Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oudoin asia mistä teille on suututtu?

Vierailija
08.01.2019 |

Tuli mieleen tässä aamutuimaan kun kaveri suuttui siitä kun tänä aamuna ilmoitin hänelle etten pääsekään aamulla kahville hänen kanssaan koska heräsin aivan kamalaan päänsärkyyn. Sanoin että josko siirrettäisiin esim lounasaikaan koska tiedän että hänellä ei ole menoja. Sai aivan hirveän raivokohtauksen tästä asiasta.

On oudoimpiakin asioita tapahtunut (esim työkaveri suuttui kun sairastuin enkä päässyt töihin) ja kerran mies raivostui siitä kun olin laittanut kokonaisia mustapippureita keittoon (ennen ei ollut tästä valittanut) Haukkui mut ja mökötti koko illan olkkarin nurkassa :D

Kommentit (6335)

Vierailija
2981/6335 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-vaimoni suuttui minulle ja otti minusta eron kun hän sai tietää, että olin pettänyt häntä hänen siskonsa kanssa. Minua ihmetyttää tämä yhä 10 vuoden jälkeen sillä kun menimme naimisiin, niin ex-vaimoni ottaa minusta eron heti jos petän häntä vieraan naisen kanssa. Mutta enhän minä tehnyt niin. Juuri siksi petin häntä hänen siskonsa kanssa että kyseessä ei olisi tuntematon vaan tuttu nainen joten ex-vaimo ei voisi ottaa minusta eroa jos saa tietää asiasta. Minä en pettänyt häntä vieraan vaan tutun naisen kanssa ja ex-vaimoni sanoi, että ottaa minusta eron jos petän häntä tuntemattoman naisen kanssa.

Vierailija
2982/6335 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäänyt mieleen. Ylä-asteella seurustelin pari vuotta. Välitunnilla saatoimme seisoskella halaten, pojan kädet hartioideni kautta kädet yhdessä, minun käteni hänen selkänsä ympärillä. Perus teini kaulailua, ei mitään suutelua, kielari meininkiä yms yms. Olin rauhallinen teini. Erilaista oli meininki suosittujen tyttöjen seurassa joilla oli stringit näkyvillä, fritsuja kaulat ja rinta alueet täynnä. Kuitenkin jouduimme kuviksen opettajan silmätikuksi, joka välitunnilla tulikin paasaamaan meille käytöksestämme?? Asia lähinnä huvitti meitä, koska tiesimme ettemme tehneet mitään hävytöntä, varsinkin verrattain muiden nuorten hommailuihin. Tämä varmaan ärsytti uskovaista hihhuli opea paljon, koska seuraavalla viikolla olimme vararehtorin puhuttelussa. Kuulema sivulliset kulkijat häiriintyvät meidän teinien hävyttömästä halailusta ylä-asteen pihalla, joten meidän tulisi mokoma touhu lopettaa:DD Muistan itekkin tilanteen hämmästyttäneen minua, koska todellakaan emme käyttäytynyt epäsiveästi. Varmaan kyseinen kuiva uskis kuvismaikka koki maailman kuvansa häirintyneen nuorten halailusta niin paljon, että vei asiaa rehtorin paikkeille asti. Oma vaimonsa opetti samassa koulussa, samanlainen kyttääjä hänkin. Jälkikäteen naurattaa jo kuinka pidettiin salassa käsistä toisiamme kiinni. Muutenkin pienen kunnan koulumme opettajat suosivat selkeästi "hyvä nimisiä" (opettajien, lääkärien jne jälkeläisiä) muksuja ja ns tavisperheiden lapsia kohdeltiin täysin eri tavoin. Terveisiä Oulujärven korpipashaan , toivottavasti on maikat saanut enemmän sisältöä elämäänsä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2983/6335 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parta, hattu, hiukset, olemus, kengät.

Kaikista näistä olen elämäni aikana kuullut ainakin kerran veetuilua.

Tuo "olemus" on provosoinut ehkä eniten, varsinkin edesmennyttä isääni.

Sehän on semmoinen tarkentamaton määre. Haukkuja ei sano koskaan tarkkaan, että mikä, vaan olemus yleisesti. Huono, väärä ihminen. Yleisellä tasolla epäkelpo ilman tarkennusta:)

Vierailija
2984/6335 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin sukulaiseni kanssa kirpputorilla ja hän näki kulhoja jotka olivat Suomessa tehtyjä ja ihasteli niitä ja mietti paljonkohan ne maksaa (ei ollut sellainen kirppari jossa olisi hinnat näkyneet valmiiksi). Sanoin, että ovat kyllä hienoja ja kehoitin kysymään hintaa myyjältä. Ei kysynyt, ei edes kassalla kun maksoi ostoksiaan ja sanoin vielä siinä, että kysy nyt niiden kulhojen hintaa jos haluat ne. Ei kysynyt, maksoi vaan.

Tuli minun vuoroni maksaa ja koska olin edellisestä päätellyt ettei hän sittenkään niitä kulhoja halua, niin minäpä kysyin paljonko ne maksavat. Hinta oli tosi edullinen ja sanoin sitten että ostan ne kulhot myös. Arvaatte varmaan, että olin ilkeä kun vein ne kulhot jotka hän halusi. Pitkään muisti mainita, kuinka OTIN ne hänen nenänsä edestä. Sanoin, että hänellä oli mahdollisuus ostaa ne, enkä olisi ostanut jos olisi ne todella halunnut, koska näki ne ennen.

Ilmeisesti minun olisi pitänyt kysyä hinta hänen puolestaan, mutta kyllä aikuinen voi ihan itse suunsa aukaista jos asia todella kiinnostaa. Kuulin tästä tekemästäni törkeästä tempusta todella monta kertaa.

Vierailija
2985/6335 |
13.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle on suututtu ja loukkaannuttu, kun olen nätisti sanonut, että kerron itseäni koskevat asiat ihan itse, jos haluan niistä jollekin kertoa.

Suvussa on tietotoimistoja jotka kertovat kaikkien asiat eteenpäin, sellaistenkin asiat kuulen, joita en edes tunne. Ei auta vaikka sanon ettei kiinnosta kun en tunne koko ihmistä. Terveysasioista puhutaan tyyliin, ei tätä varmaan saisi puhua, mutta kun ei asianomainen sitä kieltänytkään, niin puhun nyt, koska minä sitten olen se joka ei saa missään nimessä asiaa eteenpäin kertoa. Halutaan siis juoruta eteenpäin kun tiedetään jostain jotain henkilökohtaista, mutta vastuu asiasta siirretään myös pois. Jos itse kertoisin jollekin, siitä nousisi kamala haloo koska mulle uskouduttiin, mutta ei ajatella yhtään, että alunperin on uskoudutti tälle kertojalle joka sitten levittää asiaa eteenpäin. Itse en siis kerro eteenpäin, koska koen että hlö kertokoon itse jos aihetta on.

Nämä tietotoimistot kuitenkin siis loukkaantuvat ja suuttuvat jos heille sanoo, että kerron asiani itse, eli ei tarvi raportoida eteenpäin. Loukkaannutaan, koska hehän ovat niin luotettavia, etteivät eteenpäin kerro. Käsittämätön logiikka minusta.

Helppo toki nykyään kun tietää, niin ei kerro yhtään mitään minkä haluaa pitää yksityisenä.

Vierailija
2986/6335 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän toimarin, myös samassa firmassa työskentelevä vaimo raivostui kun otin lopputilin.

Otin lopputilin nimenomaan ja vain koska halusin hänestä eroon. Hän oli epäpätevä, itsestään liikoja luuleva, omista virheistään muita syyttelevä, päällepäsmäröivä riivinrauta, jota kaikki työkaverit vihasivat.

Minulla oli firmassa yksi homma, jonka tein hyvin, mutta hän käyttäytyi kuin olisin joku hänen henkilökohtainen orjansa. Tämä johtui varmasti siitä että olin koko firman ainoa naistyöntekijä. 

Kerran sitten hän sai pinnani paukahtamaan niin, että soitin kilpailevan firman toimarille ( pieni ala, kaikki tuntevat toisensa) ja kysäisin työpaikkaa jonka sainkin samalta istumalta. Tuli ihan voittaja fiilis vaikka tuntui todella p*  skamaiselta tehdä niin omalle pomolleni joka oli aivan ihana ihminen.  Juttelin kyllä hänen kanssaan ja kerroin rehellisesti mikä tuohon johti ja erosimme ystävällisissä merkeissä.

No tämän vaimo repäisi taas palollisen herneitä nenään.  Hän alkoi häiriköimään puheluilla/viesteillä/meileillä minua ja vaati minua menemään entiselle työpaikalleni takaisin tai vähintäänkin kouluttamaan tilalleni tullutta työntekijää. Oli kuulemma minun syyni että firma menetti asiakkaita . Osa siirtyi perässäni, mutta en edes ollut maininnut kenellekään mihin olin siirtynyt enkä siis mitenkään varastanut asiakkaita niin kuin hän väitti. Tuota häiriköintiä oli niin paljon että minun oli pakko käydä tekemässä rikosilmoitus. Hän onneksi lopetti häiriköinnin kuulusteluiden jälkeen.

Ikävä kyllä joudun näkemään häntä vieläkin alan tilaisuuksissa.

Vierailija
2987/6335 |
14.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin asunnon vuokralle, monien viestien jälkeen kysyjä suuttui kun kuuli että asunnossa ei ole saunaa.

Vierailija
2988/6335 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin puhunut kaverilleni ilmastointilaitteen hankkimisesta ja lopulta päädyinkin hankkimaan ilmalämpöpumpun. Kaverini suuttui kun kuuli tästä, koska oli ajateluut saavansa siirrettävän laitteen lainaan aina kun en ole kotona, eli olisi raahannut sen parin kilometrin päähän ainä halutessaan. 

Vierailija
2989/6335 |
18.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä kun lukee niin monen suuttujan kannattaisi kyllä mennä itseensä, aivan käsittämättömistä asioista ovat suuttuneet.

Vierailija
2990/6335 |
29.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle miesystävän sisko suuttui kun vuokralaiseni vaihtui. Hän oli jotenkin kuviteli että olisin "säästänyt" asunnon hänen tyttärelleen kun hän oli saanut opiskelupaikan helsingistä.  Hän huusi että miksi vuokrasit sen uudelleen, mähän sanoin että x on saanut opiskelupaikan helsingistä?! Sanoi vielä että eivät he ilmaiseksi pyytäneet vaan olisivat maksaneet kyllä vastikkeet. En edes viitsinyt kysyä että mites sitten se vajaa paritonnia kuussa minkä menettäisin vuokratuloja, totesin vaan että sopparit on jo allekirjoitettu. 

En minäkään asunut opiskeluaikoina 100 neliön täysin rempatussa kämpässä ihan keskustassa. Aivan varmasti myös suunnittelivat kerätä lisätuloja myös ottamalla kämppiksiä.

Vierailija
2991/6335 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin faceen kuvia puutarhastani ja vähän kauempana asuva kaverini ihastui kuviin. Juteltiin aika paljon ja hän tuli käymään luonani noin parin viikon päästä kuvien otosta. Esittelin uuden asuntoni ja pihan, mutta kaveri oli jotenkin vaisun tai ärtyneen oloinen; syötiin, kahviteltiin ja käytiin kuitenkin kävelyllä yms.

Ei jäänyt yöksi, hänellä oli kiirettä töissä ja se oli jo aiemmin tiedossa, eli lähti samana iltana takaisin kotiin. Seuraavana päivänä tuli sitten avautuminen mesen kautta, että miksi en ollut kertonut etteivät ne samat kukat kuki enää kuin kaksi-kolme viikoa sitten! Oli pettynyt kun ei saanut kuvia samoista kukista joita minä olin kuvannut...

Tuskin on hankala arvata että kaverini on elänyt koko ikänsä Helsingin keskustan tienoilla.

Vierailija
2992/6335 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin yhdessä firmassa amiksen työssä oppimis kurssilla. Siellä oli ovi koodilla toimiva ovi ja eräänä päivänä yksi sen firman työntekijöistä suuttui ja huusi minulle siitä, etten jäänyt heille pitämään ovea auki. Enpä jäänyt heille pitämään ovea auki, kun kerran ovi koodikin firmassa on, ettei ulkopuolisia sisään pääsisi ja enpä tuntenut näitä miehiä. Hirveä huuto minulle siitä.

Kerran se sama mies meni äkäisenä valittelee BOSSILLE siitä, kun olin "vain henkilökunnan" tiloissa. Hitot siitä, kun eräs johtohenkilö esitteli firman paikkoja itselleni. Ujo ihminen kun oon niin aika nöyränä olin silloin. Sykähdyttävää.

Vierailija
2993/6335 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies 54v kirjoitti:

Monet naiset ovat suuttuneet minulle ihan ilman syytä kun olen kosketellut heitä esim. takapuolesta ja rinnoista kysyen samalla, että kuinka paljon pano maksaa.

Tais tulla tuohon ikä-kohtaan vähän väärä numero? Pitikö olla 14?

Vierailija
2994/6335 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ex-vaimoni suuttui minulle ja otti minusta eron kun hän sai tietää, että olin pettänyt häntä hänen siskonsa kanssa. Minua ihmetyttää tämä yhä 10 vuoden jälkeen sillä kun menimme naimisiin, niin ex-vaimoni ottaa minusta eron heti jos petän häntä vieraan naisen kanssa. Mutta enhän minä tehnyt niin. Juuri siksi petin häntä hänen siskonsa kanssa että kyseessä ei olisi tuntematon vaan tuttu nainen joten ex-vaimo ei voisi ottaa minusta eroa jos saa tietää asiasta. Minä en pettänyt häntä vieraan vaan tutun naisen kanssa ja ex-vaimoni sanoi, että ottaa minusta eron jos petän häntä tuntemattoman naisen kanssa.

Ootko toi sama mies 14 v?

Vierailija
2995/6335 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka kolmannelle kuoppaa kaivaa kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koulussa kirjoitti:

60-luvulla farkut olivat vielä hyvin harvinaiset kouluasuna. Opettaja suuttui minulle ja sanoi, että ne eivät ole sopivat kouluasuksi. Elvis oli näihin aikoihin hyvin suosittu. Kun kampasin hiukseni samaan tyyliin sain myös siitä haukkumiset opettajalta.

Tuli tästä mieleen, että 2000-luvulla yläasteella kaverini alkoi värjäillä hiuksiaan ns. shokkiväreillä. Milloin oli pinkki, milloin sininen, milloin kirkkaanpunainen. Oli suht harvinaista vielä tuolloin ja kaveri joutui monesti opettajan puhutteluun. Pari kertaa häntä jopa pyydettiin kuraattorin juttusille ja kysyttiin, mitä vastaan kaveri oikein kapinoi. Tämä siis 2005-2008. En usko, että opettajat enää nykyisin silmäänsä lotkauttavat tuollaisellekaan.

Shokkivärejä on kyllä käytetty ennenkin, esim. 1980-luvulla ja juuri noin, että tässä kuussa tätä ja seuraavassa jo jotain muuta. Oli myös ripsivärin kaltaisia hiusväripakkauksia, joilla vaikka keski-ikäinenkin sai osaan hiuksistaan pientä vaihtelua seuraavaan hiustenpesuun asti.

Koska tässä aloin oikomaan, niin huomautan samalla siitäkin, että "ei korvaansa/korviaan lotkauttanut", ei koskaan silmiään.

En tiedä, miksi otit viestini noin itseesi. Tuo shokkivärien käyttö riippuu aika paljon asuinpaikasta; minä asuin pienessä kaupungissa ja koulussamme kaverini oli ainoa, joka rohkeni tuolloin niitä käyttää. Siitä, miten sinun asuinpaikassasi tai 80-luvulla toimittiin, en osaa sanoa, koska en ollut syntynytkään silloin.

Ja tuohon huomautukseesi: tiedän kyllä, että "silmiään lotkauta" ei ole sanonta. Minä käytin sitä silti, ja selvästi ymmärsit, mitä tarkoitin sillä. Onneksi meillä on näin kaunis ja eloisa kieli!

T. alkuperäinen kirjoittaja

Öö miksi käytät sanontaa ihan väärin jos vielä tiedät sen olevan väärin? T. eri

Päinvastoin,  minusta tuo oli virkistävä vanhan sanonnan päivitys.

Ei siinä sanonnassa ole mitään päivittämistä. Jos haluaa vaihtelua niin on parempi keksiä ihan uusi ilmaus, koska käyttämäsi tapa ei kerro mielikuvituksesta ja kielellä ilottelusta, vaan saa vain pitämään sinua ihmisenä, joka käyttää sanontoja ja vertaus- ja kielikuvia joiden merkitystä ja oikeaa käyttötapaa ei ymmärrä.

Vierailija
2996/6335 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän ystäväni olevan myös kohtuu ahkera jodlaaja ja aina toisinaan kun kuvittelen että joku viesti siellä on hänen kirjoittama käyn vastaamassa siihen jotain vaikkapa että nyt *kamun etunimi nukkumaan :D

Linkkasin sitten kaverille tämän jodlauksen kysyäkseni että joko satuin oikeaan arvaukseni kanssa ja osuhan se ja hirveä raivo päälle kuinka olen hänen identiteettinsä nyt paljastanut internetissä ja pitää edelleen mykkäkoulua. Tästä on kohta mennyt viikko jo.

Terveisiä @2:lle eli Sepolle olen pahoillani että paljastin sinut

Vierailija
2997/6335 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entinen miesystäväni suuttui vaikka mistä:

- Juice Leskinen on kuollut, ilmoitin asian, se riitti

- pilkoin tomaatit väärin

- väärä puolue voitti vaalit, herra itse ei vaivautunut äänestämään

- oli pakko mennä tiettyyn taksiin, vaikka kuski näytti "ihan idiootilta", kun muita takseja ei ollut tarjolla 

-

Häijyä spekuloida tätä mutta olikohan eksäsi ihan normaaliälyinen? Monet ns. heikkolahjaiset ovat herkkiä suuttumaan ja ärsyyntymään milloin mistäkin asiasta. Muutama tällainen ollut tuttavapiirissä (sukulainen, naapuri) ja se suuttumuksen takana oleva logiikka on jotain sellaista, mikä ei keskivertofiksulle aukea.

En ole sama kenelle vastasit, mutta allekirjoitan. Eksäni ainakin repi pelihousunsa jatkuvasti jostain ja syyksi riitti jokin mikä rikkoisi kolmevuotiaankin maailmankuvan. Taustalta löytyi sitten kehityshäiriö, mikä ei näkynyt päällepäin, mutta äitinsä oli estänyt lisätutkimusten sun muiden teon ja näin ollen tukitoimet. Silti se oli raskasta, ja odotan innolla sitä aikaa kun näistä asioista saa puhua vapaammin, että v a m m ainenkin voi olla henkisesti väkivaltainen. Sitähän se valtaosin oli. Meillä syyt suuttumisiin: 

- sanoin väärällä äänensävyllä, että ulkona sataa lunta 

- jos on nordean tili, ja nordean ollessa kaatunut, ei voi kävellä vain pop pankin konttoriin ja nostaa rahaa sieltä (kaverilleni kävi näin, asia ei auennut millään)

- jos tilaan vaatteita H&M:ltä, niin postit ovat aina samat, eivätkä ne siitä nouse "Älä sit hirveesti tilaa sieltä vaatteita, koska sit postit tulee niin kalliiksi"

En ees kehtaa jatkaa :D 

Vierailija
2998/6335 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entinen miesystäväni suuttui vaikka mistä:

- Juice Leskinen on kuollut, ilmoitin asian, se riitti

- pilkoin tomaatit väärin

- väärä puolue voitti vaalit, herra itse ei vaivautunut äänestämään

- oli pakko mennä tiettyyn taksiin, vaikka kuski näytti "ihan idiootilta", kun muita takseja ei ollut tarjolla 

-

Häijyä spekuloida tätä mutta olikohan eksäsi ihan normaaliälyinen? Monet ns. heikkolahjaiset ovat herkkiä suuttumaan ja ärsyyntymään milloin mistäkin asiasta. Muutama tällainen ollut tuttavapiirissä (sukulainen, naapuri) ja se suuttumuksen takana oleva logiikka on jotain sellaista, mikä ei keskivertofiksulle aukea.

En ole sama kenelle vastasit, mutta allekirjoitan. Eksäni ainakin repi pelihousunsa jatkuvasti jostain ja syyksi riitti jokin mikä rikkoisi kolmevuotiaankin maailmankuvan. Taustalta löytyi sitten kehityshäiriö, mikä ei näkynyt päällepäin, mutta äitinsä oli estänyt lisätutkimusten sun muiden teon ja näin ollen tukitoimet. Silti se oli raskasta, ja odotan innolla sitä aikaa kun näistä asioista saa puhua vapaammin, että v a m m ainenkin voi olla henkisesti väkivaltainen. Sitähän se valtaosin oli. Meillä syyt suuttumisiin: 

- sanoin väärällä äänensävyllä, että ulkona sataa lunta 

- jos on nordean tili, ja nordean ollessa kaatunut, ei voi kävellä vain pop pankin konttoriin ja nostaa rahaa sieltä (kaverilleni kävi näin, asia ei auennut millään)

- jos tilaan vaatteita H&M:ltä, niin postit ovat aina samat, eivätkä ne siitä nouse "Älä sit hirveesti tilaa sieltä vaatteita, koska sit postit tulee niin kalliiksi"

En ees kehtaa jatkaa :D 

Jäi siis oleellinen mainitsematta, mutta tää tyyppi oli koulussa ja kaikkialla saanut huutia ja puhutteluita siitä, että oli hirveän herkkä suuttumaan eikä hänen kanssaan pystynyt tekemään mitään yhteistyötä. Tyyppi oli kauhean malttamaton ja otti nokkiinsa hirveän herkästi, ja ratkoi näitä itse luomiaan konfliktitilanteita huutamalla, raivoamalla ja tappelemalla. Myöhemmin amis jäi kesken, koska opettaja yksinkertaisesti sanoi ettei tyypillä ole sillä asenteella asiaa hänen luokkaansa (uskon, että taustalla oli isompikin tapahtumasarja ja että se opettaja oli todellisuudessa kaikesta laittomuudesta huolimatta vain loppuunpalanut tyypin kuumakalleiluun, vaikka kuultiin se tyypille edullisempi versio.) En vain koskaan ennen ole tavannut ihmistä, joka voi suuttua nollasta sataan väärästä vitsistä ja joskus tuntui että kaveri oikein eli sille että saa taas jostain kiukutella. Toisaalta jostainhan ne asiakkaatkin tulee, jotka kiukuttelevat kun eivät saa parkkimittaria toimimaan kun ei riitä tilillä kate, vaikka "heillä om moikeus.." 

Vierailija
2999/6335 |
05.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun asiallisesti ja kirjallisesti tapaamisessa pyysin minulle lakisääteisesti kuuluvia tietoja ja vastauksia kysymyksiini viranomaisilta-"ME EI SULLE VASTATA MIHINKÄÄN!!!" -huudot ja vittuilut paälle vielä vuosien valehtelun ja mustamaalaamisen jälkeen. Kiitos, Vihdin sosiaalitoimi, monen elämän tuhoamisesta. 

Vierailija
3000/6335 |
06.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin nyt varsinaisesti suututtu on, mutta vittuilua kuulee välillä ihmeellisistä asioista.

Viimeisin oli kun pysähdyin prätkällä yhteen kulttuurikahvilaan, ja laitoin hatun päähän kypärän tilalle. Sivulaukkuihin mahtuu hattu hyvin. Yksi boomeri veti siitä herneen nenään.

Et elvisteletsä? Ei ristus. Tuntuu vain kaljuna tyhmältä liikkua paljain päin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän seitsemän