Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oudoin asia mistä teille on suututtu?

Vierailija
08.01.2019 |

Tuli mieleen tässä aamutuimaan kun kaveri suuttui siitä kun tänä aamuna ilmoitin hänelle etten pääsekään aamulla kahville hänen kanssaan koska heräsin aivan kamalaan päänsärkyyn. Sanoin että josko siirrettäisiin esim lounasaikaan koska tiedän että hänellä ei ole menoja. Sai aivan hirveän raivokohtauksen tästä asiasta.

On oudoimpiakin asioita tapahtunut (esim työkaveri suuttui kun sairastuin enkä päässyt töihin) ja kerran mies raivostui siitä kun olin laittanut kokonaisia mustapippureita keittoon (ennen ei ollut tästä valittanut) Haukkui mut ja mökötti koko illan olkkarin nurkassa :D

Kommentit (6335)

Vierailija
2121/6335 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies suuttui kun käytin entisen työpaikkani tunnuksia nettihesarin lukemiseen. Se on kuulemma vakava petos ( varmaan onkin, mutta en siitä välittänyt)

Vierailija
2122/6335 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Petos kirjoitti:

Mies suuttui kun käytin entisen työpaikkani tunnuksia nettihesarin lukemiseen. Se on kuulemma vakava petos ( varmaan onkin, mutta en siitä välittänyt)

Se ei ole petos eikä mikään muukaan rikos.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2123/6335 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin leirikoulussa luokkansa kanssa 9. luokalla. Olin juuri lopettanut kasvamisen, ja pituutta löytyy vieläkin se 167 cm. Otin kasvisruokaa kun yksi noin 150 cm. pitkä poika naapuriluokalta tuli raivoamaan kun "syöt pupunruokaa" ja "kasvava nuori nainen tarvii lihaa". Aloin vaan nauraa, sillä poikahan oli minua huomattavasti lyhyempi :D

Mitä ihmeen merkitystä sillä oli? Todennäköisesti hän on nykyisin sinua huomattavasti pitempi ja rotevampi. Eihän hän voinut tietää, että olit jo lopettanut kasvusi.

Tuskin oli edes raivonnut, ehkä maininnut naureskellen.

Vierailija
2124/6335 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin leirikoulussa luokkansa kanssa 9. luokalla. Olin juuri lopettanut kasvamisen, ja pituutta löytyy vieläkin se 167 cm. Otin kasvisruokaa kun yksi noin 150 cm. pitkä poika naapuriluokalta tuli raivoamaan kun "syöt pupunruokaa" ja "kasvava nuori nainen tarvii lihaa". Aloin vaan nauraa, sillä poikahan oli minua huomattavasti lyhyempi :D

Mitä ihmeen merkitystä sillä oli? Todennäköisesti hän on nykyisin sinua huomattavasti pitempi ja rotevampi. Eihän hän voinut tietää, että olit jo lopettanut kasvusi.

Hei lyhyt mies, oot ihan hyvä sellaisena kun olet. Hyväksy itsesi niin sun on helpompi elää takertumatta pituutta koskeviin lauseisiin. Sen verran sanon että ei se "rotevuus" eli leveyden lisääminen sulle pituutta tuo. Toisekseen, ketään ei kiinnosta pituus niin paljon kuin lyhyttä miestä. Oon nähnyt näitä mittatikku kourassa eläjiä, ja he ovat kaikki lyhyitä..

Vierailija
2125/6335 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 3 viikon duunireissulla Aasiassa, ja tapasin luonnollisesti paljon uusia ihmisiä. Yhtenä iltana vaimo soitti vihaisena ja alkoi tenttaamaan: ”Kuka tää muija sun facebook-kavereissa on?!?!”

Kyseessä oli siis ihan puhtaasti kollega Bangkokin myyntikonttorilta.

Vierailija
2126/6335 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

111

Vierailija
2127/6335 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei lyhyt mies, oot ihan hyvä sellaisena kun olet. Hyväksy itsesi niin sun on helpompi elää takertumatta pituutta koskeviin lauseisiin. Sen verran sanon että ei se "rotevuus" eli leveyden lisääminen sulle pituutta tuo. Toisekseen, ketään ei kiinnosta pituus niin paljon kuin lyhyttä miestä. Oon nähnyt näitä mittatikku kourassa eläjiä, ja he ovat kaikki lyhyitä..

Kuka tässä ketjussa on lyhyt mies tai edes mies? Itse vaan ihmettelin mitä merkitystä tuossa keskustelussa oli sillä, että kommentin esitti lyhyempi henkilö ja totesin vaan, että todennäköisesti on nykyisin huomattavasti pitempi ja rotevampi, niin kuin useimmat miehet ovat verrattuna siihen 150-senttiseen laihaan yläastepoika-aikaansa.

Vierailija
2128/6335 |
17.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä on ollut tapa lainata naapurin lapiota välillä ja se on ollu hälle ok. No Kerra vahingossa meni lapio rikki joten ukko osti naapurille uuden. Naapuri ei suuttunut siitä et vanha meni rikki vaa siitä et sai vanhan puuvartisten tilalle Fiskarsin hyvän lapion.

Öö, tuota. Vanhat puuvartiset ovat kyllä käytössä parempia. Mutta eipä niitä kaupoista saa.

Vierailija
2129/6335 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

sukulainen kuvitteli lomalla että vahdin hänen noin 10v lastaan ilmaiseksi ja pyytämättä, tyyliin että hän katosi omia menojaan vaan ja työnsi lapsensa minulle mitään sanomatta ja ilmaiseksi. Oli aluksi ollut puhe vain lomasta, ei lapsenvahdin työleiristä. Lapsi oli vaikea ja kiukutteleva ajoittain (mm. viihtyi paremmin sisällä pimeässä) joten jätin hänet yhdeksi päiväksi noin 2-3 tunnin ajaksi sisälle, vastuuhan olisi kuulunut sille mammalle joka varmaan istui baareissa sillä välin. Olin lähikadulla ja mamma piti puhelintaan kiinni, vaikka hän oli reissussa lastensa kanssa. Olin kuulemma täysin holtiton lapsenvahti ja miesten perään (en saanut mitään palkkaa enkä ollut tullut lomalle lastenvahdiksi kutsuttuna) kun olin jättänyt lapsen muutamaksi tunniksi sisälle kun lapsi halusi olla sisällä. Vietin lomasta 23/7 ko.lapsen kanssa ilmaiseksi ja kun en viettänyt 24/7 lomastani lapsen ehdoilla lapsen kanssa olin kamala babysitter, miesten perään ja sain haukut. Koskaan en harrastanut yhden illan juttuja lomalla tai muutenkaan, tosin lapsen mammasta en tiedä. Jouduin myös maksamaan hänen lapsensa ruuat sillä välin kun mamma huiteli missälie. Loma olisi voinut sujua paremminkin, mutta lapsen mamma oli oikutteleva ja ilkeä lomanpilaaja. 

Vierailija
2130/6335 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lainasin kaverin laukkua koska tarvitsin uuden, johon hän suostui ja asia oli täysin ok. Sitten yksi toinen tuttava sai aivan kamalan hepulin ja raivokohtauksen siitä että minulla oli eri laukku käytössä. Laukku ei ollut merkkituote tai mitään, vanha kulahtanut lainalaukku vaan. Hän ilmoitti että rikon sen toisen laukun ja että se täytyy korvata ja kaikkea, laukun arvo olisi käytettynä noin 5e. 

Vierailija
2131/6335 |
18.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postasin facebookiin jonkun tyhjänpäiväisen kodinhoitoon liittyvän artikkelin jota kommentoin mielestäni railakkaasti muka paheksuen, ei nyt varmaan maailman terävintä yhteiskunnallista kommentääriiä ollut minkä myönnän. Kaveri suuttui tästä ja väänsimme pitkälle seuraavaan yöhön asiasta yksityisviestein, hänen mielestään halusin ilmaista että kaikki jotka eivät paheksu artikkelissa mainittua asiaa ovat minua ala-arvoisempia ja typeriä. Omasta mielestäni tarkoitukseni oli ollut vähän vitsailla kevyellä asialla, josta en uskonut kenenkään voivan loukkaantua. Homma eskaloitui kertakaikkiaan ja ystävä kertoi minun olevan täysin joustamaton ihminen ja en voi hyväksyä sitä että joku ei jaa minun mielipidettäni mistä tahansa asiasta, ja että itsetyytyväisyyteni norsuluutornista tuomitsen "alamaisiani". Koitin muistuttaa että hän itse esim vihaa tiettyä väriä ja on esittänyt vihastaan hupaisia rantteja vaikka kuinka usein. Että itse siinä samanlaisella huumori-tyylillä koitin hupailla omalla inhollani todellakin ihan hölmöä asiaa kohtaan, ja että minulla ei ole mitään mielipidettä siitä että joku toinen on asiasta muuta mieltä. Tilanne oli tosi outo ja ystävyys kyllä loppui. Laitoin hänet "tuttavat" -listalle fb:ssa ja lupasin postata huonoimmat huumorijutut jatkossa vain läheisille ystäville.

Vierailija
2132/6335 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikuinen kaveri veti kilarit siitä, että kehotin pitämään huolta omasta jaksamisestaan. Muiden suusta tää kelpasi, mun ei. ei oo kaveri enää.

Vierailija
2133/6335 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kristiina xx kirjoitti:

Kerran ala-asteikäisenä 90-luvulla kirppiksellä rikoin maljakon (vahingossa), kun laitoin sinne sellaisen keinokukan takaisin, että jotenkin se vaan kaatui pöydälle. Olin siellä faijan kanssa, kun hän suuttui siitä ihan hirveästi, kun joutui 50mk eli n. 8,5€ maksamaan turhasta. Olisin kyllä maksanut sen itsekin, mutta ei ollut lompakkoa mukana. Mun mittapuun mukaan toi 50mk ei edes silloinkaan ollut mikään älyttömän suuri summa, joten siihen nähden aiheutunut suuttumus oli mun mielestä ylimitoitettua.

Vai että 8,5 € on sama kuin 50 markkaa markka-aikaan? :D

Viidelläkymmenellä mummolla sai kyllä paljon enemmän kuin 8,5 eurolla. Jos vertaa vaikka kahvikupillisten määrää.

2134/6335 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä se 50 mk ei ollut se pointti. Vaan se, että isä suuttui lapselle asiasta, joka oli täysi vahinko.

50 mk oli minun nuoruudessani pikku summa, sillä sai pizzan ja kaljan Rossossa.

Miten vanhempi viitsii alkaa karjua lapselleen tuollaisesta asiasta? Tai vaikka olisi rikkonut jotain arvokkaampaakin? Vahinko on vahinko.

Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua

Vierailija
2135/6335 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tunnetaan yhä, hän oli tuntenut minut ykkösluokalta lähtien ja tiesi että olin ollut kasvissyöjä neljänneltä lähtien. Jostain syystä alkoi raivoamaanjuuri k.o. luokkaretkellä

Vierailija
2136/6335 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Raivosi oikeesti, oltiin hotellin ravintolassa ja alkoi huutaa "Nyt saatana *nimi tähän* sä vielä kuolet tolla sun pupunruoka-ruokavaliollas, kasvava nuori nainen tarttee lihaa niin nyt helvetti sentään et hienostele vaan otat tota makkaraa etkä mittään kasviskeittoa!!!"

Vierailija
2137/6335 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka tässä ketjussa on lyhyt mies tai edes mies? Itse vaan ihmettelin mitä merkitystä tuossa keskustelussa oli sillä, että kommentin esitti lyhyempi henkilö ja totesin vaan, että todennäköisesti on nykyisin huomattavasti pitempi ja rotevampi, niin kuin useimmat miehet ovat verrattuna siihen 150-senttiseen laihaan yläastepoika-aikaansa.

Pakko vielä huomauttaa että k.o. mies on tällä hetkellä 170cm. eli ruhtinaalliset kolme senttiä pidempi

Vierailija
2138/6335 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen tyttöystäväni oli käymässä viikonloppuna ja suunniteltiin seuraavaksi päiväksi ruokaa.Sanoin hänelle,että otappa pakastimesta lihaa sulamaan.No hänpä otti.Aamulla huomasin pakastimen oven olevan auki ja huomautin siitä,mutten mitenkään moittivasti.Hän sanoi,ettei ollut jättänyt ovea auki.No minä siihe,että varmaan tuli hiiri ulos yöllä pakastimesta :).Hänpä suuttui.En ole ikinä kuullut sellaista raivoamista.Kyllä tukka pölisi ja korvat soi.Siis ex nykyään

2139/6335 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikoinaan Helsingin kaupungilla töissä ollessani pomoni suivaantui silmittömästi ja käyttäytyi vihamielisesti siitä, että työskentelyni mainittiin pitkästi ja kehuvasti hallintokunnan vuosikirjassa.

Normaalimpi ihminen olisi ottanut osan kiitoksista itselleen hyvin johdetusta työstä, mutta ei tämä tapaus.

Työkavereitani tämä ihminen oli saanut poistumaan jo useamman ennen minua ja eräs sanoi: "odota vaan, seuraavaksi se alkaa kyykyttämään sinua". Näin tapahtui.

Erosin vajaan vuoden tämän episodin jälkeen kaupungin hommista ja olen sen jälkeen ollut erilaisissa mielenkiintoisissa työpaikoissa.

Juuri pari päivää sitten uteliaisuus heräsi vuosien jälkeen ja googletin kyseisen henkilön. Kyllä, vieläkin kaupungilla töissä.

Vierailija
2140/6335 |
19.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntematon nuori nainen veti raivarit koska minulla oli leggingsit jalassa.

Olin ostoskeskuksessa kävelemässä, päälläni pepun puoliksi peittävä t-paita ja leggingsit. Kävelin muutaman n. 18-20 vuotiaan nuoren ohi, ja yksi heistä huusi perääni jotain tyyliin ”vitun ruma perse”, ”laita vaatteet päälle” tms kovalla äänellä että kaikki ohikulkijat varmasti kuulevat.

Asuni ei mielestäni ollut mikään erityisen imarteleva mutta oli kuitenkin täysin asiallinen (ihmiset pitivät esim vastaavia capri-pituisia leggingsejä ilman kenenkään mulkoilua).

Olen monesti miettinyt että sen ihmisen tyylitajulla varustettuna ei kannattaisi kauheasti aukoa muille päätään. 😅

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yksi