Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa syitä minkä takia olette lopettaneet tapailun jonkun kanssa

Vierailija
01.01.2019 |

Itse tapasin joulupäivänä baarissa mukavan miehen, jonka kanssa kävimme treffeillä seuraavana päivänä keilaamassa ja syömässä. Vietimme eilen myös uuttavuotta minun luona kahdestaan ja oli todella kivaa. Kysyin koska pääsen käymään hänen luonaan, ja arvatkaa mikä oli vastaus. Hän sanoi, että hänen äiti on menossa ensi viikonloppuna siskonsa luokse toiselle paikkakunnalla, niin kävisikö silloin. Luulin että se oli vitsi, mutta tosiaan sain tietää, että tämä 25-vuotias herra asuu edelleen äitinsä luona. Ja äiti on ihan terve, eli mistään omaishoitajajutusta ei ole kyse. Että sellainen peräkammarinpoika. Juttu jäi siihen.

Kertokaa tekin syitä miksi olette lopettaneet tapailun jonkun muuten hyvän mies-/naisehdokkaan kanssa. Entä voisitteko itse seurustella/tapailla miestä (tai naista), joka asuu edelleen vanhempiensa luona 25-vuotiaana?

Kommentit (579)

Vierailija
261/579 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

En edes ehtinyt aloittaa tapailua sen enempää kuin mitä nyt viestitellä. Siinä sitten kerroin että en ehdi tavata ainakaan tällä viikolla, kun on niin paljon töitä ja pitkiä päiviä. Mies laukoi että kyllä nyt yksi baarimikko saa varmasti aikaa kahvittelun verran, kun piip toimitusjohtajakin (vissii joku ison firman) on hänelle aikaa järkännyt kahvitteluun.

Huoh. Kivasti vähätteli mun ammatin. Ja se nyt ei poista mun kiireitä silti, vaikka pressa olis hänelle järkänny aikaa.

Vierailija
262/579 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erästä miestä näin kaksien treffien verran; jälkimmäisillä tajusin hänen olevan hiukka yksinkertainen, kun hän katsoi kissaani ja kysyi ihan tosissaan mietteliäänä onko kissoilla kaksi eri sukupuolta.

Toista miestä tapailin noin kuukauden. Huomasin hänellä olevan tapana käydä vessassa asioillaan aina ovi auki - myös minun luona vieraillessani. Ykkösen toimitusta jostain syystä yritin katsoa läpi sormien, mutta kun kakkostakin väännettiin ovi sepposen selällään pienehkössä yksiössäni niin en tiennyt oisko pitänyt itkeä vai nauraa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
263/579 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen ajankäyttö. Hänellä oli kokopäiväisen työn lisäksi osa-aikatyö ilmeisesti ihan vain mielenkiinnosta/harrastuksenomaisesti. Eipä siinä vielä mitään, mutta sen lisäksi täytyi harjoitella erittäin tiukasti thriatlonia varten lähes päivittäin. Tähän päälle vielä kasa muita harrastuksia, joihin kului kerralla useita tunteja tai päiviä. Tapailun alkuvaiheessa tämä oli ihan ok, itselläkin kyllä riittää tekemistä ja ystäviä vaikka jokaiselle viikonpäivälle... Mutta pian alkoi tuntua siltä, että *kaikki* muu menee meidän yhteisen ajan edelle, eikä laatu-ajasta ollut tietoakaan. Tyyliin hän on ensin töissä 12h, sitten urheilee 3h ja lopulta illalla halutessaan nähdä minua hän pääasiassa vaan makaa sohvalla apaattisena ja uupuneena päivän koitoksista... Joo ei kiitos.

Kokemus myös tällaisesta sohvallamakaajasta ja hikisestä haukottelijasta (ei viitsinyt käydä suihkussa treenien jälkeen vaan haisi vieressäni). Omat duunit ja harrastukset hoiti kyllä mutta sitten kun kanssani piti viettää laatuaikaa, se oli sohvalla makoilua ja jotain telkun katsomista! Yritin moneen kertaan sanoa että lähdettäisiin johonkin/tehtäisi jotain kivaa, mutta ei, sohvalla makuuta vain. Ei jatkoa.

Muiden sankareiden edesottamuksia mitkä eivät ole johtaneet jatkoon:

- vanhempieni/kavereideni arvostelu

- piereskely ja röyhtäily

- ammattini arvostelu vieläpä tilanteessa jossa mies itse oli alemmin koulutettu ja tienasi vähemmän

- älyni vähättely

- hoitamattomat hampaat

- risat/likaiset vaatteet

- vetämätön olemus

- kasvattamattomat lapset ja homman toimimattomuus lasten äidin suuntaan josta johtuneet täysin käsittämättömät tilanteet lasten suhteen

- minut lapsettoman ihmisen olisi pitänyt alkaa lapsenvahdiksi miehen lapsille

- kaverit meni minun edelle aina

- yritti pummata rahaa multa

- päihde ja mielenterveysongelmat (yllättävän yleisiä muuten 45+ ikäluokassa ja ne eivät tule ihan heti esiin kaikilla mutta pian huomaa että nyt jossain klikkaa)

Vierailija
264/579 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toista miestä tapailin noin kuukauden. Huomasin hänellä olevan tapana käydä vessassa asioillaan aina ovi auki - myös minun luona vieraillessani. Ykkösen toimitusta jostain syystä yritin katsoa läpi sormien, mutta kun kakkostakin väännettiin ovi sepposen selällään pienehkössä yksiössäni niin en tiennyt oisko pitänyt itkeä vai nauraa.

Mun mies harrastaa myös avoimia vessoja ja se ei ollut mulle este ikinä :--D onhan se omalla tavalla.. ei nyt rasittavaa, mutta ällöä ja siksi käyn välillä tuuppasemassa oven miehen kakkoshädän ajaksi kiinni, mutta mies tykkää vessasta(kin) käsin mulle keskustella ja parempi silloin olla ovi auki, ei malta kuulema odottaa takaisin olkkariin tulemista, heh.

Vierailija
265/579 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehellä oli paha unissakävely-/unissapissimisongelma. Joka kerta, kun herra yöpyi luonani (ja ihan siis selvinpäin), heräsin keskellä yötä siihen, että tyyppi täydessä koomaunessa pissii joko kukkaruukkuun, siivouskomeroon, IMURIIN (:D), sohvatyynyjen väliin tai ties minne. Jääkaappiin pissiminen oli se viimeinen tikki. Ei toki miehen vika, enkä häntä voi syyttää, mutta eihän tuollaista hullukaan kestä. Asiasta ei voitu keskustella tai hakea apua, koska (toki ymmärrettävästi) miestä nolotti, mutta silti. Come on! :D

Vierailija
266/579 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mies harrastaa myös avoimia vessoja ja se ei ollut mulle este ikinä :--D onhan se omalla tavalla.. ei nyt rasittavaa, mutta ällöä ja siksi käyn välillä tuuppasemassa oven miehen kakkoshädän ajaksi kiinni, mutta mies tykkää vessasta(kin) käsin mulle keskustella ja parempi silloin olla ovi auki, ei malta kuulema odottaa takaisin olkkariin tulemista, heh.

Jokainen tyylillään, eikä siinä mielestäni mitään pahaa ole jos on tunnettu ja seurustelu jo vuosia ja ovi välillä unohtuu auki. Mutta kun kyseessä oli uusi tuttavuus ja vielä vasta tapailuasteella niin oli vähän liian rentoa meininkiä. 😄

Vierailija
267/579 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopetin tapailun siksi, että tyyppi oli mukava ja mukiinmenevä mutta kämppä niin läävä että oksetti. En halua seukata ihmisen kanssa, joka ei osaa siivota. 

Vierailija
268/579 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hain ilmoituksessani korkeakoulutettua naista. Treffeille tuli ihan asiallisen oloinen nainen, mutta jotain epämääräistä hänessä oli. Toisilla treffeillä selvisi, että nainen on sairaanhoitaja. En tajua miksi pitää tuollaista peitellä, olisihan se tullut ilmi myöhemmin joka tapauksessa

Sairaanhoitaja on korkeastikoulutettu eli suorittanut korkea-asteen tutkinnon. Esim. leikkaussalihoitajat opiskelevat tehokkaasti 3,5 vuotta. Moni yliopiston pilipalitutkinto onnistuu helposti kolmessa vuodessa ja allekin.

Vierailija
269/579 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen antanut pakit noin 30 naiselle elämäni aikana, koska ajattelin aina että saan vielä jonkun paremman näköisen. Ja sainkin.

Vierailija
270/579 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen antanut pakit noin 30 naiselle elämäni aikana, koska ajattelin aina että saan vielä jonkun paremman näköisen. Ja sainkin.

Vierailija
271/579 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hain ilmoituksessani korkeakoulutettua naista. Treffeille tuli ihan asiallisen oloinen nainen, mutta jotain epämääräistä hänessä oli. Toisilla treffeillä selvisi, että nainen on sairaanhoitaja. En tajua miksi pitää tuollaista peitellä, olisihan se tullut ilmi myöhemmin joka tapauksessa

Sairaanhoitaja on korkeastikoulutettu eli suorittanut korkea-asteen tutkinnon. Esim. leikkaussalihoitajat opiskelevat tehokkaasti 3,5 vuotta. Moni yliopiston pilipalitutkinto onnistuu helposti kolmessa vuodessa ja allekin.

Noita mänttien trollien juttuja ei kannata ottaa tosissaan.

Vierailija
272/579 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse tapasin joulupäivänä baarissa mukavan miehen, jonka kanssa kävimme treffeillä seuraavana päivänä keilaamassa ja syömässä. Vietimme eilen myös uuttavuotta minun luona kahdestaan ja oli todella kivaa. Kysyin koska pääsen käymään hänen luonaan, ja arvatkaa mikä oli vastaus. Hän sanoi, että hänen äiti on menossa ensi viikonloppuna siskonsa luokse toiselle paikkakunnalla, niin kävisikö silloin. Luulin että se oli vitsi, mutta tosiaan sain tietää, että tämä 25-vuotias herra asuu edelleen äitinsä luona. Ja äiti on ihan terve, eli mistään omaishoitajajutusta ei ole kyse. Että sellainen peräkammarinpoika. Juttu jäi siihen.

Kertokaa tekin syitä miksi olette lopettaneet tapailun jonkun muuten hyvän mies-/naisehdokkaan kanssa. Entä voisitteko itse seurustella/tapailla miestä (tai naista), joka asuu edelleen vanhempiensa luona 25-vuotiaana?

25v. voi tänä päivänä sanoa vielä vaikka pojaksi. Entä jos hänellä on opiskelut kesken ja on vain järkevää asua kotona jos se on mahdollista. Saatoit menettää hyvän vävyehdokkaan ihan omaa tyhmyyttäsi.

Vierailija
273/579 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alapäässä oli naisella liian voimakkaat tuoksut vaikka kävi suihkussa päivittäin. Oli muuten vegaani.

Vierailija
274/579 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehen itsekkyyden takia. Moni 40+ (etenkin poikamies) mies ei näe muuta kun omat tapansa. Sähly on keskiviikkoisin ja perjantaisin, siitä ei jousteta vaikka olisi mikä tilanne. Itse olen pari- ja ystävyyssuhteissa yleensä joustava ja voin ja haluan tinkiä periaatteistani yhteisen hyvän vuoksi. Onhan tässä itselläkin kertynyt monenlaisia pinttyneitä asenteita 37v ikään mennessä, mutta ymmärrän että muiden ihmisten ilon takia voin joskus toimia toisinkin.

Muita syitä; liian pieni vehje, liian innokas, aggressiivinen… onhan näitä. Sinkkuelämä on parasta!

Vierailija
275/579 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa kummaa - täällä saa puhua vehkeitten koosta ja alapäähajuista, mutta kun sanoo, että miehen tyhmyys ja tylsyys oli syynä, kommentti juuttuu sensuuriin?!

Vierailija
276/579 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä jouduin lopettamaan upean ja kauniin naisen tapailun koska vaimoni ei suostunut kirjoittamaan eropapereita vaan vaati omaisuutta jaettavaksi, vaikkei ole muuta kuin maannut kotona "masentuneena" 8-vuotta. Menetin unelmieni parisuhteen tuon vanhan riipan takia.

Vierailija
277/579 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voittajaksi syntynyt kirjoitti:

Minä jouduin lopettamaan upean ja kauniin naisen tapailun koska vaimoni ei suostunut kirjoittamaan eropapereita vaan vaati omaisuutta jaettavaksi, vaikkei ole muuta kuin maannut kotona "masentuneena" 8-vuotta. Menetin unelmieni parisuhteen tuon vanhan riipan takia.

Mieheni ei suostunut avioehtoon minkä olisin halunnut varakkaampana laatia kun olin tavannut erään upean miehen. Jouduin jatkamaan tylsässä avioliitossani.

Vierailija
278/579 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alapäässä oli naisella liian voimakkaat tuoksut vaikka kävi suihkussa päivittäin. Oli muuten vegaani.

Meidän pitäisi tavata. 🤭 Olen saanut kaikilta miehiltäni - ei niitä nyt kovin isoa otantaa ole, mutta luotettava määrä kuitenkin 😉 - kiitosta että maistun ja tuoksun erityisen hyvältä. Ja pylly ja rinnat on kuulema Euroopan parhaat. Jotain hyvää siis minussakin, joku on jopa arvostanut minua mukavana ihmisenä.

Vierailija
279/579 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapailin aikoinani hetken aikaa fiksua, hauskaa, hieman ujoa ja kaunista siroa 4-kybästä naista, jolla oli akateeminen ura hyvällä palkalla. Asui hienossa rivariasunnossa kolmen koiransa kanssa lähellä Helsinkiä. Nainen pukeutui töissä ja ulkona tyylikkäästi.

Nainen oli ikisinkku (vanha piika), joka ei ollut koskaan asunnut kenenkään kanssa ja seurustelusuhteitakin oli ollut kovin vähän. Taustalla jokin hyvin pitkä suhde pomoonsa toisena naisena jne.

Olin juuri itse eronnut ja pienen lapsen viikonloppuisä. Aloimme tapailemaan erään illanvieton jälkeen. Aluksi oli kaksi lyhyttä tapaamista (lounas ja kahvit). Kolmas tapaaminen oli sitten illan vietto ravintolassa. Ilta oli mukava ja päädyimme hänen asunnolleen.

Hänellä oli kolme sellaista rumaa villakoiran tyyppistä rotan näköistä koiraa, jotka selvästi olivat hänen elämänsä keskipiste ja tarkoitus. Puhui vain koirista ja niihin liittyvistä asioista, kuului johinkin alan järjestöön joka vei vapaa-ajan jne.

Tähän asti kaikki oli suht ok, mutta koirat olivat olleet hänelle miehen/ lasten korvike vuosia, joten mielestäni suhde koiriin ei ollut ihan "terve" (olen itse myös koiraihmisiä).

Hän nukkui koiriensa kanssa (ja pussaili sekä sylitteli niiden kanssa todella paljon/ intensiivisesti). Noh, kun menimme sänkyyn aamuyöstä, koirat olivat mustasukkaisia ja tunkivat koko ajan meidän puuhastelun väliin. Nainen suuteli vuoroin minua ja vuoroin koiriaan, yksi koirista murisi minulle, kun suutelin naista jne... Seksi jäi yöllä siis kesken.

Aamulla heräsin melkoisen valmiina toimintaan ja otin ohjat käsiin - ajoin koirat sängystä ja aloitin suht intensiivisen yhdynnän naisen kanssa, joka tuntui nauttivan kovasti (hän oli yksi tiukempia naisia, jonka kanssa olen ollut). Kun olin ekan varvin lopussa tuli toinen koirista nuolemaan ja nuuhkimaan naisen kasvoja ja toinen koira nuuhki mun persettä ja palleja juuri kun olin laukeamassa. Jotenkin fiilis meni tästä ja homma lerpahti. Pidimme 1-2h taukoa ja juttelimme jne. Päätin, että kokeilemme yhdyntää uudestaan ilman koiria. Sain jotenkin koirat pois makkarista (jossa oli siis sänky ja kolme koiranpetiä).

Melkein heti, kun aloitimme yhdynnän uudestaan, huomasin, että koirat olivat saaneet oven auki ja olivat makkarissa. Katselivat sängyn vieressä meitä ihmeissään. Tässä vaiheessa päätin, että hoidan homman loppuun joka tapauksessa. Koirat kiipeilivät päällämme kun panimne samalla. Potkiskelin koiria hellävaraisesti pois ja työnsin käsillä. Hyvin lähellä laukeamistani tunsin kuinka yksi koirista nuoli ja näykki persvakoani.

Laukesin vähän sen jälkeen ja nostin lastini naisen vatsalle (joka oli melkoinen, koska sitä oli siinä viimeisen 24h aikana kertynyt putkistoon).

Nainen lässytti koirilleen ja lähti vessaan pesämään vatsaansa. Koirat seurasivat häntä vessaan. Olivat kuulemma kovasti halunneet tietää haistella mitä äitillä oli mahan päällä.

Tilasin taksin ja nainen koirineen saattoi minut taksiin.

Päästyäni himaan mietin kokemustani ja sitä kuinka nainen taantui koiriensa seurassa. Soitin hänelle vielä samana iltana ja peruin sovitut seuraavat treffit ja selitin syyksi jotakin tuoreesta erostani jne. Hän olisi vielä halunnut tavata ja soitteli vielä kerran 2kk jälkeen kännissä ja pyysi kylään. Silloin sanoin kieltäytymisen syyksi että tapailen jo toista naista.

Nykyään pystyn jo nauramaan kolo jutulle, mutta silloin se tuntui erikoiselta; nainen oli muuten todella sopiva minulle, mutta ne helvetin koirat - tai se erikoinen naisen ja koirien suhde.

Vierailija
280/579 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

- mies oli liian ailahteleva makuuni, ilmeisesti maanis-debressiivinen

- mies osoittautui patologiseksi valehtelijaksi, oli ilmeisesti myös pikkurikollinen

- mies oli sairaalloisen mustasukkainen ja käytti henkistä väkivaltaa (huoritteli ja haukkui)

- seksi oli surkeaa, pelkkää jyystöä

- seksi oli liian erikoista minulle, mies tykkäsi pissaleikeistä ja halusi vain anaalia

- mies paljastui kannabiksen käyttäjäksi

- mies oli peliriippuvainen ja heikkoitsetuntoinen negatiivinen valittaja

- ihastukseni miestä kohtaan lakkasi, hän alkoi tuntumaan tyhmältä

- mies oli elokuvafriikki, enkä jaksanut katsella niitä hänen kassaan, jutut olivat myös tylsiä

Tässä syitä, miksi lopetin tapailut eri miesten kanssa.

Joko sulla on ollut tosi huono tuuri tai sitten käsittämättömän huono ihmistuntemus.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi seitsemän