Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oudoin asia mistä teille on suututtu?

Vierailija
08.01.2019 |

Tuli mieleen tässä aamutuimaan kun kaveri suuttui siitä kun tänä aamuna ilmoitin hänelle etten pääsekään aamulla kahville hänen kanssaan koska heräsin aivan kamalaan päänsärkyyn. Sanoin että josko siirrettäisiin esim lounasaikaan koska tiedän että hänellä ei ole menoja. Sai aivan hirveän raivokohtauksen tästä asiasta.

On oudoimpiakin asioita tapahtunut (esim työkaveri suuttui kun sairastuin enkä päässyt töihin) ja kerran mies raivostui siitä kun olin laittanut kokonaisia mustapippureita keittoon (ennen ei ollut tästä valittanut) Haukkui mut ja mökötti koko illan olkkarin nurkassa :D

Kommentit (6374)

Vierailija
2101/6374 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kaverilla kahvilla ja tajusin maitoa kuppiin kaataessa että on pilalla, kaveri huusi suuttuneena "eikä oo!" ja lorotti reippaalla kädellä sitä haisevaa kokkareista mönjää kahviinsa. Ja joi sen.

Vierailija
2102/6374 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä7437 kirjoitti:

Kun mun paras likkakaverini kuoli aivosyöpään, niin hänen äitinsä suuttui minulle, kun jäin eloon enkä kuollut Leenan puolesta.

Sen jälkeen vihasi minua niin ettei silmissään sietänyt.

Ja vaikka mulla oli myös kauhea ikävä tätä Leenaa ja olin tosi järkyttynyt. Kuolema tuli aivan yllättäen. Luulimme, että kärsi migreenistä. Vasta ruumiinavaus paljasti kuolinsyyn.

Oliko tämä 70-luvulla? Tulee mieleen äitini ystävä joka oli vain maannut karmeiden migreenien takia huoneessaan ja vasta kun yllättäen kuoli, selvisi ettei ollutkaan migreeniä.. äiti oli tämän asian takia hysteerinen kun minulla puhkesi migreeni 12-vuotiaana, vaikka sain toimivat lääkkeet ja minulle tehtiin migreenitestikin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2103/6374 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyöräilijä sai raivokohtauksen kun ylitin suojatien jälkeen myös pyörätien ja hän joutui jarruttamaan vuokseni. Ilmeisesti hänestä olisi ollut järkevämpää, että jään siihen autotielle seisomaan.

Vierailija
2104/6374 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pyöräilijä sai raivokohtauksen kun ylitin suojatien jälkeen myös pyörätien ja hän joutui jarruttamaan vuokseni. Ilmeisesti hänestä olisi ollut järkevämpää, että jään siihen autotielle seisomaan.

Oliko ennen suojatietä kärkikolmio? Olitko kenties kääntymässä?

Vierailija
2105/6374 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pyöräilijän pitää joka tapauksessa väistää kävelijää.

Vierailija
2106/6374 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työpaikkalla minulle suututtiin siitä, etten tuonut vuorollani kahvi maitoa taukotilaan. Paha vaan, kun itse juon kahvini aina mustana. Kahvia omalla vuorollani aina toin, koska sitä kuitenkin päivittäin juon, mutta tuota maidon tuomista en kokenut velvollisuudeksi, koska itse en sitä ollenkaan käytä...

Vierailija
2107/6374 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pyöräilijän pitää joka tapauksessa väistää kävelijää.

Hups! Luin väärin ja luulin, että kyse oli autoilijasta. 😂

Vierailija
2108/6374 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oudoin tilanne missä itselleni on suututtu on kun opiskeluaikoina miespuolinen tuttavani loukkaantui verisesti kun kuuli minun seurustelevan. Oltiin tunnettu koulussa ehkä puolisen vuotta ja juteltiin noin kerran viikossa tai jopa harvemmin. Muutama kaverini epäili jo aiemmin, että kyseinen mies tykkää minusta, mutta koska oltiin niin harvoin tekemisissä en itse tajunnut asiaa.

Kerran sitten koulusta kotiin matkalla törmättiin miehen kanssa ja vaihdettiin kuulumisia. Kerroin kevään olleen kiireellinen koulun, harrastusten ja hiljattain alkaneen parisuhteen takia. Poikaystävän mainittuani miehen ilme musteni ja hän oli selvästi raivoissaan kysellen “ohimennen” lisää uudesta kumppanistani. Tajusin tuolloin viimein itsekin, että mies oli ilmeisesti ollut ihastunut minuun kun oli niin vihainen. Olin kuitenkin aika hämmentynyt enkä tiennyt mitä sanoa kun mies ei ollut koskaan tuonut tunteitaan mitenkään esille, ei edes kyseisessä tilanteessa, eikä tehnyt minkäänlaista aloitetta. Lisäksi mies yritti alkaa arvostella poikaystävääni ja vihjailla hänen olevan mm. naismainen siksi, että poikaystäväni piti ruuanlaitosta. : D

Keskustelun jälkeen mies mökötti minulle noin viikon niin ja aina kun näin hänet koulussa hän tuijotti minua intensiivisesti vihaisen näköisenä. Koin tämän vähän pelottavana, mutta myös aika ärsyttävänä... Enhän ollut edes tietänyt hänen pitävän minusta enkä muutenkaan ollut tehnyt mitään väärää! Kai mies oli ajatellut, että meillä oli ollut romanssi pikkuhiljaa kehitteillä ja tunsi olonsa petetyksi.

seli seli, oot varmasti flirttaillut....

Vierailija
2109/6374 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis ihan kaikki myötätuntoni tahattomasti lapsettomia kohtaan, mutta jotkut heistä kyllä suuttuvat joka ikisestä asiasta joka jotenkin liittyy lapsiin. Eräs mm. suuttui kun hänen ystävänsä oli raskaana, koska tämä ystävä ei ollut aiemmin hänelle tästä maininnut että voisi haluta kohta lapsia. Se kuulemma loukkasi häntä, kun hän olisi pitänyt tähän valmistella.

Raskauksista tämän saman ihmisen kuullen ei saa puhua, mikä on hieman epäreilua myös niille jotka ovat sitä ekaansa saamassa ja heilläkin ollut pitkä ja vaikea polku edes siihen raskauteen asti. 

Mistään vaikeuksista ja ongelmista raskauksissa, synnytyksessä tai lapsien kanssa ei missään nimessä saa puhua, niistä vasta suututaankin ja verisesti. Ihan hirveän hankala tämmöisen ihmisen kanssa sitten puhua mistään, hän toki saa esim. toisten työttömyydestä tai ylipainosta v*ttuilla sen minkä kerkeää. En ole edes uskaltanut mainita näistä, olen vain oikeastaan katkaissut kaikki yhteydet ko.henkilöön.

en tiijä. Minusta kyllä osoittaa aika moukkamaisuutta hieroa omaa raskaus/laspionneaan tahallaan aamusta iltaan sellaisen naamaan joka on jo kauan yrittänyt ja masentuneutkin kenties jo aiheesta ja sinä tiedät sen. Eikö  sitä nyt voi pitää suutansa kiinni, ei se toinen kuitenkaan osaa sanoa mitään sun synnytykseesi tai kakkavaippoihin.Ei sitä voi käsittää sellainen joka ei ole sitä kokenut. Mut jonkun kompromissin luulisi tyhmempikin ymmärtävän, juttelisit jostain muustakin. Hae nämä vertaistuet muilta äideiltä.

Vierailija
2110/6374 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus teinivuosina silloinen poikaystäväni kävi kirjaimellisesti kimppuuni, kun en antanut soittaa (mun) kitaraa aamuyöllä järkyttävässä jurrissa. Lukitsin ulos kämpästä.

Viikko tästä episodista hän koki asiakseen vääntää käteni sijoiltaan sängyssä, kun en suostunut lopettamaan pasianssia läppärillä kesken, vaikka hän halusi nukkua. Kyseinen peli olis vienyt enää maksimissaan 5min. Jäi suhde siihen.

Kaveri loukkaantu verisesti mulle joskus siitä, kun oltiin mietitty, että tavattais sinä päivänä myöhemmin. Varmaksi ei oltu sovittu mitään. Anoppi kuitenkin paukahti varoittamatta kylään ja jouduin sanomaan, et nyt ei kyllä sittenkään pysty ja kerroin tilanteen. Sain haukut ja estot päälle. Parin tunnin päästä sentään jo soitti ylireagoineensa ja pyysi anteeksi...

Vierailija
2111/6374 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Työpaikkalla minulle suututtiin siitä, etten tuonut vuorollani kahvi maitoa taukotilaan. Paha vaan, kun itse juon kahvini aina mustana. Kahvia omalla vuorollani aina toin, koska sitä kuitenkin päivittäin juon, mutta tuota maidon tuomista en kokenut velvollisuudeksi, koska itse en sitä ollenkaan käytä...

Mulle suututtiin joskus, etten osannut keittää kunnon kahvia. No kun en itse sitä juo, niin eipä ole tullut kauheesti opeteltua sitä taitoa.

Vierailija
2112/6374 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen isoäiti suuttui kun kuuli lapsemme nimivalinnan. Sai kauniin suomalaisen merkitysnimen (eikä edes mikään kivi/käpy/havu)

Oli huono hänen mielestään, vaikka viimiset 2v ollaankin kuultu vain sitä kuinka kaunis nimi lapsella on.

Vierailija
2113/6374 |
09.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oudoin on tämä: Kysyin kuulumisia.

Oli kuulemma arvostelua, jota ei nyt jaksa.

ööö

Vierailija
2114/6374 |
14.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverini suuttui kun en halunnut seksisuhteeseen hänen kanssaan. Minulla on jo mies ja lapset enkä tarvitse tälläisiä juttuja elämääni. Kuulemma hänellä oli jo sutinaa muutaman muun varatun naisen kanssa työpaikallamme jiten en ymmärrä miksi ei vaan nyt voinut keskittyä heihin.

Katseli merkitsevän vihaisesti minua vielä pitkään aina kun pystyi salaa niin työpaikalla tekemään. Myös tiedän että hän puhui jotain perätöntä minusta tahallaan työpaikan yhteisessä illanvietossa vakipanolleen joka oli mennyt vuoden alussa naimisiin. En tiedä mitä mutta nainen ei pysty katdomaan minua silmiin enää. Onneksi vaihdoin työpaikkaa eikä täällä ole sellaisia työkavereita kuin edellisessä työpaikassa.

Vierailija
2115/6374 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä7437 kirjoitti:

Kun mun paras likkakaverini kuoli aivosyöpään, niin hänen äitinsä suuttui minulle, kun jäin eloon enkä kuollut Leenan puolesta.

Sen jälkeen vihasi minua niin ettei silmissään sietänyt.

Ja vaikka mulla oli myös kauhea ikävä tätä Leenaa ja olin tosi järkyttynyt. Kuolema tuli aivan yllättäen. Luulimme, että kärsi migreenistä. Vasta ruumiinavaus paljasti kuolinsyyn.

Oliko tämä 70-luvulla? Tulee mieleen äitini ystävä joka oli vain maannut karmeiden migreenien takia huoneessaan ja vasta kun yllättäen kuoli, selvisi ettei ollutkaan migreeniä.. äiti oli tämän asian takia hysteerinen kun minulla puhkesi migreeni 12-vuotiaana, vaikka sain toimivat lääkkeet ja minulle tehtiin migreenitestikin.

Mikä on migreenitesti?

Vierailija
2116/6374 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanha ja hyvä ystäväni teki minulle erittäin selväksi, ettei monesta syystä aio pitää synttäreitä ( täytti pyöreitä ). Ok. Näin kuitenkin somesta, että hänellä olikin ollut melko isot juhlat kotonaan. Parin viikon kuluttua ystäväni ( ystävä?) soitti ja valitteli, että miten harmillista on, etten ollut hänen juhlissaan, kun oli ollut niin sairaan kivaa. Kun paikalla kuitenkin oli ”kaikki muut parhaat ja vanhat ystävät ja kaverit”. Hän siis syytti minua, etten ollut juhlissa, vaikka junaili asian niin, etten edes tiennyt mitään juhlia olevan. Ööö?

Samainen henkilö on haukkunut minut julkisesti, koska eräs yhteinen tuttumme oli harrastanut seksiä hänen exänsä kanssa. Juu, luit oikein: hän tuli ja haukkui MINUT, ei tätä yhteistä ystäväämme. Viimeisestä on aikaa sata vuotta, mutta mitä näistä ainakin voi todeta? Että ihmisen luonne on pitkälti muuttumaton.

Vierailija
2117/6374 |
15.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ex suuttu, kun tulin kaupasta hymyhuulilla. Vahtas autosta parkissa. Sitten alko tenttaaminen tai

kun vieras mies oli katsonut minuun hedelmäpisteellä, jonka katseesta en ollut itse tietoinen. Oli jo vähintään kuulemma suhde mulla vieraan miehen kanssa.

Vierailija
2118/6374 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin leirikoulussa luokkansa kanssa 9. luokalla. Olin juuri lopettanut kasvamisen, ja pituutta löytyy vieläkin se 167 cm. Otin kasvisruokaa kun yksi noin 150 cm. pitkä poika naapuriluokalta tuli raivoamaan kun "syöt pupunruokaa" ja "kasvava nuori nainen tarvii lihaa". Aloin vaan nauraa, sillä poikahan oli minua huomattavasti lyhyempi :D

2119/6374 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

napalmin tuoksu aamtutuimaan. kirjoitti:

mitäs ullan salongin taka-aasialaistaustainen miesasiakkaan perässä häiriköivä naikkonen häiriköi rautatieasemalla osoittamaansa miestä "naisten pettäjäksi" ja meluaa asemahallissa ongelmiaan junaan tms. siirtyvälle miesasiakkaalle?

Ei miesasiakas ole kysynyt tuollasta vellomaan perässä. Samasta kustannuspaikasta häiriköivä on poistettu/ heitetty useita kertoja Kampista saman miesasiakkaan perästä, ml. mm. Annankadulta itseään tarjoamasta, yms. 

- " se inhoaa keltaista väriä", simonkentän ratikkapysäkki jolla taka-aasialainen häirikkö naikkonen odottelee seisakkeella, mainittujen ongelmiensa kanssa.

kannattaako siitä suuttua kun Kampin aleessa ei löydy tarpeeksi toalettipaperia ongelmien pyyhkimiseksi?

pst. aikaleima

Kuulostaa siltä, että sulla on mielikuvitusystävä :)

Missä on hippejä ja hamppua, siellä tarvitaan Nokian kumipamppua

Vierailija
2120/6374 |
16.12.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin leirikoulussa luokkansa kanssa 9. luokalla. Olin juuri lopettanut kasvamisen, ja pituutta löytyy vieläkin se 167 cm. Otin kasvisruokaa kun yksi noin 150 cm. pitkä poika naapuriluokalta tuli raivoamaan kun "syöt pupunruokaa" ja "kasvava nuori nainen tarvii lihaa". Aloin vaan nauraa, sillä poikahan oli minua huomattavasti lyhyempi :D

Mitä ihmeen merkitystä sillä oli? Todennäköisesti hän on nykyisin sinua huomattavasti pitempi ja rotevampi. Eihän hän voinut tietää, että olit jo lopettanut kasvusi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä kolme