Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehen pakeneminen autotalliin

Vierailija
04.01.2019 |

En tiedä onko muilla naisilla samaa ongelmaa tai siis ei oikeastaan ongelmaa vaan asiaa joka mietityttää. Siis minulla on hyvä suomalainen mies, joka käy töissä sekä osallistuu arjen pyörittämiseen. Meillä on kaksi kouluikäistä lasta. Hänellä ei ole alkoholiongelmaa, toki kalja maistuu mutta ei ongelmaksi asti. Kovin puhelias ja avoin hän ei ole, mutta pystymme kuitenkin keskustelemaan asioista kunhan vain teen aloitteen. Seksielämässä ei valittamista. Hän viihtyy myös kavereidensa kanssa yhteisen urheiluharrastuksen parissa.

Mutta toisinaan... hän aivan kuin pakenee arkea ja haluaa olla yksin. Silloin hän menee autotalliin puuhastemaan omiaan tai haluaa katsoa jalkapalloa kellarikerroksessa omassa rauhassa. Olen yrittänyt keskustella tästä ja hän on sanonut että tarvitsee vain vähän omaa tilaa ja rauhaa. En mielestäni ole hankala vaimo joka nalkuttaa tai painostaa häntä mutta silti hänellä on tarve omiin juttuihin, joista ei halua puhua minulle. Asuuko kaikissa miehissä jäänne luolamiehistä, joka selittää tällaisen käytöksen?

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä miehenä kaipaan sitä omaa aikaa. Nyt puoliso on reissussa ja silti soittelee jatkuvasti "tikusta asiaa" -tyylisesti.

Kerrankin saan rauhan nollata ja märehtiä asioita itsekseni. 

-Kylmät kädet 

Vierailija
62/63 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset