Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Oudoin asia mistä teille on suututtu?

Vierailija
08.01.2019 |

Tuli mieleen tässä aamutuimaan kun kaveri suuttui siitä kun tänä aamuna ilmoitin hänelle etten pääsekään aamulla kahville hänen kanssaan koska heräsin aivan kamalaan päänsärkyyn. Sanoin että josko siirrettäisiin esim lounasaikaan koska tiedän että hänellä ei ole menoja. Sai aivan hirveän raivokohtauksen tästä asiasta.

On oudoimpiakin asioita tapahtunut (esim työkaveri suuttui kun sairastuin enkä päässyt töihin) ja kerran mies raivostui siitä kun olin laittanut kokonaisia mustapippureita keittoon (ennen ei ollut tästä valittanut) Haukkui mut ja mökötti koko illan olkkarin nurkassa :D

Kommentit (6335)

Vierailija
3001/6335 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mentiin naimisiin ja seuraavana päivänä oli tarkoitus mennä Korkeasaareen kahdestaan. Vietiin aamulla koirat anopille hoitoon kun näin oli sovittu.

Illemmalla tultiin takaisin ja anoppi vihjaili, sen sijaan että olisi suoraan sanonut, että olisi kiva jos me haettaisiin vähän makkaraa kaupasta että voitaisiin grillata. Hän esitti asian kysymällä onko meillä kahdella nälkä, haluatteko hakea makkaraa kaupasta. Me siihen vastattiin että ei ehkä nyt tarvitse ja ei ole nälkä.

Menee jokunen minuutti ja anoppi kilahtaa ihan täysin, haukkuu meidät suurinpiirtein piheiksi koska emme edes makkaraa hae kaupasta myös heille jotta voisivat grillata. Hän toki olisi voinut esittää asian myös niin eikä vain vihjailla.

Vierailija
3002/6335 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kaveri suuttu aina kun olin yhden toisen kaverini kanssa. Hän itse sai olla hänen kanssaan mutta itse en. Aloitti aina mykkäkoulun ja syytti mua niistä.

Samainen kaveri suuttui kun ei päästy samalle luokalle yläastella. Väitti että syy on minun ja aloitti mykkäkoulun.

Edelleen samainen kaverini suuttui siitä, kun olimme yrityskylässä eikä hän löytänyt minua sieltä heti. Aloitti taas samaisen säälittävän mykkäkoulun.

Onpahan nyt tajunnut, että kavereita saa olla muillakin enemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3003/6335 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain ruokajakelusta jotain Lidlin halpis-pääsiäismunia. Minulla ei ole lapsia enkä välitä muista suklaa munista kuin Mignonista. Annoin nämä munat ex-ystävälle jolla monta lasta. Laitoin pääsiäisaiheisen kuvan Facebookiin, missä näkyi mm. Tämä Mignon- muna, rairuohoa ja pajunkissoja. Sain vihaisen viestin, että pidänkö häntä ja lapsiaan roskaväkenä kun itse syön Mignonia ja heille tyrkytin "paskamunia"

Vierailija
3004/6335 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaveri, jonka kanssa ei ole tullut pidettyä yhteyttä muutamaan vuoteen loukkaantui syvästi ja laittoi suutuspäissään tästä viestin minulle kun ei saanut kutsua koronan takia supistettuihin häihini ja vielä hääpäivänä :DD

Vierailija
3005/6335 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräällä huoltoasemalla kävin syömässä työpäivän aikana ja tilasin hampurilais-aterian.

Menin sitten pöytään istumaan ja odottamaan ateriaani. Kun tarjoilija toi ateriani niin kauhean äkäisesti antoi ateriani. Ikävä fiilis siitä syntyi itselleni ja päätin, etten toista kertaa tule tänne syömään. Ihan perus asiakkaana tulin syömään ja tollaista asiointia sain. Mitä helvettiä?

Vierailija
3006/6335 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen työnantajani suuttui appiukolleen siitä että hän kuoli.

Vierailija
3007/6335 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sain ruokajakelusta jotain Lidlin halpis-pääsiäismunia. Minulla ei ole lapsia enkä välitä muista suklaa munista kuin Mignonista. Annoin nämä munat ex-ystävälle jolla monta lasta. Laitoin pääsiäisaiheisen kuvan Facebookiin, missä näkyi mm. Tämä Mignon- muna, rairuohoa ja pajunkissoja. Sain vihaisen viestin, että pidänkö häntä ja lapsiaan roskaväkenä kun itse syön Mignonia ja heille tyrkytin "paskamunia"

Olisit sanonut että isäs oli "paskamuna" kun sinut teki, ja itse olet vieläkin.

Vierailija
3008/6335 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keittiön pöydällä  oli  kissanhiekkalapio. Uusi, juuri kaupasta ostettu. Ja kaveri oli ollut mukana kaupassa, mutta silti hermostui että "kakkalapio ruokapöydällä hyi he""tti!" :D

Vierailija
3009/6335 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oonkohan mä kertonut tän jo? En pysty tarkistamaan tästä ketjusta kun netti jumittaa niin pahasti. Joskus vuosia sitten kun asuin kuntoutuskodissa, joku äijä soitti meidän yhteiseen puhelimeen ja kysyi, onko tää "Hietsun asuntola". Vastasin, että ei ole, hän alkoi inttää vastaan että hänelle ANNETTIN tämä numero. Kun yritin selittää että hänelle on annettu väärä numero, hän haukkui mua huoraksi ja huusi tappavansa mut :D

Vierailija
3010/6335 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kaveri" pyysi tapaamaan ja sanoin, että sinä päivänä en pääse. Tavattiin myöhemmin ja kerroin kampaamokäynnistäni, joka oli ollut sinä päivänä, kun en päässyt häntä tapaamaan. Sain kamalat haukut siitä, kuinka kampaamokäynti ei kestä koko päivää. No ei tietenkään kestä, mutta tein mä sillä reissulla muutakin, enkä todellakaan ala selittelemään menojani kenellekään. Jos ei usko, että koko päivä meni, ja aikaa ei ollut, niin ei ole mun ongelmani. 

Vierailija
3011/6335 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään puhua paljon puutaheinää, eli höpöttää. Johtuu varmaan savolaisesta verenperimästä ja kotikasvatuksesta, jossa kokoajan lasketaan jollain tavalla leikkiä. Ikäänkuin nokkelaa aivojumppaa.

No lähdettyäni kodin turvallisesta ympäristöstä maailmalle, olen tavannut erikoisen ihmistyypin "Vittuuntujat".  Yhtäkkiä joku ihminen vain alkaa nälvimään tai kohtelemaan minua agressiivisesti tai käskee minun pitää turpani kiinni. 

Nuorempana en ymmärtänyt että mikä ihme on että yhtäkkiä vain aletaan hyökkäämään toisen kimppuun, mutta kokemuksen myötä olen oppinut, että jatkuva leikinlaskuni koetaan "Paskanpuhumiseksi" ja se jostain syystä käy joillekkin (aina mies) hermoon.

En ole kuitenkaan koskaan ymmärtänyt sitä ajatuskuviota mikä siihen liittyy, eli jos ei pidä siitä että joku höpöttää kokoajan, eikö siitä voisi kohteliaasti tai asiallisesti huomauttaa?  

Sen sijaan ollaan hiljaa ja kerätään jotain vitutusta kunnes räjähdetään yllättäen ja muututaan agressiiviseksi.  Aivan ihmeellistä toimintaa.

Näitä vittuuntujia tahtoo olla aina isommassa porukassa vähintään yksi ja sen takia olen muuttunut varovaisemmaksi ja stressaantuneeksi, kun tapoihini kuuluu kuitenkin se hyväntuulinen leikinlasku kokoajan.

Vierailija
3012/6335 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amiksessa toiset kiusasivat minua ja kun olin niin rikki niin vanhempani huomasivat pahoinvointini. Sitten vanhempani otti yhteyttä opettajaan ja kiusaajani olivat joutuneet puhutteluun. Eräänä päivänä kiusaajani syyttelivät minua vasikaksi ja olivat hyvin vihaisia minulle siitä. En edes tiennyt sitä kiusaajieni suuttumista ennen, että tuollaista oli tapahtunut. Kaikki tuo oli tapahtunut selkäni takana.

Vierailija
3013/6335 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entinen työnantajani suuttui appiukolleen siitä että hän kuoli.

Mahtoi suru purkaantua tuollalailla. Tuskin suuttui tuosta.

Vierailija
3014/6335 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oudoin tapaus on se, että pysäytin auton suojatien eteen jotta tien reunassa odottanut vanhempi nainen pääsisi suojatien yli, ja kyseinen rouva vetikin kohteliaaksi tarkoitetusta teostani armottomat kilarit. Pui nyrkkiään ja näytti vielä keskisormeaan. 

Kyseinen nainen on tietääkseni ihan normaali, ei siis mielenterveystapaus, vanhuuden höperö, tai aineiden käyttäjä. Tuolloinkin näytti ihan tavalliselta seistessään tien reunassa ennen raivopuuskaa. 

Myös toinenkin jalankulkija on pahoittanut mielensä kun olen antanut tietä. Tämä on outo pikkukaupunki.

Vierailija
3015/6335 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienessä kaupassa vanha lihava pappa jämähti kapealle käytävälle lähes heti sisäänkäynnin jälkeen.  Ei voinut kiertää mietenkään, joten sanoin, "Anteeksi, pääsisikö tästä ohi". Siirtyi, mutta kun pääsin ohi, hän mutisi ääneen uskomattoman kyrpiintyneenä, "Jumalauta kun on törkeetä!"

Vierailija
3016/6335 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eräällä huoltoasemalla kävin syömässä työpäivän aikana ja tilasin hampurilais-aterian.

Menin sitten pöytään istumaan ja odottamaan ateriaani. Kun tarjoilija toi ateriani niin kauhean äkäisesti antoi ateriani. Ikävä fiilis siitä syntyi itselleni ja päätin, etten toista kertaa tule tänne syömään. Ihan perus asiakkaana tulin syömään ja tollaista asiointia sain. Mitä helvettiä?

Tuskin liittyi mitenkään sinuun. Itse ollut kahdella sysipaskalla huoltoasemalla töissä missä pomot vaan kyykytti ja juoksutti kokoajan omat ja muiden hommat omien lisäksi, sekä erinäistä muuta tes:sin laiminlyötiä ja kiusaamista. Varmasti näkynyt tämä naamasta asiakkaille.

Vierailija
3017/6335 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kun asiallisesti ja kirjallisesti tapaamisessa pyysin minulle lakisääteisesti kuuluvia tietoja ja vastauksia kysymyksiini viranomaisilta-"ME EI SULLE VASTATA MIHINKÄÄN!!!" -huudot ja vittuilut paälle vielä vuosien valehtelun ja mustamaalaamisen jälkeen. Kiitos, Vihdin sosiaalitoimi, monen elämän tuhoamisesta. 

Valitithan kuitenkin viranomaisen esihenkilölle? Jos sekään ei auta, kannattaa tehdä kantelu AVI:in.

Vierailija
3018/6335 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin kaveriporukalla bubissa ja kaverini sanoi tietävänsä missä keskustelun aiheena oleva kaupunki sijaitsee. Tiesi väärin. Koska olin käynyt ko paikassa tiesin oikean sijainin. Siitä hän sai raivarit ja lähti kotiin.

Sama tyyppi saa raivarit milloin mistäkin.

Kerran juteltiin porukassa kuohuviineistä ja puhuttiin sellaisesta jota hän ei tuntenut. Lähti tuohtuneena kotiin koska hänhän tietää kaikesta kaiken. Aina.

Vierailija
3019/6335 |
09.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Amiksessa toiset kiusasivat minua ja kun olin niin rikki niin vanhempani huomasivat pahoinvointini. Sitten vanhempani otti yhteyttä opettajaan ja kiusaajani olivat joutuneet puhutteluun. Eräänä päivänä kiusaajani syyttelivät minua vasikaksi ja olivat hyvin vihaisia minulle siitä. En edes tiennyt sitä kiusaajieni suuttumista ennen, että tuollaista oli tapahtunut. Kaikki tuo oli tapahtunut selkäni takana.

Kiusaajasi eivät ymmärtäneet hävetä ja katua tekojaan vaan suuttuivat sinulle! Heidän mielestään varmaan oli sinun syytäsi, kun he kiusasivat sinua ja joutuivat puhutteluun. Aivan järkyttävää. Kertoo täydellisestä omantunnon puuttumisesta. 

Ja vaikka olisitkin tiennyt, mitä kaikkea on tapahtunut tietämättäsi, kiusaajien sinulle suuttuminen on maailman typerintä.

Vierailija
3020/6335 |
10.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä etten kutsunut erästä ystävää vauvan ristiäisiin.

Meidän suvuissa ristiäiset on olleet yleensä pieni perhejuhla, jossa on paikalla vain lähisukua ja kummit. Lisäksi tämä tapahtui korona-aikaan, jolloin juhliin ei todellakaan kutsuttu ylimärääisiä vieraita.

Eräs ystävä hermostui kun kerroin hänelle vauvan nimen ja hän tajusi jääneensä rannalle ristiäisistä. Kyseessä ei kuitenkaan ole erityisen lapsirakas henkilö (pikemminkin päinvastoin), vaan olisi halunnut olla ainoana vanhempien ystävänä vauvan isovanhempien, kummien, tätien ja setien seassa olemassa Se Tärkeä Ystävä Jota Ei Voi Jättää Kutsumatta.

Ei muuten varmaan kutsuta seuraaviinkaan ristiäisiin jos sellaiset tulee, vaikka toivottavasti silloin ei olekaan enää koronaa riesana.