Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa syitä minkä takia olette lopettaneet tapailun jonkun kanssa

Vierailija
01.01.2019 |

Itse tapasin joulupäivänä baarissa mukavan miehen, jonka kanssa kävimme treffeillä seuraavana päivänä keilaamassa ja syömässä. Vietimme eilen myös uuttavuotta minun luona kahdestaan ja oli todella kivaa. Kysyin koska pääsen käymään hänen luonaan, ja arvatkaa mikä oli vastaus. Hän sanoi, että hänen äiti on menossa ensi viikonloppuna siskonsa luokse toiselle paikkakunnalla, niin kävisikö silloin. Luulin että se oli vitsi, mutta tosiaan sain tietää, että tämä 25-vuotias herra asuu edelleen äitinsä luona. Ja äiti on ihan terve, eli mistään omaishoitajajutusta ei ole kyse. Että sellainen peräkammarinpoika. Juttu jäi siihen.

Kertokaa tekin syitä miksi olette lopettaneet tapailun jonkun muuten hyvän mies-/naisehdokkaan kanssa. Entä voisitteko itse seurustella/tapailla miestä (tai naista), joka asuu edelleen vanhempiensa luona 25-vuotiaana?

Kommentit (579)

Vierailija
241/579 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Löysin muuten täydellisen naisen mutta sillä oli todella suuri pillu. Oikeen sellainen väljä onkalo, varmaan kusi housuunsakin alvariinsa sen takia. 

Seksistä ei tullut mitään kun ihan hyvän kokoista miehuuttani heilutin siinä parkkihallin kokoisessa onkalossa. Naista itseäänkin hävetti selvästi suuri pillunsa joten päätin suhteen siihen. 

Ai niin tissejä hänellä ei todellakaan ollut eli ihan lauta.  Kyllä vähän harmittaa, mutta minkäs teet. 

Virtsaputki ja emätin ovat kaksi ihan eri asiaa. Taitaa tämä olla mielikuvitusjuttu sellaiselta, joka ei ole ikinä edes päässyt panemaan :D

No tuota noin... 

Olet nyt itse vähän pihalla asioista. Se virtsankarkailu nimittäin liittyy oleellisesti löysiin lantiopohjan lihaksiin joka on juurikin syynä "löysään vaginaan".  Monet gynet suosittelevatkin vaginakuulia, joilla parannetaan lantiopohjanlihaksia joka taas helpottaa virtsankarkailu ongelmassa. 

Sä voisit vähän lukea joskus sen ainaisen panemisen sijaan.    ;) 

Geishakuulat voimistavat lihaksia, ja auttavat ehkä virtsanpidätyskyvyttömyyteen, mutta eivät pienennä vaginaa. 

Vierailija
242/579 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nolo olit nyt kyllä! 

Ei kannata olla noin yksioikoinen. Älkää ihmetelkö kun olette yksin, kun noin naurettavista syistä eroatte. Et tainnut edes kysyä tarkemmin, miksi asuu kotona? Hyviä syitäkin siihenkin kuitenkin on. Tuomitsit liian nopeasti.

Minä lopetin tapailun, kun tajusin etten halua ihmisen kanssa naimisiin. Oltiin tapailtu reilu kuukausi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
243/579 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen ajankäyttö. Hänellä oli kokopäiväisen työn lisäksi osa-aikatyö ilmeisesti ihan vain mielenkiinnosta/harrastuksenomaisesti. Eipä siinä vielä mitään, mutta sen lisäksi täytyi harjoitella erittäin tiukasti thriatlonia varten lähes päivittäin. Tähän päälle vielä kasa muita harrastuksia, joihin kului kerralla useita tunteja tai päiviä. Tapailun alkuvaiheessa tämä oli ihan ok, itselläkin kyllä riittää tekemistä ja ystäviä vaikka jokaiselle viikonpäivälle... Mutta pian alkoi tuntua siltä, että *kaikki* muu menee meidän yhteisen ajan edelle, eikä laatu-ajasta ollut tietoakaan. Tyyliin hän on ensin töissä 12h, sitten urheilee 3h ja lopulta illalla halutessaan nähdä minua hän pääasiassa vaan makaa sohvalla apaattisena ja uupuneena päivän koitoksista... Joo ei kiitos.

Vierailija
244/579 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yksi tyyppi vonkasi ja vonkasi ja vonkasi anaaliseksiä. 

Joka kerta kun nähtiin. Sanoin joka kerta ei, ei se kiinnosta minua. 

Ja se vaan jatkoi ja jatkoi ja jatkoi.

Hmm, mullakin on ollut tollainen. Se jankkaus on pahinta, kun on jo monta kertaa sanottu ei. Lopulta en enää ollut yhteyksissä, blokkasin myös somessa kun facebookissakin alkoi tulla arki-iltana seksivonkausta. Tyyppi taisi olla vähän päästään vialla. Oli minua nuorempi. Ahdistavaa. Ei ole onneksi enää yli vuoteen kuulunut mitään. Vonkaaminen on turn-off. Ja anaaliseksivonkaus on TURN-OFF. 

Anaalin vonkaajille kannattaa ostaa pepputappi tai strap-on lahjaksi ja sanoa juu ehdottomasti mäkin haluan tunkea tämän sun anaaliin. Se keskustelu on oikeesti aika mielenkiintoinen! Ilmeisesti harva anaalia haluava mies haluaa mitään omaan peppuunsa... 

Kyllä haluaa ja monikin. Mies saa anaalista paremmat orgasmit kuin nainen voi ikinä saada, sillä miehen eturauhasorgasmi voi kestää jopa 10 minuuttia.  

No se "mies", jolle ostin tapin piti sitä kiristyksenä. Hän oli siis sitä mieltä, että anaaliseksi ei missään tapauksessa voi sattua, siihen ei tarvitse käyttää liukkaria ja kyllä se sisään menee kokonaan jos pääkin menee kunhan vain työntää. Ihan mielenkiinnosta oli pakko ostaa tappi ja sanoa, että tunge toi sitte omaasi, mä kattelen. Ei hän sit sitä ikinä työntäny ja tappi on vielä paketissa ja koko anaalivonkaus olikin sitten yhtäkkiä vain suuri vitsi, joka oli kestänyt sen kuukauden... 

Vierailija
245/579 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli jäätävä isäMmaan ystävä. Kansallistunne on hieno asia, mutta nämä tietyt piirit häpäisevät meidät. 

Vierailija
246/579 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen ajankäyttö. Hänellä oli kokopäiväisen työn lisäksi osa-aikatyö ilmeisesti ihan vain mielenkiinnosta/harrastuksenomaisesti. Eipä siinä vielä mitään, mutta sen lisäksi täytyi harjoitella erittäin tiukasti thriatlonia varten lähes päivittäin. Tähän päälle vielä kasa muita harrastuksia, joihin kului kerralla useita tunteja tai päiviä. Tapailun alkuvaiheessa tämä oli ihan ok, itselläkin kyllä riittää tekemistä ja ystäviä vaikka jokaiselle viikonpäivälle... Mutta pian alkoi tuntua siltä, että *kaikki* muu menee meidän yhteisen ajan edelle, eikä laatu-ajasta ollut tietoakaan. Tyyliin hän on ensin töissä 12h, sitten urheilee 3h ja lopulta illalla halutessaan nähdä minua hän pääasiassa vaan makaa sohvalla apaattisena ja uupuneena päivän koitoksista... Joo ei kiitos.

Aah, tuttua. Se yhteinen aika olisi sitten sitä, nähdessä harrastetaan seksiä ja sittenpä käydäänkin jo nukkumaan. Jos ei seksiä syystä tai toisesta voi harrastaa, mies näkee paremmaksi vain mennä suoraan kotiin nukkumaan.

Vierailija
247/579 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoinen kysymys

- vaimoni lopetti suhteen kanssani, koska petti minua toisen kanssa ja haaveili ilmeisesti paremmasta elämästä toisen miehen kanssa.

- kerran nuoruudessa lopetin orastavan suhteen alun, koska nainen käytti huumeita. (no ei se oikeasti mikään suhde ollut, mutta olisi voinut sellaiseksi kehittyä)

Vierailija
248/579 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osoittautui mielenosoituksissa kulkijaksi kaikesta kateelliseksi vasemmistolaiseksi. Ei edes halunnut keskustella ja pohtia muita vaihtoehtoja. Raskas ja tosikko nainen.

Vierailija
249/579 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ns " hyvä kroppa". Hoikka, muttei lihakseton ja silti kunnon kokoiset rinnat. Mutta ilmeisesti liian pieni peppu. Mies sanoi, että tykkää " päärynäisistä" naisista. Täytyy sanoa, että hiukan meni aikaa sisäistää tää asia. Että tässä todiste siitä, ettei hyvännäköiset miehet aina halua sitä ihannevartaloista naista. Meitä on joka lähtöön ja hyvä niin

Vierailija
250/579 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus vuosia sitten kaveri esitteli mut kivalle, tutulle sinkkumiehelle. Juteltiin netissä hyvän tovin ja päätettiin tavata. Käytiin lounaalla ja juttu luisti ihan ok, kunnes mies ehdotti, että lähdetään kaupungille pyörähtämään. Minä kuvittelin lopputulokseksi hauskaa kävelyreissua parin puiston läpi tms., mutta tämä sankari päättikin raahata mut mukanaan vaatekaupasta toiseen. Siis juuri niitä hemmetin kalliita designer-kivijalkaliikkeitä yksi toisensa perään. Joka puodissa mies käskytti työntekijöitä noutamaan mulle ties mitä mekkoa tai takkia todella töykeästi, ja seuraavaksi niitä tuli sovittaa. Luomastaan "loppukokonaisuudesta" hän nappasi valokuvan, ja sitten oltiinkin jo menossa kohti seuraavaa kauppaa.

Mä en vieläkään tiedä, mitä miehellä pyöri päässä, mutta huh huh. Siihen jäi. Naurattaa yhä. :D

Vierailija
251/579 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin pari kertaa treffeillä miehen kanssa, joka aloitti palvelutilanteet sanomalla "kikkeliskokkelis". Ekalla kerralla menimme leffaan, ja sanoi lipunmyyjälle näin. Ajattelin että kyseessä oli joku hermostunut vitsi, mutta ei, seuraavalla kerralla tapasimme kahvilassa, ja sanoi taas myyjälle "kikkeliskokkelis". En vaan kyennyt tapailemaan ihmistä joka sanoo näin täysin vakavana, selittämättä asiaa millään tavalla.

Vierailija
252/579 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nainen oli vihreiden äänestäjä ja vastusti ydinvoimaa.  Tosin hän ei ymmärtänyt koko ydinvoimasta yhtään mitään (kuten ei suurin osa naisisista). 

Sinä miehenä vissiin tiedät paljon ydinvoimatekniikasta? Kyllä on kiva juttu että sulle tuli tieto taivaasta päähän vain siksi kun sulla on kivekset. Meidän naisten pitää sitten opiskella 6v teknillisessä yliopistossa saman tiedon saadaksemme.

T. Energiatekniikan (ydinvoim.tekn.) DI NAINEN

Jos todella olet DI, niin luetunymmärtämisesi on luvattoman heikkoa. Missään ei väitetty

a) kaikkien miesten tietävän paljon ydinvoimasta, tai että

b) kirjoittaja itse olisi hyvin perillä asiasta ainoastaan siksi että on mies.

Se mitä hän kirjoitti, on ihan totta, suurin osa naisista ei ymmärrä ydinvoimasta mitään. Miehet eivät tähän asiaan liity millään lailla.

Totta kai väitettiin. Sukupuolia on kaksi (tai ainakin kaksi ylivoimaisesti suurinta ryhmää, miehet ja naiset). Kirjoittaja sanoi että suurin osa naisista ei ymmärrä ydinvoimasta. Sehän tarkoittaa että eivät ymmärrä verrattuna johonkin. Ja koska ainut mihin voidaan verrata on miehet (koska on ne 2 sukupuolta) niin totta kai kirjoittajan väitteestä seuraa että hänen mielestään miehet ymmärtävät.

Kuten väität sinäkin. Väitteesi tekee sinusta typerän. Tämä ei vaadi perusteluja, ethän itsekään perustellut.

Ei väitetty. Tekstissä ei puhuttu mies sukupuolesta yhtään mitään. Se että naiset eivät yleensä ymmärrä mitään ydinvoimasta ei itsessään tarkoita että miehet ymmärtäisivät. 

Mutta tästä vähän taustaa:  
https://www.verkkouutiset.fi/vihrea-poliitikko-hammastyi-miksi-naiset-eivat-kannata-ydinvoimaa/

Luehan kommenttini uudelleen linkkien postailun sijaan. Ymmärrät kyllä kun pinnistät.

Taisi linkki siis nollata sinut aika tehokkaasti?  

Laitetaan toinen, joka on paljon hauskempi. 
https://www.riemurasia.net/kuva/Naisen-kasitys-ydinvoimasta/120240

...ja näin keskuudestamme löytyi Kari. Kuka Kari? no se runKari.

Vierailija
253/579 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi ei toiminut yhtään

Ulkonäkö ei miellyttänyt, setätyyli

Aggressiivisuus suuttuessa

Kemiat ei toimineet yhteen

Pitkä etäisyys (eri maat)

Mun ahdistuminen

Tässä syitä miksi tapaillut ovat päättyneet eri miesten kanssa.

N32

Vierailija
254/579 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syy 1 oli ei seksuaalista vetovoimaa, syy kaksi oli miehen itsekeskeisyys.

Vierailija
255/579 |
02.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

- mies oli liian ailahteleva makuuni, ilmeisesti maanis-debressiivinen

- mies osoittautui patologiseksi valehtelijaksi, oli ilmeisesti myös pikkurikollinen

- mies oli sairaalloisen mustasukkainen ja käytti henkistä väkivaltaa (huoritteli ja haukkui)

- seksi oli surkeaa, pelkkää jyystöä

- seksi oli liian erikoista minulle, mies tykkäsi pissaleikeistä ja halusi vain anaalia

- mies paljastui kannabiksen käyttäjäksi

- mies oli peliriippuvainen ja heikkoitsetuntoinen negatiivinen valittaja

- ihastukseni miestä kohtaan lakkasi, hän alkoi tuntumaan tyhmältä

- mies oli elokuvafriikki, enkä jaksanut katsella niitä hänen kassaan, jutut olivat myös tylsiä

Tässä syitä, miksi lopetin tapailut eri miesten kanssa.

Vierailija
256/579 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt kerennyt edes tapailemaan, mutta vaihdettiin numeroita. Noo häneltä alkoi sitten tulee tämån tyylisesti kirjoitettuja viestejä "pääsix jo kotiin?" "olix teil kivaa?" kaikki ks:t on vaihtanut x kirjaimeen.

Mä en edes oo ajatellut et kuinka paljon toi kirjoitustyyli voi ärsyttää, ja antaa kyl niin vajukin kuvan aikuisesta miehestä (oli 30v.+) ja en oo mikään pienistä nipottaja tai haittaa jos muuten on vähän kirjotusvirheitä.

Niin totaalinen turn off et itkettää. Nii ja toi mies vieläkin vaan kirjottaa vaikka nyt oon kieltöytynyt näkemästä. puhui myös et on hyvä lukee ihmisii, mutta ei näytä tajuavan yhtään mun viesteistä etten oo kiinnostunut. Ja kertoileejostain unista missä oon ollut ja hipsutellut häntä (apua)

Vierailija
257/579 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin vasta ihan tapailun alussa. No olin sitten viihteellä jossain ollut kavereiden kanssa ja kertonutkin siitä. Olin päässy himaa ja mennyt nukkumaan. Tyyppi sit oli kyselly et joko oon kotona yms mutta en enää ollut huomannut viestejä.. no tuli sit koputteleen oven taakse. En tykännyt. Joo kiva et huolissaan mut hyvä et edes tumsin toista vielä niin en nyt olettais et tulee vahtaa aamuyöstä oonko päässyt kotiin.

No tohon kohtaan en vielä lopettanut tapailua, mutta jatkossa alkoi olla myös vahtimisen merkkejä ja valitusta omista menoista ja kännykän käytöstä. Et kauaa en sitä rajottamista jaksanut.

Vierailija
258/579 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieskokelaalla oli tapana haukkua vanhempiani: heidän koulutuksiaan ja luonteitaan. Samalla tietenkin aina kehui omiaan. Sai mennä. Ruikutti peräänkin vielä pitkään, ihme että niin hirveiden vanhempien tytär saattoi olla kuitenkin niinkin kiinnostava hänestä.

Vierailija
259/579 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höh ei päässyt minun kommentti näköjään seulaa läpi. Verbin " *aiskata " imperfekti oli ilmeisesti liikaa..? Huoh!

Noh, lyhykäisyydessään - kommentoin huvittuneena tälle, joka luetteli tapaamasa miehet Herra A-D, että olemmekohan tapailleet samoja tyyppejä.

Sitten kerroin parista sarjaseurustelijasta, joiden rakkaus oli ikuista, mutta kohde vain vaihtui ja läheisriippuvaisesta 247-roikkujasta.

Ja se kaiken huippu, joka ilmeisesti johti kommentinkin bannaukseen:

Vietin aikaa miehen kanssa ilman lähempiä tuntemuksia. Mies kahden viikon päästä esitteli minut ala-asteikäiselle lapselleen ja piti lasta selkeästi kilpenä, jonka turvin pystyi tulla hiplailemaan, halailemaan ja suukottelemaan - jopa työpaikalleni (julkinen tila). Lapsi oli oikeasti tosi mukava ja fiksu ikäisekseen, enkä halunnut lapsen edessä rääkyä miehelle. Niimpä lapsi oli aina mukana. Kylillä alkoi sitten puhua, että ollaan menossa kihloihin ja naimisiin. Soitteli aina minulle kavereidensa kuullen kysyen lupaa saako lähteä kalaan tai reissuun..

Otin homman vissiin vähän liian huumorilla - vaikka mielestäni selkeästi sanoin ei, lopeta, me ei seurustella, ei en halua tavata äitiäsi yms., valehtelin seks.suuntautumiseni.. lopulta homma eskaloitui niin, että mies *aiskari, josta seurasi ennen ja jälkeen vielä lähestymiskiellonkin ahdistelua ja vainoa. Vasta kun törmäsin nykyiseeni, lopetti, mutta silti vielä meidän alkuajoilla soitteli mulle ettei usko mulla olevan miestä. Hauskinta tässä on se, että minä olin tietysti se hullu akka jotka hän jätti, ja siinä uskossa kaikki tapauksesta tiemättömät edelleen elävät. Sen verran traumat tuosta tyypistä kuitenkin jäi, että vielä vuosienkin jälkeen tapauksesta yritän vältellä paikkoja, jossa tiedän tyypin olevan ja välttelen kertomasta kenellekään kuin hyvin läheisille asumispaikkaani.

Vierailija
260/579 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen oli pikkusen ylipainoinen, rumahko ja iso pillu.  Myös huonot käytöstavat ja  kävi äitinsä kanssa kahvilla.  Pituuttakin oli alle 173 cm eikä käyttänyt edes korkokenkiä. 

Hyi meitä, naiset, meidän täytyy parantaa tapamme. Kaikki kasvatuslaitokseen pituutta hankkimaan, kauneusleikkaukseen ja vulvan kiristykseen aika, äitiin lakkaamme pitämästä yhteyttä, kahvinkin voimme jättää varmuuden vuoksi kokonaan. Käytöstavat hankimme käytöskoulussa ja lenkillekin lähdemme 15 cm koroissa.

Tämän luomakunnan kruunun on löydettävä mieleisensä nainen! Hän on niin ihana!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän seitsemän