Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa syitä minkä takia olette lopettaneet tapailun jonkun kanssa

Vierailija
01.01.2019 |

Itse tapasin joulupäivänä baarissa mukavan miehen, jonka kanssa kävimme treffeillä seuraavana päivänä keilaamassa ja syömässä. Vietimme eilen myös uuttavuotta minun luona kahdestaan ja oli todella kivaa. Kysyin koska pääsen käymään hänen luonaan, ja arvatkaa mikä oli vastaus. Hän sanoi, että hänen äiti on menossa ensi viikonloppuna siskonsa luokse toiselle paikkakunnalla, niin kävisikö silloin. Luulin että se oli vitsi, mutta tosiaan sain tietää, että tämä 25-vuotias herra asuu edelleen äitinsä luona. Ja äiti on ihan terve, eli mistään omaishoitajajutusta ei ole kyse. Että sellainen peräkammarinpoika. Juttu jäi siihen.

Kertokaa tekin syitä miksi olette lopettaneet tapailun jonkun muuten hyvän mies-/naisehdokkaan kanssa. Entä voisitteko itse seurustella/tapailla miestä (tai naista), joka asuu edelleen vanhempiensa luona 25-vuotiaana?

Kommentit (579)

Vierailija
301/579 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mies43vuotta kirjoitti:

Tapailin aikoinani hetken aikaa fiksua, hauskaa, hieman ujoa ja kaunista siroa 4-kybästä naista, jolla oli akateeminen ura hyvällä palkalla. Asui hienossa rivariasunnossa kolmen koiransa kanssa lähellä Helsinkiä. Nainen pukeutui töissä ja ulkona tyylikkäästi.

Nainen oli ikisinkku (vanha piika), joka ei ollut koskaan asunnut kenenkään kanssa ja seurustelusuhteitakin oli ollut kovin vähän. Taustalla jokin hyvin pitkä suhde pomoonsa toisena naisena jne.

Olin juuri itse eronnut ja pienen lapsen viikonloppuisä. Aloimme tapailemaan erään illanvieton jälkeen. Aluksi oli kaksi lyhyttä tapaamista (lounas ja kahvit). Kolmas tapaaminen oli sitten illan vietto ravintolassa. Ilta oli mukava ja päädyimme hänen asunnolleen.

Hänellä oli kolme sellaista rumaa villakoiran tyyppistä rotan näköistä koiraa, jotka selvästi olivat hänen elämänsä keskipiste ja tarkoitus. Puhui vain koirista ja niihin liittyvistä asioista, kuului johinkin alan järjestöön joka vei vapaa-ajan jne.

Tähän asti kaikki oli suht ok, mutta koirat olivat olleet hänelle miehen/ lasten korvike vuosia, joten mielestäni suhde koiriin ei ollut ihan "terve" (olen itse myös koiraihmisiä).

Hän nukkui koiriensa kanssa (ja pussaili sekä sylitteli niiden kanssa todella paljon/ intensiivisesti). Noh, kun menimme sänkyyn aamuyöstä, koirat olivat mustasukkaisia ja tunkivat koko ajan meidän puuhastelun väliin. Nainen suuteli vuoroin minua ja vuoroin koiriaan, yksi koirista murisi minulle, kun suutelin naista jne... Seksi jäi yöllä siis kesken.

Aamulla heräsin melkoisen valmiina toimintaan ja otin ohjat käsiin - ajoin koirat sängystä ja aloitin suht intensiivisen yhdynnän naisen kanssa, joka tuntui nauttivan kovasti (hän oli yksi tiukempia naisia, jonka kanssa olen ollut). Kun olin ekan varvin lopussa tuli toinen koirista nuolemaan ja nuuhkimaan naisen kasvoja ja toinen koira nuuhki mun persettä ja palleja juuri kun olin laukeamassa. Jotenkin fiilis meni tästä ja homma lerpahti. Pidimme 1-2h taukoa ja juttelimme jne. Päätin, että kokeilemme yhdyntää uudestaan ilman koiria. Sain jotenkin koirat pois makkarista (jossa oli siis sänky ja kolme koiranpetiä).

Melkein heti, kun aloitimme yhdynnän uudestaan, huomasin, että koirat olivat saaneet oven auki ja olivat makkarissa. Katselivat sängyn vieressä meitä ihmeissään. Tässä vaiheessa päätin, että hoidan homman loppuun joka tapauksessa. Koirat kiipeilivät päällämme kun panimne samalla. Potkiskelin koiria hellävaraisesti pois ja työnsin käsillä. Hyvin lähellä laukeamistani tunsin kuinka yksi koirista nuoli ja näykki persvakoani.

Laukesin vähän sen jälkeen ja nostin lastini naisen vatsalle (joka oli melkoinen, koska sitä oli siinä viimeisen 24h aikana kertynyt putkistoon).

Nainen lässytti koirilleen ja lähti vessaan pesämään vatsaansa. Koirat seurasivat häntä vessaan. Olivat kuulemma kovasti halunneet tietää haistella mitä äitillä oli mahan päällä.

Tilasin taksin ja nainen koirineen saattoi minut taksiin.

Päästyäni himaan mietin kokemustani ja sitä kuinka nainen taantui koiriensa seurassa. Soitin hänelle vielä samana iltana ja peruin sovitut seuraavat treffit ja selitin syyksi jotakin tuoreesta erostani jne. Hän olisi vielä halunnut tavata ja soitteli vielä kerran 2kk jälkeen kännissä ja pyysi kylään. Silloin sanoin kieltäytymisen syyksi että tapailen jo toista naista.

Nykyään pystyn jo nauramaan kolo jutulle, mutta silloin se tuntui erikoiselta; nainen oli muuten todella sopiva minulle, mutta ne helvetin koirat - tai se erikoinen naisen ja koirien suhde.

Tätä lukiessa nauroin ääneen! Näitä on tullut vastaan, en pystynyt yhtä muijaa enää suutelemaan kun koiransa nuoli naisen naamaa kokoajan, kuvotavaa. Sitten yhdellä nuorella naisella koira oli kokoajan nuuhkimassa naisen jalkoväliä kun tämä oli kiimassa. M40+

Pahinta on se taantuminen koiran seurassa. Muija alkaa leperrellä sössökielellä ja suukotella koiraa, puhuu itsestään mamina, yäk. Tällaisia on ihan nuorissakin ei vain tädeissä.

Vierailija
302/579 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Geishakuulat voimistavat lihaksia, ja auttavat ehkä virtsanpidätyskyvyttömyyteen, mutta eivät pienennä vaginaa."

Really Sherlok?  Väittikö joku että pienentäisivät vaginaa? 

Kaikki eivät ilmeisesti ymmärrä, että geishakuulat tulee poistaa vaginasta yhdynnän ajaksi. Siinä mielessä on ehkä pienentänyt tilavuutta jos näin on toiminut.

Paitsi että kukaan ei ole täällä väittänyt että kuulat pienentää vaginaa. Tuo joku Sherlok päätti silti tulla kertomaan että ne eivät pienennä vaginaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/579 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mies43vuotta kirjoitti:

Tapailin aikoinani hetken aikaa fiksua, hauskaa, hieman ujoa ja kaunista siroa 4-kybästä naista, jolla oli akateeminen ura hyvällä palkalla. Asui hienossa rivariasunnossa kolmen koiransa kanssa lähellä Helsinkiä. Nainen pukeutui töissä ja ulkona tyylikkäästi.

Nainen oli ikisinkku (vanha piika), joka ei ollut koskaan asunnut kenenkään kanssa ja seurustelusuhteitakin oli ollut kovin vähän. Taustalla jokin hyvin pitkä suhde pomoonsa toisena naisena jne.

Olin juuri itse eronnut ja pienen lapsen viikonloppuisä. Aloimme tapailemaan erään illanvieton jälkeen. Aluksi oli kaksi lyhyttä tapaamista (lounas ja kahvit). Kolmas tapaaminen oli sitten illan vietto ravintolassa. Ilta oli mukava ja päädyimme hänen asunnolleen.

Hänellä oli kolme sellaista rumaa villakoiran tyyppistä rotan näköistä koiraa, jotka selvästi olivat hänen elämänsä keskipiste ja tarkoitus. Puhui vain koirista ja niihin liittyvistä asioista, kuului johinkin alan järjestöön joka vei vapaa-ajan jne.

Tähän asti kaikki oli suht ok, mutta koirat olivat olleet hänelle miehen/ lasten korvike vuosia, joten mielestäni suhde koiriin ei ollut ihan "terve" (olen itse myös koiraihmisiä).

Hän nukkui koiriensa kanssa (ja pussaili sekä sylitteli niiden kanssa todella paljon/ intensiivisesti). Noh, kun menimme sänkyyn aamuyöstä, koirat olivat mustasukkaisia ja tunkivat koko ajan meidän puuhastelun väliin. Nainen suuteli vuoroin minua ja vuoroin koiriaan, yksi koirista murisi minulle, kun suutelin naista jne... Seksi jäi yöllä siis kesken.

Aamulla heräsin melkoisen valmiina toimintaan ja otin ohjat käsiin - ajoin koirat sängystä ja aloitin suht intensiivisen yhdynnän naisen kanssa, joka tuntui nauttivan kovasti (hän oli yksi tiukempia naisia, jonka kanssa olen ollut). Kun olin ekan varvin lopussa tuli toinen koirista nuolemaan ja nuuhkimaan naisen kasvoja ja toinen koira nuuhki mun persettä ja palleja juuri kun olin laukeamassa. Jotenkin fiilis meni tästä ja homma lerpahti. Pidimme 1-2h taukoa ja juttelimme jne. Päätin, että kokeilemme yhdyntää uudestaan ilman koiria. Sain jotenkin koirat pois makkarista (jossa oli siis sänky ja kolme koiranpetiä).

Melkein heti, kun aloitimme yhdynnän uudestaan, huomasin, että koirat olivat saaneet oven auki ja olivat makkarissa. Katselivat sängyn vieressä meitä ihmeissään. Tässä vaiheessa päätin, että hoidan homman loppuun joka tapauksessa. Koirat kiipeilivät päällämme kun panimne samalla. Potkiskelin koiria hellävaraisesti pois ja työnsin käsillä. Hyvin lähellä laukeamistani tunsin kuinka yksi koirista nuoli ja näykki persvakoani.

Laukesin vähän sen jälkeen ja nostin lastini naisen vatsalle (joka oli melkoinen, koska sitä oli siinä viimeisen 24h aikana kertynyt putkistoon).

Nainen lässytti koirilleen ja lähti vessaan pesämään vatsaansa. Koirat seurasivat häntä vessaan. Olivat kuulemma kovasti halunneet tietää haistella mitä äitillä oli mahan päällä.

Tilasin taksin ja nainen koirineen saattoi minut taksiin.

Päästyäni himaan mietin kokemustani ja sitä kuinka nainen taantui koiriensa seurassa. Soitin hänelle vielä samana iltana ja peruin sovitut seuraavat treffit ja selitin syyksi jotakin tuoreesta erostani jne. Hän olisi vielä halunnut tavata ja soitteli vielä kerran 2kk jälkeen kännissä ja pyysi kylään. Silloin sanoin kieltäytymisen syyksi että tapailen jo toista naista.

Nykyään pystyn jo nauramaan kolo jutulle, mutta silloin se tuntui erikoiselta; nainen oli muuten todella sopiva minulle, mutta ne helvetin koirat - tai se erikoinen naisen ja koirien suhde.

Tätä lukiessa nauroin ääneen! Näitä on tullut vastaan, en pystynyt yhtä muijaa enää suutelemaan kun koiransa nuoli naisen naamaa kokoajan, kuvotavaa. Sitten yhdellä nuorella naisella koira oli kokoajan nuuhkimassa naisen jalkoväliä kun tämä oli kiimassa. M40+

Pahinta on se taantuminen koiran seurassa. Muija alkaa leperrellä sössökielellä ja suukotella koiraa, puhuu itsestään mamina, yäk. Tällaisia on ihan nuorissakin ei vain tädeissä.

Koirat on parhaita. Ihmiset on sontaa ja sukupuolesta riippumatta. 

Vierailija
304/579 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka rahaa olisi ollut, niin jutut olivat niin tyhmiä, että tapailu päättyi hyvin äkkiä. Ystäväni eivät ymmärtäneet, kun kerroin missä autossa olin istunut ja minkälaisia kelloja mies käytti. He olivat sitä mieltä, että rahan takia voi mennä vaikka naimisiin. Nykyään nuo ystävätkin ovat ex-ystäviä.

Toisessa tapauksessa liiallinen alkoholin kittaaminen. Vaikka tämä äijä pyöri mielenkiintoisissa porukoissa ”pikkujulkkuna”, niin en edes teini-ikäisenä tyttönä viitsinyt lähes juoppoa miestä katsella, vaikka olisin päässyt mukaan vaikka mihin ympyröihin ja olisin voinut karistaa paskaiset kotikyläni pölyt kintuistani.

Onneksi en katsellut, nimittäin useampi suhde on tuolla miehellä tullut päätökseen juurikin alkoholin käytön takia.

Ja no, yleensäkin se luottamus toiseen - en ala seurustelemaan sellaisen kanssa, johon en luota. Säätää voi sinkkuna, mutta jos tiedän ettei mieheen voi luottaa, niin en näe vaivaa lähtä yrittämään sen enempää, jos tiedän että äijä pyörittää muitakin.

Mutta mikä on muuten tapailun ja seurustelun raja? :D Voin nimittäin itse määritellen ”tapailla” myös jotakin pelimiestä, mutten seurustella.. hmmmm..

Vierailija
305/579 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Geishakuulat voimistavat lihaksia, ja auttavat ehkä virtsanpidätyskyvyttömyyteen, mutta eivät pienennä vaginaa."

Kaikki eivät ilmeisesti ymmärrä, että geishakuulat tulee poistaa vaginasta yhdynnän ajaksi. Siinä mielessä on ehkä pienentänyt tilavuutta jos näin on toiminut.

Paitsi että kukaan ei ole täällä väittänyt että kuulat pienentää vaginaa. Tuo joku Sherlok päätti silti tulla kertomaan että ne eivät pienennä vaginaa. 

Niin no sarkasmi on vaikea laji, meni taas helmi hukkaan.

Vierailija
306/579 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- mies oli liian ailahteleva makuuni, ilmeisesti maanis-debressiivinen

- mies osoittautui patologiseksi valehtelijaksi, oli ilmeisesti myös pikkurikollinen

- mies oli sairaalloisen mustasukkainen ja käytti henkistä väkivaltaa (huoritteli ja haukkui)

- seksi oli surkeaa, pelkkää jyystöä

- seksi oli liian erikoista minulle, mies tykkäsi pissaleikeistä ja halusi vain anaalia

- mies paljastui kannabiksen käyttäjäksi

- mies oli peliriippuvainen ja heikkoitsetuntoinen negatiivinen valittaja

- ihastukseni miestä kohtaan lakkasi, hän alkoi tuntumaan tyhmältä

- mies oli elokuvafriikki, enkä jaksanut katsella niitä hänen kassaan, jutut olivat myös tylsiä

Tässä syitä, miksi lopetin tapailut eri miesten kanssa.

Joko sulla on ollut tosi huono tuuri tai sitten käsittämättömän huono ihmistuntemus.

Olen antanut erilaisille ihmisille mahdollisuuden ja siksi tällainen monipuolinen ja erikoinen valikoima on osunut kohdalle. Olen viisastunut sen verran, että ihmissuhdeasioissa ei kannata olla liian avarakatseinen, vaan lähteä treffeille vain niiden kanssa, jotka täyttävät tietyt pohjakriteerit. Seksi on syytä testata mahdollisimman nopeasti, jotta myös sänkyasioiden mieltymykset tulee heti selväksi. Nykyään tapailen maailman ihaninta ja kunnollisinta, rauhallista, kilttiä ja auttavaista miestä. Hänestä pidän kiinni. t. sama

Vierailija
307/579 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin no sarkasmi on vaikea laji, meni taas helmi hukkaan.

Ymmärsin  kyllä sarkasmisi mutta vastaukseni ei koskenut sinun yllä olevaa kirjoitusta vaan tätä alkuperäistä vaginanpienennys viisastelijaa. 

Eli itse et ymmärtänyt mistä puhuttiin. 

Vierailija
308/579 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- mies oli liian ailahteleva makuuni, ilmeisesti maanis-debressiivinen

- mies osoittautui patologiseksi valehtelijaksi, oli ilmeisesti myös pikkurikollinen

- mies oli sairaalloisen mustasukkainen ja käytti henkistä väkivaltaa (huoritteli ja haukkui)

- seksi oli surkeaa, pelkkää jyystöä

- seksi oli liian erikoista minulle, mies tykkäsi pissaleikeistä ja halusi vain anaalia

- mies paljastui kannabiksen käyttäjäksi

- mies oli peliriippuvainen ja heikkoitsetuntoinen negatiivinen valittaja

- ihastukseni miestä kohtaan lakkasi, hän alkoi tuntumaan tyhmältä

- mies oli elokuvafriikki, enkä jaksanut katsella niitä hänen kassaan, jutut olivat myös tylsiä

Tässä syitä, miksi lopetin tapailut eri miesten kanssa.

Joko sulla on ollut tosi huono tuuri tai sitten käsittämättömän huono ihmistuntemus.

Olen antanut erilaisille ihmisille mahdollisuuden ja siksi tällainen monipuolinen ja erikoinen valikoima on osunut kohdalle. Olen viisastunut sen verran, että ihmissuhdeasioissa ei kannata olla liian avarakatseinen, vaan lähteä treffeille vain niiden kanssa, jotka täyttävät tietyt pohjakriteerit. Seksi on syytä testata mahdollisimman nopeasti, jotta myös sänkyasioiden mieltymykset tulee heti selväksi. Nykyään tapailen maailman ihaninta ja kunnollisinta, rauhallista, kilttiä ja auttavaista miestä. Hänestä pidän kiinni. t. sama

Mulla sama. Kaikenlaisten omituisuuksien kanssa on tullut käytyä treffeillä. Välillä on saanut miettiä, pääseekö tässä kohta hengestään. Osaan kuitenkin arvostaa nykyistä miestäni eri tavalla kaikkien noiden kauhudeittien jälkeen.

Vierailija
309/579 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parikymppisenä tapailin miestä, mutta se päättyi muutaman kuukauden jälkeen. Mies halusi aina tulla minun luokseni tai vaihtoehtoisesti halusi, että mennään kaupungille kävelemään kortteleita ympäri ja sen jälkeen kahvilaan kahville. Teki selväksi, että kumpikin maksaa omat kahvinsa.

Ihmettelin, että miksi ei koskaan pyydä minua luokseen kylään. Sain sitten omien tutkimusten kautta selville että hän asuu samassa kerrostalossa ja samassa rappukäytävässä kuin vanhempansa, mutta yhtä kerrosta alempana. Mietin, että pelkääkö vanhempiensa näkevän minut? Ei myöskään koskaan esitellyt minua kavereilleen eikä perheelleen, liekö edes tiesivät että tapailtiin. 

Lisäksi kyseli ihan ihme juttuja. Saattoi yhtäkkiä kysyä, että "Uskotko Jumalaan? Mä uskon. Miksi sä et usko?" tms. Lisäksi halusi keskustella poliittisesta suunatutumisesta jne ja minusta nuo nyt ovat sellaisia aiheita että ei ehkä kannata ihan kovaan ääneen toitottaa, varsinkin tuoreessa suhteessa....

Oli vähän creepy tyyppi...

Vierailija
310/579 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesin kyllä, että mies tupakoi, mutta ei haittaa minua.

Mun seurassa poltti valmissavukkeita ja oli ihan siisti.

Jonkun kerran tavattuamne alkoi esitys takkuamaan.

Olikin sätkänpoltosta keltaiset sormet. Ei ollut ehtinyt kuurata sormia. Tai piti minua jo niin varmana tapauksena, ettei viitsinyt vaivautua.

Minä katsoin tarkemmin miehen vaatteita ja näin niissä sätkänpolttamia reikiä.

Se oli sitten sillä selvä se juttu. Mulle tuli kiireellinen meno ihan yhtäkkiä. Eikä sen jälkeen enää ikinä ollut aikaa tavata.

Mun isosetä oli juoppo sätkänpolttaja. Ällöttävä juttu.

Vierailija
311/579 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin 33 vuotias ja tapailin 45 vuotiasta fiksua, hauskaa ja hyvä kroppaista akateemista naista. En päässyt vain yli hänen naispälvikaljuudesta (oli kuulemma ihan joku sairaus).

Jotenki se vaan vaivasi mua niin paljon. Se ei näkynyt niin selvästi, kun laittoi tukan kunnolla, mutta kovalla tuulella, sateella, kotona jne se pälvi näkyi selvästi. Jotenkin se pälvikalju "inhotti" ja hävetti mua.

Pidän itseäni aika fiksuna ihmisenä, mutta tässä asiassa oma pinnallisuus hävetti. En koskaan sanonut sitä syyksi eroon, vaikka se oli syy eroon.

Eron syyksi sanoin ikäeron ja haluni saada vielä omia lapsia. Olemme vieläkin etäisiä ystäviä - lähinnä työasioissa.

Vierailija
312/579 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä vaan. Onko sinulla ongelmia luetun ymmärtämisessä?

Vierailija
313/579 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen oli vihreiden äänestäjä ja vastusti ydinvoimaa.  Tosin hän ei ymmärtänyt koko ydinvoimasta yhtään mitään (kuten ei suurin osa naisisista). 

Sinä miehenä vissiin tiedät paljon ydinvoimatekniikasta? Kyllä on kiva juttu että sulle tuli tieto taivaasta päähän vain siksi kun sulla on kivekset. Meidän naisten pitää sitten opiskella 6v teknillisessä yliopistossa saman tiedon saadaksemme.

T. Energiatekniikan (ydinvoim.tekn.) DI NAINEN

Juu, kyllä tiedän, mutta se ei tosin johdu siitä että olen mies.   Nainenkin voi siitä tietää, mutta suurimmaksi osaksi eivät vaan tiedä (jonka varmaan itsekin olet jo huomannut) vaikka oletkin poikkeus. 

Harmilliseksi asian tekee se että tälläiset tietämättömät henkilöt sitten esim äänestävät Vihreitä tai muita ydinvoimaa vastustavia puolueita ja näinpä maapallo tuhoutuu vinhaa vauhtia.  

Mutta hienoa että me kumpikin osaamme arvostaa ydinvoimatekniikkaa ja sen ympäristöystävällisyyttä sukupuolista riippumatta. 

Ohis: Ylimielinen ja koppava (vaikka oikeutettukin) argumentointi on kyllä parasta lobbausta omia arvoja vastaan. Itsekin ydinvoimaan toistaiseksi kallistuvana naisena ymmärrän myös ydinvoiman vastustajia ja mielenliikkeitään eikä nämä "kanat ei ymmärrä" -sävyiset ulosannit ihan ymmärrettävästi lisää yhteisymmärrystä mistään. - en minkään DI

Vierailija
314/579 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutama syy elämäni ajalta:

- Nainen oli tosi neuroottinen ja siisti. Hänellä oli ihmeellisiä sääntöjä asunnossaan; missä kohtaa mattoa sai kävellä, mihin koskea jne. Seksissä halusi alkuun samanlaisen valmistautumisrituaalin. Lopulta sitten aina kyllä "antautui", mutta se alkujäykkyys ja rävellys oli erikoista. Tarvitsi kuulemma sen, että pystyi heittäytymään yhdyntään. Otti vain kerran suihin. Piti sitä "likaisena".

- pari suhdetta lopetin, kun naiset olivat todella epätasapainoisia psyykkisesti.

- eräs nuoruuden rakkaus yritti väkisin koki ajan hankkiutua raskaaksi minulle. Tein bänät, kun yritti käytetystä kortsusta valuttaa spermani sisäänsä - piti jalkoja seinää vastan pystyssä.

- eräs kahden lapsen yksinhuoltaja äiti, joka oli jätetty 4 kuukautta aiemmin yllättäen, vaati minua kolmen kuukauden seurustelun jälkeen osallistumaan heidän sukunsa juhannusjuhlaan tai seurustelu ei voisi jatkua. En jatkanut seurustelua ja jätin siis sukujuhlat väliin.

Vierailija
315/579 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä vaan. Onko sinulla ongelmia luetun ymmärtämisessä?

Ei väittänyt.  Sinulla niitä ongelmia tuntuu olevan.  

Kuulat auttavat jos on löysä vagina ja/tai virtsanpidätysongelmia tämä todettiin ja kukaan ei väittänyt että ne pienentävät vaginaa.  Toisaalta jos sä pystyt supistaan sun lihaksia ja onkalo muuttuu pienemmäksi niin mites se sitten tekee... pienentääkö vai suurentaako vaginaa? 

Vierailija
316/579 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen oli vihreiden äänestäjä ja vastusti ydinvoimaa.  Tosin hän ei ymmärtänyt koko ydinvoimasta yhtään mitään (kuten ei suurin osa naisisista). 

Sinä miehenä vissiin tiedät paljon ydinvoimatekniikasta? Kyllä on kiva juttu että sulle tuli tieto taivaasta päähän vain siksi kun sulla on kivekset. Meidän naisten pitää sitten opiskella 6v teknillisessä yliopistossa saman tiedon saadaksemme.

T. Energiatekniikan (ydinvoim.tekn.) DI NAINEN

Juu, kyllä tiedän, mutta se ei tosin johdu siitä että olen mies.   Nainenkin voi siitä tietää, mutta suurimmaksi osaksi eivät vaan tiedä (jonka varmaan itsekin olet jo huomannut) vaikka oletkin poikkeus. 

Harmilliseksi asian tekee se että tälläiset tietämättömät henkilöt sitten esim äänestävät Vihreitä tai muita ydinvoimaa vastustavia puolueita ja näinpä maapallo tuhoutuu vinhaa vauhtia.  

Mutta hienoa että me kumpikin osaamme arvostaa ydinvoimatekniikkaa ja sen ympäristöystävällisyyttä sukupuolista riippumatta. 

Ohis: Ylimielinen ja koppava (vaikka oikeutettukin) argumentointi on kyllä parasta lobbausta omia arvoja vastaan. Itsekin ydinvoimaan toistaiseksi kallistuvana naisena ymmärrän myös ydinvoiman vastustajia ja mielenliikkeitään eikä nämä "kanat ei ymmärrä" -sävyiset ulosannit ihan ymmärrettävästi lisää yhteisymmärrystä mistään. - en minkään DI

Samapa se mulle vaikkei ymmärtäisikään ja vastustavat ympäristöystävällisyyttä.  Mulle on ihan sama vaikka maapallo tuhoutuu. Nuo typerät kanat sen sijaan on siellä rivissä ensimmäisinä itkemässä kun uhka alkaa toteutua vaikka ovat siihen itse hyvin pitkälti syyllisiä.  

-Eri 

Vierailija
317/579 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä kroppainen nuori urheilullinen sirkustaidetta opiskeleva nainen haisi aina sellaiselle pistävälle hielle. Myös alapäässä oli aika myski - mutta sen kesti. Kyseessä oli vaihtoehtoihminen, joka käytti vain jotain luonnon hajusteita ja pesuaineita. Tämä oli vuonna 2004 eli 14 vuotta sitten.

Oli tosi mukava - mutta vähän tylsä ihminen.

Vierailija
318/579 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

50 vuotias mies, joka lähetteli kokoajan viestejä vanhemmilleen ja aikuisille lapsillen. Aluksi se tuntui hellyyttävältä, mutta sitten alkoi ärsyttää. Kuvasi illallisellakin ruokia ja laittoi niistä kuvia heille; puhelin ihan kokoajan käytössä. Se jatkuva puhelimen kanssa näpräily ja jatkuva viestien lähettely häiritsi niin että lopetin tapailun

Vierailija
319/579 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

- Kulttuurierojen vuoksi olen eronnut kahdesta venäläisestä, 1 thaimaalaisesta, 1 japanilaisesta ja 1 kiinalais/ghanalaisesta naisista.

Aluksi eksoottisuus ja erilaisuus on aina ollut jännittävää ja seksikästäkin.

Mutta pitkässä suhteessa isot kulttuurierot ovat alkaneet kuitenkin vaikeuttamaan arkea ja parisuhdetta. Lähinnä ristiriidat liittyen sukulaisiin/ yksityisyyteen, rahaan, sukupuolirooleihin, miten asioita hoidetaan jne ovat tulleet ongelmaksi ei suomalaisen/ länsimaalaisen kanssa.

Tämä siis vain oma kokemukseni. Tällä hetkellä olen parisuhteessa suomalais-virolaisen naisen kanssa jo viidettä vuotta. Homma toimii.

Vierailija
320/579 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

TAPAILU? Kävin kerran treffeillä, jonka jälkeen kutsuitkin jo kotiin. Sehän on "yhden illan juttu". Ei ole mitä lopettaa, ellei ole edes alkanut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi seitsemän kahdeksan