttui kun en halunnut ryypätä. Mua ei haitannut, että hän otti. Mutta häntä haittas, että mä en.

Vierailija
3904/6336 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaimo pyysi käymään kaupassa ja ostamaan mm. perunoita muusia varten. Ostin ajatuksissani epähuomiossa uusia perunoita ja sain kotona kamalat huudot ja haukut kuinka en osaa tehdä mitään oikein. Vaimo lähti ovet paukkuen kauppaan hakemaan toisenlaisia perunoita ja piti mykkäkoulua koko loppupäivän.

Ymmärrän vaimoasi. Mikä miehiä vaivaa, kun kaikki pitää tehdä "ajatuksissaan epähuomiossa" sen sijaan, että keskittyisi siihen mitä on tekemässä? Jos ei ohjata kuin pikkulasta, asiat tehdään vähän sinne päin.

Huh huh, nyt menee kummalliseksi.

3905/6336 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapahtui edellisellä vuosituhannella...

Äitini suuttui minulle, kun vanhin isoveljeni peruutti pyörän päälle, jonka olin jättänyt auton taakse.

Äitini mielestä, veljeni ei tehnyt mitään väärää siinä, ettei tarkistanut ennen lähtöä onko auton takana mitään. Onneksi auton takana ei ollut ketään ihmistä tai perheemme koiraa.

Vierailija
3906/6336 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähisukulaisella oli tapana tiuskia ja tivahdella minulle jatkuvasti... Vuosia, vuosikymmeniä...

Kunnes lopulta sanoin että "en jaksa enää tätä tiuskimista"

Niin vastaukseksi sain : "niinpä, katso peiliin"..

😱🤯😫

Vierailija
3907/6336 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle suututtiin kun en tykkää tekokynsistä enkä suostunut hankkimaan sellaisia. :D Mielestäni ne ovat rumat ja epäkäytännölliset.

Vierailija
3908/6336 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on suututtu siitä, että ohitin pyörällä ilman, että soitin kelloa merkiksi (olin ehkä 12 ja suuttuja keski-ikäinen naisihminen). Eikä siinä vielä mitään, mutta minulle on suututtu myös kellon soittamisesta. Koittakaa ny päättää, ihmiset.

Vierailija
3909/6336 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin teini, isäni suuttui kun olimme olohuoneessa ja laitoin telkkarin päälle. Kysyi jo valmiiksi riidanhaluisella äänellä, että tuleeko sieltä jotain katsottavaa. Vastasin etten tiedä, vaan katson, mitä sattuu tulemaan. Hän veti hirveät kilarit ja sanoi, ettei telkkaria kuulu räplätä turhaan, se on järkyttävää sähköntuhlausta. Ja huutaen pakotti minut sammuttamaan sen.

Meillä kotona kaikki perheenjäsenet (myös isä itse) laittoivat telkkaria ajankuluksi päälle jatkuvasti, eikä se ollut koskaan ollut mikään ongelma. Isä kilahti jatkuvasti mitä oudoimmista jutuista, ja kotona asuminen oli sen vuoksi välillä aika raskasta. Oikeastihan häntä ärsytti jokin aivan muu, ja purki ärsytyksen sitten täysin mitättömiin asioihin.

Vierailija
3910/6336 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

58- vuotias ex- ystävä suuttui kun halusin päättää itse omasta elämästäni enkä suostunut pompoteltavaksi.

Samainrn ihminen syytti minua 2- tyypin diabeteksestaan ja sydänkohtauksestaan.

Ilmoitin tylysti, että asuntooni kuuluva verkkovarasto on minun hallinnassani ja saa hakea romunsa pois ennenkuin kannan ne pihalle.

Yritti sen jälkeen vielä pitää yhteyttä mun lapsiin (teini-ikäisiä) joten hain läh.kiellon ja olemme saaneet olla rauhassa siitä lähtien.

Vierailija
3911/6336 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöystäväni löi luurin korvaan kun kuuli minun juoneen Pepsi Maxia töissä.

Vierailija
3912/6336 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaveri suuttui kun en halunnut ryypätä. Mua ei haitannut, että hän otti. Mutta häntä haittas, että mä en.

Tämä. Kanssani on katkaistu välit kun en halunnut ryypätä ja sehän oli kaveruuden loppu.

Vierailija
3913/6336 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ex-vaimo suuttu mulle, ku pakastimessa oli vanhentuneita kalapuikkoja. Väitti tosissaan, että yritän tahallisesti sairastuttaa hänet ja lapsemme.

Vierailija
3914/6336 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies suuttui kun toin kaupasta väärää leipää. Tykkää syödä kaurajuntta leipää, ne oli loppu joten ostin kaurapatun. Sain huudot niskaani kun alkoi purkamaan kassia.

Eivätkö naiset osaa käydä kaupassa?

Vierailija
3915/6336 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle on suututtu siitä, että ohitin pyörällä ilman, että soitin kelloa merkiksi (olin ehkä 12 ja suuttuja keski-ikäinen naisihminen). Eikä siinä vielä mitään, mutta minulle on suututtu myös kellon soittamisesta. Koittakaa ny päättää, ihmiset.

Minulle ainakin saa soittaa kelloa, tiedän varoa, varsinkin koiran kanssa. Jotkut kyllä ottavat sen henkilökohtaisena loukkauksena.

Vierailija
3916/6336 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin listata näitä miljoonan. Mainitaan nyt eilinen kun ehdotin että mennään perheen kesken kiertämään luontopolku.

Vierailija
3917/6336 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huudettu kun olen olemassa.

Vierailija
3918/6336 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies suuttui kun ehdotin uutta autoa meille.

Vierailija
3919/6336 |
21.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuoruudessa avomies suuttui (enemmän tai vähemmän) aina jos voitin hänet jossain pelissä. Siis tyyliin Uuno korttipelistä keilaamiseen.

Itselle voitto ei ollut koskaan tärkeää, en ole ollenkaan kilpailuhenkinen.

Kerran keilaamassa ollessamme huomasin jo 3 vuoron jälkeen että keilaan paremmin kuin hän ja rupesin keilaamaan epätarkasti jotta HÄN SAA voittaa.

Ihan niin kuin lasten kanssa 😉

Kauan sitten keillä oli seinänaapuri, joka tuli usein pienessä maistissa kyläilemään.

Vaimoni antoi hänelle kerran perinteisen pulmapelin hypisteltäväksi, vieras suuttui ja lähti kotoin, kun ei osannut peliä ratkaista.

Toisen kerran hän suuttui, kun tuli eväskaljojen kanssa ja pyysi pullonavaajaa.

Vaimoni antoi hänelle pikkulinnun näköisen avaajan, jonka pyrstö oli pullonavaaja.

Vieras kysyi, mikä lintulaji tämä on, vaimoni sanoi: "Kaljasieppo."

Vierailija
3920/6336 |
22.07.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimo pyysi käymään kaupassa ja ostamaan mm. perunoita muusia varten. Ostin ajatuksissani epähuomiossa uusia perunoita ja sain kotona kamalat huudot ja haukut kuinka en osaa tehdä mitään oikein. Vaimo lähti ovet paukkuen kauppaan hakemaan toisenlaisia perunoita ja piti mykkäkoulua koko loppupäivän.

Ei uusista perunoista muussia saa, siitä tulee liisteriä.

Silti kohtuutonta suuttua noin. Olisi sitten keittänyt vaan ne potut. Tai tehnyt liisteriä niin olisit sinäkin tiennyt mikä ero potuilla on.