Oudoin asia mistä teille on suututtu?
Tuli mieleen tässä aamutuimaan kun kaveri suuttui siitä kun tänä aamuna ilmoitin hänelle etten pääsekään aamulla kahville hänen kanssaan koska heräsin aivan kamalaan päänsärkyyn. Sanoin että josko siirrettäisiin esim lounasaikaan koska tiedän että hänellä ei ole menoja. Sai aivan hirveän raivokohtauksen tästä asiasta.
On oudoimpiakin asioita tapahtunut (esim työkaveri suuttui kun sairastuin enkä päässyt töihin) ja kerran mies raivostui siitä kun olin laittanut kokonaisia mustapippureita keittoon (ennen ei ollut tästä valittanut) Haukkui mut ja mökötti koko illan olkkarin nurkassa :D
Kommentit (6335)
Lapsena tavattiin aina yhden kaverin kanssa kävelytiellä kotiemme välissä, kerran sitten unohdin reppuni ja menin hakemaan sitä. Sillä välin kaveri olikin lähtenyt kävelemään koululle, huusi minulle kiipeilytelineen luonta vihaisesti ja juoksi karkuun jos lähestyin. Se ystävyys oli sitten siinä enkä vieläkään näin 30 v myöhemmin ymmärrä, mitä tapahtui.
Aikuisena taas minulla oli seko avomies joka mm. repi lehden kädestäni ja silppusi sen kun en haulunnut katsoa samaa tv-ohjelmaa kanssaan vaan mielummin luin, lähti kalsarit jalassa raivoamaan rappukäytävään kun olin ottanut aamukahvilleni Nuuskamuikkusmukin jonka olisi tahtonut ja heitti täyden tupakka-askini parvekkeelta kun häneltä oli tupakat loppuneet. Ihme kahjo, en tajua miten katsoin tuollaista useamman vuoden.
- Nuorempana eräs ystäväni suuttui aina kun nauroin, kuulostin kuulemma tukehtuvalta kamelilta ja lopulta lakkasinkin nauramasta tämän ihmisen seurassa. Kerran sitten alkoi huutaa miten olen aina hirveän vakava enkä ikinä naura, johon samaan kaveriporukkaan kuulunut tyttö totesi " Titta ei varmaan haluu taas kuulla miten kuulostaa sun mielestä kamelilta". Suuttui sekä tälle tytölle, että minulle.
- Yökerhossa eräs puolituttu nainen kaatoi oluen päähäni ihmettelen suureen ääneen, miten kaltaiseni mitätömyys saa kaikki miehet. Olin jutellut jonkun tyypin kanssa mikä ilmeisesti laukaisi tuon raibokohtauksen, mikään miestennielijä en todellakaan ollut. Kai kauneudestaan tietoinen alkaa kuvitella että kaikkien miesten pitää tuijottaa vain häntä.
- Olimme kaverini kanssa terassilla ja vanhempi mies tuli samaan pöytään, kehui miten nättejä olemme ja onko meillä poikakaverit ym. Lopulta ehdotti suoraan päivälepoa kotonaan "mulla on iso sänky ja iso muukin, mmmm". Repesimme spontaaniin hysteeriseen nauruun ja ukko heitti raivoissaan tuolit nurin ennenkuin lähti huutaen, että ollaan rumia lespoja .
- Kerroin työpaikan ruokalassa että minulla epäillään keliakiaa ja työkaveri alkoi huutaa, että varastan hänen diagnoosinsa.
Kallev6 kirjoitti:
Entinen tyttöystäväni oli käymässä viikonloppuna ja suunniteltiin seuraavaksi päiväksi ruokaa.Sanoin hänelle,että otappa pakastimesta lihaa sulamaan.No hänpä otti.Aamulla huomasin pakastimen oven olevan auki ja huomautin siitä,mutten mitenkään moittivasti.Hän sanoi,ettei ollut jättänyt ovea auki.No minä siihe,että varmaan tuli hiiri ulos yöllä pakastimesta :).Hänpä suuttui.En ole ikinä kuullut sellaista raivoamista.Kyllä tukka pölisi ja korvat soi.Siis ex nykyään
Miksetsamallavaivallakirjoitakaikkiasanojakinpötköön?
Eräs (todellakin) entinen ystäväni (nainen) suuttui minulle seuraavasta:
Hän oli ns. miestennielijä, halusi valitettavasti vaan aina sen tyypin, joka oli jo varattu, eikä ollut väliä oliko se kaverin poikaystävä...
Olin eronnut poikaystävästäni. Mitään draamaa siinä ei ollut, ei vaan ollut kovin "luotettava" tyyppi ja kun olin kuullut huhuja tarpeeksi, laitoin poikki. Tästä muutama viikko eteenpäin tämä ystäväni (humalassa) alkoi kehua, miten hän oli ollut "silleen" tämän ex-poikaystäväni kanssa ja tämä oli kehunut häntä maailman kauneimmaksi naiseksi :D Minä siihen, että, "jahas, onnea vaan ja menestystä, ei liikuta minua, koska ei enää moneen viikkoon oltu yhdessä"
Hän suuttui siitä ihan hirveästi :D Hän oli ihan "turhaan" iskenyt sen tyypin, koska oli luullut hänen olevan varattu :D :D
Sukulainen suuttui kun sanoin, että jos ei edes koiraa osaa kasvattaa, niin miten voi kasvattaa lapsen. Ei liittynyt sukulaiseen mitenkään, vaan johonkin toiseen. Tosin, ymmärrän miksi saattoi suuttua, hänellä oli vielä muutama vuosi sitten kaksi koiraa, joista molemmat purivat ja kusivat ja paskoivat sisälle, ei ulkoiluttanut. Sitten luopui koirista lopullisesti ne pilattuaan. Nyt neljä lasta... vähän niin kuin ennustinkin, eivät osaa käyttäytyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin leirikoulussa luokkansa kanssa 9. luokalla. Olin juuri lopettanut kasvamisen, ja pituutta löytyy vieläkin se 167 cm. Otin kasvisruokaa kun yksi noin 150 cm. pitkä poika naapuriluokalta tuli raivoamaan kun "syöt pupunruokaa" ja "kasvava nuori nainen tarvii lihaa". Aloin vaan nauraa, sillä poikahan oli minua huomattavasti lyhyempi :D
Mitä ihmeen merkitystä sillä oli? Todennäköisesti hän on nykyisin sinua huomattavasti pitempi ja rotevampi. Eihän hän voinut tietää, että olit jo lopettanut kasvusi.
Tuskin oli edes raivonnut, ehkä maininnut naureskellen.
Hei lyhyt mies, oot ihan hyvä sellaisena kun olet. Hyväksy itsesi niin sun on helpompi elää takertumatta pituutta koskeviin lauseisiin. Sen verran sanon että ei se "rotevuus" eli leveyden lisääminen sulle pituutta tuo. Toisekseen, ketään ei kiinnosta pituus niin paljon kuin lyhyttä miestä. Oon nähnyt näitä mittatikku kourassa eläjiä, ja he ovat kaikki lyhyitä..
Monissa naisissa on se vika, etteivät he ymmärrä huumoria. Näyttää alkavan jo teininä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin leirikoulussa luokkansa kanssa 9. luokalla. Olin juuri lopettanut kasvamisen, ja pituutta löytyy vieläkin se 167 cm. Otin kasvisruokaa kun yksi noin 150 cm. pitkä poika naapuriluokalta tuli raivoamaan kun "syöt pupunruokaa" ja "kasvava nuori nainen tarvii lihaa". Aloin vaan nauraa, sillä poikahan oli minua huomattavasti lyhyempi :D
Mitä ihmeen merkitystä sillä oli? Todennäköisesti hän on nykyisin sinua huomattavasti pitempi ja rotevampi. Eihän hän voinut tietää, että olit jo lopettanut kasvusi.
Raivosi oikeesti, oltiin hotellin ravintolassa ja alkoi huutaa "Nyt saatana *nimi tähän* sä vielä kuolet tolla sun pupunruoka-ruokavaliollas, kasvava nuori nainen tarttee lihaa niin nyt helvetti sentään et hienostele vaan otat tota makkaraa etkä mittään kasviskeittoa!!!"
Juttu vähän laajeni...
Vierailija kirjoitti:
Tuntematon nuori nainen veti raivarit koska minulla oli leggingsit jalassa.
Olin ostoskeskuksessa kävelemässä, päälläni pepun puoliksi peittävä t-paita ja leggingsit. Kävelin muutaman n. 18-20 vuotiaan nuoren ohi, ja yksi heistä huusi perääni jotain tyyliin ”vitun ruma perse”, ”laita vaatteet päälle” tms kovalla äänellä että kaikki ohikulkijat varmasti kuulevat.
Asuni ei mielestäni ollut mikään erityisen imarteleva mutta oli kuitenkin täysin asiallinen (ihmiset pitivät esim vastaavia capri-pituisia leggingsejä ilman kenenkään mulkoilua).
Olen monesti miettinyt että sen ihmisen tyylitajulla varustettuna ei kannattaisi kauheasti aukoa muille päätään. 😅[/
Ellet ole kokoa XS, asusi ei todellakaan ollut asiallinen. Ei täysin eikä melkein.
Nukahdin aamukolmelta kun tyttöystävä oli päällä ratsastamassa.
Noh.
Mulla oli eräs "kaveri" jonka kanssa meillä oli jonkin verran yhteisiä ystäviä.
No eräänä kertana tää "kaveri" tuli mulle juttelee ja kysyy kuulumisia, oon aika avoin ihminen joten kerroin kaikkee mitä olin tehnyt, mitä suunnitelmia oli ja että mitä mulle ylipäätään kuuluu, hän kuunteli tarkkaavaisesti ja kysyi
lisäkysymyksiä. Kun olin sii hyvin tovin puhunut itsestäni ajattelin että olisi kiva kuulla myös hänen kuulumisiaan. yleensä kun kavereiden kanssa jutellaan niin käydään molempien kuulumiset läpi (:
hän vastasi aika lyhyesti ja mielestäni hieman epämääräisesti/ ristiriitaisesti, niin etten todellakaan ymmärtänyt mitä hän tarkoitti, kun ihan asiallisesti kysyin et miten mitä hän tarkoitti tuolla, niin hän sanoi että asia ei mulle kuulu, hänen ei tarvitse mitään selittää ja että mitä ihmettä mä oikeen utelen ja puutun hänen elämään
Työtoveri suuttui minulle siitä, kun hän itse kertoi olevansa kauhean migreenin kourissa, toisella silmälläkään ei nähnyt mitään ja oli lähdössä kävellen kaupungin läpi työterveyteen. Olin ollut hänestä kuulemma "liian huolissani", kun hän on aikuinen ihminen: En siis olisi saanut vastaukseksi hänelle ehdottaa, voisiko joku työpaikalta viedä hänet sinne. Tätä hän hautoi ainakin puoli vuotta, kirjasi sen ylös ja julisti sitten kaikkien muiden keksimiensä vikojeni kanssa.
Mielenkiintoisesti toinen vikani olikin se, että suhtaudun toisten sairauksiin pilkallisesti tai vähintään välinpitämättömästi. Sitä kohtaa hän ei tosin avannut enempää.
Tarpeetonta kai sanoakaan, että nykyisin minulta ei liikene enää myötätuntoa millekään hänen sairauksilleen, tapaturmilleen, perheasioilleen ym.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hei lyhyt mies, oot ihan hyvä sellaisena kun olet. Hyväksy itsesi niin sun on helpompi elää takertumatta pituutta koskeviin lauseisiin. Sen verran sanon että ei se "rotevuus" eli leveyden lisääminen sulle pituutta tuo. Toisekseen, ketään ei kiinnosta pituus niin paljon kuin lyhyttä miestä. Oon nähnyt näitä mittatikku kourassa eläjiä, ja he ovat kaikki lyhyitä..
Kuka tässä ketjussa on lyhyt mies tai edes mies? Itse vaan ihmettelin mitä merkitystä tuossa keskustelussa oli sillä, että kommentin esitti lyhyempi henkilö ja totesin vaan, että todennäköisesti on nykyisin huomattavasti pitempi ja rotevampi, niin kuin useimmat miehet ovat verrattuna siihen 150-senttiseen laihaan yläastepoika-aikaansa.
Pakko vielä huomauttaa että k.o. mies on tällä hetkellä 170cm. eli ruhtinaalliset kolme senttiä pidempi
Hänen käytöksensä olo outoa, mutta en mä siltikään ymmärrä miten hänen oma pituutensa liittyi tilanteeseen. Kehittyvät aivot tarvitsee lihassa olevia vitamiineja mikä on tärkeämpää kuin minkä pituiseksi henkilö päätyy.
Todennäköisesti se poika oli ihastunut ja halusi vaan herättää huomiota.
Vierailija kirjoitti:
Todennäköisesti se poika oli ihastunut ja halusi vaan herättää huomiota.
Sä et selvästikään tunne sitä tyyppiä.
Eräs henkilö suuttui minulle kerran kun otin mukin ja join siitä vettä. Sain ihan hirveän raivokohtauksen, kiroili, huusi ja meinasi käydä kimppuuni. En ymmärrä, että miksi hän niin suuttui koska ne eivät olleet hänen mukejqan ja muutenkaan hänellä ei ollut siinä tilanteessa mitään syytä tai oikeilla kieltää minua juomasta saati suuttua siitä minulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mummu joka on aina ollut kova leipomaan raivostui pari viikkoa sitten kun kerroin että mulla on todettu keliakia sekä laktoosi-intorelanssi. Hoki vain koko ajan että 'ei se sairas ole vaan päätät itse ettet syö viljaa. kehtaatkin vanhan ihmisen sydämen rikkoa. syö nyt tai mummu on surullinen eikä tykkää susta enään' ja kuitenkin olen yli 20. Eli siis hänen mielestään teeskentelen ym koska gluteiinittomuus ja laktoosittomuus on nykyään 'trendi/vaihe' ja että mun pitäisi syödä sitä laktoositonta ja ei gluteenitonta ja saada kamalat vatsavaivat ja ihottuma jotten 'särkisi' hänen sydäntään. Huoh 😒
No nyt mä suutuin sun mummolles.
Sano sille mummolle, että keliakia on esim. reumaan verrattava autoimmuunisairaus, ja jos syöt hänen pulliaan voit jäädä lapsettomaksi tai saada syövän tai osteoporoosin. Että sitäkö mummu sitten haluaa. Ja nuo molemmat oikeasti liittyvät hoitamattomaan keliakiaan. Ei siis tarvi puhua vatsakivuista ja ripulista, ne tuollainen tyyppi kuittaa olankohautuksella.
Tietylle tyypille ei tuokaan auta... ”No höpö höpö, ei siitä mitään tule!” T. Eri
Vierailija kirjoitti:
Työtoveri suuttui minulle siitä, kun hän itse kertoi olevansa kauhean migreenin kourissa, toisella silmälläkään ei nähnyt mitään ja oli lähdössä kävellen kaupungin läpi työterveyteen. Olin ollut hänestä kuulemma "liian huolissani", kun hän on aikuinen ihminen: En siis olisi saanut vastaukseksi hänelle ehdottaa, voisiko joku työpaikalta viedä hänet sinne. Tätä hän hautoi ainakin puoli vuotta, kirjasi sen ylös ja julisti sitten kaikkien muiden keksimiensä vikojeni kanssa.
Mielenkiintoisesti toinen vikani olikin se, että suhtaudun toisten sairauksiin pilkallisesti tai vähintään välinpitämättömästi. Sitä kohtaa hän ei tosin avannut enempää.
Tarpeetonta kai sanoakaan, että nykyisin minulta ei liikene enää myötätuntoa millekään hänen sairauksilleen, tapaturmilleen, perheasioilleen ym.
Tunsi varmasti syyllisyyttä sairauspoissaoloistaan, joita on varmasti paljon. Hän varmaan koki, että hänen sairasteluistaan pidetään kirjaa tms. Aika vainoharhainen tapaus, selvästi.
Olen tuntenut samalla tavalla kokevan ihmisen. Hänen sairasteluihinsa ei olisi saanut sanoa yhtään mitään, mutta silti olisi pitänyt olla hirveän empaattinen...
Muistan kun olin pienenä kaverilla. Kaveri oli sitten mennyt PESEMÄÄN KÄDET joten kaverin isä alkoi raivoamaan MULLE että annan hänen "Annalleen" huonoja vaikutteita.