Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oudoin asia mistä teille on suututtu?

Vierailija
08.01.2019 |

Tuli mieleen tässä aamutuimaan kun kaveri suuttui siitä kun tänä aamuna ilmoitin hänelle etten pääsekään aamulla kahville hänen kanssaan koska heräsin aivan kamalaan päänsärkyyn. Sanoin että josko siirrettäisiin esim lounasaikaan koska tiedän että hänellä ei ole menoja. Sai aivan hirveän raivokohtauksen tästä asiasta.

On oudoimpiakin asioita tapahtunut (esim työkaveri suuttui kun sairastuin enkä päässyt töihin) ja kerran mies raivostui siitä kun olin laittanut kokonaisia mustapippureita keittoon (ennen ei ollut tästä valittanut) Haukkui mut ja mökötti koko illan olkkarin nurkassa :D

Kommentit (6335)

Vierailija
3061/6335 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä palstallahan on ihan normaalia suuttua ihan mistä tahansa asiasta. Olin vähän ihmeissäni yhtenä päivänä, kun joku alkoi yhdelle kommentilleni vänkäämään, että "sä et ole koskaan.... " ja "sinä aina.... ", ja kumpikin arvaus meni pieleen. Ehkä hän luuli minua joksinkin muuksi ihmiseksi. Me oltiin kumpikin ketjun aloittajan kanssa sanaa mieltä, mutta tämä vänkääjä oli päättänyt, että olen eri mieltä, vaikka yritin korjata luuloa.

Vierailija
3062/6335 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs henkilö kuuli kerran minun puhuvan jotain pikkuveljestäni ja teki siitä johtopäätöksen, että minun vanhemmillani on kaksi lasta eli minä ja veljeni. Kerran hän sitten kertoi minulle, että hänen vsnhemmillaan oli kolme lasta ja totesi sitten jotenkin ivallisesti, että "Mutta sinun vanhemillasi on vain kaksi lasta, sinä ja sinun pikkuveli". Silloin minä korjasin hänen luulonsa toteamalla, että itse asiassa olen suurperheen lapsi, koska pikkuveljen lisäksi minulla on kolme isoveljeä, kaksoissisko ja pikkusisko. Silloin tuo nainen suuttui verisesti kun en hänrn kuullen pikkuveljestäni puhuessani ollut erikseen kertonut hänelle muitasta sisaruksiani ja myös siitä, että minulla oli enemmän sisaruksia kuin hänellä. Olimme silloin kumpikin aikuisia, noin 30-vuotiaita, ns. "normaaliälyisiä" ja emme edes humalassa. Silti hän oli ivallisesti todennut, että hänellä on enemmän sisaruksia kuin minulla samaan tyyliin kuin joskus lapsena saatetaan ilmoittaa toiselle, että "Meidän perhe on parempi kuin teidän koska meillä on vsnhemmilla enemmän lapsia kuin teillä"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3063/6335 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex-mies suuttui kun ostin uuden pöytäliinan. Se oli kuulemma väärän värinen. Tästä hyvästä hän mökötti ja piti mykkäkoulua kolme päivää. Samainen sankari tietysti itse osteli kaikkea matoista trampoliineihin edes mainitsematta siitä minulle etukäteen.

Vierailija
3064/6335 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle suututtiin kun hymyilin onnellisena. Oli kaunis kesäpäivä, kävelin ulkona ja vastaan tuli joku minulle tuntematon mies. Hän karjaisi minulle että "mitä virnuilet siinä!!!"

Häkellyin täysin, en todellakaan virnuillut hänelle vaan hymyilin itsekseni onnellisena koska olin onnellinen😊

Tämä tapahtui kauan sitten mutta muistan sen vieläkin.

Vierailija
3065/6335 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle suututtiin kun hymyilin onnellisena. Oli kaunis kesäpäivä, kävelin ulkona ja vastaan tuli joku minulle tuntematon mies. Hän karjaisi minulle että "mitä virnuilet siinä!!!"

Häkellyin täysin, en todellakaan virnuillut hänelle vaan hymyilin itsekseni onnellisena koska olin onnellinen😊

Äksyilevät ja veetuilevat ukot ovat minullekin tuttu ilmiö, kuka on niitten muroihin k u s s u t? 

Vierailija
3066/6335 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän niin tuon tunteen. Olin tunti sitten saanut ajokortin ja käveleskelin onnellisena pyörätietä pitkin vähän muissa maailmoissa. Joku ohikulkija ärähti että mitä sinä noin hitaasti kävelet. En ollut hänen tiellään. Tulin kyllä sieltä pilvistä äkkiä maan pinnalle.

Vierailija
3067/6335 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähdin taksilla baariin poikaystävän kanssa. Matka oli lyhyt ja minä tiesin maksavani, persaukinen kun oli, joten menin heti etupenkille.

Poikakaveri ei ikinä päässyt tästä yli.

Voi kyynel.

No tosiaan on erikoisesta asiasta suuttunut, kaikki hienot ihmisethän istuu takana ja eihän sillä ole väliä missä istuvan pitää maksaa.

Vierailija
3068/6335 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulainen suuttui kun oli kuullut perheellemme sattuneesta onnettomuudesta. Suuttui koska emme olleet onnettomuudesta kertoneet muille.

Vierailija
3069/6335 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen naapurini, yksinhuoltaja-äiti, jolla oli kaksi lasta, suuttui minulle, kun huomautin hänelle kuinka hänen poikansa kiusaa omaa poikaani pihalla. Asuimme kerrostalossa silloin. Hänen poikansa oli potkaissut omaa poikaani selkään ja yritin saada pojan vastuuseen tekosestaan kertomalla äidille. Tämä hymyili parvekkeellaan hyvin ivallisesti että " en ole ollut näkemässä, no comments!" Sitten samaisella äidillä oli otsaa tulla valittamaan minulle siitä kun poikani kivittää hänen lapsiaan, mutta kun pojallani ei ollut muuta vaihtoehtoa kuin puolustautua kivittämällä tai lyömällä kepillä näitä kahta kasvattamatonta pikku perkelettä. Se takasi edes jonkinlaisen rauhan, muuten nämä kaksi pirunpentua olisivat pieksäneet hänet kokonaan. Ja puhun lapsista jotka eivät olleet vielä koulussa. Tämä äiti oli sellainen, jonka mielestä hänen lapsensa saivat tehdä mitä vain ja jos jotain ikävää tapahtui, syy oli aina muissa. Koko naapurusto oli kyllästynyt tähän porukkaan. Onneksi muutimme enkä edelleenkän tervehdi tätä naista kun on joskus vastaan tullut.  

Vierailija
3070/6335 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olin viimeisilläni raskaana ja oli yksi kouluprokkis missä piti pienryhmissä mennä tutustumaan tulevan alan työpaikkaan. Meitä oli neljä naista, oltiin sovittu käynti aamupäivälle ja että tehdään siitä raportti käynnin jälkeen ja saadaan sitten opintojakso purkkiin. No, mun synnytys käynnistyi yöllä ja laitoin ryhmäviestiä että näin kävi ja tsemppiä tutustumiseen heille silti! Yksi naisista suuttui ihan älyttömästi etten tule mukaan ja laittoi opettajalle asti sähköpostia 😅 poika syntyi 9:42, tapaaminen oli sovittu klo 10. No, oishan sitä tietenkin voinut paikalle vääntäytyä 💪

Vierailija
3071/6335 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo suuttui palkankorotuksesta! Kateus ja en kertonut viestillä heti kehityskeskustelujen jälkeen vaan vasta kotona kasvotusten (yllätys!... yllätys?)

Vierailija
3072/6335 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin kaverin kanssa puhuttu, että mahdollisesti mentäisiin uimaan yhtenä tiettynä maanantaina. Varoitin kuitenkin, että mulla saattaa tulla töitä sille päivälle, joten sillä varauksella. Hän sanoi, että ei haittaa, koska on aikeissa mennä joka tapauksessa, koska käy yleensä joka maanantai. Sunnuntaina aamulla ilmoitin, että joudun tekemään töitä, kuten olin uumoillut. Hän suuttui verisesti ja sanoi että olen epäluotettava, eikä hän kestä tällaista manipulointia. Eipä mitään, en kestä minäkään enää noita raivokohtauksia, tämä ei ollut ensimmäinen kerta. Olen aiemmin ollut kärsivällinen ja yrittänyt ymmärtää hänen vaihtelevia mielialojaan, mutta en oikein jaksa, kun vastaavat tilanteet toistuivat. Hänellä ei ole yhtään toista ystävää, enkä ihmettele miksi.

Vierailija
3073/6335 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin linja-autossa matkalla töistä kotiin kun viereeni istui noin 30-vuotias nainen. Minä katselin rauhallisena ikkunasta ulos sanomatta mitään kun tuo nainen alkoi ihan yllätyäen karjumaan minulle, että minulla ei ole mitään oikeutta puuttua hänen asioihinsa eikä se kuulu minulle lainkaan, että mihin hän oli menossa. Sitä raivoamista jatkui monen minuutin ajan kunnes hän huusi niin lujaa, että kaikki varmasti kuuluivat, että "Minun isi on poliisi ja katsoo tietokoneelta, että mikä sinun nimi on ja sitten minun isi tulee ja vie sinut vankilaan". Koko tuon ajan minä olin ollut hiljaa, en ollut katsonut häneen muutrn kuin että vilkaisin, että minulle hän huutaa ja olin ollut kuin mitään ei olisi tapahtunut. Eli oudoin asia mistä minulle on suututtu on se kun istuin linja-autossa paikallani sanomatta tai tekemättä mitään henkilölle joka minulle suuttui.

Vierailija
3074/6335 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olin viimeisilläni raskaana ja oli yksi kouluprokkis missä piti pienryhmissä mennä tutustumaan tulevan alan työpaikkaan. Meitä oli neljä naista, oltiin sovittu käynti aamupäivälle ja että tehdään siitä raportti käynnin jälkeen ja saadaan sitten opintojakso purkkiin. No, mun synnytys käynnistyi yöllä ja laitoin ryhmäviestiä että näin kävi ja tsemppiä tutustumiseen heille silti! Yksi naisista suuttui ihan älyttömästi etten tule mukaan ja laittoi opettajalle asti sähköpostia 😅 poika syntyi 9:42, tapaaminen oli sovittu klo 10. No, oishan sitä tietenkin voinut paikalle vääntäytyä 💪

Tällä naisella ei selvästikään ollut korvien välissä mitään.

Vierailija
3075/6335 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äsken tokaisin keittiössä miehen siivotessa astioita pöydästä että mulla on siinä se tiskikoneen tyhjennys vielä kesken. Meni ehkä 40 sec niin mies kysyi onko koneessa puhtaat vai likaisin. Ihmeissäni sanoin, ehkä aavistus tiukkaan sävyyn, että justhan mä sanoin että mulla on koneen tyhjennys kesken eli puhtaita ne loput (koska tyhjennys kesken!). Mies suuttui ja alkoi ärjymään lapsille kuinka "äiti veti pinnat tiskikoneen astioita". Mitä vittua oikeesti, huusi ja melskasi ja lähti lopulta käymään kaupassa ilmeisesti rauhoittuakseen. Yritän täs nyt sit kelata et mitähän taas tapahtui. Helle?

Vierailija
3076/6335 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poimin mustikat kuulemma liian nopeasti ex-anopin mielestä. Jaksoi kovaan ääneen siitä arvostella koko mökkiporukalle, että hosumista sellanen on.

Harmitti vissiin, kun tulin metsästä ämpärin kera ja marjat siivottuina häntä nopeammin.

Vierailija
3077/6335 |
17.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työkaveri suuttui, kun töistäni ei löydy koskaan virheitä tarkastuksessa. Epäili, että tarkastajat ovat hyvää pataa kanssani ja saan erityisvapauksia. 

Kolleegas ei vaan osaa. Samat rajat ne on kaikille. Eikä tarkastajia ainakaan kannata suututtaa. Saattaa helpommin löytyä korjattavaa :D

Vierailija
3078/6335 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähdin taksilla baariin poikaystävän kanssa. Matka oli lyhyt ja minä tiesin maksavani, persaukinen kun oli, joten menin heti etupenkille.

Poikakaveri ei ikinä päässyt tästä yli.

Voi kyynel.

No tosiaan on erikoisesta asiasta suuttunut, kaikki hienot ihmisethän istuu takana ja eihän sillä ole väliä missä istuvan pitää maksaa.

Jonkun ikivanhan ohjeen mukaan taksia aletaan täyttää takaa ja jos taakse ei mahdu, niin sitten voi istua eteen. Ei todellakaan ole virallinen ohje ja tässä ei tällaisesta ollut kysymys, mutta kuitenkin...

Vierailija
3079/6335 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin linja-autossa matkalla töistä kotiin kun viereeni istui noin 30-vuotias nainen. Minä katselin rauhallisena ikkunasta ulos sanomatta mitään kun tuo nainen alkoi ihan yllätyäen karjumaan minulle, että minulla ei ole mitään oikeutta puuttua hänen asioihinsa eikä se kuulu minulle lainkaan, että mihin hän oli menossa. Sitä raivoamista jatkui monen minuutin ajan kunnes hän huusi niin lujaa, että kaikki varmasti kuuluivat, että "Minun isi on poliisi ja katsoo tietokoneelta, että mikä sinun nimi on ja sitten minun isi tulee ja vie sinut vankilaan". Koko tuon ajan minä olin ollut hiljaa, en ollut katsonut häneen muutrn kuin että vilkaisin, että minulle hän huutaa ja olin ollut kuin mitään ei olisi tapahtunut. Eli oudoin asia mistä minulle on suututtu on se kun istuin linja-autossa paikallani sanomatta tai tekemättä mitään henkilölle joka minulle suuttui.

Saattoi olla kehitysvammainen/heikkolahjainen tai mielenterveysongelmainen.

Vierailija
3080/6335 |
18.07.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mielenterveysongelmat ei välttämättä näy päällepäin mutta kun avaa suunsa, tulee juuri tuollaista tekstiä.  Tiedän yhden nuoren naisen joka näyttää ehkä vähän homssuiselta mutta oikein reippaan ja itsevarman oloiselta mutta saattaa kaupassakin yhtäkkiä alkaa hu..rittelemaan ketä tahansa joka katsoo häneen päin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kaksi neljä