Kertokaa syitä minkä takia olette lopettaneet tapailun jonkun kanssa
Itse tapasin joulupäivänä baarissa mukavan miehen, jonka kanssa kävimme treffeillä seuraavana päivänä keilaamassa ja syömässä. Vietimme eilen myös uuttavuotta minun luona kahdestaan ja oli todella kivaa. Kysyin koska pääsen käymään hänen luonaan, ja arvatkaa mikä oli vastaus. Hän sanoi, että hänen äiti on menossa ensi viikonloppuna siskonsa luokse toiselle paikkakunnalla, niin kävisikö silloin. Luulin että se oli vitsi, mutta tosiaan sain tietää, että tämä 25-vuotias herra asuu edelleen äitinsä luona. Ja äiti on ihan terve, eli mistään omaishoitajajutusta ei ole kyse. Että sellainen peräkammarinpoika. Juttu jäi siihen.
Kertokaa tekin syitä miksi olette lopettaneet tapailun jonkun muuten hyvän mies-/naisehdokkaan kanssa. Entä voisitteko itse seurustella/tapailla miestä (tai naista), joka asuu edelleen vanhempiensa luona 25-vuotiaana?
Kommentit (579)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei periaatteessa ees tapailtu, mutta oltiin juteltu pitkään tinderissä. Sitte ku nähtiin ekan kerran niin huomasin, että sekä mies että muna oli 10cm lyhyemmät mitä väitti.
Ja sinä olit 10 kg lihavampi ja muutenkin vastenmielinen.
Ja niin löytyi pienimunainen valehtelija ja tunnisti itsensä. 🤗
Mikä on pienimunainen? Taidat olla löysä? Ehkä geishakuulat auttaa, ei tule niin pahaa virtsankarkailuakaan sitten....
Ja näin pienimunainen vahvisti pyytämättä, että havaintoni osui oikeaan. 😏
Mikä havaintosi? Oletko useinkin nähnyt munani?
Mitä se muutenkaan sinulle kuuluu minkä kokoinen sukupuolielin joillakin on? Vai onko joku 25 cm miehen mitta sinulle? Taidat olla vähän vajaa?Kylläpä tämä nyt meni sinulla tunteisiin.
Koska olet lyhyt ja omaat pienen pilin, sinun pitää yrittää valloittaa muilla avuilla, esim. hyviä käytöstapoja kannattaa harkita.
🤔Sinultako niitä käytöstapoja oppii? Olet wt nettikiusaaja.
Höpsistä nyt taas, hänhän vain totesi, että mies tunnsti itsensä. Lapsellista käytöstä sortua haukkumaan, jos joku toteaa deittikumppanin valehdelleen pituutensa sekä peniksensä koon.
Minä lähinnä jäin ihmettelemään, miten ylipäätään joku mainitsee peniksensä koon, vai kysytäänkö sitä nykyään tutustumisvaiheessa? Oudoksi on maailma mennyt.
Jaahas, sinäkin olet siis nettikiusaaja. Tuo kyseinen nettikiusaaja väitti että minulla on pieni penis vaikkei hän ole sitä ikinä nähnyt. Sellainen on valehtelua ja kiusaamista. Tuo kiusaaja oli varmaan ihan itse kysynyt koska hän näkee muutenkin tarpeelliseksi kiusata ihmisiä heidän sukupuolielintensa mukaan (mitä nyt sitten niistä kuvitteleekaan harhaisessa päässään).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies oli 10 cm lyhyempi kuin oli kertonut. Olinkin häntä pidempi.
Valehtelu ei tietenkään ole kiva juttu, mutta mitä sillä pituudella on niin väliä?
Antaa se vähän surkean kuvan miehestä, jos sanoo olevansa yli 180 cm ja tavatessa paljastuukin huomattavasti minua, 173 cm naista, lyhyemmäksi. Voisin tapailla myös itseäni lyhyempää miestä enkä kysele ihmisten pituuksia, mutta tuollainen valehtelu on vain niin kummallista ja säälittävää.
Aivan varmasti olit kysynyt sen pituuden. Ei kukaan ala valehtelemaan omatoimisesti pituuttaan jos ei kysytä. Tai ehkä kertoja muisti väärin tai kirjoitusvirhe... ketä kiinnostaa joku ihmisen pituus. Vai oletteko jotain pituusrasisteja? Ei ihminen sille itse mitään voi minkä pituinen hän on, ihan kuten ei voi ihonvärilleenkään.
Nainen oli pikkusen ylipainoinen, rumahko ja iso pillu. Myös huonot käytöstavat ja kävi äitinsä kanssa kahvilla. Pituuttakin oli alle 173 cm eikä käyttänyt edes korkokenkiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valehtelu ei tietenkään ole kiva juttu, mutta mitä sillä pituudella on niin väliä?
Joidenkin ego ilmeisimmin ei kestä pituuseroa tähän suuntaan. Minulla on todella hyvä mies, joka on hiukan lyhyempi kuin minä, ja minun itsetuntoni kyllä kestää sen.
No ei siinä itsetunnosta ole kysymys, höpö höpö. Mieltymyksistä on. Osa meistä tykkää, että mies on pitempi kuin itse on, minä kuulun niihin. Vaikka hoikka olenkin ja vain 162 senttinen, niin tunnen itseni jättiläiseksi, jos vaikkapa tanssin lyhyen miehen kanssa.
Sähän olet K ä ä p i ö, tuskin kukaan mies on sinua lyhempi paitsi ehkä joku 11-vuotias. LOL.
Mikä sä olet mitään vaatiin kun ei itselläskään ole raameja?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joidenkin ego ilmeisimmin ei kestä pituuseroa tähän suuntaan. Minulla on todella hyvä mies, joka on hiukan lyhyempi kuin minä, ja minun itsetuntoni kyllä kestää sen.
No ei siinä itsetunnosta ole kysymys, höpö höpö. Mieltymyksistä on. Osa meistä tykkää, että mies on pitempi kuin itse on, minä kuulun niihin. Vaikka hoikka olenkin ja vain 162 senttinen, niin tunnen itseni jättiläiseksi, jos vaikkapa tanssin lyhyen miehen kanssa.
Sähän olet K ä ä p i ö, tuskin kukaan mies on sinua lyhempi paitsi ehkä joku 11-vuotias. LOL.
Mikä sä olet mitään vaatiin kun ei itselläskään ole raameja?
Minun mieheni on suunnilleen saman pituinen, koska syntyi pari kuukautta liian aikaisin, eli keskosena ja on sen takia ollut aina pienikokoinen. Onneksi olen itsekin lyhyt, joten ei ole ongelmaa seurustella lyhyen miehen kanssa.
Haistaensinmaistavastasitten kirjoitti:
Kaikki meni tosi hyvin jonkun aikaa ja olin valmistautunut vakavampaa suhteeseen kunnes mentiin sänkyyn ja olin valmis antamaan naiselle suuseksiä niin olipa shokki! Haju oli niin kuin olisi joku kuollut sinne mirrin onkaloihin.Todella järkytys suihkun jälkeen 😵😱 Olin niin shokissa että lopetin suhteen seuraavalla viikolla ja syyksi kerroin että en tuntenut vetoa ja muuta lämpöä oikealla tavalla.Nainen oli todella seksikäs ja kaikin puolin upea mutta..se haju😭
Jos on muuten ihana, niin ehkä ei heti kannattaisi luovuttaa. Kuukautiskierron vaihe saattaa vaikuttaa tuohon hajuun ja ilmeisesti sekin, mitä on syönyt (tai näin olen ainakin kuullut). Saattoihan kyseessä tietysti olla myös esim. jokin tulehdus, mistä tuo nainen ei tiennyt. Hoidettavissa siis ehkä, jos vain asian kehtaisi jotenkin ottaa esille.
Tää saattaa kuulostaa pinnalliselta, mutta jätin muuten täydellisen miehen sen takia kun hänellä oli niin pieni muna. Oltiin tapailtu pari kuukautta kunnes vihdoin harrastimme seksiä. En ole koskaan nähnyt niin pientä sukupuolielintä, mutta säälistä hoidin homman loppuun. Ei tuntunut sisällä miltään, vaikka minun kolo ei mikään löysä olekaan.
Käy vähän sääliksi miestä kun selvästi viivytti seksin harrastamista juurikin tuon koon takia. Halusi varmaan että olen aidosti ihastunut kun vihdoin sen teemme, ettei minua haittaisi etusormen kokoinen muna. Harmittaa itseänikin kun mies oli muuten täydellinen, mutta seksi on minulle iso osa suhdetta ja tässä suhteessa se vain ei toiminut.
1. Tutustuin netin kautta. Tosi lyhyt, oli valehdellut pituutensa eikä ulkonäkö muutenkaan ollut mieleeni. Tapailin aikani kuluksi muutaman kerran.
2. Rahaton pummi (opiskelija), joka ei edes omia kulujaan pystynyt maksamaan. Elättäjänä toimi yhteiskunta ja vanhemmat, ja minä olisin kelvannut joukkoon kolmanneksi. Juttu kesti kuukausia, lähinnä siitä syystä että pariskuntaporukalla vietettiin aikaa. Kun laitoin tapailun jäihin, jouduin ulos. Sain oman ystäväni takaisin vasta kun heillekin tuli ero.
3. Epäkypsä säätäjä, jonka kanssa jarruttelin. Ilmoitti, että seksiä on tultava tai lähtee etsimään sitä muualta. Pelaili moneen suuntaan ja kävi panemassa yhteistä tuttua, minkä jälkeen en ollut enää kiinnostunut. Ei ottanut sitä hyvin vaan uikutti ja aneli saada viedä vielä deitille ja lopulta haukkui ulkonäköni.
4. Etninen tausta oli sittenkin suhdemielessä liikaa. Hän esitteli mut perheelleen ja tajusin, etten ikinä voisi tehdä samoin.
5. Liian dominoiva ja temperamenttinen mies. Äksyili mulle ja muille ihmisille. Halusi seksiä - ja maksaa siitä. Kun en innostunut, yritti vasta sitten perinteisellä tyylillä. Kun sekään ei toiminut, suuttui ja lähti. Lähtiessään kuitenkin kyseli toiveikkaana haluanko vielä tavata. Yritti ottaa yhteyttä jälkikäteen. Ei...
6. Mies oli "liian hyvä". Tavattiin yöelämässä ja vaikutti rennolta kaverilta. Paljastui, että oli kovapalkkaisessa asiantuntijatyössä, jonka ohessa teki tohtorintutkintoa. Taustat ja sosiaalinen elämä kunnossa ja harrasti kaikkea jännää (kallista). Tunsin alemmuutta enkä halunnut enää tavata.
nainen oli itsetyydyttäjä ja omien sanojensa mukaan täsäs addiktiossa 12 vuotiaasta saakka tunteja äivässä haaveillen ja masturboiden, ajattelin että ei ole kyllä terve
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Antaa se vähän surkean kuvan miehestä, jos sanoo olevansa yli 180 cm ja tavatessa paljastuukin huomattavasti minua, 173 cm naista, lyhyemmäksi. Voisin tapailla myös itseäni lyhyempää miestä enkä kysele ihmisten pituuksia, mutta tuollainen valehtelu on vain niin kummallista ja säälittävää.
Aivan varmasti olit kysynyt sen pituuden. Ei kukaan ala valehtelemaan omatoimisesti pituuttaan jos ei kysytä. Tai ehkä kertoja muisti väärin tai kirjoitusvirhe... ketä kiinnostaa joku ihmisen pituus. Vai oletteko jotain pituusrasisteja? Ei ihminen sille itse mitään voi minkä pituinen hän on, ihan kuten ei voi ihonvärilleenkään.
Nettideiteissä minusta on miehillä näyttänyt pituus olevan profiilissaan ihan automaattisesti tai viimeistään he ovat kirjoittaneet sen ensimmäiseen viestiinsä. Itsekin kerron omani kyllä aika varhain, ettei kenenkään tarvitse kauhistua kirjoiteltuaan jo jonkin aikaa kuvitellen minut pieneksi taskuraketiksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi tyyppi vonkasi ja vonkasi ja vonkasi anaaliseksiä.
Joka kerta kun nähtiin. Sanoin joka kerta ei, ei se kiinnosta minua.
Ja se vaan jatkoi ja jatkoi ja jatkoi.
Hmm, mullakin on ollut tollainen. Se jankkaus on pahinta, kun on jo monta kertaa sanottu ei. Lopulta en enää ollut yhteyksissä, blokkasin myös somessa kun facebookissakin alkoi tulla arki-iltana seksivonkausta. Tyyppi taisi olla vähän päästään vialla. Oli minua nuorempi. Ahdistavaa. Ei ole onneksi enää yli vuoteen kuulunut mitään. Vonkaaminen on turn-off. Ja anaaliseksivonkaus on TURN-OFF.
Anaalin vonkaajille kannattaa ostaa pepputappi tai strap-on lahjaksi ja sanoa juu ehdottomasti mäkin haluan tunkea tämän sun anaaliin. Se keskustelu on oikeesti aika mielenkiintoinen! Ilmeisesti harva anaalia haluava mies haluaa mitään omaan peppuunsa...
Vierailija kirjoitti:
Löysin muuten täydellisen naisen mutta sillä oli todella suuri pillu. Oikeen sellainen väljä onkalo, varmaan kusi housuunsakin alvariinsa sen takia.
Seksistä ei tullut mitään kun ihan hyvän kokoista miehuuttani heilutin siinä parkkihallin kokoisessa onkalossa. Naista itseäänkin hävetti selvästi suuri pillunsa joten päätin suhteen siihen.
Ai niin tissejä hänellä ei todellakaan ollut eli ihan lauta. Kyllä vähän harmittaa, mutta minkäs teet.
Virtsaputki ja emätin ovat kaksi ihan eri asiaa. Taitaa tämä olla mielikuvitusjuttu sellaiselta, joka ei ole ikinä edes päässyt panemaan :D
Itä-Suomessa tuulee kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Järkyttävää miten monen mielestä on ihan normaalia ja OK, että 25-vuotias asuu äidin kanssa :DDD Sitä kutsutaan itsenäistymiseksi, kun lähdetään äidin ja/tai isän nurkista omaan kotiin, oli se sitten kämäinen yksiö tai mikä tahansa. Ja jos halua itsenäistymiseen ei herää viimeistään 18-vuotiaana, niin on kyllä päässä vikaa. (Halu ei tarkoita sitä, että 18-vuotiaana täytyy häipyä omilleen.)
Itselläni se halu heräsi noin 15-vuotiaana, kun kaipasin omaa rauhaa ja vapautta.
Itse asiassa Suomi on siitä poikkeuksellinen maa että täällä noin voi tehdä, heittäytyä tukien varaan elämään mukamas omillaan. Esim. Briteissä ihan normaalia että nuoret pariskunnat elävät jomman kumman vanhemoien luona säästääkseen käsirahaa omaa asuntoa varten. Nämä valtion siipeilijät sitten hehkuttavat miten ollaan niin omillaan elelty...
Mielenkiintoinen näkemys. Et ilmeisesti arvosta opiskelua kun pidät sitä siipeilynä. Yhteiskunta taitaa ajatella sen olevan sijoitus yhteiskunnan tulevaisuuteen.
Entäs sitten esim. 4-kymppinen pariskunta jolla on 3 lasta ja molemmat vanhemmat jäävät työttömäksi. Oletko sitä mieltä että he elävät "mukamas omillaan" ja ovat "valtion siipeilijöitä"? Vai onko sinulla noin ankarat vaatimukset vain alle 3-kymppisille?
Monien muiden tapaan ihmettelen että tässä keskustelussa 25-vuotiaan kotona asumista pidetään normaalina. Täällä taitaa olla aika paljon ahdistuneita vanhempia kirjoittelemassa, jotka pitäisivät lapset kotona vaikka eläkeikään asti. Toki aina on ollut ja tulee olemaan nuoriakin, jotka eivät pärjää yksin.
Jännä että muuten kuolleisiin keskusteluihin riittää aina joku jonka mielestä törkykommentteihin vastailu on hyvä idea. Sitten se törky jää näkyviin lainaukseen vaikka alkuperäinen kommentti poistetaan.
Varhaisteini joka äitinsä helmassa 24/7 esiliinana. Ei kahdenkeskistä aikaa, ei jatkoon.
Edellisestä pääsee kun tapaa uuden. Eikö se niin mene.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Löysin muuten täydellisen naisen mutta sillä oli todella suuri pillu. Oikeen sellainen väljä onkalo, varmaan kusi housuunsakin alvariinsa sen takia.
Seksistä ei tullut mitään kun ihan hyvän kokoista miehuuttani heilutin siinä parkkihallin kokoisessa onkalossa. Naista itseäänkin hävetti selvästi suuri pillunsa joten päätin suhteen siihen.
Ai niin tissejä hänellä ei todellakaan ollut eli ihan lauta. Kyllä vähän harmittaa, mutta minkäs teet.Virtsaputki ja emätin ovat kaksi ihan eri asiaa. Taitaa tämä olla mielikuvitusjuttu sellaiselta, joka ei ole ikinä edes päässyt panemaan :D
No tuota noin...
Olet nyt itse vähän pihalla asioista. Se virtsankarkailu nimittäin liittyy oleellisesti löysiin lantiopohjan lihaksiin joka on juurikin syynä "löysään vaginaan". Monet gynet suosittelevatkin vaginakuulia, joilla parannetaan lantiopohjanlihaksia joka taas helpottaa virtsankarkailu ongelmassa.
Sä voisit vähän lukea joskus sen ainaisen panemisen sijaan. ;)
Nainen osoittautui ns. Maailman parantajaksi. Ja kaikki oli aina muiden vika (porvareiden, persujen jne). Ei sellaista kukaan jaksa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yksi tyyppi vonkasi ja vonkasi ja vonkasi anaaliseksiä.
Joka kerta kun nähtiin. Sanoin joka kerta ei, ei se kiinnosta minua.
Ja se vaan jatkoi ja jatkoi ja jatkoi.
Hmm, mullakin on ollut tollainen. Se jankkaus on pahinta, kun on jo monta kertaa sanottu ei. Lopulta en enää ollut yhteyksissä, blokkasin myös somessa kun facebookissakin alkoi tulla arki-iltana seksivonkausta. Tyyppi taisi olla vähän päästään vialla. Oli minua nuorempi. Ahdistavaa. Ei ole onneksi enää yli vuoteen kuulunut mitään. Vonkaaminen on turn-off. Ja anaaliseksivonkaus on TURN-OFF.
Anaalin vonkaajille kannattaa ostaa pepputappi tai strap-on lahjaksi ja sanoa juu ehdottomasti mäkin haluan tunkea tämän sun anaaliin. Se keskustelu on oikeesti aika mielenkiintoinen! Ilmeisesti harva anaalia haluava mies haluaa mitään omaan peppuunsa...
Kyllä haluaa ja monikin. Mies saa anaalista paremmat orgasmit kuin nainen voi ikinä saada, sillä miehen eturauhasorgasmi voi kestää jopa 10 minuuttia.
Haloo, oli kyse kidutuksesta ja kuristusmurhasta, eikä mistään pelkästä 'virheestä'. Tiedän, että tuolla miehellä on nykyisin perhe ja joku typerä vaimo, jonka mielestä murha kai kuuluu ihan normaaliin murrosiän kiukutteluun.