Miehen pakeneminen autotalliin
En tiedä onko muilla naisilla samaa ongelmaa tai siis ei oikeastaan ongelmaa vaan asiaa joka mietityttää. Siis minulla on hyvä suomalainen mies, joka käy töissä sekä osallistuu arjen pyörittämiseen. Meillä on kaksi kouluikäistä lasta. Hänellä ei ole alkoholiongelmaa, toki kalja maistuu mutta ei ongelmaksi asti. Kovin puhelias ja avoin hän ei ole, mutta pystymme kuitenkin keskustelemaan asioista kunhan vain teen aloitteen. Seksielämässä ei valittamista. Hän viihtyy myös kavereidensa kanssa yhteisen urheiluharrastuksen parissa.
Mutta toisinaan... hän aivan kuin pakenee arkea ja haluaa olla yksin. Silloin hän menee autotalliin puuhastemaan omiaan tai haluaa katsoa jalkapalloa kellarikerroksessa omassa rauhassa. Olen yrittänyt keskustella tästä ja hän on sanonut että tarvitsee vain vähän omaa tilaa ja rauhaa. En mielestäni ole hankala vaimo joka nalkuttaa tai painostaa häntä mutta silti hänellä on tarve omiin juttuihin, joista ei halua puhua minulle. Asuuko kaikissa miehissä jäänne luolamiehistä, joka selittää tällaisen käytöksen?
Kommentit (57)
Mitä sinä teet, kun haluat olla yksin?
Monet ihmiset kaipaavat yksinoloa. Ei siinä mitään sen kummempaa ole.
Ukkomies soitti minulle kotona ollessaan aina autotallista.
Sarjamurhaajat jenkeissä tekee just tuollein, menevät "puuhastelemaan" autotalleihinsa. Ooon nähny näitä rikossarjoja ID kanavalta.
Tutulta kuulostaa sillä erotuksella, että minun mies samalla tissutteli siellä autotallissa.
Mitä hittoa minä luin? Sinulle on ongelma miehen pakeminen autotalliin? Onko sinulla jotain diktatuurimaista rajatonsta valtaa omia kaikki miehen aika itsellesi?
No miksi hänellä ei saisi olla omaa aikaa? Mikä kyttääjä vaimo oikein olet?
Oi luoja anna miesparan olla välillä rauhassa!
Tietenkin saa ja pitää olla omaa tilaa ja omia juttuja.
Vierailija kirjoitti:
No miksi hänellä ei saisi olla omaa aikaa? Mikä kyttääjä vaimo oikein olet?
Mulle tuli kans ihan ahdistunut olo miehen puolesta 😂
Eikö toinen saa olla hetkeäkään yksin??
Sillä on seksinukke siellä piilossa.
Kamala mies. Ero on ainoa ratkaisu.
Vierailija kirjoitti:
Oma isäni hirtti itsenänsä autotalliin ja edelleen äitini ajaa tuohon talliin, josta isän löysi 10 vuotta sitten. Itse en koskaan pystyisi tuohon.
Se on helppoa kun rakkaus kuolee ensin.
Varmasti on piilottanut sinne talliin prepaid-puhelimen jolla soittelee rakastajattarelleen. Ja ottaa salaryyppyjä piilopullosta samalla. Jätä se pettäjä alkoholisti SIKA!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oma isäni hirtti itsenänsä autotalliin ja edelleen äitini ajaa tuohon talliin, josta isän löysi 10 vuotta sitten. Itse en koskaan pystyisi tuohon.
Se on helppoa kun rakkaus kuolee ensin.
Tai jos nainen seuraa joka paikkaan ja kälkättää jatkuvalla syötöllä kuin konekivääri.
Vierailija kirjoitti:
Noinhan minäkin teen, olen nainen ja tarvitsen omaa aikaa.
Siis pakenet autotalliin -mihin mies sitten pakenee? Autotalli on varattu miehelle.
Soita miehelle kun on autotallissa, onko linja varattu.
Vierailija kirjoitti:
Oliko äitisi ahkera vauvapalstailija? Selittäisi nimittäin kaiken.
Noinhan minäkin teen, olen nainen ja tarvitsen omaa aikaa.