Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oudoin asia mistä teille on suututtu?

Vierailija
08.01.2019 |

Tuli mieleen tässä aamutuimaan kun kaveri suuttui siitä kun tänä aamuna ilmoitin hänelle etten pääsekään aamulla kahville hänen kanssaan koska heräsin aivan kamalaan päänsärkyyn. Sanoin että josko siirrettäisiin esim lounasaikaan koska tiedän että hänellä ei ole menoja. Sai aivan hirveän raivokohtauksen tästä asiasta.

On oudoimpiakin asioita tapahtunut (esim työkaveri suuttui kun sairastuin enkä päässyt töihin) ja kerran mies raivostui siitä kun olin laittanut kokonaisia mustapippureita keittoon (ennen ei ollut tästä valittanut) Haukkui mut ja mökötti koko illan olkkarin nurkassa :D

Kommentit (6335)

Vierailija
3021/6335 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähdin taksilla baariin poikaystävän kanssa. Matka oli lyhyt ja minä tiesin maksavani, persaukinen kun oli, joten menin heti etupenkille.

Poikakaveri ei ikinä päässyt tästä yli.

Voi kyynel.

Miksi teit tuostakin taksimatkasta valtapelin, etkä pusutellut takapenkillä poikaystävän kanssa?

Vierailija
3022/6335 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Amiksessa toiset kiusasivat minua ja kun olin niin rikki niin vanhempani huomasivat pahoinvointini. Sitten vanhempani otti yhteyttä opettajaan ja kiusaajani olivat joutuneet puhutteluun. Eräänä päivänä kiusaajani syyttelivät minua vasikaksi ja olivat hyvin vihaisia minulle siitä. En edes tiennyt sitä kiusaajieni suuttumista ennen, että tuollaista oli tapahtunut. Kaikki tuo oli tapahtunut selkäni takana.

Kiusaajasi eivät ymmärtäneet hävetä ja katua tekojaan vaan suuttuivat sinulle! Heidän mielestään varmaan oli sinun syytäsi, kun he kiusasivat sinua ja joutuivat puhutteluun. Aivan järkyttävää. Kertoo täydellisestä omantunnon puuttumisesta. 

Ja vaikka olisitkin tiennyt, mitä kaikkea on tapahtunut tietämättäsi, kiusaajien sinulle suuttuminen on maailman typerintä.

Mä oon selvinnyt siitä yli ja amis on takana suoritettuna. Siellä oli elämäni vaikeinta aikaa. Enää minun ei tarvitse nähdä heitä ikinä. Opettajatkin on osoittanut suoraan, että tämä luokka missä itse olin niin on paskin luokka mitä heillä ikinä on ollut. Paskaa tuuria itselläni, että tuollaiseen luokkaan itse olen joutunut.

Toi kommenttisi lämmitti paljon mieltäni.

Kiitos siitä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3023/6335 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on ollut tilanteita, joissa lapseni omaisuutta on tuhottu. Tekijöinä kaksi muuta, joista toinen tunnusti heti ja toinen ei millään. Valitti vain äitinsä säestäessä siitä, miten vain häntä aina syytetään. En kovin helposti silloin sanonut mitään kriittistä kenellekään, mutta silloin ärähdin tälle äidille, että ota nyt edes kerran vastuu lapsen tekemisistä. Monta kertaa sain laittaa tämän lapsen vastaamaan teoista jos saivat päähänsä tehdä jotain typerää oman lapseni kanssa. Ja aina sama ulina, äiti hyökkäsi verbaalisesti päälle kun aina vain häntä ja lastaan kaikesta syytetään.

Voin sanoa ettei tästä lapsesta ole tullut mallikansalaista.

3024/6335 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reilut parikymmentä vuotta sitten naimisiin mennessäni kutsuin muutaman hyvän työtoverinkin mukaan juhlaan. Laitoin kutsut työkaverin nimellä ja avec-maininnalla. Erään naispuolisen työkaverin mies suuttui, koska hänen mielestään juhliin kutsutaan nimellä mies ja vaimo on sitten se seuralainen. Tämä hänen mielestään pätee, riippumatta siitä tunteeko kutsuja pariskunnan miespuolista tai ei.

Vierailija
3025/6335 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä kerroin työkaverille, että eräs eläin kävi melkein päälleni, kun olin matkalla töihin.

Siitä suuttui itselleni ja sanoi, että "Älä ole vauva". En kyllä sen jälkeen uskaltanut sanoa hänelle mitään. Iso kokoinen kaveri kun on.

3026/6335 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minde kirjoitti:

Jäänyt mieleen. Ylä-asteella seurustelin pari vuotta. Välitunnilla saatoimme seisoskella halaten, pojan kädet hartioideni kautta kädet yhdessä, minun käteni hänen selkänsä ympärillä. Perus teini kaulailua, ei mitään suutelua, kielari meininkiä yms yms. Olin rauhallinen teini. Erilaista oli meininki suosittujen tyttöjen seurassa joilla oli stringit näkyvillä, fritsuja kaulat ja rinta alueet täynnä. Kuitenkin jouduimme kuviksen opettajan silmätikuksi, joka välitunnilla tulikin paasaamaan meille käytöksestämme?? Asia lähinnä huvitti meitä, koska tiesimme ettemme tehneet mitään hävytöntä, varsinkin verrattain muiden nuorten hommailuihin. Tämä varmaan ärsytti uskovaista hihhuli opea paljon, koska seuraavalla viikolla olimme vararehtorin puhuttelussa. Kuulema sivulliset kulkijat häiriintyvät meidän teinien hävyttömästä halailusta ylä-asteen pihalla, joten meidän tulisi mokoma touhu lopettaa:DD Muistan itekkin tilanteen hämmästyttäneen minua, koska todellakaan emme käyttäytynyt epäsiveästi. Varmaan kyseinen kuiva uskis kuvismaikka koki maailman kuvansa häirintyneen nuorten halailusta niin paljon, että vei asiaa rehtorin paikkeille asti. Oma vaimonsa opetti samassa koulussa, samanlainen kyttääjä hänkin. Jälkikäteen naurattaa jo kuinka pidettiin salassa käsistä toisiamme kiinni. Muutenkin pienen kunnan koulumme opettajat suosivat selkeästi "hyvä nimisiä" (opettajien, lääkärien jne jälkeläisiä) muksuja ja ns tavisperheiden lapsia kohdeltiin täysin eri tavoin. Terveisiä Oulujärven korpipashaan , toivottavasti on maikat saanut enemmän sisältöä elämäänsä.

Tämä "parempien ihmisten" jälkikasvun suosiminen oli niin tavanomaista ala-asteaikoinani 70-luvulla. Luokallani oli muutama erityisen vilkas poika. Isukit olivat musiikinopettaja, hammasteknikko (menestyvä yrittäjä) ja hautakiviyrittäjä. Yksi pojista asui lastenkodissa, isänsä ammattia en tiedä. Voitte arvata kuka sai aina syyt päälleen.

Vierailija
3027/6335 |
11.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, onko tämä nyt niin outo aihe suuttumiselle, mutta todella epäkohteliasta käytöstä sain todistaa. Eräs vanhempi nainen alkoi huutaa parille nuorelle naiselle siitä, ettei heillä ollut maskeja bussissa. Okei, ymmärrän jos se harmittaa, mutta turvavälejä he pitivät. Nuoremmat naiset olivat sitä mieltä, että nainen voisi sanoa asiasta ystävällisesti, eikä alkaa heti rähjätä. Siitäkös tämä nainen riemastui ja alkoi huutaa suoraa huutoa, miten KAIKKI nuoret levittävät tauteja. Puutuin tässä kohtaa meluamiseen ja sanoin, että mitäpä jos ei nyt yleistettäisi - minä olen nuorena aikuisena käyttänyt koko suositusajan maskia, ottanut kaksi koronarokotetta ja ollut kipeä viimeksi vuosi sitten keväällä. Naisella meni jauhot suuhun ja hän kiekaisi:"Minä en enää tästä keskustele! Juttele vain itsesi kanssa!" Tuumasin, että tehdäänpä sitten niin 😁

Vierailija
3028/6335 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entinen työnantajani suuttui appiukolleen siitä että hän kuoli.

Mahtoi suru purkaantua tuollalailla. Tuskin suuttui tuosta.[/quote

No ei kyllä surrut yhtään. Manaili töissä miten hänen miehelleen tulee nyt kauheasti järjesteltävää ja kuinka ei jaksaisi tämmöistä, olisi itse ennen kuolemaansa järjestänyt omat hautajaisensa. Mitäs meni kuolemaan!

Ei ole kuulemma miehensä homma hoitaa kuoleman jälkeisiä asioita, tehkööt ne vainajan sisarukset tai joku muu, ei meillä ole aikaa. Ja kamala valitus kun ei viitsisi yhtä työpäivää uhrata olemalla hautajaisissa.

Appiukko oli reilun viidenkymmenen ja kuolema tuli yllätyksenä.

Vierailija
3029/6335 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töihini tuli joku mies raivopäissään valittelee minulle ja porukoilleni, että naapuri firmassa hänen tuotetteensa on sivuutettu. Kaverini sanoi sitten hänelle, että se ei ole meidän ongelma. Vähän vielä valitteli päälle ja sitten jatkoi matkaansa. Aika hämillään me oltiin sen miehen lähdettyä.

Vierailija
3030/6335 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on jo aika vanha juttu, mutta silloinen poikaystäväni suuttui jos luin Regina-lehteä. Tiesi, milloin uusi numero aina ilmestyy ja valvoi, etten lue sitä.

Vierailija
3031/6335 |
13.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En muista mitä mutta tyyliin Tuo auto on punainen. Mökötystä piisas.

Vierailija
3032/6335 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei enää ikinä kirjoitti:

Tämän ketjun lukeminen on kyllä ollut aikamoinen kokemus :D

Olin lukion toisella luokalla silloisen ystäväni kanssa erään yhteisen ystävän luona. Menimme läpi leffahyllyä aikeissamme katsoa joku hyvä leffa kerta aikaakin oli, kun kohdalle osui Oopperan Kummitus. Olen iso fani, mutta en pidä ollenkaan siitä leffaversiosta, mielestäni se on kokonaisuudessaamän toteutettu huonosti, ja teatteriversio on aina parempi. Sanoinkin tämän naurahtaen ääneen, sillä olimme puhuneet samasta aiheesta jo aiemmin samana päivänä. Samassa tämä silloinen ystävä löi minua avokämmennellä takaraivoon niin, että silmälasini tippuivat lattialle. Hän suutahti ihan kunnolla ja marssi mielenosoituksellisesti olohuoneeseen. Olimme toisen ystäväni kanssa todella hämmentyneitä.

Samaisella ex-ystävällä myös oli tapana läimiä muitakin, mutta pääasiassa minua, takaraivoon milloin mistäkin, koska NCIS-sarjan Gibbs teki sitä myös. Suutahdin hänelle kerran asiasta ja kivahdin, että älä koske, minkä jälkeen hän suuttui minulle totaalisesti ja piti pari päivää mykkäkoulua. Ehkä "paras" oli kuitenkin se, miten hän kerran minun luona ollessani avasi yhtäkkiä siideritölkin keskellä päivää ja alkoi juomaan sitä. Kun sanoin ystävällisesti, että hän olisi voinut ensin kysyä lupaa, ja että hänen juomisensa teki minulle ahdistavan olon koska olin itse vielä alaikäinen, hän kivahti että on jo aikuinen ja saa tehdä mitä itse haluaa missä haluaa.

Nykyään olen niin onnellinen kun välit kyseiseen ihmiseen ovat menneet poikki ihan kokonaan, vaikkakin naurattaa kuulla tarinoita yhteisiltä frendeiltä miten hän yhä jaksaa haukkua ja mollata minua milloin mistäkin. Toivon kyllä, että hän lukee tämän viestin joskus ja tajuaisi itsekin millainen itsekäs ääliö on.

Miten ihmeessä sulle voi tulla ahdistunut olo jos toinen juo alkoholia? Naurettavaa ķäytöstä sinulta

Vierailija
3033/6335 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä on jo aika vanha juttu, mutta silloinen poikaystäväni suuttui jos luin Regina-lehteä. Tiesi, milloin uusi numero aina ilmestyy ja valvoi, etten lue sitä.

Surullista, mutta niin huvittavaa.

Vierailija
3034/6335 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihme että suomessa paljon koulukiusaamista ja kaduilla nuoret kiroaa ja kiusaa sekä huutelee jopa aikuisille kaikenlista,kun vanhemmat ei osaa peruskäytöstapoja,niin ei lapsetkaan osaa,lisäksi esim feissarimokista yms sivustolta kuten täällä vauva.fi sivustolla näkee kuinka aikuiset ihmiset suuttuu ihan käsittömistä asioista:D ja nämä aikuiset ovat vieläpä itse vanhempia,jotka samaan aikaan paasaa kun nykynuoret ei osaa käyttäytyä ja Kiva koulut ei toimi:D

Vierailija
3035/6335 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun kerroin etten nauti helteistä.

Vierailija
3036/6335 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun äitini kuoli, koronarajoitusten takia ei voitu järjestää isoa muistotilaisuutta ja jouduttiin rajaamaan kutsuttujen määrää. Isäni mielestä hänen olisi pitänyt saada kutsua omia ystäviään enemmän ja jättää äidin sisarusten lapsia kutsumatta. Hän on suuttunut asiasta vieläkin vaikka aikaa on kulunut jo useampi kuukausi.

Vierailija
3037/6335 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri suuttui mulle kun en poikakaverin siskon häissä tanssinu tämän minun poikakaverin kanssa. Tanssimattomuus oli meille ok mutta hänelle ilmeisesti ei. En ymmärrä edes mistä suuttui mulle niin paljon, koska poikakaveri oli se joka sanoi että ei ollu fiksu veto. Ei puhuttu puoleen vuoteen vaikka minä yritin. Nytkään välit ei ole mitenkään hyvät.

Vierailija
3038/6335 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei enää ikinä kirjoitti:

Tämän ketjun lukeminen on kyllä ollut aikamoinen kokemus :D

Olin lukion toisella luokalla silloisen ystäväni kanssa erään yhteisen ystävän luona. Menimme läpi leffahyllyä aikeissamme katsoa joku hyvä leffa kerta aikaakin oli, kun kohdalle osui Oopperan Kummitus. Olen iso fani, mutta en pidä ollenkaan siitä leffaversiosta, mielestäni se on kokonaisuudessaamän toteutettu huonosti, ja teatteriversio on aina parempi. Sanoinkin tämän naurahtaen ääneen, sillä olimme puhuneet samasta aiheesta jo aiemmin samana päivänä. Samassa tämä silloinen ystävä löi minua avokämmennellä takaraivoon niin, että silmälasini tippuivat lattialle. Hän suutahti ihan kunnolla ja marssi mielenosoituksellisesti olohuoneeseen. Olimme toisen ystäväni kanssa todella hämmentyneitä.

Samaisella ex-ystävällä myös oli tapana läimiä muitakin, mutta pääasiassa minua, takaraivoon milloin mistäkin, koska NCIS-sarjan Gibbs teki sitä myös. Suutahdin hänelle kerran asiasta ja kivahdin, että älä koske, minkä jälkeen hän suuttui minulle totaalisesti ja piti pari päivää mykkäkoulua. Ehkä "paras" oli kuitenkin se, miten hän kerran minun luona ollessani avasi yhtäkkiä siideritölkin keskellä päivää ja alkoi juomaan sitä. Kun sanoin ystävällisesti, että hän olisi voinut ensin kysyä lupaa, ja että hänen juomisensa teki minulle ahdistavan olon koska olin itse vielä alaikäinen, hän kivahti että on jo aikuinen ja saa tehdä mitä itse haluaa missä haluaa.

Nykyään olen niin onnellinen kun välit kyseiseen ihmiseen ovat menneet poikki ihan kokonaan, vaikkakin naurattaa kuulla tarinoita yhteisiltä frendeiltä miten hän yhä jaksaa haukkua ja mollata minua milloin mistäkin. Toivon kyllä, että hän lukee tämän viestin joskus ja tajuaisi itsekin millainen itsekäs ääliö on.

Miten ihmeessä sulle voi tulla ahdistunut olo jos toinen juo alkoholia? Naurettavaa ķäytöstä sinulta

Olen 40v enkä minäkään tykkäisi jos kylään tultaisiin kaljojen kanssa ja alettaisiin kittaamaan keskellä päivää. Ryyppyjuhlat erikseen.

Vierailija
3039/6335 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsuudessa ystävä suuttui eikä puhunut kanssani melkein viikkoon kun sain Kinder munasta kilpikonnan joka oli juuri se niistä kilpikonnista jonka hän halusi eniten ja kieltäydyin antamaan sitä hänelle. Muuten olisin voinutkin antaa tai vaikka vaihtaa johonkin toiseen kilppariin, mutta se oli viimeinen joka minulta puuttui että saan sen sarjan täyteen.

Vierailija
3040/6335 |
15.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun sanoin että en osallistu pride humputuksiin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi viisi