Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa syitä minkä takia olette lopettaneet tapailun jonkun kanssa

Vierailija
01.01.2019 |

Itse tapasin joulupäivänä baarissa mukavan miehen, jonka kanssa kävimme treffeillä seuraavana päivänä keilaamassa ja syömässä. Vietimme eilen myös uuttavuotta minun luona kahdestaan ja oli todella kivaa. Kysyin koska pääsen käymään hänen luonaan, ja arvatkaa mikä oli vastaus. Hän sanoi, että hänen äiti on menossa ensi viikonloppuna siskonsa luokse toiselle paikkakunnalla, niin kävisikö silloin. Luulin että se oli vitsi, mutta tosiaan sain tietää, että tämä 25-vuotias herra asuu edelleen äitinsä luona. Ja äiti on ihan terve, eli mistään omaishoitajajutusta ei ole kyse. Että sellainen peräkammarinpoika. Juttu jäi siihen.

Kertokaa tekin syitä miksi olette lopettaneet tapailun jonkun muuten hyvän mies-/naisehdokkaan kanssa. Entä voisitteko itse seurustella/tapailla miestä (tai naista), joka asuu edelleen vanhempiensa luona 25-vuotiaana?

Kommentit (579)

Vierailija
281/579 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies43vuotta kirjoitti:

Tapailin aikoinani hetken aikaa fiksua, hauskaa, hieman ujoa ja kaunista siroa 4-kybästä naista, jolla oli akateeminen ura hyvällä palkalla. Asui hienossa rivariasunnossa kolmen koiransa kanssa lähellä Helsinkiä. Nainen pukeutui töissä ja ulkona tyylikkäästi.

Nainen oli ikisinkku (vanha piika), joka ei ollut koskaan asunnut kenenkään kanssa ja seurustelusuhteitakin oli ollut kovin vähän. Taustalla jokin hyvin pitkä suhde pomoonsa toisena naisena jne.

Olin juuri itse eronnut ja pienen lapsen viikonloppuisä. Aloimme tapailemaan erään illanvieton jälkeen. Aluksi oli kaksi lyhyttä tapaamista (lounas ja kahvit). Kolmas tapaaminen oli sitten illan vietto ravintolassa. Ilta oli mukava ja päädyimme hänen asunnolleen.

Hänellä oli kolme sellaista rumaa villakoiran tyyppistä rotan näköistä koiraa, jotka selvästi olivat hänen elämänsä keskipiste ja tarkoitus. Puhui vain koirista ja niihin liittyvistä asioista, kuului johinkin alan järjestöön joka vei vapaa-ajan jne.

Tähän asti kaikki oli suht ok, mutta koirat olivat olleet hänelle miehen/ lasten korvike vuosia, joten mielestäni suhde koiriin ei ollut ihan "terve" (olen itse myös koiraihmisiä).

Hän nukkui koiriensa kanssa (ja pussaili sekä sylitteli niiden kanssa todella paljon/ intensiivisesti). Noh, kun menimme sänkyyn aamuyöstä, koirat olivat mustasukkaisia ja tunkivat koko ajan meidän puuhastelun väliin. Nainen suuteli vuoroin minua ja vuoroin koiriaan, yksi koirista murisi minulle, kun suutelin naista jne... Seksi jäi yöllä siis kesken.

Aamulla heräsin melkoisen valmiina toimintaan ja otin ohjat käsiin - ajoin koirat sängystä ja aloitin suht intensiivisen yhdynnän naisen kanssa, joka tuntui nauttivan kovasti (hän oli yksi tiukempia naisia, jonka kanssa olen ollut). Kun olin ekan varvin lopussa tuli toinen koirista nuolemaan ja nuuhkimaan naisen kasvoja ja toinen koira nuuhki mun persettä ja palleja juuri kun olin laukeamassa. Jotenkin fiilis meni tästä ja homma lerpahti. Pidimme 1-2h taukoa ja juttelimme jne. Päätin, että kokeilemme yhdyntää uudestaan ilman koiria. Sain jotenkin koirat pois makkarista (jossa oli siis sänky ja kolme koiranpetiä).

Melkein heti, kun aloitimme yhdynnän uudestaan, huomasin, että koirat olivat saaneet oven auki ja olivat makkarissa. Katselivat sängyn vieressä meitä ihmeissään. Tässä vaiheessa päätin, että hoidan homman loppuun joka tapauksessa. Koirat kiipeilivät päällämme kun panimne samalla. Potkiskelin koiria hellävaraisesti pois ja työnsin käsillä. Hyvin lähellä laukeamistani tunsin kuinka yksi koirista nuoli ja näykki persvakoani.

Laukesin vähän sen jälkeen ja nostin lastini naisen vatsalle (joka oli melkoinen, koska sitä oli siinä viimeisen 24h aikana kertynyt putkistoon).

Nainen lässytti koirilleen ja lähti vessaan pesämään vatsaansa. Koirat seurasivat häntä vessaan. Olivat kuulemma kovasti halunneet tietää haistella mitä äitillä oli mahan päällä.

Tilasin taksin ja nainen koirineen saattoi minut taksiin.

Päästyäni himaan mietin kokemustani ja sitä kuinka nainen taantui koiriensa seurassa. Soitin hänelle vielä samana iltana ja peruin sovitut seuraavat treffit ja selitin syyksi jotakin tuoreesta erostani jne. Hän olisi vielä halunnut tavata ja soitteli vielä kerran 2kk jälkeen kännissä ja pyysi kylään. Silloin sanoin kieltäytymisen syyksi että tapailen jo toista naista.

Nykyään pystyn jo nauramaan kolo jutulle, mutta silloin se tuntui erikoiselta; nainen oli muuten todella sopiva minulle, mutta ne helvetin koirat - tai se erikoinen naisen ja koirien suhde.

Päätit kokeilla yhdyntää ilman koiria naisen kanssa, jonka vatsa oli melkoinen, koska sitä oli siinä viimeisen 24h aikana kertynyt putkistoon. Mitä oli putkistoon kertynyt? :-D

Mutta joo, koiriin hurahtaminen on todellinen ongelma, etenkin lapsettomilla ja lastensaanti-iän ylittäneillä naisilla. Onnea vain miehille näiden naisten kanssa.

Vierailija
282/579 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdellä tapailemallani -miehellä- oli tapana puhua jatkuvasti pissakakka juttuja. Ihankun olis 3v kanssa seurustellu. Eipä kauaa jatkunu se juttu..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
283/579 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhdellä tapailemallani -miehellä- oli tapana puhua jatkuvasti pissakakka juttuja. Ihankun olis 3v kanssa seurustellu. Eipä kauaa jatkunu se juttu..

Pissa-kakka-kikkeli -huumori todella vie arvostuksen todella matalalle, myös omalla kohdallani. Ei siinä mitään, mukava mies oli omakin tuttavuuteni, mutta en voinut pitää häntä muuta kuin tyhmänä.

Vierailija
284/579 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

treffit kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

1) Peppu osoittautunut naisella muodottmaksi löllöksi

2) Paha hoitamaton ihottuma kehossa

3) Kosti exälleen lapsien avulla, herttaisena esiintyvän naisen todellinen luonne paljastui

4) Ei ehditty tavata mutta FB päivitys oli outo väkivaltafantasia

5) Huono hygienia (esimerkiksi ei käy kondomiseksin jälkeen pesulla)

6) Ajelematon alapää kruunasi epäsiistin olemuksen

M43

Mä en välttämättä käy (heti) pesulla edes kondomittoman seksin jälkeen. Yleensä jäädään molemmat vielä toviksi sänkyyn makailemaan (itse sujautan pyyhkeen pepun alle ettei lakanat likaanu) ja käytän sitten siistiytymiseen intiimialueille tarkoitettuja kosteuspyyhkeitä kunhan söpöstelyt on ohi. 

Käyn toki päivittäin suihkussa ja käytän myös intiimialueille tarkoitettua saippuaa. 

Ei mun mielestä tuo mainitsemasi esimerkki tarkoita vielä että on huono hygienia, semminkin kun se kondomihan ne sun tuotokset nappaa. 

En puhunut heti pesulle menosta. Esim eräs nuori nainen lähti töihin ravintolaan pesemättä pildeä kondomiseksin jälkeen. Sama M43

Ja mä tapailin naista joka lähti jopa töihin suoraan "sängystä" ihan pokkana ilman suihkua tai edes alapesua. Ei kyllä tapailtu kauaa, koska nainen olisi halunnut jutusta vakavampaakin kuin pelkkää seksiä ja mulle tuollainen nainen on tosiaan vain panosuhde.

Mistä te siis tiedätte, että nämä eivät käy välillä kotona peseytymässä?

Okei, mä oon nyt hieman ymmälläni. Mikä tuossa nyt edes on niin kamalan paheksuttavaa, että miehet haukkuu (ja jopa lopettaa tapailun) ja naiset(?) sitten selittelee jonkun ventovieraan naisen käytöstä? Jotenkin olen aina kuvitellut että varsinkin miehet tykkää siitä, että nainen on rento, spontaani ja varsinkin halukas eikä niuhota ihan joka asiasta ja just jonkun pikapanon päätteeksi ei tosiaan aina ole aikaa millekään suihkussa käynnille. Ilmeisesti siis jatkossa naiset "saa" olla halukkaita vain silloin, kun aikaa on sekä ennen että sen jälkeen perusteelliselle peseytymiselle. Ja silloinkin s*ksiä "saa" harrastaa vain pimeän aikaan, sängyllä ja mieluiten vielä peiton alla.

Vierailija
285/579 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen jättänyt kerran miehen, kun jo lyhyen tapailun jälkeen alkoi tapahtua sellaisia kummallisia katoiluja. Kännyköihin ei vastattu, vaikka oli ollut alustavasti puhetta, että olisi nähty päivän aikana. Jälkeenpäin selvisi, että oli kavereiden kanssa jäänyt putki päälle. Vähän liikaa viinaa vietävänä tuntui tämä mies olevan. Lisäksi samainen tyyppi tuntui kaipailevan exänsä perään. Viimeinen niitti oli se, että miehellä oli aina paita ja sukat päällään, kun harrastimme seksiä.

Minut on jätetty kerran ”tasoteorian” vuoksi väittäisin. Tapasin parikymppisenä pikaruokatyöntekijänä todella mukavan nuoren miehen, jonka kanssa meillä synkkasi hyvin. Mies opiskeli yliopistossa ja ilmeisesti sen hetkinen minäni ei sopinut hänen arvolleen. Tulin jätetyksi legendaarisella: ”Musta tuntuu, että tämä ei oikein toimi” -fraasilla, vaikka kemiat synkkasivat todella hyvin. Piti ilmeisesti minua vähän yksinkertaisena silloisen työpaikkani takia. Tietäisipä tämä mies, että tänä päivänä olen akateemisesti koulutettu uranainen! 😛

Vierailija
286/579 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yhden tapailun lopetin alkoholin käytön takia. 

Yksi tyyppi jäi ekoihin treffeihin tupakanpolton takia.

Parikin on jäänyt siksi että miehellä on jo ollut lapsia.

Ylipainoisten kanssa en lähde enää edes ekoille treffeille, koska kokeiltu on ja se löllyvä kroppa on vaan luotaantyöntävä. Jopa silloin kun olen ollut ihastunut mieheen.

N42

ja yksin oot.

Niin? Kyllä yksinolo nuo vaihtoehdot voittaa.

Vierailija
287/579 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätin tapailemani miehen koska ei koskaan suostunut menemään ennen kello 4 aamulla nukkumaan vaan piti notkua netflixiä ja Cmoren sarjoja katsellessa.. oli yrittäjä.

Vierailija
288/579 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jätin tapailemani miehen koska ei koskaan suostunut menemään ennen kello 4 aamulla nukkumaan vaan piti notkua netflixiä ja Cmoren sarjoja katsellessa.. oli yrittäjä.

Sama, paitsi että suuttui myös, jos minä halusin mennä aiemmin nukkumaan.

Vierailija
289/579 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies (54 v) asuu äitinsä kanssa samassa talossa. Ensin ei meinannut millään kertoa asiasta.

Tämä mies kun mainosti, ettei hänen ole kuulemma koskaan tarvinnut laittaa ruokaa.

Syy siihen sitten selvisi...

En todellakaan halua seurustella sellaisen miehen kanssa, joka laittaa iäkkään äitinsä kokkaamaan jne.

Kävin kerran miehen ja äitinsä luona, mies tuntui suhtautuvan todella negatiivisesti omaan äitiinsä. Tiuski ja oli muutenkin ärsyyntynyt.

Tuli jopa surullinen olo ja kävi sääliksi tätä iäkästä äitiä. :(

Vierailija
290/579 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies43vuotta kirjoitti:

Tapailin aikoinani hetken aikaa fiksua, hauskaa, hieman ujoa ja kaunista siroa 4-kybästä naista, jolla oli akateeminen ura hyvällä palkalla. Asui hienossa rivariasunnossa kolmen koiransa kanssa lähellä Helsinkiä. Nainen pukeutui töissä ja ulkona tyylikkäästi.

Nainen oli ikisinkku (vanha piika), joka ei ollut koskaan asunnut kenenkään kanssa ja seurustelusuhteitakin oli ollut kovin vähän. Taustalla jokin hyvin pitkä suhde pomoonsa toisena naisena jne.

Olin juuri itse eronnut ja pienen lapsen viikonloppuisä. Aloimme tapailemaan erään illanvieton jälkeen. Aluksi oli kaksi lyhyttä tapaamista (lounas ja kahvit). Kolmas tapaaminen oli sitten illan vietto ravintolassa. Ilta oli mukava ja päädyimme hänen asunnolleen.

Hänellä oli kolme sellaista rumaa villakoiran tyyppistä rotan näköistä koiraa, jotka selvästi olivat hänen elämänsä keskipiste ja tarkoitus. Puhui vain koirista ja niihin liittyvistä asioista, kuului johinkin alan järjestöön joka vei vapaa-ajan jne.

Tähän asti kaikki oli suht ok, mutta koirat olivat olleet hänelle miehen/ lasten korvike vuosia, joten mielestäni suhde koiriin ei ollut ihan "terve" (olen itse myös koiraihmisiä).

Hän nukkui koiriensa kanssa (ja pussaili sekä sylitteli niiden kanssa todella paljon/ intensiivisesti). Noh, kun menimme sänkyyn aamuyöstä, koirat olivat mustasukkaisia ja tunkivat koko ajan meidän puuhastelun väliin. Nainen suuteli vuoroin minua ja vuoroin koiriaan, yksi koirista murisi minulle, kun suutelin naista jne... Seksi jäi yöllä siis kesken.

Aamulla heräsin melkoisen valmiina toimintaan ja otin ohjat käsiin - ajoin koirat sängystä ja aloitin suht intensiivisen yhdynnän naisen kanssa, joka tuntui nauttivan kovasti (hän oli yksi tiukempia naisia, jonka kanssa olen ollut). Kun olin ekan varvin lopussa tuli toinen koirista nuolemaan ja nuuhkimaan naisen kasvoja ja toinen koira nuuhki mun persettä ja palleja juuri kun olin laukeamassa. Jotenkin fiilis meni tästä ja homma lerpahti. Pidimme 1-2h taukoa ja juttelimme jne. Päätin, että kokeilemme yhdyntää uudestaan ilman koiria. Sain jotenkin koirat pois makkarista (jossa oli siis sänky ja kolme koiranpetiä).

Melkein heti, kun aloitimme yhdynnän uudestaan, huomasin, että koirat olivat saaneet oven auki ja olivat makkarissa. Katselivat sängyn vieressä meitä ihmeissään. Tässä vaiheessa päätin, että hoidan homman loppuun joka tapauksessa. Koirat kiipeilivät päällämme kun panimne samalla. Potkiskelin koiria hellävaraisesti pois ja työnsin käsillä. Hyvin lähellä laukeamistani tunsin kuinka yksi koirista nuoli ja näykki persvakoani.

Laukesin vähän sen jälkeen ja nostin lastini naisen vatsalle (joka oli melkoinen, koska sitä oli siinä viimeisen 24h aikana kertynyt putkistoon).

Nainen lässytti koirilleen ja lähti vessaan pesämään vatsaansa. Koirat seurasivat häntä vessaan. Olivat kuulemma kovasti halunneet tietää haistella mitä äitillä oli mahan päällä.

Päästyäni himaan mietin kokemustani ja sitä kuinka nainen taantui koiriensa seurassa. Soitin hänelle vielä samana iltana ja peruin sovitut seuraavat treffit ja selitin syyksi jotakin tuoreesta erostani jne. Hän olisi vielä halunnut tavata ja soitteli vielä kerran 2kk jälkeen kännissä ja pyysi kylään. Silloin sanoin kieltäytymisen syyksi että tapailen jo toista naista.

Nykyään pystyn jo nauramaan kolo jutulle, mutta silloin se tuntui erikoiselta; nainen oli muuten todella sopiva minulle, mutta ne helvetin koirat - tai se erikoinen naisen ja koirien suhde.

Tarina huokuu sellaista passiivisaggressiivisuutta ja pervoutta, että ihan hyvä kenelle tahansa naiselle, jos pääsee susta eroon :D

Vierailija
291/579 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies (54 v) asuu äitinsä kanssa samassa talossa. Ensin ei meinannut millään kertoa asiasta.

Tämä mies kun mainosti, ettei hänen ole kuulemma koskaan tarvinnut laittaa ruokaa.

Syy siihen sitten selvisi...

En todellakaan halua seurustella sellaisen miehen kanssa, joka laittaa iäkkään äitinsä kokkaamaan jne.

Kävin kerran miehen ja äitinsä luona, mies tuntui suhtautuvan todella negatiivisesti omaan äitiinsä. Tiuski ja oli muutenkin ärsyyntynyt.

Tuli jopa surullinen olo ja kävi sääliksi tätä iäkästä äitiä. :(

Muistan, kun joskus lukioiässä seurustelin vähän aikaa pojan kanssa, jonka kotonakin tietysti vietin aikaa. Kun ensimmäisen kerran menin heille käymään, tämä lähes kymmenlapsisen perheen poika huikkasi äidilleen pihalle, että "äiti tuu siivoomaan pöytä". Keittiön pöydällä siis oli lehtiä ja kahvimukia ja sen sellaista, mitä pientä nyt aina ihmisillä on. Tuosta jäi itselleni tosi ikävä muisto ja itseäni hävetti kamalasti, kun äiti kesken pihatöiden kuuliaisesti tuli sisälle, raivasi pöydän ja laittoi kahvin kiehumaan.

Tämä kertomus nyt ei sinänsä tähän ketjuun kuulunut, mutta tuollaiset äitiään arvossa pitämättömät miehet nostavat kyllä karvat pystyyn. Eikös sitä neuvotakin katsomaan ensin, miten mies kohtelee äitiään, ennen kuin lähtee minkäänlaiseen suhteeseen. Se ennustaa aika hyvin sen, miten mies kohtelee vaimoaan.

Vierailija
292/579 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama, paitsi että suuttui myös, jos minä halusin mennä aiemmin nukkumaan.

Ollaankohan me oltu saman urpon kanssa :D /316

Vierailija
293/579 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies43vuotta kirjoitti:

Tätä lukiessa nauroin ääneen! Näitä on tullut vastaan, en pystynyt yhtä muijaa enää suutelemaan kun koiransa nuoli naisen naamaa kokoajan, kuvotavaa. Sitten yhdellä nuorella naisella koira oli kokoajan nuuhkimassa naisen jalkoväliä kun tämä oli kiimassa. M40+

Vierailija
294/579 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hain ilmoituksessani korkeakoulutettua naista. Treffeille tuli ihan asiallisen oloinen nainen, mutta jotain epämääräistä hänessä oli. Toisilla treffeillä selvisi, että nainen on sairaanhoitaja. En tajua miksi pitää tuollaista peitellä, olisihan se tullut ilmi myöhemmin joka tapauksessa

Sairaanhoitaja on korkeastikoulutettu eli suorittanut korkea-asteen tutkinnon. Esim. leikkaussalihoitajat opiskelevat tehokkaasti 3,5 vuotta. Moni yliopiston pilipalitutkinto onnistuu helposti kolmessa vuodessa ja allekin.

Noita mänttien trollien juttuja ei kannata ottaa tosissaan.

Juu eihän se voi olla mahdollista, että vaatii kumppanilta samaa koulutustasoa mitä itseltäänkin

Vierailija
295/579 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun kaikki suhteet ovat päättyneet siihen, että ne ovat alkaneet vaikuttaa siltä, että "ehkä tästä voisi oikeasti tullakin jotain". Eli heti, kun suhde alkaa vaikuttaa lupaavalta, juoksen karkuun.

Sama. Tai sitten vain kyllästyn. Ensin ihastun valtavasti, jumaloin miestä ja nostan hänet jalustalle. Sitten todellisuuden iskiessä tämä harhakuvani särkyy ja hetkessä tunnen miestä kohtaan pelkkää halveksuntaa ja jätän hänet. Mulla onkin epävakaa persoonallisuushäiriö.

Vierailija
296/579 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehellä oli liian pitkät jalkakarvat.

Ja eräällä naisella oli lyhyt tukka (mallia kananpersetukka) mutta pitkät selkäkarvat. Yllättäen juttu jäi siihen.

Vierailija
297/579 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse tapasin joulupäivänä baarissa mukavan miehen, jonka kanssa kävimme treffeillä seuraavana päivänä keilaamassa ja syömässä. Vietimme eilen myös uuttavuotta minun luona kahdestaan ja oli todella kivaa. Kysyin koska pääsen käymään hänen luonaan, ja arvatkaa mikä oli vastaus. Hän sanoi, että hänen äiti on menossa ensi viikonloppuna siskonsa luokse toiselle paikkakunnalla, niin kävisikö silloin. Luulin että se oli vitsi, mutta tosiaan sain tietää, että tämä 25-vuotias herra asuu edelleen äitinsä luona. Ja äiti on ihan terve, eli mistään omaishoitajajutusta ei ole kyse. Että sellainen peräkammarinpoika. Juttu jäi siihen.

Kertokaa tekin syitä miksi olette lopettaneet tapailun jonkun muuten hyvän mies-/naisehdokkaan kanssa. Entä voisitteko itse seurustella/tapailla miestä (tai naista), joka asuu edelleen vanhempiensa luona 25-vuotiaana?

25v. voi tänä päivänä sanoa vielä vaikka pojaksi. Entä jos hänellä on opiskelut kesken ja on vain järkevää asua kotona jos se on mahdollista. Saatoit menettää hyvän vävyehdokkaan ihan omaa tyhmyyttäsi.

Ennen kuin termiä käyttää,kannattaa selvittää mitä se tarkoittaa. Tuskinpa ap oli lapselleen  puolisoa etsimässä?

Vierailija
298/579 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

mies43vuotta kirjoitti:

Tarina huokuu sellaista passiivisaggressiivisuutta ja pervoutta, että ihan hyvä kenelle tahansa naiselle, jos pääsee susta eroon :D

Tämä on varmaan joku seksinovellistin alku, häiriintyneen erittelevää ja yksityiskohtaista tekstiä ja pikku pornonovelli upotetaan keskusteluketjuun. En ikinä haluaisi olla miehen kanssa joka pystyy seikkaperäisesti muistelemaan (lyhyttä tai pitkää) suhdetta pelkillä ulkoisilla tekemisen määrittelyllä. Ihan kuin otettaisiin kuva aivan liian läheltä, niin että kasvot eivät mahdu kuvaan koska kuvan täyttää nenä ja ylähuuli kaikkne ihohuokosineen. Hyvä tapa seuloa normaali mies akanoiden joukosta onkin antaa hänen kuvailla seksifantasioitaan ja mielellään kirjallisesti. Jos puistattaa pelkkä kuvitelma niin ei kannata päästää iholle. Tai vatsalle.

Vierailija
299/579 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Geishakuulat voimistavat lihaksia, ja auttavat ehkä virtsanpidätyskyvyttömyyteen, mutta eivät pienennä vaginaa."

Really Sherlok?  Väittikö joku että pienentäisivät vaginaa? 

Vierailija
300/579 |
03.01.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Geishakuulat voimistavat lihaksia, ja auttavat ehkä virtsanpidätyskyvyttömyyteen, mutta eivät pienennä vaginaa."

Really Sherlok?  Väittikö joku että pienentäisivät vaginaa? 

Kaikki eivät ilmeisesti ymmärrä, että geishakuulat tulee poistaa vaginasta yhdynnän ajaksi. Siinä mielessä on ehkä pienentänyt tilavuutta jos näin on toiminut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme kahdeksan