Kertokaa syitä minkä takia olette lopettaneet tapailun jonkun kanssa
Itse tapasin joulupäivänä baarissa mukavan miehen, jonka kanssa kävimme treffeillä seuraavana päivänä keilaamassa ja syömässä. Vietimme eilen myös uuttavuotta minun luona kahdestaan ja oli todella kivaa. Kysyin koska pääsen käymään hänen luonaan, ja arvatkaa mikä oli vastaus. Hän sanoi, että hänen äiti on menossa ensi viikonloppuna siskonsa luokse toiselle paikkakunnalla, niin kävisikö silloin. Luulin että se oli vitsi, mutta tosiaan sain tietää, että tämä 25-vuotias herra asuu edelleen äitinsä luona. Ja äiti on ihan terve, eli mistään omaishoitajajutusta ei ole kyse. Että sellainen peräkammarinpoika. Juttu jäi siihen.
Kertokaa tekin syitä miksi olette lopettaneet tapailun jonkun muuten hyvän mies-/naisehdokkaan kanssa. Entä voisitteko itse seurustella/tapailla miestä (tai naista), joka asuu edelleen vanhempiensa luona 25-vuotiaana?
Kommentit (579)
Tapailin taannoin erästä mukavaa ja huumorintajuista naista. Kun vihdoin tuli ilmi, että hän työskentelee poliisina eräässä sellaisessa yksikössä, jossa olisi tullut nimeni jossain kohtaa ilmi, liukenin pois. Se oli parasta meidän molempien kannalta. Sääli, sillä hän oli mainitsemien ominaisuuksien lisäksi paras suutelija, joka kohdallani on koskaan tullut vastaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies oli 10 cm lyhyempi kuin oli kertonut. Olinkin häntä pidempi.
Valehtelu ei tietenkään ole kiva juttu, mutta mitä sillä pituudella on niin väliä?
Joidenkin ego ilmeisimmin ei kestä pituuseroa tähän suuntaan. Minulla on todella hyvä mies, joka on hiukan lyhyempi kuin minä, ja minun itsetuntoni kyllä kestää sen.
No ei siinä itsetunnosta ole kysymys, höpö höpö. Mieltymyksistä on. Osa meistä tykkää, että mies on pitempi kuin itse on, minä kuulun niihin. Vaikka hoikka olenkin ja vain 162 senttinen, niin tunnen itseni jättiläiseksi, jos vaikkapa tanssin lyhyen miehen kanssa.
Tunnet itsesi jättiläiseksi etkä halua tuntea itseäsi jättiläiseksi. Eikö tuo nimenomaan ole itsetunto-ongelma? Jos olisit sinut kokosi kanssa, ei miehen tarvitsisi isoudellaan buustata sun itsetuntoa
ohis
Minä en myöskään tunne oloani hyväksi, jos vaikkapa tanssin lyhen miehen kanssa, tuntuu hassulta katsella miehen pään yli. Jospa minä siinä tilanteessa olen itsetunto-ongelmainen, vaikka muutoin itsetuntoa on hiukan liiankin kanssa.
Entäpä jos kysymys onkin siitä, että minua ei seksuaalisesti viehätä lyhyt mies? Joku kertoi, ettei kalju mies kiinnosta, minua taas viehättää, mutta ymmärrän ettei jotakin kiinnosta. En epäile hänellä olen ongelmia itsetunnon kanssa. 😏 Eikö vaan, voi olla kyse ihan vaan mieltymyksistä, miksi se on niin vaikeaa hyväksyä? Lyhyt mies ei olevseksuaalisesti kiinnostava, minun mielestäni.
Mä lopetin suhteen nuoreen naiseen aikoinaan, kun pidän naisella huolitellusta tyylistä. Aluksi hänessä oli sitä, mutta jostain syystä se lopahti. Siis esimerkkeinä nyt, että sormien ja varpaiden kynnet pitää olla lakattuna ja lakkaus ei saa olla mikään lohkeillut köntsä. Hiukset pitää olla laitettuna, ei vain että pompulalla ponnariksi. Jos ja kun karvoja kasvaa, ne pitää ajella. Tai jos vaikka kantapäät kovettuu, niin ne pitää hioa sileiksi. Kuulostaa ehkä turhamaisilta tai pikkumaisilta asioilta, mutta minulle ne ei ole sitä. Aluksi tämä nainen oli huoliteltu, mutta sittemmin se loppui. Muutosta ei tullut pyynnöstä huolimatta. Sitten vaan lähti tunteet ja erosin hänestä.
Vierailija kirjoitti:
Mä lopetin suhteen nuoreen naiseen aikoinaan, kun pidän naisella huolitellusta tyylistä. Aluksi hänessä oli sitä, mutta jostain syystä se lopahti. Siis esimerkkeinä nyt, että sormien ja varpaiden kynnet pitää olla lakattuna ja lakkaus ei saa olla mikään lohkeillut köntsä. Hiukset pitää olla laitettuna, ei vain että pompulalla ponnariksi. Jos ja kun karvoja kasvaa, ne pitää ajella. Tai jos vaikka kantapäät kovettuu, niin ne pitää hioa sileiksi. Kuulostaa ehkä turhamaisilta tai pikkumaisilta asioilta, mutta minulle ne ei ole sitä. Aluksi tämä nainen oli huoliteltu, mutta sittemmin se loppui. Muutosta ei tullut pyynnöstä huolimatta. Sitten vaan lähti tunteet ja erosin hänestä.
Tiedän, että kyse on mieltymyksistä, mut miten ihmeessä tämänkaltaiset miehet ois pystyneet lisääntymään luolamiesaikoina...?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän, että kyse on mieltymyksistä, mut miten ihmeessä tämänkaltaiset miehet ois pystyneet lisääntymään luolamiesaikoina...?
Nykyaikana onnistuu hyvin. Minulla on ihan samat kriteerit naiselle. Olen tehnyt kaksi lasta.
Vierailija kirjoitti:
Yhden tapailun lopetin alkoholin käytön takia.
Yksi tyyppi jäi ekoihin treffeihin tupakanpolton takia.
Parikin on jäänyt siksi että miehellä on jo ollut lapsia.
Ylipainoisten kanssa en lähde enää edes ekoille treffeille, koska kokeiltu on ja se löllyvä kroppa on vaan luotaantyöntävä. Jopa silloin kun olen ollut ihastunut mieheen.
N42
ja yksin oot.
Yhdellä miehellä oli niin hoitamattomat hampaat, ei onnistunut.
Mies halusi ensimmäisten treffien jälkeen viedä minut kotiinsa ja esitellä lapsilleen. Ei kiitos, liian aikaista.
Netissä tapasin miehen. Joka ilmoitti ensimmäisessä viestissään, että hän on allerginen koirille, mutta voidaan tavata kun olen hommautunut omasta koirastani eroon. Kiitin viestistä ja ilmoitin, että en hylkää koiraani yhden viestin takia. Mies vielä ihmetteli, että miksi en, kun hän tulisi tilalle.
Tapailin jonkin aikaa todella komeaa miestä, kroppa ja kokonaisuus oli kuin jostain Dressmannin mainoksesta. Ammattikin oli hyvä (poliisi), tyyppi oli aikaansaapa, urheilullinen, huumorintajuinen ja huomaavainen. Hän vieläpä ihastui oikein kunnolla minuun ja alkoi puhua naimisiinmenosta, mutta ei mitenkään painostavaan sävyyn vaan ihan kivasti, vei ”näytille” vanhemmilleen ja suvulleen jne.
Mikä sitten oli vikana? Valitettavasti tyyppi oli ihan surkea sängyssä. Kerta kaikkiaan surkea: ei mitään lämmittelyjä tai esileikkejä, pikainen pano lähetyssaarnaajassa, ja muutenkin kummallisen estoinen ja hämillinen asenne koko touhuun. En viitsinyt nähdä vaivaa ja ryhtyä kouluttamaan mieleiseksi, oli ihan liian kaukana siitä mitä olisin toivonut.
Jälkeen päin olen pohtinut, että vika saattoi olla siinä että hänellä ei ollut yhtään pitkää, kunnollista parisuhdetta takanaan. Kokemukseni mukaan seksitaidot kehittyvät nimenomaan pitkässä parisuhteessa, kun siinä haluaa miellyttää kumppania, pitää keksiä variaatioita vaihteluksi ja on turvallinen ympäristö kokeilla juttuja.
Vierailija kirjoitti:
Ehdottomia kriteerejä siis: lakatut varpaankynnet, sileät kantapäät, ei ponnaria??? Uskomatonta.
Mutta jossainhan niidenkin miesten täytyy luurata, jotka tykkäävät täytetyistä huulista, teippitukasta ja akryylikynsistä. Miksi muuten naiset niihin satsaisivat.
Vierailija kirjoitti:
Hän ei pitänyt sinua vaivan arvoisena. Kiinnostus lopahti. Sellaista se on, kun mies ei osoittaudukaan toiveiden mukaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nykyaikana onnistuu hyvin. Minulla on ihan samat kriteerit naiselle. Olen tehnyt kaksi lasta.
Olet siis nainen? Jos olet tehnyt lapsia.
Jos olet siittänyt kaksi lasta, niin se nyt onnistuu helposti, jos omaa terveet siittiöt, se loppu siinä lapsenteossa on sitten se juttu.
Esim. Keski-Euroopassahan on yleistä että asutaan kotona vielä reilusti yli parikymppisinä, osittain taloussyistä, osittain perheen suuremman merkityksen takia. Tuo asuntoon säästäminen (vuokralla oleminen kumminkin on kallista) ja äidin kämppiksenä pitäminen kuulostaa musta ihan järkevältä.
Mutta asunkin itsekin kotona. Tosin vain tilapäisesti, muutin ulkomailta Suomeen syksyn alussa ja mahdollisesti muutan taas huhtikuussa muualle, tälle ajalle oli vaikeaa löytää asuntoa ja mieluummin säästän rahaa tulevaa varten, kun kellään ei tätä järjestelyä vastaan mitään ollut. Välillä tuntuu kyllä kummalliselta, varsinkin kun ehdin jo kuusi vuotta asua muualla.
N25
Aika usein siksi, että mies on ollut liian innokas ja päällekäyvä. En välttämättä halua pussailla vielä ekoilla treffeillä.
Vierailija kirjoitti:
Tapailin jonkin aikaa todella komeaa miestä, kroppa ja kokonaisuus oli kuin jostain Dressmannin mainoksesta. Ammattikin oli hyvä (poliisi), tyyppi oli aikaansaapa, urheilullinen, huumorintajuinen ja huomaavainen. Hän vieläpä ihastui oikein kunnolla minuun ja alkoi puhua naimisiinmenosta, mutta ei mitenkään painostavaan sävyyn vaan ihan kivasti, vei ”näytille” vanhemmilleen ja suvulleen jne.
Mikä sitten oli vikana? Valitettavasti tyyppi oli ihan surkea sängyssä. Kerta kaikkiaan surkea: ei mitään lämmittelyjä tai esileikkejä, pikainen pano lähetyssaarnaajassa, ja muutenkin kummallisen estoinen ja hämillinen asenne koko touhuun. En viitsinyt nähdä vaivaa ja ryhtyä kouluttamaan mieleiseksi, oli ihan liian kaukana siitä mitä olisin toivonut.
Jälkeen päin olen pohtinut, että vika saattoi olla siinä että hänellä ei ollut yhtään pitkää, kunnollista parisuhdetta takanaan. Kokemukseni mukaan seksitaidot kehittyvät nimenomaan pitkässä parisuhteessa, kun siinä haluaa miellyttää kumppania, pitää keksiä variaatioita vaihteluksi ja on turvallinen ympäristö kokeilla juttuja.
Tiedät, että taidot olisivat kehittyneet, mutta tämä muuten täydellinen mies ei kelvannut, koska olisit halunnut valmiin paketin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
treffit kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1) Peppu osoittautunut naisella muodottmaksi löllöksi
2) Paha hoitamaton ihottuma kehossa
3) Kosti exälleen lapsien avulla, herttaisena esiintyvän naisen todellinen luonne paljastui
4) Ei ehditty tavata mutta FB päivitys oli outo väkivaltafantasia
5) Huono hygienia (esimerkiksi ei käy kondomiseksin jälkeen pesulla)
6) Ajelematon alapää kruunasi epäsiistin olemuksen
M43
Mä en välttämättä käy (heti) pesulla edes kondomittoman seksin jälkeen. Yleensä jäädään molemmat vielä toviksi sänkyyn makailemaan (itse sujautan pyyhkeen pepun alle ettei lakanat likaanu) ja käytän sitten siistiytymiseen intiimialueille tarkoitettuja kosteuspyyhkeitä kunhan söpöstelyt on ohi.
Käyn toki päivittäin suihkussa ja käytän myös intiimialueille tarkoitettua saippuaa.
Ei mun mielestä tuo mainitsemasi esimerkki tarkoita vielä että on huono hygienia, semminkin kun se kondomihan ne sun tuotokset nappaa.
En puhunut heti pesulle menosta. Esim eräs nuori nainen lähti töihin ravintolaan pesemättä pildeä kondomiseksin jälkeen. Sama M43
Ja mä tapailin naista joka lähti jopa töihin suoraan "sängystä" ihan pokkana ilman suihkua tai edes alapesua. Ei kyllä tapailtu kauaa, koska nainen olisi halunnut jutusta vakavampaakin kuin pelkkää seksiä ja mulle tuollainen nainen on tosiaan vain panosuhde.
Mistä te siis tiedätte, että nämä eivät käy välillä kotona peseytymässä?
Lähdettiin samaa matkaa naisen kotoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sain tietää, että tapailemani mies on teininä tappanut teinitytön. Paljain käsin. Juttu oli aikoinaan suuresti esillä. Mies oli vaihtanut nimensä ja paikkakunnan ja opiskellut insinööriksi. Hän vaikutti alkuun tosi mukavalta, mutta jotenkin omahyväiseltä. Hänen taustansa tiesi sattumalta työkaverini, johon törmättiin baarissa. Lopetin tapailun heti ja oksensin ja tärisin monta tuntia. Jälkeen päin on kylmännyt muistella, että sama mies luonnehti itseään sanoin 'kiltti ja kunnollinen'!!!!
Oletko itse sama ihminen kuin teininä? Etkö itse tehnyt teininä mitään virheitä?
Ihmisen tappamista ei voi sanoa virheeksi. Se on vähän isompi juttu kuin pelkkä virhe.
Mies näytti sivusta päin katsottuna aivan Forrest Gumpilta.
Tyyppi alkoi siipeillä pyytäen ostamaan milloin mitäkin